Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Onko sulla pelit ja voitot jäljellä? Kokeile ottaa yks eashl kerho peli jos kaikki tulisi takas.

Joo, matsit/voitot näyttävät säilyneen. Pitää tuo arvosana saada kohdilleen niin legenda kolmosen pitäisi tulla takaisin. Boostit lähinnä vituttaa kun ne pitäisi ilmeisesti pelaamalla hommata takaisin. :/

E: tilanne korjaantui täysin ennalleen.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Joo, matsit/voitot näyttävät säilyneen. Pitää tuo arvosana saada kohdilleen niin legenda kolmosen pitäisi tulla takaisin. Boostit lähinnä vituttaa kun ne pitäisi ilmeisesti pelaamalla hommata takaisin. :/

Pari kertaa noin käyneenä niin EA on palauttanu ne ostetut ticketit takas. hyvin sain ite tarvittavampia ostettuu tilalle, ku moken ostetut boostit oli sit suurin osa jo auennu pelaamalla. Niillä ticketeillä sai sit ostettuu kenttäpelaajalle +7 boosteja auki, että siinä mielessä kiitos EA :D
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Osaiskohan kukaan sanoa mistä mahtaa johtua. Nyt kahtena iltana lagannut eashl ihan yhtäjaksoisesti ja on oikeestaan pelikelvoton. Pelataan kaverin kans kaksin ja sillä ei lagaa kuulemma yhtään. Vs peliä koitin niin siinä ei ollut lagia ollenkaan.. Olen koittanut bootata modeemin, tehdä internet asetukset uudestaan pleikkarista. Kaikki ideat siis tervetulleita mistä voisi johtua moinen ja mitä voisi vielä kokeilla/tehdä..

Edit: Ja netti on tosiaan 100/10 kiinteä ettei siitä pitäisi olla kiinni ja speed test antoi ihan normaalit lataus ja lähetys lukemat. Pingistä en tiedä mitä se yleensä on mutta nyt tuli 15-30ms lukemia.

Edit2: Sparripelikin näyttää toimivan normaalisti. Onko sit voinut tulla mun ja kaverin yhteyksiin jotain häikkää että ei enää pelaa keskenään tjsp? Molemmilla kyl sama palveluntarjoaja ollut jo pidempään..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Osaiskohan kukaan sanoa mistä mahtaa johtua. Nyt kahtena iltana lagannut eashl ihan yhtäjaksoisesti ja on oikeestaan pelikelvoton. Pelataan kaverin kans kaksin ja sillä ei lagaa kuulemma yhtään. Vs peliä koitin niin siinä ei ollut lagia ollenkaan.. Olen koittanut bootata modeemin, tehdä internet asetukset uudestaan pleikkarista. Kaikki ideat siis tervetulleita mistä voisi johtua moinen ja mitä voisi vielä kokeilla/tehdä..

Edit: Ja netti on tosiaan 100/10 kiinteä ettei siitä pitäisi olla kiinni ja speed test antoi ihan normaalit lataus ja lähetys lukemat. Pingistä en tiedä mitä se yleensä on mutta nyt tuli 15-30ms lukemia.

Edit2: Sparripelikin näyttää toimivan normaalisti. Onko sit voinut tulla mun ja kaverin yhteyksiin jotain häikkää että ei enää pelaa keskenään tjsp? Molemmilla kyl sama palveluntarjoaja ollut jo pidempään..

tässä ratkaisu: lopettakaa ne 2vs2 pelit. Kuinka jaksatte niitä huoh.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

tässä ratkaisu: lopettakaa ne 2vs2 pelit. Kuinka jaksatte niitä huoh.

Suu suppuun jos ei ole mitään järkvää asiaa.

Mut joo nyt toimii taas yhteys normaalisti, vaikkei mitään oikeestaan tuossa kokeiltu. Lähti vaan seuraavana päivänä sit toimiin.

Edit: Ja kyl niitä syksyllä/talvella pelailtiin isommalla porukalla mut nyt on meidän kerho vähän lässähtänyt eikä ole nyt jaksanut enää uutta seuraa ruveta hakeen kun itekkään täs kesällä pakosti niin aktiivisesti tule pelattua ;)
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Miten voin tehdä eashl ukon?
Oon p3lannu muutaman sparraus pelin ja ukon nimi on Nolan Keetley..
Haluaisin tehä oikeen ukon..

Löyty!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Miten voin tehdä eashl ukon?
Oon p3lannu muutaman sparraus pelin ja ukon nimi on Nolan Keetley..
Haluaisin tehä oikeen ukon..
Pelaa - Online - EASHL - Muokkaa be a pro pelaajaa tai joitan sieltä saat erkasta lähtien vaihdella. Jokainen pelipaikka pitää duunaa erikseen.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hauska nähä kyllä jos jotkut jäävät vielä vääntämään vanhalla konsolilla tuota uutta änäriä. Saa nähä monta kymmentä pelaajaa siellä sattuu olemaan.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Hauska nähä kyllä jos jotkut jäävät vielä vääntämään vanhalla konsolilla tuota uutta änäriä. Saa nähä monta kymmentä pelaajaa siellä sattuu olemaan.

Saa nähä tuleeko hommattua uusi konsoli mut täl hetkel tuntuu vähä hölmöltä upottaa joku 350e yhen änärin takia.. Tietokone taas kun on muuta pelaamista varten mulla..
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mua ärsyttää eniten Eashlässä se että ku ihmiset lähettää maalivahin pois. esim tänään vastaan tuli 4 porukka jossa oli seve_98 , rumpurapu , tereve ja maisteri12 jotka lähettivät maalivahdin pois ekan minuutin jälkeen. koska meillä oli vain 2 pelaaja me ei voitu lähettää maalivahtiä pois. Miksi ihmiset edes lähtevät ihmismaalivahtipeleihin jos lähettävät maalivahdin heti pois...
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mua ärsyttää eniten Eashlässä se että ku ihmiset lähettää maalivahin pois. esim tänään vastaan tuli 4 porukka jossa oli seve_98 , rumpurapu , tereve ja maisteri12 jotka lähettivät maalivahdin pois ekan minuutin jälkeen. koska meillä oli vain 2 pelaaja me ei voitu lähettää maalivahtiä pois. Miksi ihmiset edes lähtevät ihmismaalivahtipeleihin jos lähettävät maalivahdin heti pois...
Normi meisinkiä, onneksi suurin osa ei tiputtele kerho peleissä mokkejaan. Sparrissahan ne lähtee kun ekan maalin tekee tai viimestään ekassa erässä loppuu pelit.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Normi meisinkiä, onneksi suurin osa ei tiputtele kerho peleissä mokkejaan. Sparrissahan ne lähtee kun ekan maalin tekee tai viimestään ekassa erässä loppuu pelit.

Juu ei oo mikään yllätys, että ois nuo puottanu moken. Rumpuravullahan taitaa olla päälle 100 seuran jäsenyyttä ja sama sevellä. Muista en sit tiiä.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

En ymmärrä kyl noita moken puottajia... Onko ne tosissaa niin surkeita että tarvitsevat itsellensä botti maalivahdin ihmisveskaa vastaan.. Eikö olisi iha sama sitte jo pelata botti veska pelejä vaa :S...

Säälittävää
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mutta jos kerran ihmismolari on todistetusti bottiveskaria parempi, niin miksi inistään ihmismaalivahdin vaihtuessa bottiin? Kummaa touhua. :D

EDIT: Siis nimenomaan, kun vastustaja pudottaa maalivahtinsa kesken matsin.

//: Sluibailija, näinpä juuri.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Mutta jos kerran ihmismolari on todistetusti bottiveskaria parempi, niin miksi inistään ihmismaalivahdin vaihtuessa bottiin? Kummaa touhua. :D

EDIT: Siis nimenomaan, kun vastustaja pudottaa maalivahtinsa kesken matsin.

Laitetaas nyt omakin lusikka tähän soppaan.. :)

Jep kyllä sen kiekon saa myös sinne bottiveskarin taakse kohtalaisen kovalla prosentilla, mutta mua henk.koht häiritsee se, että ne maalit menee sitten ihan samanlaisiksi.. Joo kyllä joskus botinkin voi syötellä ihan kassalle, mutta kyllä mä saan ainakin ihan erilaiset kicksit ihmisen koijaamisesta verrattuna bottikassariin. Veikkaan, että aika monella on samat ajatukset.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Laitetaas nyt omakin lusikka tähän soppaan.. :)

Jep kyllä sen kiekon saa myös sinne bottiveskarin taakse kohtalaisen kovalla prosentilla, mutta mua henk.koht häiritsee se, että ne maalit menee sitten ihan samanlaisiksi.. Joo kyllä joskus botinkin voi syötellä ihan kassalle, mutta kyllä mä saan ainakin ihan erilaiset kicksit ihmisen koijaamisesta verrattuna bottikassariin. Veikkaan, että aika monella on samat ajatukset.

Juu ei botti mv peleissä mitään järkeä oo. Maalit ovat vain ranteita yläkulmiin tai sitten syöttö ja veto etuyläkulmaan. Harmi kun ei vieläkään kaikki ihmiset ole älynneet, että ihmis mokke pelit ovat paljon parempia ja hauskempia. Siellähän ne parhaat pelurit on vaikka eivät ole pelaajien tilastojen kärjessä. Ne jotka johtaa pelaajien tilastoja pelaavat botti mv:llä. Varmasti jos menisivät ihmis mv:tä ja kunnon kerhoja vastaan pelaamaan ei niillä olisi mitään jakoa.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Juu ei botti mv peleissä mitään järkeä oo. Maalit ovat vain ranteita yläkulmiin tai sitten syöttö ja veto etuyläkulmaan. Harmi kun ei vieläkään kaikki ihmiset ole älynneet, että ihmis mokke pelit ovat paljon parempia ja hauskempia. Siellähän ne parhaat pelurit on vaikka eivät ole pelaajien tilastojen kärjessä. Ne jotka johtaa pelaajien tilastoja pelaavat botti mv:llä. Varmasti jos menisivät ihmis mv:tä ja kunnon kerhoja vastaan pelaamaan ei niillä olisi mitään jakoa.
Vielä kun löytyisi omaan jengiin molari, joka saisi kiekkoja kiinni. :p Minulle riittää vallan hyvin, että sparreissa on vastassa ihmismaalivahti, jota sitten hassuttaa niillä kikoilla jotka kerhopeleissä eivät mene sisään.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Silloin kun porukka pelaa paljon ja pelit on kuumimmillaan, niin parhaat ja tasokkaimmat pelit/pelurit löytyy 6vs6 peleistä. Tekoälystä johtuen bottipelit on vain puuduttavaa samojen juttujen toistoa, tarpeeksi kun pelaa botteja vastaan, niin eiköhän kaikki opi niitä uunottamaan ja viemään.

Jokainen tietenkin pelaa mistä tykkää, mutta harvoin bottipelien mestarit pärjää 6vs6 peleissä, varsinkin kovimpia pelaajia vastaan. 6vs6 peleissä hyviä jengejä vastaan pitää olla mielikuvitusta, pelisilmää ja oivalluksia, ei riitä samojen juttujen kaavamainen toisto.
 
Vastaus: NHL 14 EASHL-keskustelu

Harvoin bottipelien mestarit pärjää 6vs6 peleissä, varsinkin kovimpia pelaajia vastaan. 6vs6 peleissä hyviä jengejä vastaan pitää olla mielikuvitusta, pelisilmää ja oivalluksia, ei riitä samojen juttujen kaavamainen toisto.
Ja tämä tietenkin riippuu myös siitä, mitä peliltään haluaa. Osa kaipaa kiperämpiä haasteita ja kuudella kuutta vastaan -pelejä, osa ei. Sekin, miten tosissaan EASHL otetaan eri joukkueissa, vaihtelee valtavasti. Sehän on itsestäänselvyys, jota tässä ei pidä unohtaa. 6 vs. 6 ei ole ainoa oikea tapa pelata änäriä.
 
Ylös Bottom