Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo-o, alkaa olla nhl14 taas eashl 6vs6 pelien osalta aikalailla taputeltu ja viime vuonnahan järjestettiin summer cup turnaus näihin aikoihin. Ajattelin että tänä vuonna ei taida olla jengeil intoa siihen ku monet jo menneet ps4 peleihin käsiks jne.
Mutta tossa jotkut kyselly että järjestättekö summer cupii? Niin kysynkin nyt että olisiko jengit kiinnostuneita? Samalla systeemillä kuin vuosi sitten.
Tänä vuonna vois lisä houkutuksena laittaa palkinnot, jokainen joukkue maksaa 20€ osanottomaksua, joilla ostan playstation network kortteja palkinnoiks ja voittaja joukkue sit jakaa ne keskenään parhaaks näkemällään tavalla. Tai jos osallistujia tulee tarpeeks niin voishan siitä pikku siivun antaa toiseks tulleelle clubille!?
Eli jos on intoa osallistua tähän niin ilmoittakaa mulle privalla täällä ja myös mielipide tohon että pelataanko iha hupiturnaus vai otetaanko palkinto systeemi osallistumismaksuineen käyttöön. Itse liputtaisin palkinto systeemin puolesta, niin siinähän tulis lisää jännitystä ja jopa satojen eurojen edestä playstation network kortteja jaettavaks voittaja joukkueelle ja jos voittaja joukkueessa vain kuus pelaajaa niin siinähä sais jopa 50€ kortin jokainen...
Katotaa tää viikko montako clubia lähtis mukaan, että kannattaako ees järjestää koko turnausta...
SmKettu on varmuude vuoks kahella nickillä lähteny asioille... Mistä lähtien vantaa on ollu stadis?
Muako tarkotat? Tämä on niko loukkaus. En alennu SMketun tasolle millään tasolla Oon Bodibilteri = Kanye West. Turnauksiahan voi järjestää vaikka Skypessä jossaan yhteisesryhmäs.
Voi prkl, sori, katoin väärin kännykällä sohlatessa...
Mikäs tää tämmönen sbcc? Ikinä kuullukkaa kaverista ja muutakun täällä konsolifinissa hurjastellut että
Eläs ny parisee ollaa pelattu monen monta kertaa samoissa tiimeissäki. Sä vaa tuuppaat lähteä niistä niin nopee ettet enää muista nhl ystäviäsi.
Jeps, rahasta ja jostain PSN-korteista pelaaminen on vähän niin ja näin. Tuntuu, että välillä seuroissakin sisäiset suhteet on niin päin ******, et sitten kun siellä pitäis viel ruveta jotain palkintorahoja jakamaan.
eikös siitä summercupistakin joku täällä nurissut, että oli ihan ihme pelisysteemi ja säännöt ja huonot vastustajat ja liian monta bugimaalia jne.
Kyllä mulla on ihan hyviä kokemuksia kaikista tiimeistä, joissa oon ykkösaccolla pelannut. Fiksua ja luotettavaa porukkaa. EHL ja tällaiset turnaukset kuitenkin sisältävät lähinnä mainitun kaltaisia seuroja.
Toki on myös sellaista porukkaa, joiden ympärillekin sitten kasaantuu epämääräisempää jengiä. Kaikki tietää kenestä puhutaan, ja sellaisiin seuroihin en itse ainakaan ole menossa
Stimperi just näin Vain luotettavat ja hyvällä pohjalla olevat joukkueet osallistuisi. Sellaiset jotka on ollut jo kasassa tovin. Eikä nää perseilijä tiimit vaikka osallistuisiki voita koskaan noita turnauksia, koska joukkuehenki on mitä on, esimerkiksi Parisee joka viime EHL pilasi upeilla veskantaidoillaan oman joukkueenpelin.
Kyllä mä vaan diggaan näistä reilu kolmekymppisistä järjenjättiläisistä Kuka sä oikeesti ees olet? Muistan kyllä jotain kun liityin ruotsinpoikien klubiin tuuraamaan niiden veskaa kun ei ollut veskaa paikalla omalla Tulokas 1 kortilla ja siinä ne muistikuvat sitten onkin. Eihän kukaan nyt niin ilkee olis et toisten pelin pilais eihän? Noh ehkä sä joku päivä hiffaat jotain! Tuntuu kyllä tyhmältä edes selitellä, mutta kai sitä jotkut kaipaa.
Onks sul sit jotain omantunnon tuskia ku pitää ruveta selitteleen? Kuha täs uutta versiota odotellessa vähän lämmittelen sua ku sattu nikopetteri sopivasti luulemaan mua sinuksi.