Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ite ei onneksi sentää kerinny myydä, mutta muuten sama meisinki... Toivottavasti sais näitä 6vs6 porukoita NHL15 puolelle, nythän tässä kevään/kesän on saanut takoo samoja vastaa illasta toiseen. Tuleepahan vastukset tutuksi...Kyllä ottaa päähän noi uutiset, mut mietin tossa että kiinostaako EA:ta enää huoltaa servereitä nhl14 puolella, että onkohan eashl pelit vain entistä lagisemmat, luulis että nhl15 yhteydet ovat paremmat, mut tiiä näistä sitten...
Ite jo möin ps3 ja ostin ps4 ja melkempä vain ja ainoastaan eashl takia ja nyt pitäs sit ostaakin ps3 että pääsee eashl pelaamaan, todella hienoa... Mut kyl ehdottomasti olen sen kannalla että jengit ostas nhl15 pelin eashl ja eteenkin ehl peleihin, juurikin noiden yhteyksien takia... Vaikkakin rahallista tukemistahan se on EAlle, mut epäilen että jokainen on sen valmis maksamaan jos yhteydet ovat paremmat nhl15 puolella kuin nhl14 puolella, jossa ne todennäköisesti tulevat vain kokoajan huononemaan, vai?
sama homma täällä, tosin ainoastaan mikäli nhl15 ps3 puolella on enemmän pelaajia. ps4:n versio nhl15:stä jää kyllä ostamatta, ellei eashlää tule patchinä. mikään 6vs6 sparrit nhl joukkueilla ja pelaajilla ei napostele kyllä tippaakaan -.-
mun mielestä olis paras jäädä vaan pelaamaan tätä nykyistä versioo vaan eikä tehdä niinkuin ea haluaa eli että porukka ostaa molemmat versiot pelistä. täähän on aivan selvä juttu ea:n puolelta että haluavat myydä enemmän pelejä gen3 konsoleille..
en millään usko että ea on tehny mitään ps3 nhl15:n yhteyksille. pelihän on kuitenki sama, servut salettii myös. se että kyseessä on ea, tulee yhteyksien kanssa aina olemaan ongelmia, pelistä riippumatta . lisäks vtuillakseenhan ea saattaa nhl14:n yhteyksiä jotenkin heikentää jos sattuiskin näyttämään siltä että porukkaa jää pelaamaan vanhaa peliä.
no aika näyttää mitä tapahtuu. vuosi huilia änäristä ja vaihto neloseen ja fifa15:n klubipeleille saattaa olla myös yksi varteen otettava vaihtoehto
-Jorma
Tunnostaa, että suurin osa ostaa kuitenkin NHL15 Ps3:lle jotka pelaavata EASHL:ää. MV:llä pelaavat kerhot on varmasti tiukassa NHL14:ssa. Ainaki suurin osa mitä ite tuntee/tietää niin Ps3/NHL15 ja siellä jatkavat EASHL:ää. Saapahan EA rahaa niin jos ois, vaikka varaa tehdä entistä huonompi ja vähemmän pelimuotoja sisältävä NHL16! Tuleekin varmaan vaan enää PS2:lle korkeintaan...Mikä ajaa porukan ostaan NHL15 PS3:lle? Eikö vois jatkaa vaan NHL14 parissa, joka ois jo kaikilla valmiina?
Näköjään todella kova juttu ne uudet kommentaattorit kun sen takia ostellaan sama peli.
Kyllähän nuo "parannukset ja uudistukset" on aika tiukkaa tavaraa sama peli uusiin kuoriin se erona, että saa alusta asti kehitellä pelaajat. Tämä EA:n sählääminen varmaa pilaa aika kivasti nyt kaikki viimeisetkin 6vs6 pelit kun on saanut samoja vastaan takoa viime kuukaudet jo muutenkin.Haluan ilmoittaa ettei ole vielä päätetty mitä tehdään EHL suhteen, kuten noista videoista nähdään NHL 15 Xbox 360 täten myös PS3 muutokset ovat todella rajalliset. Olisi suotavaa mitä joukkueet aikovat tehdä. Onko suomalaisilla joukkueilla aikomusta pelata NHL 14 EHL jos se järjestetään jossain vaiheessa. Itse olen sitä mieltä ettei ole mitään järkeä siirtyä NHL 15 kun uuden pelin 'uudistukset' ovat minimaaliset. Siitäkään ei ole tietoa pitääkö EA ylhäällä NHL 14 servuja joten senkin suhteen ollaan aika tietämättömiä. Heittäkääpä tänne ajatuksia tästä tilanteesta + consolhockey
terveisin EHL Admin.
Domskin videoista on noussut nyt iso myrsky päälle.
* * *
Haluan ilmoittaa ettei ole vielä päätetty mitä tehdään EHL suhteen, kuten noista videoista nähdään NHL 15 Xbox 360 täten myös PS3 muutokset ovat todella rajalliset. Olisi suotavaa mitä joukkueet aikovat tehdä. Onko suomalaisilla joukkueilla aikomusta pelata NHL 14 EHL jos se järjestetään jossain vaiheessa. Itse olen sitä mieltä ettei ole mitään järkeä siirtyä NHL 15 kun uuden pelin 'uudistukset' ovat minimaaliset. Siitäkään ei ole tietoa pitääkö EA ylhäällä NHL 14 servuja joten senkin suhteen ollaan aika tietämättömiä. Heittäkääpä tänne ajatuksia tästä tilanteesta + consolhockey
terveisin EHL Admin.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä nyt 6vs6 porukat meinaa tehdä kun nuo "uudistukset" paljastuivat?