Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oolrait, näyttää se näköjään tietokoneellakin ton pörssin tiedot mutta ei voi ostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs tässä pelissä voisi vielä ostaa?

Jokaisella kolmella hahmolla yli biljoona pankkitilillä, autotallit täynnä "bugatteja", kaikki kiinteistöt ostettu, lentokoneet ja helikopteritkin löytyy.. Satamassakin kaikki veneet. Ainiin, jokaisella hahmolla pelin jokainen vaatekappalekkin löytyy vaatekaapista.

Jotain vinkkiä? Haluan omistaa kaiken :D
Eipä sitä nyt enää tuossa vaiheessa varmaan ostelemista ole, mutta ihan todellako olet onnistunut hankkimaan yli biljoona dollaria? Tuhat miljardia, aikamoinen määrä, siinä on saanut osakekaupoissa jo onnistua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eikös tuo leksa94 ollu se kaveri joka käytti sitä ihme "bugia" noiden rahojen farmaamiseen... Vähän menee maku tollasesta hommasta. Ei jatkoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos helppoa rahaa haluaa niin maaseutua tutkimalla löytyy kannabisfarmi jonka voi käydä raidaamassa viikon välein. Ekalla kerralla sieltä löytyi noin 68000 dollaria. Toivottavasti kavereiden bisnekseen pystyy vaikuttamaan jotenkin jotta sieltä löytyisi tulevilla kerroilla enemmän rahaa.

Mihinkäs aikaan ja millä hahmolla tonne pitää mennä?

Olen jo useampana päivänä koittanut mennä, mutta ei löydy ihmisiä tai rahaa. Youtubesta kattelin, niin siellä pitäis olla jotakin tyyppejä aseiden kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itse tein tuon juuri 10minuuttia sitten :) ajoin siihen parkkipaikalle nousin autosta ja kävelin hetken matkaa ja sieltä se paparazzi hyppäs silmille jostain puskasta kameransa kanssa :)

Kiitti :) Ja Lakulle myös. Sieltähän se löyty :p Olin jo kerran aikasemmin tossa mutta ei vaan kaveria näkynyt. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs tässä pelissä voisi vielä ostaa?

Jokaisella kolmella hahmolla yli biljoona pankkitilillä, autotallit täynnä "bugatteja", kaikki kiinteistöt ostettu, lentokoneet ja helikopteritkin löytyy.. Satamassakin kaikki veneet. Ainiin, jokaisella hahmolla pelin jokainen vaatekappalekkin löytyy vaatekaapista.

Jotain vinkkiä? Haluan omistaa kaiken :D

Kokeile saatko ostettua jostain firmasta kaikki osakkeet.
Jos se onnistuu, niin sittenhän voit ostaa kaikki osakeyhtiöt itsellesi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mihinkäs aikaan ja millä hahmolla tonne pitää mennä?

Olen jo useampana päivänä koittanut mennä, mutta ei löydy ihmisiä tai rahaa. Youtubesta kattelin, niin siellä pitäis olla jotakin tyyppejä aseiden kanssa.


Missäs tämä kannabisfarmi on? Voisi käydä tarkastamassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eipä sitä nyt enää tuossa vaiheessa varmaan ostelemista ole, mutta ihan todellako olet onnistunut hankkimaan yli biljoona dollaria? Tuhat miljardia, aikamoinen määrä, siinä on saanut osakekaupoissa jo onnistua.

ettei olisi mennyt miljardit ja biljardit sekaisin ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ettei olisi mennyt miljardit ja biljardit sekaisin ;)
Suomen miljardi = englannin kielisten billion. Ennen englannissakin käytettiin milliardia, mutta jostain syystä tuo hävisi. Suomen biljoona = englannin trillion, joka oli ennen billiard.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siinä Vinewood Blvd yhdellä sivukujalla on joku näyttelijätär yms. jota paparazzit ahdistelee. Mitä siinä pitää tehdä? Paparazzeja turpaan? Akka kyytiin? Olen reilu 10 kertaa ajanut ohi, nähnyt pisteen kartassa ja koittanut auttaa mutta joka kerta epäonnistunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mihinkäs aikaan ja millä hahmolla tonne pitää mennä?

Olen jo useampana päivänä koittanut mennä, mutta ei löydy ihmisiä tai rahaa. Youtubesta kattelin, niin siellä pitäis olla jotakin tyyppejä aseiden kanssa.

Koitin mennä myös tuonne Trevorilla mutta ei siellä ketään ole,useamman kerrankin :confused: Kävin kyllä ekalla kerralla muistaakseni juuri Trevorilla siellä farmilla.
Ei siellä ole kuin mies ja nainen ja pari lehmää jotka säntäävät vuoristoon karkuun....
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Suomen miljardi = englannin kielisten billion. Ennen englannissakin käytettiin milliardia, mutta jostain syystä tuo hävisi. Suomen biljoona = englannin quadrillion, joka oli ennen billiard.

Suomen biljoona on englanniksi "trillion".
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siinä Vinewood Blvd yhdellä sivukujalla on joku näyttelijätär yms. jota paparazzit ahdistelee. Mitä siinä pitää tehdä? Paparazzeja turpaan? Akka kyytiin? Olen reilu 10 kertaa ajanut ohi, nähnyt pisteen kartassa ja koittanut auttaa mutta joka kerta epäonnistunut.

Se tarvii ottaa kyytiin ja paeta vahingoittamatta paparazzeja.
Huomasin muuten et ne autot katoaa talojen autotalleista sen takii et joku on pöllii ne. Esim. Michaelin talliin jättämä auto tuli kaupungilla vastaan ja sen poikahan siel ratintakana oli. Toinen tapaus oli kun olin michaelin kans polskuttelemas Franklinin talolla ja hyppäsin Trevoriin pelailin jonkun aikaa vaihdoin takas Michaeliin niin se Franklinin tallissa ollu auto oli täysin rutattuna Michaelin portin edessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

...
Huomasin muuten et ne autot katoaa talojen autotalleista sen takii et joku on pöllii ne. Esim. Michaelin talliin jättämä auto tuli kaupungilla vastaan ja sen poikahan siel ratintakana oli. Toinen tapaus oli kun olin michaelin kans polskuttelemas Franklinin talolla ja hyppäsin Trevoriin pelailin jonkun aikaa vaihdoin takas Michaeliin niin se Franklinin tallissa ollu auto oli täysin rutattuna Michaelin portin edessä.

Aika jännä. Kyseessä ei siis ollutkaan bugi, vaan ihan ominaisuus? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Löysin sattumalta puisenaidan vuoristosta menin sen yli ja en varautunut et kaikki alko ampuun ja sit kuolin.

En enään löydä sitä? Saisko jotain kuvaa sijainnista tms.

Sen verran tiedän et se Oli tuossa vuoristohissin ja noitten laskuvarjokuvien välissä

E: löyty taas ku hetken seikkaili ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kävin siellä kannabisfarmilla ja siellä ei ollut kuin yksi hilbilly, sen teurastin halikolla mutta ei siltä kaverilta irronnut kuin 14 dollaria?
 
Ylös Bottom