Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enkmanni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Enkmanni

Member
Terve.

FFGP aloittaa toimintansa nyt. Sarja tunnettiin aikaisemmin KFIN F1 Mestaruus sarjana, mutta nimeä on hieman muokattu.
Aloitetaan kuitenkin homma puhtaalta pöydältä ja jaaritukset sikseen.

Rekrytointi: 14.10.2013- 25.10.2013
Rekrytointi tapahtuu seuraavalla menetelmällä. Hakijat lähettävät yksityisviestin käyttäjälle MeriMaxF1 (komissaari).

Yleistä tietoa hakemuksessasi:
- Oletko ennen ajanut F1 peliä?
- Ajatko jossakin muussa sarjassa?
- Miksi juuri sinä sopisit tähän sarjaan?
- Koetko kykeneväksi ajamaan tiettyinä ajankohtina tarpeeksi useasti, jotta sarjaan saataisiin tarpeeksi aktiivisia kilpailijoita?
- Jos sinut valittaisiin sarjaan, uskoisitko pystyväsi kamppailemaan voitosta?

Kisat
- Short Weekend - Short Qualifying
- Race Distance - 50%
- Safety Car ON
- Autot pelaaja valitsee itse! Talli määrätään myöhemmin jossa kuski ajaa!
- Weather - Dynamic
- Car Performance - Equal
- Car Damage - Full
- Collisions - Full
- Parc Ferme - On

Asetukset/Avut
- Braking Assist - Banned
- ABS - Allowed
- Traction Control - Allowed
- Dynamic Racing Line - Allowed
- Gearbox - Automaatti tai Manuaali
- Pit Assist - Banned

Itsestään selvää on, että kisoissa on Realistic säännöt ettei tapahtuisi mitään suurimpia huijauksia. Tietyissä radoissa voi olla Reduced jos peli toimii niinkuin 2012.

Kuskit
Kuskit valitaan hakeneiden kesken komissaarin toimesta. Jos sarjaan hakee useampi kuin 16 kuskia niin sarjaan tulee reservikuski käytäntö myös. Elikkäs komissaari päättää 16 kisakuskia ja loput hakijoista laitetaan reserviin.

- Kisakuski:
Kisakuski on virallinen kuski sarjassa. Hän ajaa tallissa jonka on saanut itselleen. Kisakuskit ovat ensisijaiset kuljettajat jotka tulevat kisoihin.

- Reservikuski:
Reservissä oleva kuljettaja odottaa kisapäivänä, että onko hänelle tilaa. Usein on niin, että kaikki kisakuljettajat eivät pääse kisoihin. Tällöin reservikuski tulee paikkaamaan puuttuvan kuskin paikkaa. Syy miksi reservikuski ajaa nyt kisakuskin tilalla on se, että tallit onnistuvat paremmin taistelemaan valmistajien mestaruudesta! Eli reservi kuskeille ei ole enään varattuina Marussia, Caterham tai Force India talleja!

Johtokunta
MeriMaxF1 (MeriMax_87) komissaari
Salu71 (santtu-71) tuomari
uistin (Vehka1) tuomari
Enkmanni

Virallinen puu tehdään myöhemmin. Kunhan rekrytointi on ohitse ja kuljettajia ollaan saatu tarpeeksi!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix 2013 Season 1 [F1 2013] Rekrytointi

Selvennys.
Komissaari ei itse päätä kuljettajia. Kun rekry on ohitse, johtokunta valitsee kuljettajat, en minä itse ainoastaan. :)
ROHKEASTI HAKEMUKSIA TULEMAAN!
Rekry päättyy siis 25.10.2013 kello 23.59.

mikä tää priva juttu ny on.. joo mukana mä oon mitään privoja jaksa

Koetko kykeneväksi ajamaan tiettyinä ajankohtina tarpeeksi useasti, jotta sarjaan saataisiin tarpeeksi aktiivisia kilpailijoita?

Mistä voin tietää pystynkö ajamaan tiettyinä ajankohtina jos en tiedä näitä ajankohtia? :confused:

Viime kaudella olisin halunnut ajaa joka kisassa mutta sunnuntai-illat on aina niin kiireisiä ettei pysty.. Ajetaanko nämä kisat siis sunnuntaisin illalla vai milloin?

Mistä voin tietää pystynkö ajamaan tiettyinä ajankohtina jos en tiedä näitä ajankohtia? :confused:

Viime kaudella olisin halunnut ajaa joka kisassa mutta sunnuntai-illat on aina niin kiireisiä ettei pysty.. Ajetaanko nämä kisat siis sunnuntaisin illalla vai milloin?
Sunnuntaisin olisi tarkoitus ajaa klo 18.

Tosiaan unohdin laittaa että sunnuntaisin on kisat. Kuitenkin joskus kisat ajetaan toisena päivänä jos enemmistö niin haluaa. Toki voidaan tehdä asiasta myöehemmin kansan äänestys. Sarjan pitäisi kuitenkin startata ensi sunnuntaina!

NIMI LISTAAN jos olet kiinnostunut ajamaa F1 sarjaa, paikkoja on vielä jäljellä.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

PS. Jotain kyselyitä voi tulla vielä mutta ei kannata säikähtää. Rohkeasti mukaan vaan ja tähän sarja touhuun jää taatusti koukkuun :D:D

Riippuu millon tää sarja alkaa? Peliä en vielä omista, mut hommaan kyllä. Tarvitseeko mun laittaa erikseen hakemusta, kun olin viime kaudella mukana?

Riippuu millon tää sarja alkaa? Peliä en vielä omista, mut hommaan kyllä. Tarvitseeko mun laittaa erikseen hakemusta, kun olin viime kaudella mukana?
No mun mielestä sun ei tarvii laittaa. ja tarkoitus olis aloittaa sunnuntaina , mutta voi olla että siirretään sitä vielä viikolla.

No mun mielestä sun ei tarvii laittaa. ja tarkoitus olis aloittaa sunnuntaina , mutta voi olla että siirretään sitä vielä viikolla.

Joo, vois olla hyvä siirtää sitä viikolla. Millos tallit arvotaan?

Uusi menettely astuu voimaan. Eli huomenna luon virallisen viestiketjun sarjalle. Pelaajia ei ole vielä hirveästi ilmoittautunut mukaan kun moni ei tätä vielä omista. Jatkossa voi hakea mukaan ihan viestiä pistämällä viestiketjuun! :)

Meni vähän rahaa tuohon WRC4:n ostoon ja nyt on rahatilanne aika tiukilla ainakin siihen asti, kun saa WRC3:n ja F1 2011 ja 2012 myytyä, eli joudun ainakin toistaiseksi perumaan ilmoittautumisen tähän sarjaan. Voin tulla ajelemaan varakuskiksi johonkin kisaan, kunhan saan nuo pelit myytyä :)

öö, Ihan vaan kummastukseni ihmettelen, et minkä takia pitää olla kaikenmaailman tuomareita ja komissaareja ja että vielä kisan hosti on kaikkien autojen päällikkönä ja tietää kaikkein autot.

Vois tulla ehkä uutta ajajaa jos ei ois tommosta ns"tuomarioita" joka pelottaa uusia

kunhan sanoin..

Itsekin olen tässä katsellut, että koko avausviesti huokuu jo sellaista poliisi meininkiä etten itse ainakaan ole edes harkinnut liittyväni vaikka pelin omistankin.

öö, Ihan vaan kummastukseni ihmettelen, et minkä takia pitää olla kaikenmaailman tuomareita ja komissaareja ja että vielä kisan hosti on kaikkien autojen päällikkönä ja tietää kaikkein autot.

Vois tulla ehkä uutta ajajaa jos ei ois tommosta ns"tuomarioita" joka pelottaa uusia

kunhan sanoin..

Itsekin olen tässä katsellut, että koko avausviesti huokuu jo sellaista poliisi meininkiä etten itse ainakaan ole edes harkinnut liittyväni vaikka pelin omistankin.
Kummankin kommentit aivan totta.
Mutta ehkä olisi hyödyllisempää ehdottaa jotain toimivampaa mallia kuin tuollainen "itkeminen" (älkää ymmärtäkö nyt väärin).
Tiedän että se on helpompaa arvostella ja antaa palautetta huonosta "materiaalista" kuin se että voisi ehkä heittää jotain kehittävää kommenttia/ideaa.
Ei sillä, itsellä ei ole mitään ideaa, olisi vain hauska taas päästä kisailemaan jätkien kanssa :)

Kummankin kommentit aivan totta.
Mutta ehkä olisi hyödyllisempää ehdottaa jotain toimivampaa mallia kuin tuollainen "itkeminen" (älkää ymmärtäkö nyt väärin).
Tiedän että se on helpompaa arvostella ja antaa palautetta huonosta "materiaalista" kuin se että voisi ehkä heittää jotain kehittävää kommenttia/ideaa.
Ei sillä, itsellä ei ole mitään ideaa, olisi vain hauska taas päästä kisailemaan jätkien kanssa :)

Eipä tässä ny mitään uusia ideoita oo, ei taida vaan tätä peliä omistaa niin moni kun F12012.. Harmi pitäshän tää kfin sarja saada taas käyntiin uudella pelillä mut jos ei oo kuskeja niin ei voi mitään

Niin no siis tästä puuttuu rentous ja sitä myötä hauskuus. Ilmoituksesta jää käsitys että jos et osaa ajaa todella hyvin..pysy poissa
Jos haluat pitää hauskaa etkä taistella hampaat irvessä...pysy poissa.

Samaten kaikki komissaarit, tuomaristot jne touhut.."me määrätään ja te vikisette" fiilis.

Ne joissa mä oon ollu mukana ni kuka milloinkin hostannut, kaikki on tuomareina ja kaikki keskustelee kisan jälkeen jos jotain on huomattu. Yleisesti ottaen jokaiseen voinut luottaa et myöntää ite virheensä. Lisäksi mukaan ilmottaudutaan vain ilmoittamalla..ei lähettämällä CV.

Nää on vaan pelejä. Ei näistä makseta rahaa, Pitäis olla vapaa-aikaan hauskuutta ja iloa näistä. :)

Niin no siis tästä puuttuu rentous ja sitä myötä hauskuus. Ilmoituksesta jää käsitys että jos et osaa ajaa todella hyvin..pysy poissa
Jos haluat pitää hauskaa etkä taistella hampaat irvessä...pysy poissa.

Samaten kaikki komissaarit, tuomaristot jne touhut.."me määrätään ja te vikisette" fiilis.

Ne joissa mä oon ollu mukana ni kuka milloinkin hostannut, kaikki on tuomareina ja kaikki keskustelee kisan jälkeen jos jotain on huomattu. Yleisesti ottaen jokaiseen voinut luottaa et myöntää ite virheensä. Lisäksi mukaan ilmottaudutaan vain ilmoittamalla..ei lähettämällä CV.

Nää on vaan pelejä. Ei näistä makseta rahaa, Pitäis olla vapaa-aikaan hauskuutta ja iloa näistä. :)
Pakko kommentoida. Oikeassahan sä olet, aloitusviesti on suoraan sanottuna tehty liian viralliseksi, ei tätä tarvi niin tosissaan ottaa. Kaikki pääsee mukaan ja ilmottautumisenkin oli voinu tehdä ihan normisti...

En tiedä mitä nämä komissaarit oikeastaan edes tarkottaa, mutta ei tuo tuomaristo nyt niin huono juttu ole. Hienoahan se olisi jos ei tarvitsisi tuomareita ja kaikki vois myöntää mahdolliset virheensä kuten sanoit, mutta ei se aina ole mennyt niin helposti. Viime kaudella oli tuomaristo, se ei mennyt ihan putkeen mutta kokeillaan nyt uudestaan.

Tälle kaudelle meillä oli suunnitelmissa tehdä vähän "virallisemmaksi" tää, esim. kotisivut on tulossa. Mutta se ei tarkoita sitä että tän pitäis mennä yhtään vakavammaksi.. Hauskuus on edelleen tärkeintä eikä ole mitään väliä kuinka kova kuski on. Kuhan ei vaan ole koko ajan kolaroimassa niin eiköhän sitä silloin mukaan pääse.
Ja tosiaan kotisivut oli ainakin suunnitelmissa, en tiedä millä mallilla? Ja nekin on tulossa vain kaiken helpottamiseksi ja yksinkertaistamiseksi, viime kaudella oli se meidän ketju aika sekava välillä.

Tuli ostettua kans tuo uus formula ja hyvähän se on! Jacky on siis varakuskina messissä joka toinen viikonloppu jos tarvetta tulee! Ny nokka kohti korvatunturia ja katellaan viikon päästä onko sarja pyörähtäny käyntiin :o

Ylös Bottom