Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online


Onko bannit tulossa oikeasti? Pystyykö R* näkemään jostain, ketkä sitä ovat harrastaneet? Olis aika ikävä yllätys varmasti monelle, kun ensi viikolla osa jengistä hehkuttaa ilmaista 250 000 gtadollaria, kun toiset taas ovat saaneet bannit ja hahmot resetoitu :D

Sinäänsä bannit&hahmon resetointi olisi aika raju veto, koska eiväthän nämä "moottoripyörienmyyjät" ole tehnyt TEORIASSA mitään väärää... Meinaan siis että sitä myyntiähän on tehty ilman minkäänlaisia haittaohjelmia yms.

Kuka muuten tunnustaa tänään vieneensä minut ja adderini vuoren huipulle sillä välin kun kävin oikeassa elämässä kaupassa!? :D Meinas käydä hymyilyttää kun jätin pelin päälle ja hahmon istumaan autoon tuonne strippiklubin lähelle. Kaupasta tulin alle 10minuutissa, ja löydän hahmon istumassa autossaan vuoren huipulla..

Ja pieruvieteri mikä helvetti sua risoo? Oon menossa mun maasturia tuunaamaan, niin jätät sun autos siihen los santos customsin oven eteen poikittain? Ei tarvinnu olla mikään ruudinkeksijä siinä tilanteessa tajutakseen että nyt kaveri vaan vittuilee. No mä heitin sticky bombin siihen autoon, pieruvieteri teki samoin mutta ei siirtänyt autoaan. No mä kerran kävin nyrkillä huitasemassa kaveria, auto ei siirtyny vieläkään.. No se löi kerran takas ja mä lyttäsin sen sit siihen pesäpallomailalla. Kaveri tulee takas ja tappaa mut konekiväärillä. No en sitten enempää jaksanu alkaa tappeleen sen kanssa, kun samaa jengiä kuitenkin. Ajoin sitten toiselle los santos customsille...

Ei siinä mitään jos joku kaveri tekis tän, jos nyt tajuais lopettaa ajoissa. Mutta ei oo pitkä aika kun kyseinen kaveri vei mun auton ja mä räjäytin sen auton. Siinä on vaan se ero, että se sai autonsa takas ilmaiseksi, mä jouduin maksamaan vakuutusmaksut..

Samaa jengiä kuitenkin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko bannit tulossa oikeasti? Pystyykö R* näkemään jostain, ketkä sitä ovat harrastaneet? Olis aika ikävä yllätys varmasti monelle, kun ensi viikolla osa jengistä hehkuttaa ilmaista 250 000 gtadollaria, kun toiset taas ovat saaneet bannit ja hahmot resetoitu :D

Paha sanoa, Rockstarilta ei ole juurikaan mitään kommenttia aiheesta tullut. Kannattaa unohtaa noi GTAforumin huhut kokonaan ;)

Eiköhän noilla keinoja pelaajien seuraamiseen, en tiedä... Jos sulla on miljoonia automyynnistä ja peliaikaa vähän niin luulis näkevän ;)



Saa nähdä, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai että sitä itkemisen määrää, kun Rockstar jakaisi banaania oikein rankalla kädellä. Toivottavasti toki pistävät glitchaajat ruotuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä saan kyllä laitettua bountyt tasaluvuin ainakin 20K asti,toki voi saada enemmänkin (?)
En tiedä miten ihmeessä te saatte parittoman luvun laitettua,tuohonkin lienee joku jippo olemassa,itse en nimittäin saa?
Ainakin jos laitat 10k bountyn jollekin niin Lester ottaa siitä tonnin välistä ja bounty on näin vain 9k.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin jos laitat 10k bountyn jollekin niin Lester ottaa siitä tonnin välistä ja bounty on näin vain 9k.

Noni,tämä selittää siis sen miksi mullekin on aina perään laitettu pariton luku ja itse san laitettua parillisen :D


Mitä tulee noihin johonkin banneihin,niin itse en usko semmoseen järjestelyyn.Tämä taisi olla vain jonkun hermonsa menettäneen kakaran itkua...


Ja se tärkein,joko se save toimis kunnolla??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikö kaverille saa mitenkään annettua rahaa? Share money on vissin ollut koko online urani "currently unavailable" ja share last job -kohdan alta saa vain jaettua kaupparyöstöistä tai bountystä saadut rahat eli n. 1-2k kerralla.

Uusimman päivityksen jälkeen on kyllä online tökkinyt ja pahasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja pieruvieteri mikä helvetti sua risoo? Oon menossa mun maasturia tuunaamaan, niin jätät sun autos siihen los santos customsin oven eteen poikittain? Ei tarvinnu olla mikään ruudinkeksijä siinä tilanteessa tajutakseen että nyt kaveri vaan vittuilee. No mä heitin sticky bombin siihen autoon, pieruvieteri teki samoin mutta ei siirtänyt autoaan. No mä kerran kävin nyrkillä huitasemassa kaveria, auto ei siirtyny vieläkään.. No se löi kerran takas ja mä lyttäsin sen sit siihen pesäpallomailalla. Kaveri tulee takas ja tappaa mut konekiväärillä. No en sitten enempää jaksanu alkaa tappeleen sen kanssa, kun samaa jengiä kuitenkin. Ajoin sitten toiselle los santos customsille...

Ei siinä mitään jos joku kaveri tekis tän, jos nyt tajuais lopettaa ajoissa. Mutta ei oo pitkä aika kun kyseinen kaveri vei mun auton ja mä räjäytin sen auton. Siinä on vaan se ero, että se sai autonsa takas ilmaiseksi, mä jouduin maksamaan vakuutusmaksut..

Samaa jengiä kuitenkin..
Moi! Jos et sattunut huomaamaan LSC oli kiinni silloin, ovet eivät olisi auenneet vaikka hienon sinisen karimin olisin siitä siirtänytkin pois:). Tilannetaju räjäyttämällä auto tai hakkaamalla pesismailalla kuoliaaksi varmasti edesauttoi sitä muutenkin. Ps. Minulla on ovet auki crewiläisille, joten olisit voinut myös rattiinkin hypätä, ajaa auto syrjemmälle ja todeta ettet siihen paikkaan pääse. Anteeksi aiheuttamastani mielipahasta.

Omat kokemukset pelistä on hyvät. Seuran täytyy todellakin olla hyvää, että tehtäviinkin viitsii edes lähteä. Taitaapi Maikkolin hostaamat tehtävät olla mielenkiintoisimpia muiden kfinniläisten kanssa suoritettuina. Jos tuonne tehtäväpuolellekkin on tulossa lisää päivitystä niin todella hyvä, alkaa olemaan melkolailla samojen tehtävien peluuta pikkuhiljaa. Autokisat helvetin mukavia, mutta tahtoo aina tuntemattomien kanssa mennä järjettömäksi romuralliksi aina, siitä miinusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omat kokemukset pelistä on hyvät. Seuran täytyy todellakin olla hyvää, että tehtäviinkin viitsii edes lähteä. Taitaapi Maikkolin hostaamat tehtävät olla mielenkiintoisimpia muiden kfinniläisten kanssa suoritettuina. Jos tuonne tehtäväpuolellekkin on tulossa lisää päivitystä niin todella hyvä, alkaa olemaan melkolailla samojen tehtävien peluuta pikkuhiljaa. Autokisat helvetin mukavia, mutta tahtoo aina tuntemattomien kanssa mennä järjettömäksi romuralliksi aina, siitä miinusta.

Romuralliahan sen vähän kuuluukin olla,sinne lähdetään voittamaan kisaa keinolla millä hyvänsä.Kukaan ei tule sun kansa kisaamaan sen takia että juuri sinä siitä hyötyisit :D Siihen pitää vaan tottua että mukana on kaikenmaailman kuskeja.Eikä sekään auta että itse ajat kunolla,aina siellä joku törttöilee.Eniten nauran niille joilla ei ole jarruja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noi kisojen törttöilyt on just hyviä kunhan oppii väistämään. Meinaa kerran kun oli täys 16 kuskia, tuli bugi että muutama (minä mukaan lukien) päästiin lähtemään n. 5 sek muita myöhemmin. Lopullinen lähtösijani oli siis 15/16. Maaliin tulin kolmantena kun muut kuskit oli tienvarsilla uloskiilattuina :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noi kisojen törttöilyt on just hyviä kunhan oppii väistämään. Meinaa kerran kun oli täys 16 kuskia, tuli bugi että muutama (minä mukaan lukien) päästiin lähtemään n. 5 sek muita myöhemmin. Lopullinen lähtösijani oli siis 15/16. Maaliin tulin kolmantena kun muut kuskit oli tienvarsilla uloskiilattuina :D

Juurikin näin,oikea aikainen väistö on minusta varsin hienoa.Vihulle se tuottaa kyllä usein hermoromahduksen,olen saanut tuosta hyvästä bountyn perääni myös,siis siitä hyvästä että vihu veti kalliolta autonsa alas yrittäessään kiilata ulos tieltä,ei voi kuin nauraa :D


Jokohan se save tänään toimis??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko bannit tulossa oikeasti? Pystyykö R* näkemään jostain, ketkä sitä ovat harrastaneet?
No, Epic ja Crytek ovat demonneet jo vuosia työkaluja, joilla näkee mm. heatmappeina, miten pelaajat käyttäytyvät kentissään, niin en ihmettelisi, etteikö myös R*:llä olisi vastaavia seurantatyökaluja.

Nykyaikana harvemmin pelien tekeminen on mitenkään satunnaista, vaan jokaista asiaa analysoidaan paljonkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli taas tuskailtua linjoilla pari tuntia. Tehtäviin on tosi vaikea päästä ilman vakioporukkaa. Sitten kun pääsee, homman nimi on oma 6 levelin ukko yksin viittä 25+ levelin ukkoa vastaan. Kun hetkeksi pysähtyy sivukujalle tutkimaan kändeä, niin eikö joku hemmetin taliaivo tule ajamaan autolla eestaas selän päältä. Deathmatchit ovat myös osittain ihan kummallisia. Yhdessä piti suojella parkkitalossa olevia luksusautoja hyökkääjiltä. Peli oli 2 vs. 2. Kyttäsin parkkihallin tasoilla 8 minuuttia näkemättä yhtäkään vihulaista, tiimikaveri katosi jonnekin. Lopulta näkyviin ilmestyi pari kaveria, jotka päästin päiviltä. Sitten aika täyttyi ja voittohan siitä tuli, olin vieläpä erän "paras" peluri 2.00:n kill ratiolla. Huh huh mitä toimintaa. Hyvä etten nukahtanut.

Ja eikös peli ole nyt kamalan suosittu? Mistä johtuu, että omalla kartalla näkyy yhtä aikaa livenä vain muutama pelaaja? Vai onko määrä per kartta rajoitettu johonkin kahdeksaan useriin?

KFINin jengi jo täyttyi, joten ilmeisesti täytyy odotella, että sinne mahtuu. Jos tää ei tästä muutu parissa illassa iloisemmaksi, alkaa energia suuntautua jo henkisestikin Black Flagiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mahdollisesti hieman offtopikkina mutta toimiiko täsä gtaassa nokian bluetooth handsfree. Muistaakseni mallia bh104. Ja tuleeko tollasessa pelkästään chätti sinne luuriin vai kuuluuko ne peliäänetkin sit siitä kämäsestä luurista? Sais varmaan aikapaljon enemmän pelistä kun pystyis sanoo jotain akuuttia tutuille ettei tarvi alkaa hitaasti kirjottaa tolla kännykällä ainakun on jotain asiaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nykyaikana harvemmin pelien tekeminen on mitenkään satunnaista, vaan jokaista asiaa analysoidaan paljonkin.

Tulee ihan mieleen tuo GT5 hakkerointi jossa porukka oli saanut käsiinsä pelin lähdekoodin ja sitä kautta muokanneet fiatiin 1600hp :DNyt ne tilit on bannattuna jotka sitä keinoa käyttivät...
Kaikki pelin laittomat muutokset huomataan kyllä mutta glitchien käyttöä ei kyllä voi pahemmin seurata,tai sitten pitäisi olla jokin työkalu joka seuraa pelaajien tekemisiä tarkemmin.Esimerkiksi paljon samaa toistoa tai ramppaamista offlinen ja onlinen väliltä pitäisi seurata,tuo on kait yleisin glitchi mitä käytetään hyväkis,pompitaan online ja offline väliä.Mulle ei tule edes muita mieleen jos kukaan ei ole onnistunut lähdekoodia rikkomaan ja modaamaan käsiaseeseen liekinheitintä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen tuli taas tuskailtua linjoilla pari tuntia. Tehtäviin on tosi vaikea päästä ilman vakioporukkaa. Sitten kun pääsee, homman nimi on oma 6 levelin ukko yksin viittä 25+ levelin ukkoa vastaan. Kun hetkeksi pysähtyy sivukujalle tutkimaan kändeä, niin eikö joku hemmetin taliaivo tule ajamaan autolla eestaas selän päältä.
Itsellä sama, Free roamissa katsoin kartasta random-tyypin, ajoin autolla viereen ja tööttäsin, että hyppäisi auton kyytiin. Kaveri kaivaa käsiaseen ja tästä alkaa silmitön ammuskelu. Ensimmäisellä pelikerralla sentäs ryösteltiin kauppoja yms. kivaa, mutta sen jälkeen tyypit ammuskelevat vain silmittömästi kaikkea mikä liikkuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tätä kyllä jaksa publalla ollenkaan. Kannattaa aktiivisesti hakeutua leppoisiin peliporukoihin, käyttää mikkiä, ajaa racet kavereiden kanssa ilman kiilailua (no ehkä vähän), ja hillua oman jengin kanssa ympäri San Andreasia ilman pelkoa vihasta & publaa riivaavasta, ilkeän tarttuvasta deathmatch-mentaliteetista.

Ohessa oman Crewn edesottamuksia:

[video=youtube;uVv-guS2zpQ]http://www.youtube.com/watch?v=uVv-guS2zpQ[/video]
 
Makee video!! Onkohan mulla joku bugi kun ei suostu näyttämään sormimerkkejä#%^^*%#} :/..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tulee ihan mieleen tuo GT5 hakkerointi jossa porukka oli saanut käsiinsä pelin lähdekoodin ja sitä kautta muokanneet fiatiin 1600hp :DNyt ne tilit on bannattuna jotka sitä keinoa käyttivät...

Meinaatko siis tuota GT5 tallennustiedoston muokkaamista? Tuosta hyvästä ei kyllä tainnut yhtäkään bannia tulla, leaderboardilta väkeä kyllä poistettiin, mutta banneja ei jaettu. Nyt tuo ei taas taida kunnolla onnistua uuden päivityksen myötä.

Tulee itsekin nykyään harrastettua tuota touhua offline-puolella ja versiolla 2.11 ;)


Anteeksi off-topic
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Meinaatko siis tuota GT5 tallennustiedoston muokkaamista? Tuosta hyvästä ei kyllä tainnut yhtäkään bannia tulla, leaderboardilta väkeä kyllä poistettiin, mutta banneja ei jaettu. Nyt tuo ei taas taida kunnolla onnistua uuden päivityksen myötä.

Tulee itsekin nykyään harrastettua tuota touhua offline-puolella ja versiolla 2.11 ;)


Anteeksi off-topic

Kyllä siitä bannattiin käyttäjiä jotka ajelivat onlinessa noilla epicviritteisillä autoilla...Tiedän itsekin ainakin yhden tyypin.Niin joo,ne bannit sai vain onlinessa sitä käyttäneet,offlinessahan saa viritellä miten tykkää :D
 
Ylös Bottom