Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viimeyön saldo muuten on 2 autoa joissa tappiin virit ja kaikki virit ilmatteeksi :D Mitähän noista saa kun ne myy! Pitää alkaa keräämään rahaa isompaan talliin niin voi saada miljoonan extraa tuosta...Jos hyvin käy.Pitäisi vaan voida tuunata superautoja mutta ei tällä levelillä..vai pääseekö noihin käsiksi jotenkin muuten?

Yli 50k maksavii autoi ei voi myydä. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taitaa olla 50k maksimi mitä voi saada. Jos auto on liian arvokas (siinä oli joku prosentuaalinen arvo mitä saa myydessä) niin autoa pidetään liian kuumana etkä voi myydä sitä. Joten esim niitä highend superautoja ei voi myydä jos sellaisen kadulta sattuu löytämään.

Eikö sitä rahaa ole mukavampi kerätä ilman glitsailuja? Eikä sillä nyt oikeasti mitään edes tee :)

En puhuisi mistään glitchistä vaan nopean ajan peluusta ennemminkin.Jos sulla on miljoona tilillä (silloin kun peli on viimeksi tallentanut),menet ja ostat 400K kämpän (kuvitelkaa miljoonan auto!),sitten haluatkin mennä pelaamaan juonellista offlinea,sitten tulet takaisin ja tilillä on edelleen se milli + ostamasi kämppä,ei se ole pelaajan syy ja tämähän käy ihan vahingossa sille joka näin tekee :D
Mutta silti toivon että ne korjaisi tuon saven,meinaa tämä avaa varmasti muitakin helppoja rahan hankintakeinoja...Sitten kun nuo autot on vielä niin hienoja ettei niitä kehtaa myydä :D

Karin maasturillakin oli alkujaan arvo 700$ ja nyt se on 27K$ :D Mutta kun se on NIIIIN komea mustana ja high end vanteilla :eek:

Huomasin muuten vasta nyt että viritysosat aukeaa sen mukaan mitä ajat kisoja eikä levelien myötä.

Viimeyönä olisin kisannut vaikka kunka mut ei nuo randomit lähde mukaan,ne haluu vaan tappaa toisiaan...Kisoista saa kyllä luvattoman hyvät massit :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En puhuisi mistään glitchistä vaan nopean ajan peluusta ennemminkin.Jos sulla on miljoona tilillä (silloin kun peli on viimeksi tallentanut),menet ja ostat 400K kämpän,sitten haluatkin mennä pelaamaan juonellista offlinea,sitten tulet takaisin ja tilillä on edelleen se milli + ostamasi kämppä,ei se ole pelaajan syy ja tämähän käy ihan vahingossa sille joka näin tekee :D
Mutta silti toivon että ne korjaisi tuon saven,meinaa tämä avaa varmasti muitakin helppoja rahan hankintakeinoja...Sitten kun nuo autot on vielä niin hienoja ettei niitä kehtaa myydä :D

Karin maasturillakin oli alkujaan arvo 700$ ja nyt se on 27K$ :D Mutta kun se on NIIIIN komea mustana ja high end vanteilla :eek:

No jos tuo ei ole glitsi tai bugi niin mikä se sitten on? Pelin ominaisuus? :D

Jonkun asunnon ostaminen voi mennä vielä vahingosta mutta se että alkaa autotalliin haalimaan ilmaiseksi tuunattuja autoja myyntimielessä on jo jotain muuta ;) Mutta noh, kukin pelaa tavallaan. Itse saan paremman pelikokemuksen siitä kun teen "töitä" sen rahan ja omaisuuden eteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No jos tuo ei ole glitsi tai bugi niin mikä se sitten on? Pelin ominaisuus? :D

Jonkun asunnon ostaminen voi mennä vielä vahingosta mutta se että alkaa autotalliin haalimaan ilmaiseksi tuunattuja autoja myyntimielessä on jo jotain muuta ;) Mutta noh, kukin pelaa tavallaan. Itse saan paremman pelikokemuksen siitä kun teen "töitä" sen rahan ja omaisuuden eteen.

No se on pelin ominaisuus tällä hetkellä :D:D Töitähän itsekin rupean tekemään mutta sa sitä kai R:n toilailuista jotain kostuakkin :D

Hah..avasin pelin ja sain heti 7K$ bountyn päänahastani?? Pitänee pysytellä autotallissa seuraava tunti,eikös tuon saa itelleen sen jälkeen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsekin olen sitä koulukuntaa etten hyväksy mitään huijauskikkailuja ja jos niitä on tarjolla en niitä käytä, paremman pelikokemuksen takia nimenomaan. Puolestani voisi vaikka crewn "säännöksikin" laittaa ettei omia ammuta edes bountyjen päällä ollessa vain sen rahan takia. Niinkuin joku tuossa aikaisemmin mainitsi, eipä se raha tässä ole se juttu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsekin olen sitä koulukuntaa etten hyväksy mitään huijauskikkailuja ja jos niitä on tarjolla en niitä käytä, paremman pelikokemuksen takia nimenomaan. Puolestani voisi vaikka crewn "säännöksikin" laittaa ettei omia ammuta edes bountyjen päällä ollessa vain sen rahan takia. Niinkuin joku tuossa aikaisemmin mainitsi, eipä se raha tässä ole se juttu.

Rahan ei pitäisi olla se minkä takia asioita tehdään...Kunhan tuo hiton save saataisiin toimintaan,ikävä tehdä mitään tehtäviä tai hankkia rahaa kun se katoaa jos et sijoita sitä kiinteään tavaraan :rolleyes:

Jaaha..noni,selväksi tuli,eli mulla on jäänyt jumittamaan 7K$ bounty,tulee joka kerta kun tuun onlineen wtf? :D

Eikä muuten auta et annnan sen jolekin kuolemalla...se tulee seuraavalla pelikerralla takaisin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä mä ainakin omat bountyni jengiläiselle annan. En jaksa kykkiä tuntia missään suojassa et se raukeis. Mutta vain luvan kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tästäkin sais joku helpot rahat glitchi-tyyliin..7K$ joka kerta kun kuolen ja jos kuolen 10 kertaa peräkkäin,siitä voi laskea :D

Ei terve hei..."somebody set u bounty 7K$" Tämä on jo bugi jos joutuu pelaamaan bounty persiissä koko ajan :D Tämä tuli siis edellisen päälle,eli onko tuo nyt sitten jo 14K$ pelasin pari kisaa välissä ??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös crewn pidä suojella sitä jolla bounty on, eikös crewin idea oo siinä että jengiläisiä suojellaan? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös crewn pidä suojella sitä jolla bounty on, eikös crewin idea oo siinä että jengiläisiä suojellaan? :D

Käytännössä joo,mut pitäs olla joku pikanappi puhelimessa,tai "help" nappi jos porukkaa lappaa kimppuun :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko online taas nurin? Mä olen soitellut martinille, lesterille ja ronille ja hostannut näitä korkeampilevelisiä tehtäviä mikäli niitä on tullut. Pitkin päivää on löytyny hyvin jengiläisiä, mutta nyt ei lähetä edes inviteä kenellekkään.. Puhelimessa olisi kolme +50lvl tehtävää odottamassa.

En kyllä ymmärrä kun välillä ne tyrkyttää useesti 77leveliselle niitä tyyliin 3lvl tehtäviä..

Ja onko kellään mitään ideaa, että miten saisi tehtävät pysymään tossa "puhelimessa"? Nyttenki jos teen yhden tehtävän, ja tehtävän jälkeen palaan takas freeroamiin ni ne muut tehtävät on kadonnu, ja taas pitää soitella ja toivoa hyviä tehtäviä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tästäkin sais joku helpot rahat glitchi-tyyliin..7K$ joka kerta kun kuolen ja jos kuolen 10 kertaa peräkkäin,siitä voi laskea :D

Ei terve hei..."somebody set u bounty 7K$" Tämä on jo bugi jos joutuu pelaamaan bounty persiissä koko ajan :D Tämä tuli siis edellisen päälle,eli onko tuo nyt sitten jo 14K$ pelasin pari kisaa välissä ??
Et oo vissii kuollu missää vaiheessa ton bountyn kanssa? Eihän se nyt tietenkää mihinkää häviä jos sä servua vaihat tai käyt tekee jonku missionin välissä. Eiks se oo aika itsestäänselvää et se pysyy niin kauan et sä kuolet tai oot yhteensä 48min free roamis elossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Et oo vissii kuollu missää vaiheessa ton bountyn kanssa? Eihän se nyt tietenkää mihinkää häviä jos sä servua vaihat tai käyt tekee jonku missionin välissä. Eiks se oo aika itsestäänselvää et se pysyy niin kauan et sä kuolet tai oot yhteensä 48min free roamis elossa.

Mulle riitti 15 minuuttia ja 7K tuli tilille.Siis oikeata kellon aikaa.Sain sen bountyn kylläkin katoamaan mutta se tulee taas kun menen offline->online.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tol ignition pommillla on kiva leikkiä.. laitoin elegyyn ja että kaikki pääsee sisään. Sit oottelin toisessa autossa vähän matkan päässä ja joku kysy mikissä "can i take it" samalla ku avas ovee.. ja pum! Naurettii täs poikien kaa maha kippurassa.

Edit. Niin pelinimi on "hullu" joka kertoo kaiken :) ja joo tarvii varoo ettei crewilainen joudu ansaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaaha..nyt bountyjä jaellaan sitten huvin vuoksi...mä saan semmosen koko ajan perään vaikka teen pelkkiä missioneita :( Syö kyllä peli-ilon kokonaan...
Jaa no nyt se selvis.Ei voi menettää rahaa joten ne voi vipata kaverille näin...helpompi se olis antaa kaverille massit ja loadata uudelleen :D

Miksei onlineen ole tehty manuaalitallennusta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaa ny joku kaikkitietävä gta jumala että mite ihmeessä noi rahat jakaantuu noissa missioneissa, saan melkee joka tehtävässä vain puolet siitä mitä esim mua alempirankkinen saa. Alkaa kyrsimään
 
Ylös Bottom