Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep.Mulla katoilee ukko tänään ja muutenkin bugittaa kivasti...vähän taas pelottaa et feilako koko online kohta...saa nähdä,ensi yö menee pelatessa joten tulkaahan tekeen tehtäviä tai muuta kivaa.

Niin ja sori jos oon ampunu KFIN jengiin kuuluvia,on ollut bounty tms. perässä :D yritetään välttää samaa jengiä olevien tappamista :rolleyes:

Ammuppa mut kerran niin tuun tankkien, helikoptereiden, hävittäjien ja kranaatinheittimien kanssa perään:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Me ainakin otetaan aina bountymassit oman jengin sisällä. Mieluummin mä itsestäni 7000 kaverille annan kun jollekin random urpolle.

Kyl mäki mieluummin crewille annan bountyt. Mut ois kiva että annan eka luvan, ettei heti käy päälle ihan puun takaa. Ja jos heittää sen 500 $ kuluihi niin eipä tuo sit niin vakavaa ole. Tosin ei pääse onlineen ollenkaa. Päässy pariin tuntiin. Toimiiko muilla? PS3 käytös.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites sen automaattitähtäyksen saa takas päälle? vittumaista kun pitää poliisejakin tähdätä manuaalisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyl mäki mieluummin crewille annan bountyt. Mut ois kiva että annan eka luvan, ettei heti käy päälle ihan puun takaa. Ja jos heittää sen 500 $ kuluihi niin eipä tuo sit niin vakavaa ole. Tosin ei pääse onlineen ollenkaa. Päässy pariin tuntiin. Toimiiko muilla? PS3 käytös.

Mmm.. Mutta tuo on tosiaan ikäänkuin sallittu bugi ja huijaus. Itse tykkään ainakin ajatella että pelissä toimisin niinkuin oikeassakin elämässä, toki pelin luonteen omaisesti, mutta en nyt ainakaan kaveria/toveria/omaa jengiläistä lahtais parista tonnista.. Eli itse en ainakaan omia ammu. Häviääkös se bounty muuten koskaan ajan kanssa vai vasta kuolemasta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

48 minuuttia saat paeta bounty niskassa, jonka jälkeen saat massit itsellesi.

e. Onko muuten näille automaattitähtäysjanareille jo omat freeroamit?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

48 minuuttia saat paeta bounty niskassa, jonka jälkeen saat massit itsellesi.

e. Onko muuten näille automaattitähtäysjanareille jo omat freeroamit?

Ok. Eli vielä suuremmalla syyllä. Eipä tapeta toisiamme vaan jeesataan crewläisiä. Pysyy peli "realistisempana"..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

...

e. Onko muuten näille automaattitähtäysjanareille jo omat freeroamit?

Siis eikö Online heitä sut aina sellaseen peliin, joka vastaa sun tähtäystapaa asetuksissa? Eli jos sulla on Free Aim päällä yksinpelissä, niin kun menet Onlineen, on myös siellä käytössä Free Aim (ja siis muillakin kuin vain sinulla). Ainaki kun oon kaverin kanssa pelannut, niin tälle on vaihtunut aina myös Free Aim, koska se on mullakin päällä ja minä etin sen kyseisen serverin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei kai sitä nyt oman jengin väkeä ammuta vaikka kuinka on bountyt päällä?! :S

En minäkään rupea seuraamaan oman jengin bountyä väkisin.Ei se oo hauskaa :rolleyes:


Me ainakin otetaan aina bountymassit oman jengin sisällä. Mieluummin mä itsestäni 7000 kaverille annan kun jollekin random urpolle.

Näin on :)

48 minuuttia saat paeta bounty niskassa, jonka jälkeen saat massit itsellesi.

Ai,tämmösestä mula ei ollut hajuakaan...Tietääpähän nyt ainakin ettei bountyjä tarvi kerätä kuin randomeilta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En minäkään rupea seuraamaan oman jengin bountyä väkisin.Ei se oo hauskaa :rolleyes:




Näin on :)



Ai,tämmösestä mula ei ollut hajuakaan...Tietääpähän nyt ainakin ettei bountyjä tarvi kerätä kuin randomeilta :D

Tuon bountynhan pystyy lusimaan kämpässään jos haluaa siitä helposti selvitä.
Hyvää viihdettä tuoksi ajaksi on laittaa mugger tai merryweatherin mercenaryt näiden kavereiden kimpuun jotka tulevat ovelle norkoilemaan ja soittelemaan summeria ja katsella tapahtumia omasta tv:stä weasel news -kanavalta. Tai sitten laittaa vielä oman bountyn kaupan päälle bountyn metsästäjälle. Kivaa pikku jäynää :)
 
Siis eikö Online heitä sut aina sellaseen peliin, joka vastaa sun tähtäystapaa asetuksissa? Eli jos sulla on Free Aim päällä yksinpelissä, niin kun menet Onlineen, on myös siellä käytössä Free Aim (ja siis muillakin kuin vain sinulla). Ainaki kun oon kaverin kanssa pelannut, niin tälle on vaihtunut aina myös Free Aim, koska se on mullakin päällä ja minä etin sen kyseisen serverin.

Jos näin on niin hyvä. Alussa ainakin muutama kaverini pelasi niillä autoaimeille samaan aikaan ja samalla servulla, kun minä pelasin free aimilla. Sain käännytettyä heidät toki myöhemmin free aimin puoleen. Muissa pelimuodoissa (esim tdm ja lts) ainakin kysytään siitä tähtäysavusta, jos pelin hostilla on eri asetukset.

Free roamista ei todellakaan mitään hajua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos näin on niin hyvä. Alussa ainakin muutama kaverini pelasi niillä autoaimeille samaan aikaan ja samalla servulla, kun minä pelasin free aimilla. Sain käännytettyä heidät toki myöhemmin free aimin puoleen. Muissa pelimuodoissa (esim tdm ja lts) ainakin kysytään siitä tähtäysavusta, jos pelin hostilla on eri asetukset.

Free roamista ei todellakaan mitään hajua.

Ai, ite en oo vielä ees kokeillu mitään Deathmatchejä. Ja syynä se, että sinne ei ikinä tuu ketään pelaajia. :|
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Online toimii taas.:cool:

Toimii hienosti.Ja nyt tuli "SAVE SUCCESSFUL" joten se toimii myös tuon osalta vissiin nyt...:rolleyes:


Tuon bountynhan pystyy lusimaan kämpässään jos haluaa siitä helposti selvitä.
Hyvää viihdettä tuoksi ajaksi on laittaa mugger tai merryweatherin mercenaryt näiden kavereiden kimpuun jotka tulevat ovelle norkoilemaan ja soittelemaan summeria ja katsella tapahtumia omasta tv:stä weasel news -kanavalta. Tai sitten laittaa vielä oman bountyn kaupan päälle bountyn metsästäjälle. Kivaa pikku jäynää

Mulla ei ole vielä kämppää,mutta hyvä tietää tämä.Nyt töihin notta saan sen 400K$ kämpän :D


E: nyt näyttää tehtävissä rating 0% kaikissa eikä niitä taho löytyä...perhana onkohan siellä R resetoinut serverit kokonaan vai mitä tapahtuu ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kerkesin jo poistamaan ton viestin, ku mä ainaki pääsin jo sisälle. :D

Mä en pääse...tää näköjään pomppii miten sattuu :D
Sen kerran kun pääsin niin mun levelit oli taas tippunu ainakin 2-3 ja rahaa menny se 30K$...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Alkaa kyllä menemään hermot ton rahankeruun kanssa. Oon säästämässä Z-typeen joka maksaa sen 950k + kaikki kivat tuunaukset. Mut sitä rahaa vaan tuppaa koko ajan menemään ammuksiin sun muihin varusteisiin, ja tehtävistäkin saa nykyään vähemmän rahaa. Aamulla oli viellä n. 760k, mutta nyt n. 615k. Kai se on pakko vaan tehä niitä tehtäviä, eli muistakaa lähetellä pyyntöi, mä kyllä tuun mielelläni mukaan, jos saa rutosti rahaa.

Ja onhan sieltä tulos ne 500k, kuulemma puolet ens viikon alussa.
 
Ylös Bottom