Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nopein tapa hankkia rahaa on ajokisat. Passivea en ole kokeillut. Eipä sitä tunnu tarvitsevan. Siirrä rahat tilille välittömästi käyttäen kännykän nettiä, maze pankin sivuilta onnistuu. Panosta ekana aseistukseen, vasta sitten autoon ym. Itse sijoitin autoon ja oli jänskää vetää tehtäviä läpi ilman ammuksia. Jos joku seuraa, älä ammu ekana. Silleen tod näk lähtee henki. Mutta ole varuillasi, kun piippu osottaa sua kohti on jo syytä ampua. Ja tähtää päähän, vastustajalla voi olla luotiliivit.
Päälentolentältä ja trevoron kentältä saa ne ilman smurffeja
Eikö kämppä alkuun...ainakin Lester huutelee koko ajan et pitäs kämppä hommata...tosin itelläkään ei sitä vielä ole...
Onko tää normaalia...keräsin 5lvl lisää ja 35K$ rahaa,peli jäi jumiin tehtävässä joka ei vissiin koskan alkanukaan kunnolla...joutu sammuttaan pelin ku se oli siinä yli 20min...ei muuta kun uusiksi perhana Autosavea kaipailen
Mitä ihmettä?? Taas sama juttu,menen pois onlinesta ja se tallentaa,mutta kun palaan takaisin,taas tuo lvl tippui 4 alaspäin?
Mä en löydä niitä koneita. Muutakuin pääkentältä isot matkustajakoneet mihin ei pääse sisään ja pienempiä ei ole missään. Helikoptereita vain. Tarviiko olla enempi jotain kokemusta tai jotain et ne aukee?? Smurffeja? ..mitä ne on??
Onko tää normaalia...keräsin 5lvl lisää ja 35K$ rahaa,peli jäi jumiin tehtävässä joka ei vissiin koskan alkanukaan kunnolla...joutu sammuttaan pelin ku se oli siinä yli 20min...ei muuta kun uusiksi perhana Autosavea kaipailen
Edit. Niin ne smurffit... alias setä siniset, kytät, fobat.. eli siis poliisit
Jos peli jumittaa just johonki latauskohtaan niin, kannattaa liittyä johonki frendin peliin tai jos ei ole ketään onlinessa, niin sit sieltä friends-valikosta viimeinen välilehti josta pystyy liittymään pelaajiin joiden kanssa on viimeksi pelannut onlinea. Ei tarvii sammutella konetta tai käydä edes dashboardilla. (xbox)
Mitäs kannattaisi tehdä, kun tuli ilmotus että "Saving failed - unable to connect the rockstar game services" tjsp. Uskaltaako tästä pelistä nyt lähteä ollenkaan pois? Pitääkö odotella että se pystyy taas tallentamaan..
Tosiaan, tuunasin auton valmiiksi, keräsin yli 100k ja nousin levelistä 65 -> 72 joten ei hirveästi innostaisi menettää tätä tallennusta ja palata takaisin 65lvl.
Mulla kun ei tapahtunut mitään,jäi kuolleen ukon ruumiinkuva näytölle kun feilasin junaan hypyn,ilmeisesti se tehtäväkin feilasi kun meitä oli 4 survivalissa ja kaikki häröili vaan eikä mitään tapahtunu missään...Mutta että tuosta ei päässyt pois muuten kuin PS näppäimellä,edes puhelinta ei saanut auki.
Mä en tiedä minkälaista rantaslangia sielä Lahdessa puhutaan, mutta etelässä smurffit tarkoittaa kyllä bussi/metro/spora-tarkastajia.
Tälä lahdessa ei ole kuultukaan dösätarkastajista saati metroista mutta ettei nyt off-topicia ole niin tuleeko sitä rahaa jossain vaiheessa vai peruko R* sen?
Tuo taisi olla se jossa olin myös mukana, se peli alkoi normaalisti samantien kun olit lähtenyt. Tämä oli jo toinen kerta ja ensimmäiselläkin kerralla tehtävä lähti normaalisti käyntiin kun yksi pelaajista poistui.