Vastaus: Grand Theft Auto Online
Jos peli jumittaa just johonki latauskohtaan niin, kannattaa liittyä johonki frendin peliin tai jos ei ole ketään onlinessa, niin sit sieltä friends-valikosta viimeinen välilehti josta pystyy liittymään pelaajiin joiden kanssa on viimeksi pelannut onlinea. Ei tarvii sammutella konetta tai käydä edes dashboardilla. (xbox)
Mulla kun ei tapahtunut mitään,jäi kuolleen ukon ruumiinkuva näytölle kun feilasin junaan hypyn,ilmeisesti se tehtäväkin feilasi kun meitä oli 4 survivalissa ja kaikki häröili vaan eikä mitään tapahtunu missään...Mutta että tuosta ei päässyt pois muuten kuin PS näppäimellä,edes puhelinta ei saanut auki.
Mitäs kannattaisi tehdä, kun tuli ilmotus että "Saving failed - unable to connect the rockstar game services" tjsp. Uskaltaako tästä pelistä nyt lähteä ollenkaan pois? Pitääkö odotella että se pystyy taas tallentamaan..
Tosiaan, tuunasin auton valmiiksi, keräsin yli 100k ja nousin levelistä 65 -> 72 joten ei hirveästi innostaisi menettää tätä tallennusta ja palata takaisin 65lvl.
Sullakin! voi perhana,tehtiin vielä yhessä pirusti töitä rahojen ja levelien eteen

Mä nousin 3 kertaa lvl 11-15 ja keräsin jotain 100K$ kans massia yhteensä.Mutta mun ukolle kyllä tallentui tuo staminan nousu ja muut palkit (?)
Joo varmaan pitää jättää tuo ps3 hyrräämään päälle seuraavalla kerralla,onhan se ennenkin ollut päällä viikkoja putkeen.
Kyllä ainakin R tietää asiasta jo ja ilmeisesti korjaavat vikaakin...ihmeen paljon bugeja tämä tekele on kerännyt,siis tommosia ei peliin liittyviä.Välillä lagii ja yli 7 hengen matseissa kartalla hyppii viholliset (tämä on kai tarkotus että kauas menevä katoaa kartalta,mutta voi siltikin osua aseellaan meikäläiseen?) ja deathmatchissa saatta vihu ilmestyä nenän eteen ja on jo valmis ampumaan,toisinaan saa itse ampua ensin ettei se edes näe mua
Toinen kävi kun yritin mennä laskuvarjokisaan,se feilas,tai siellä oli kisa jo käynnissä,heitti mun ukon taivaan tuliin,tipuin sieltä alas varmaan 5 minuuttia kunnes lysähdin veteen ja menetin puolet energiapalkista,yhtäkkiä se ukko olikin keskellä erämaata auton kanssa

Tämä on tosin ainoa maisemabugi mikä mulla on käynyt.
Mitä tulee tohon rahaglitchiin,niin se ei vissiin toimi enään kun nyt ollaan versiossa 1.04 ja se on tehty versiolla 1.0. Muistatte varmaan sen salkkubugin joka tehdään siellä keskellä merta offlinessa,tää olis ollut samantyyppinen mutta autoilla LSC:ssa.Mutta ei toimi kun ukko ei palaudu siihen missä oli vaan siihen viereen

Hyvä näin!