Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yksinpeli alkaa vetelemään viimeisiään ja pikkuhiljaa siirryn Onlinen puolelle. Onko jollain antaa jotain opastusta pähkinänkuoressa? Mitä kannattaa tehdä, kannattaako pitää passive-mode päällä yms yms?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nopein tapa hankkia rahaa on ajokisat. Passivea en ole kokeillut. Eipä sitä tunnu tarvitsevan. Siirrä rahat tilille välittömästi käyttäen kännykän nettiä, maze pankin sivuilta onnistuu. Panosta ekana aseistukseen, vasta sitten autoon ym. Itse sijoitin autoon ja oli jänskää vetää tehtäviä läpi ilman ammuksia. Jos joku seuraa, älä ammu ekana. Silleen tod näk lähtee henki. Mutta ole varuillasi, kun piippu osottaa sua kohti on jo syytä ampua. Ja tähtää päähän, vastustajalla voi olla luotiliivit.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nopein tapa hankkia rahaa on ajokisat. Passivea en ole kokeillut. Eipä sitä tunnu tarvitsevan. Siirrä rahat tilille välittömästi käyttäen kännykän nettiä, maze pankin sivuilta onnistuu. Panosta ekana aseistukseen, vasta sitten autoon ym. Itse sijoitin autoon ja oli jänskää vetää tehtäviä läpi ilman ammuksia. Jos joku seuraa, älä ammu ekana. Silleen tod näk lähtee henki. Mutta ole varuillasi, kun piippu osottaa sua kohti on jo syytä ampua. Ja tähtää päähän, vastustajalla voi olla luotiliivit.

Eikö kämppä alkuun...ainakin Lester huutelee koko ajan et pitäs kämppä hommata...tosin itelläkään ei sitä vielä ole...



Onko tää normaalia...keräsin 5lvl lisää ja 35K$ rahaa,peli jäi jumiin tehtävässä joka ei vissiin koskan alkanukaan kunnolla...joutu sammuttaan pelin ku se oli siinä yli 20min...ei muuta kun uusiksi perhana :( Autosavea kaipailen :D


Mitä ihmettä?? Taas sama juttu,menen pois onlinesta ja se tallentaa,mutta kun palaan takaisin,taas tuo lvl tippui 4 alaspäin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Päälentolentältä ja trevoron kentältä saa ne ilman smurffeja

Mä en löydä niitä koneita. Muutakuin pääkentältä isot matkustajakoneet mihin ei pääse sisään ja pienempiä ei ole missään. Helikoptereita vain. Tarviiko olla enempi jotain kokemusta tai jotain et ne aukee?? Smurffeja? ..mitä ne on??:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikö kämppä alkuun...ainakin Lester huutelee koko ajan et pitäs kämppä hommata...tosin itelläkään ei sitä vielä ole...



Onko tää normaalia...keräsin 5lvl lisää ja 35K$ rahaa,peli jäi jumiin tehtävässä joka ei vissiin koskan alkanukaan kunnolla...joutu sammuttaan pelin ku se oli siinä yli 20min...ei muuta kun uusiksi perhana :( Autosavea kaipailen :D


Mitä ihmettä?? Taas sama juttu,menen pois onlinesta ja se tallentaa,mutta kun palaan takaisin,taas tuo lvl tippui 4 alaspäin?

Ei sillä kämpällä ole niin kiirettä, tarvit highend asunnon (eli vähintään sen 200k maksavan) jotta saat suunnitteluseinän ryöstöjä varten. Ja ne ryöstöt tulee dlc:nä vasta sitten joskus, dlc:n julkkaripäivä ei ole vielä edes ilmoitettu vaikka sen piti tulla ekoina viikkoina. Nyt eka dlc mikä on tulossa on Beach Bum pack, joka tulee näillä näkymin 22 päivä tätä kuuta. Ryöstöt tulee tosiaan sitten joskus tulevaisuudessa, kun kaikilla on jo miljoonaomaisuus eivätkä tee rahalla mitään.

Ja toi seiviongelma on ihan vaan siitä syystä että pilvitallennus ei aina pysy perässä.

Edit: Ja ilmeisesti uusimman päivityksen myötä on tullut ihan oikea seiviongelma... taas.. : http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200555488--10-18-13-Cash-and-RP-not-saving-in-GTA-Online

On se nyt jo aika koomista miten buginen ja ongelmainen tekele tämä on :D

enään ei voi muuten boneyard survivalissa mennä sinne keskellä karttaa olevan talon katolle suojaan, jos sinne menee peli heittää sut ulos siitä survivalista, ja se on ihan tarkoituksella niin :D vmp
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tietoa minkälaista sisältöä tuo beach bum pack tuopi peliin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä en löydä niitä koneita. Muutakuin pääkentältä isot matkustajakoneet mihin ei pääse sisään ja pienempiä ei ole missään. Helikoptereita vain. Tarviiko olla enempi jotain kokemusta tai jotain et ne aukee?? Smurffeja? ..mitä ne on??:)

Kiertele niiden eteläisten hallien luona, mulla näkyy sielä ainakin tällainen Cessna 185 mallintava ylätaso.

Edit. Niin ne smurffit... alias setä siniset, kytät, fobat.. eli siis poliisit ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tää normaalia...keräsin 5lvl lisää ja 35K$ rahaa,peli jäi jumiin tehtävässä joka ei vissiin koskan alkanukaan kunnolla...joutu sammuttaan pelin ku se oli siinä yli 20min...ei muuta kun uusiksi perhana :( Autosavea kaipailen :D

Jos peli jumittaa just johonki latauskohtaan niin, kannattaa liittyä johonki frendin peliin tai jos ei ole ketään onlinessa, niin sit sieltä friends-valikosta viimeinen välilehti josta pystyy liittymään pelaajiin joiden kanssa on viimeksi pelannut onlinea. Ei tarvii sammutella konetta tai käydä edes dashboardilla. (xbox)


Eilen oli aika huikeet meiningit kun hypättiin kaverin kanssa prätkällä ensi junaan ja ammuin kyydistä jonku random-pelaajan herättääkseni muiden pelaajien kiinnostuksen. Noh siinä pamahti pään päälle 9000 bountyt ja sit laitoin ite kaverille siihen viereen omat bountyt :) Ajeltiin siinä sitte junan kyydissä n. puoli tuntia ja tapettiin puolisen tusinaa bountyn metsästäjää, oli yritystä hypätä autolla junaan, heittää stickyä junaan, tultiin jeeppi täynnä jengiä tulittamaan siihen junan viereen :)
Lopulta alkoi tulla kuumat oltavat ja tilasin siihen vielä backup helikopterin merryweatherilta. Kopterin poistuttua, juna yhtäkkiä pysähtyi ja tiesin päätyväni manalaan. Noh hetken päästä sainkin katsella n. 30m päässä olevaa armeijan panssarivaunua ja lausuin viimeiset sanani :D
Tuon kyseisen tankin omisti kaverin frendilistalta joku perhanan zoni :p, miten helvetis sellaseen voi olla rahaa :confused:
Ei mitään propsit zonille :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis onko tän onlinen pääpaino noissa tehtävissä joista löytyy deathmatch yms, vai onko ihan kunnon tehtäviä mitä tulis suorittaa? Jotenki tosi sekavan tuntunen mutta voi kyllä johtua siitä ettei paljoa ole tullu tahkottuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Otin eilen ekat askeleeni Onlinessa. Hiton sekava se alku, mutta eiköhän se siitä. Deathmatchit oli hauskoja, vaikka jouduinkin aina aloittelijajengiin joka sai vastaansa jotain monikymmentasoisia ukkoja. No, yksi sentään voitettiinkin pelkillä hernepyssyillä.

Mutta mites tuohon KFINin jengiin voi liittyä? En ole aiemmin pelannut tätä pelisarjaa Onlinena.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löysin jotain tietoa jossa kerrotaan Beach Bum Pack DLC:stä. Eli tämän mukana tulisi tuon tietolähteen mukaan:

-Heistit
-Capture the flag
-4 uutta ranta-ajoneuvoa
-Yli 300 uutta itemiä pukeutumiseen
-2 uutta asetta

Jos jollain on parempaa tietoa tästä jakakoon sen kanssamme!

Bountyongelma ratkesi kun menin uudelleen käymään hänen kämpillään, ilmeisesti ensimmäisellä kerralla tapahtunut joku tallennusbugi tai muu vastaava.

Edit. Niin ne smurffit... alias setä siniset, kytät, fobat.. eli siis poliisit ;)

Mä en tiedä minkälaista rantaslangia sielä Lahdessa puhutaan, mutta etelässä smurffit tarkoittaa kyllä bussi/metro/spora-tarkastajia. ;)

Lähde: http://www.oxm.co.uk/63037/first-gta-5-dlc-details-beach-bum-pack-heists-and-capture-the-flag-for-gta-online/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs kannattaisi tehdä, kun tuli ilmotus että "Saving failed - unable to connect the rockstar game services" tjsp. Uskaltaako tästä pelistä nyt lähteä ollenkaan pois? Pitääkö odotella että se pystyy taas tallentamaan..

Tosiaan, tuunasin auton valmiiksi, keräsin yli 100k ja nousin levelistä 65 -> 72 joten ei hirveästi innostaisi menettää tätä tallennusta ja palata takaisin 65lvl.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Online kaatu. Älä vaan tee uutta ukkoa vanhan tilalle jos näyttää et katoaa.. oottelet onlinen palautumista. Niin ukkoki palaa takas
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos peli jumittaa just johonki latauskohtaan niin, kannattaa liittyä johonki frendin peliin tai jos ei ole ketään onlinessa, niin sit sieltä friends-valikosta viimeinen välilehti josta pystyy liittymään pelaajiin joiden kanssa on viimeksi pelannut onlinea. Ei tarvii sammutella konetta tai käydä edes dashboardilla. (xbox)

Mulla kun ei tapahtunut mitään,jäi kuolleen ukon ruumiinkuva näytölle kun feilasin junaan hypyn,ilmeisesti se tehtäväkin feilasi kun meitä oli 4 survivalissa ja kaikki häröili vaan eikä mitään tapahtunu missään...Mutta että tuosta ei päässyt pois muuten kuin PS näppäimellä,edes puhelinta ei saanut auki.



Mitäs kannattaisi tehdä, kun tuli ilmotus että "Saving failed - unable to connect the rockstar game services" tjsp. Uskaltaako tästä pelistä nyt lähteä ollenkaan pois? Pitääkö odotella että se pystyy taas tallentamaan..

Tosiaan, tuunasin auton valmiiksi, keräsin yli 100k ja nousin levelistä 65 -> 72 joten ei hirveästi innostaisi menettää tätä tallennusta ja palata takaisin 65lvl.

Sullakin! voi perhana,tehtiin vielä yhessä pirusti töitä rahojen ja levelien eteen :D Mä nousin 3 kertaa lvl 11-15 ja keräsin jotain 100K$ kans massia yhteensä.Mutta mun ukolle kyllä tallentui tuo staminan nousu ja muut palkit (?)

Joo varmaan pitää jättää tuo ps3 hyrräämään päälle seuraavalla kerralla,onhan se ennenkin ollut päällä viikkoja putkeen.


Kyllä ainakin R tietää asiasta jo ja ilmeisesti korjaavat vikaakin...ihmeen paljon bugeja tämä tekele on kerännyt,siis tommosia ei peliin liittyviä.Välillä lagii ja yli 7 hengen matseissa kartalla hyppii viholliset (tämä on kai tarkotus että kauas menevä katoaa kartalta,mutta voi siltikin osua aseellaan meikäläiseen?) ja deathmatchissa saatta vihu ilmestyä nenän eteen ja on jo valmis ampumaan,toisinaan saa itse ampua ensin ettei se edes näe mua :D
Toinen kävi kun yritin mennä laskuvarjokisaan,se feilas,tai siellä oli kisa jo käynnissä,heitti mun ukon taivaan tuliin,tipuin sieltä alas varmaan 5 minuuttia kunnes lysähdin veteen ja menetin puolet energiapalkista,yhtäkkiä se ukko olikin keskellä erämaata auton kanssa :D Tämä on tosin ainoa maisemabugi mikä mulla on käynyt.

Mitä tulee tohon rahaglitchiin,niin se ei vissiin toimi enään kun nyt ollaan versiossa 1.04 ja se on tehty versiolla 1.0. Muistatte varmaan sen salkkubugin joka tehdään siellä keskellä merta offlinessa,tää olis ollut samantyyppinen mutta autoilla LSC:ssa.Mutta ei toimi kun ukko ei palaudu siihen missä oli vaan siihen viereen :) Hyvä näin!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla kun ei tapahtunut mitään,jäi kuolleen ukon ruumiinkuva näytölle kun feilasin junaan hypyn,ilmeisesti se tehtäväkin feilasi kun meitä oli 4 survivalissa ja kaikki häröili vaan eikä mitään tapahtunu missään...Mutta että tuosta ei päässyt pois muuten kuin PS näppäimellä,edes puhelinta ei saanut auki.

Tuo taisi olla se jossa olin myös mukana, se peli alkoi normaalisti samantien kun olit lähtenyt. Tämä oli jo toinen kerta ja ensimmäiselläkin kerralla tehtävä lähti normaalisti käyntiin kun yksi pelaajista poistui.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä en tiedä minkälaista rantaslangia sielä Lahdessa puhutaan, mutta etelässä smurffit tarkoittaa kyllä bussi/metro/spora-tarkastajia. ;)

Tälä lahdessa ei ole kuultukaan dösätarkastajista saati metroista :D mutta ettei nyt off-topicia ole niin tuleeko sitä rahaa jossain vaiheessa vai peruko R* sen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tälä lahdessa ei ole kuultukaan dösätarkastajista saati metroista :D mutta ettei nyt off-topicia ole niin tuleeko sitä rahaa jossain vaiheessa vai peruko R* sen?

Ens viikon alussa rupeavat laittaan. Teillä on sitten ilmeisen hyvin sielä asiat (Y)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo taisi olla se jossa olin myös mukana, se peli alkoi normaalisti samantien kun olit lähtenyt. Tämä oli jo toinen kerta ja ensimmäiselläkin kerralla tehtävä lähti normaalisti käyntiin kun yksi pelaajista poistui.

Jep.Mulla katoilee ukko tänään ja muutenkin bugittaa kivasti...vähän taas pelottaa et feilako koko online kohta...saa nähdä,ensi yö menee pelatessa joten tulkaahan tekeen tehtäviä tai muuta kivaa.

Niin ja sori jos oon ampunu KFIN jengiin kuuluvia,on ollut bounty tms. perässä :D yritetään välttää samaa jengiä olevien tappamista :rolleyes:
 
Ylös Bottom