Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noihin on menty jo vuosia sitten.. ;) ihmettelin missä hitossa olit kun miestä ei näkyny missään

Noihin on menty jo vuosia sitten.. ;) ihmettelin missä hitossa olit kun miestä ei näkyny missään

Mää olin siellä sillan betonin välissä :D

Jaajoo,Geraldin tehtävällä spawnaa komiasti kämppiin sisälle :D Lesterin talosta ei löydy mitään mielenkiintoista...Jos vielä pääsis ulos jotenkin :eek::D

Huh! olihan sessiot taas, tuli ihan viikonloput mieleen, vaikka nyt on vasta tiistai/keskiviikko. Melko levotonta läppää lensi taas milloin kenenkin mikeistä ja naurulle ei meinannut välillä tulla ollenkaan loppua :D. Saatiin sentään crew porukan kanssa yksi espanjalainen? 10 levelin kaveri hyvin tyytyväiseksi, kun "kfin defence forces" laittoi huomattavasti korkeampi levelisen kiusaajan kuriin, ja teki lopun kaverin älyttömästä tapporaiskauksesta ;)

Franklinin Buffalon saa kikkailtua omakseen tässä uudessa päivityksessä 1.09 jos joku sellaisen haluaa.

Niin saa, saa minkä vaan auton jota pystyy vähän tuunaamaan. Franklinin Buffalo ylivoimasesti pelin paras ajopeli :)

Kertokaas muuten omia suosikki kulkuneuvoja?

panshee, karponitsare, sändkingi, akuma ja phoeniksi useimmiten käytössä, tehtävissä entity tai buzzartti:)

Huh! olihan sessiot taas, tuli ihan viikonloput mieleen, vaikka nyt on vasta tiistai/keskiviikko. Melko levotonta läppää lensi taas milloin kenenkin mikeistä ja naurulle ei meinannut välillä tulla ollenkaan loppua :D. Saatiin sentään crew porukan kanssa yksi espanjalainen? 10 levelin kaveri hyvin tyytyväiseksi, kun "kfin defence forces" laittoi huomattavasti korkeampi levelisen kiusaajan kuriin, ja teki lopun kaverin älyttömästä tapporaiskauksesta ;)

Joo olihan aikamoiset KÄNKPÄNKIT. Se oli vielä viimeistely sen 10lvl kiusaajalle kun mentiin vielä muutaman jätkän
kanssa Criminal Recordiin kisaamaan sen kanssa ja yritettiin töniä ulos sitä ja ajeltiin väärään suuntaan. :D

Pelin parhaita autoja on yleensäkin nelivedot kuten Adder, Entify ja Sultan. Sentinel XS on myös aika kiva vehje ajella. Nyt kun hankkiutunut
eroon noista superautoista Adderia lukuunottamatta niin huomannut ettei silläkään oo kiva ajaa kun pysyy tiessä kun liimattu ja kun on tottunu
viemään vähän sivuttain niitä autoja niin Adderi pinkoo kyllä pitkin seiniä kun ei oo tottunu niin hyvään pitoon. :D

[video=youtube;lOwxRLhKrZI]https://www.youtube.com/watch?v=lOwxRLhKrZI[/video]

Täsä mä oon, just kattelen itekki.

HOX! Modatkaan offlinessa auto ja tuokaa onlineen, saatte rahaa. Rikastukaa. Profit. Käyn koittamassa.
Jos ja kun toi toimii niin joudun POISTAMAAN Adderin vaikkei oo rahaa muutenkaan, prkl että harmittaa
etten tajunnu päivittää kaikkia autoja myytäviksi kun se patchi tuli.

Täsä mä oon, just kattelen itekki.

HOX! Modatkaan offlinessa auto ja tuokaa onlineen, saatte rahaa. Rikastukaa. Profit. Käyn koittamassa.
Jos ja kun toi toimii niin joudun POISTAMAAN Adderin vaikkei oo rahaa muutenkaan, prkl että harmittaa
etten tajunnu päivittää kaikkia autoja myytäviksi kun se patchi tuli.
Itellä kävi näin että kun olin tuonut Buffalon onlineen ja ajoin suoraan pajalle, ja laitoin trackerin ja ajoin pois niin siellä pönötti toinen Buffalo tien vieressä ja se oli merkitty omaksi autoksi niin kävin sitten myymässä sen auton missä itse olin jo sisällä. :D

Itellä kävi näin että kun olin tuonut Buffalon onlineen ja ajoin suoraan pajalle, ja laitoin trackerin ja ajoin pois niin siellä pönötti toinen Buffalo tien vieressä ja se oli merkitty omaksi autoksi niin kävin sitten myymässä sen auton missä itse olin jo sisällä. :D

Maksaa varmaan aika levottomasti ton Buffalon tuunaus ja ei oo offlinessakaan rahaa kun en sitä oo pelannu ja onlinessa
kai 85k rahaa ja mitään autoa ei voi myydä pois tallista paitsi Adderin voi poistaa. Noh 2 acco tehty toivotaan, että tässä
joku ilta ehkä jotain autoja... vahingossa.. tehtävän kautta.. kopioituis.

Tuostahan sais tosin ilmasen auton jos jollain offlinessa rahaa, kuten oletan olevan.. Ja tuon sitten kopiois. Ite en sitä toki voi
tehdä, mutta joku mukava henkilö vois sen tehdä.

Videosta PS3 versio: Tee kaikki muu samalla tapaa, mutta tossa uloskirjautumiskohdassa kiskase nettipiuha pois niin se heittää
sut offlineen ja laita sitten takas kun spawnaat sinne, sitten vaan ajat eturenkaat LSC sisälle ja homma toimii. Korvasin Buffalolla Adderin nyt
ja lahjotukset on tervetulleita.. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Videosta PS3 versio: Tee kaikki muu samalla tapaa, mutta tossa uloskirjautumiskohdassa kiskase nettipiuha pois niin se heittää
sut offlineen ja laita sitten takas kun spawnaat sinne, sitten vaan ajat eturenkaat LSC sisälle ja homma toimii. Korvasin Buffalolla Adderin nyt

Toi vaan ei toimi, jos pleikkari on langattomassa verkossa niinkuin itselläni. Mulla kun ei ole mahdollisuutta edes kytkeä konsolia piuhan päähän.. Tai on, mutta tarkoittaa siinä vaiheessa sitä, että joutuisin vetämään hyvin pitkän nettipiuhan koko asunnon läpi ja siihen en rupea :rolleyes:

Toi vaan ei toimi, jos pleikkari on langattomassa verkossa niinkuin itselläni. Mulla kun ei ole mahdollisuutta edes kytkeä konsolia piuhan päähän.. Tai on, mutta tarkoittaa siinä vaiheessa sitä, että joutuisin vetämään hyvin pitkän nettipiuhan koko asunnon läpi ja siihen en rupea :rolleyes:

Joo mietin samaa, katkase modeemi siinä tapauksessa.. :) se on vaan vähän vaikeemman kautta mutta ajaa saman asian

Itselläni riitti vain kun kirjauduin ulos psn-verkosta :o Ei tarvinnu repiä mitään irti eikä katkaista.

[video=youtube;LQio0MexDDI]http://www.youtube.com/watch?v=LQio0MexDDI[/video]

Juuh elikkäs... Ps-näppäin --> Käyttäjätietojen hallinta-->Kolmio-->kirjaudu ulos.

Näin siinä käy,muistakaa laittaa kilvet jo pajalla,saatte rahaa,itekin tuosta buffalosta 128K ylimääräistä kun tämä peli tuplaa sen auton :D Muistakaa vain virittää kaikki tappiin niin rahallinen hyöty on mahdollisimman suuri :D

Tämä on myös ihan toimiva rahaglitchi ja vieläpä ihan täysin kikkailtavissa ilman mitään cheatteja tai vastaavaa,eli toisinsanoen: laillinen glitchi jolle R ei voi mitään! :D

Enemmän tätä käyttäneet,kertokaas voiko offlinesta tuoda ihan minkä tahansa kulkupelin onlineen?

Myykää ihmeessä onlinessa autot pois ja haette offlinesta ilmatteeksi hyvin tuunatut pelit tilalle! ja jos tulee vääränlainen niin senhän voi myydä :D en tosin ole varma noista myyntirajoista...

Näin siinä käy,muistakaa laittaa kilvet jo pajalla,saatte rahaa,itekin tuosta buffalosta 128K ylimääräistä kun tämä peli tuplaa sen auton :D

Tämä on myös ihan toimiva rahaglitchi ja vieläpä ihan täysin kikkailtavissa ilman mitään cheatteja tai vastaavaa,eli toisinsanoen: laillinen glitchi jolle R ei voi mitään! :D

Enemmän tätä käyttäneet,kertokaas voiko offlinesta tuoda ihan minkä tahansa kulkupelin onlineen?

Niinhän se on.. mullekkin tuli äskön 12 Franklinin Buffaloa vahingossa.. Mut ei sille voi mitään, sellasta sattuu. Ainakin rahatilanne on kunnossa toistaseksi. :o

E: Ja joo kyllä voi offlinesta tuoda kuulemma mitä vaan, mutta osaa ei saa talliin.. varmaankaan ainakaan niitä mitä on ennenkin näkynyt onlinessa.

Ylös Bottom