Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko havaintoa mistä Sabre Turboa kannattaisi metsästää? Hauska tarina kai on kun etsin netistä tietoa sen mahdollisista spawnauspaikoista, otin ohjaimen takaisin käpälään niin siinähän sellainen möllöttää Simeonin tallin läheisyydessä. Ei muutakun ajoon, mutta talli oli täynnä enkä köyhänä halunnut korvata mitään autoa (silloin ilmeisesti ei saa hyvitystä?). Kokeilin sitten jotain häröillä ajaen yhden auton ulos ja Sabren tilalle mutta siinä säheltäessä kuitenkin Sabre katosi. Kävin myymässä Dubstan joten siellä olisi nyt hyvä koti Sabrelle. Ei vain sen jälkeen ole löytynyt mistään. Olen kokeillut ajella muscle-luokan autoilla ympäriinsä muttei natsaa. Onko joku huomannut että niitä olisi jossain säännöllisesti?
Parhaiten tullut itselleni vastaan kun olen pelannut Invite Only sessionissa.
Romeo Hearse löytyi sitten Jorman avustuksella heti ekalla yrittämällä ja suuri yllätys itselle tuli kun en tiennyt,
että tuotahan pystyy muokkaamaan täysin customsissa joten tehtiin siitä hieman paranneltu orkkisversio ja nyt
rahaa just eikä melkein 13k.. Itsekin voin auttaa jos joku ton haluaa hakea, mutta tuskin nyt kun täytyy varmaan
tehtäviä ruveta tekemään että saa ruokaa pöytään.
Edit: Sehän järjestyi nopeasti ja helposti, suuret kiitokset! Siisti peli, kisoissa hyödytön mutta kruisailuun tosi kolee
Jos tästä nopsasti vinkkejä sais nykyään tuon rahantekoon? Kaiken maailman tehtäviä jne kolunnu läpi ja deathmatcheja mutta loppujen lopuks aina on pelisession päätteeksi vähemmän tai saman verran rahaa vaikka monissa liemissä sitä on pyörinyt. Kertokaa jotain hyviä tyylejä saada rahaa?
Missioneita grindaamalla sitä rahaa tulee loppujenlopuksi aika nopeesti. Seura kun on vielä oikeaa (lue KFIN-crewläisiä ), niin niitä jaksaa tehdä useampiakin samaan syssyyn. Huomionarvoista on myös se että teet niitä isompi levelisiä missioneita, näitä ovat esim:
Näistä saa sellaset 12-20k suurimmista osista. Eikä suorittaminenkaan kestä oikeasti kauaa kun kaikki tietää mitä tehdä.
- Extradition
- Rooftop Rumble
- Trash Talk
- Mixed up with coke
- The Los Santos Connection
- Base Invaders
- Landing Gear
- Docks to Stock
- Stocks and Scares
Sitten itse olen edelleen tehnyt sitä että olen tuunannut kadulta jonkun arvokkaan auton ja antanut sen rahaa tarvitsevalle myytäväksi. Tähän parhaimpia/hyviä autoja on esim.
Muutaman kun tuunaa ja lykkää talliin odottamaan myyntiä niin siinä on jo valmiina sellaset 200-300k odottamassa sinulla.
- Sultan 109k
- Oracle n. 109k
- Sentinel XS 114k
- Schyster Fusilade 118k
- Maibatsu Penumbra n. 121k
- Benefactor Schwartzer 128k (harvinaisempi kadulla, mutta löytyy välillä)
Viskasen tähän vielä lisäkysymyksen: Itselläni on taso on nyt 42 ja tallissa tällä hetkellä odottaa piippuun vedetty muskeliauto mutta en usko, että siitä saa repästyä kun max 20k. Mutta taitaakin jäädä tuo autojen tuunaus jos on budjettina n. 30-50k? Tietysti tuohon KFinin crew:n pitäisi pyrkiä, että saisi sitä mammonaa sitten, että tulevaisuudessa pystyisi johonkin panostelemaan.
Jos tästä nopsasti vinkkejä sais nykyään tuon rahantekoon? Kaiken maailman tehtäviä jne kolunnu läpi ja deathmatcheja mutta loppujen lopuks aina on pelisession päätteeksi vähemmän tai saman verran rahaa vaikka monissa liemissä sitä on pyörinyt. Kertokaa jotain hyviä tyylejä saada rahaa?
Rooftop Rumble (soitto Martinille niin se antaa sen tehtävän joka toinen soittokerta suurinpirtein,vaaditaan lvl75)
Yksin pelattuna n. 17500$ rahaa, n.3500RP (muista vaikeusaste Hard 1,5xRP)
Helppo kuin mikä:
Aloita tehtävä,soita buzzard,mene ja lennä parkkihallin vierelle. (älä ammu sillä raketeilla ainakaan,koska voit tuhota laukun vahongossa ) Ammu vihut parkkihallin seinämän takaa,ruohikon päälle ja kyykkyyn seinän viereen ja siitä vihut nippuun.
Nappaa laukku ja lennä viemään se Martinille.Thats it. Nopein aikani on ollut alle 4 minuuttia.Teen tämän varmaan 4-5 kertaa tunnissa,riippuen kuinka Martin antaa tuota tehtävää.
Tossa ei kannata jäädä tappamaan vihuja vaan juosta kopteriin ja lentää tiehen
Nyt kun näistä harvinaisista autoista on ollut puhe, niin mitenkäs Declasse Asea eli "Sticker Bomb Car".
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/vehicles/gtaonline/sedans/asea
Olisiko halukkaita hankkimaan tämä auto? Tarvittaisiin yksi joka aloittaa uuden hahmon ja ajaa ja voittaa sen Lamarin kisan tällä Asealla, jonka jälkeen voitaisiin kopioida auto kaikille halukkaille.
Itsellä on jo molemmat hahmot käytössä, joten en voi olla se joka hankkii auton.
Onnistuuko sulta se auton hankkiminen, eli voit aloittaa 2. hahmolla uuden pelin? Mä voin sitten pidellä autoa sen aikaa kun vaihdat takaisin 1. hahmoosi ja voidaan sitten kopsata molemmille omat.Kyselin just pari sivua sitten samaa, mutta joo kiinnostaa. En oo tänään himassa, mutta huomenna illalla varmaan sopii.
Onnistuuko sulta se auton hankkiminen, eli voit aloittaa 2. hahmolla uuden pelin? Mä voin sitten pidellä autoa sen aikaa kun vaihdat takaisin 1. hahmoosi ja voidaan sitten kopsata molemmille omat.
Juu operaatio sujui aika nopeasti, oliskos sellanen aikalailla 30min menny niin oli kolme Aseaa
odottamassa kovaa käyttöä. 10 auton tallissa ainoastaan Adder ja Elegy "ei harvinaisia" autoja
ja tuskin kumpikaan lähtee pois. Neliveto niiden ajomukavuuden tekee, eipä niilläkään muuten mitään
tekisi.
Näytä liitetiedosto 12281