Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kylläpäs.. :D
Tarinaakin aloitin toista rundia, tehtävissä teen erilaiset valinnat.
Kun julkaisupäivä tarkentui, myin kaikki muut pelit pois.
Tämä on ainoa peli jota pelaan. Kertonee kuinka kova fani olen.

Mä menen tarinaa neljättä (ja viimistä!) kertaa,Onlinessa on kohta lvl100 ja tuntuu että on jo koko peli aivan piiputettu kaikella mahollisella tavalla läpi :D Mut en voi sanoa et olis kyllästyny,ennemminkin tottunu jo että pitää käydä riehuus välillä :D
Mulla on menossa jo toinen PS3 ohjain tän pelin kanssa kun entinen kului käsissä loppuun :D L2 ja R2 kun tulee käytettyä paljon mm. survivalissa niin ne on ihan loppu,jouset meni jo kertaalleen poikki sieltä.:rolleyes:


Mulla on erilliset ohjaimet käytössä peleillä,NHL14 oon pelannut jtn. 800 peliä ilmestymisen jälkeen (syyskuu 13) Ja kun yks peli kestää noin 30 minuuttia,siitä voi laskea.Sen takia erilliset kun tuo nykyinen on viritetty malli (ei tartte kumilenkkejä :D ).
Ja pitäs vielä pelata GT6 läpitte ja olis parit nfs shiftitkin vielä trophyjä vailla :rolleyes: Just tilasin nuo Assassin creed:itkin kaikki neljä alesta halvalla kun sai...Liikaa pelattavaa :D


Että voi kyrsiä R:n tapa tehdä tehtävistä muka vaikeampia.Se vaikeus on se että laitetaan liikenne spawnaamaan just siihen josta yrittää ajaa,eli siis ympäristö käy kimppuun :D Kertakaikkisen typerää!! :D Näkee jo kaukaa mistä tulee auto miljoonaa ja jarruttaa tai kääntyy aina suoraan eteen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä hieman eilistä Improkisailua niputettuna yhteen. Hieman harmittaa kun en itse oikein pärjännyt kärkikahinoissa enkä sen takia saanut ehkä kaikkein parhainta kisamatskua kuvaan. Noh, minkäs teet kun oot niin huono ajamaan :D Ensi kerralla sit ehkä paremmalla menestyksellä :rolleyes:

[video=youtube;K5WEJ5NoHT4]http://www.youtube.com/watch?v=K5WEJ5NoHT4&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitens tota Strengthiä sais nosteltua helpoiten? Netistä lueskelin että motskari strippibaarin oven väliin (poliisit ei pääse sisään) ja sisällä turpiin kaikkea mikä liikkuu, mutta ei. En ainakaan jaksanut kauheen kauaa. Golffauksesta on puhuttu muttei sekään näytä tuottavan tulosta. Ideoita?

Golfissa pelailee reikiä 3 ja 6 (lyhyimmät). Esim. aloitus/lopetus reiäksi 3 ja toistaa sitä parikymmentä kertaa.

Pistetään nyt myös lentämiseenkin ohjeet. Lentokoneella nouse ilmaan ja laskeudu, pysähdy, odota jokunen sekunti ja lennä taas noin parikymmentä metriä, laskeudu, pysähdy jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä hieman eilistä Improkisailua niputettuna yhteen. Hieman harmittaa kun en itse oikein pärjännyt kärkikahinoissa enkä sen takia saanut ehkä kaikkein parhainta kisamatskua kuvaan. Noh, minkäs teet kun oot niin huono ajamaan :D Ensi kerralla sit ehkä paremmalla menestyksellä :rolleyes:

Itse syytän tota mun pinkkiä paholaista sitä oli sabotoitu se ei kulkenu eikä pysyny tiellä ja levis vielä lopuks keskelle motaria. :D
Olihan se vähän tuskasta loppua kohti kun auto ei kääntyny enää mihinkään suuntaan ja vastapalloon tuli jatkuvasti poliiseja. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse syytän tota mun pinkkiä paholaista sitä oli sabotoitu se ei kulkenu eikä pysyny tiellä ja levis vielä lopuks keskelle motaria. :D
Olihan se vähän tuskasta loppua kohti kun auto ei kääntyny enää mihinkään suuntaan ja vastapalloon tuli jatkuvasti poliiseja. :D

Jep, mulla ihan sama. Ohjaus kosahti toisessa skabassa jonka jälkeen ajaminen vaikeutu huomattavasti ja siitä se vaan paheni viimeseen kisaan :D Vikassa mentiin jo aikalailla "kaikki tai ei mitään"- meiningillä ja noh, lopputulos oli mullakin että kone levis motarille kyttien syliin :p Hauskaa kyllä oli!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep, mulla ihan sama. Ohjaus kosahti toisessa skabassa jonka jälkeen ajaminen vaikeutu huomattavasti ja siitä se vaan paheni viimeseen kisaan :D Vikassa mentiin jo aikalailla "kaikki tai ei mitään"- meiningillä ja noh, lopputulos oli mullakin että kone levis motarille kyttien syliin :p Hauskaa kyllä oli!

Pääsin vielä vikan kisan loppuu mut ei se auto paljoa kestänyt ennen kuin oli tulessa. Kovat oli skabat ja kytistä tuli mukavasti lisähaastetta.Ensi kertaa odotellessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä olisi auto taas kestänyt ehkä helpostikkin sinne viimeisen kisan maaliin saakka. Toki se jo kuution muotoinen oli tuossa kohtaa, mutta kulki kuitenkin kohtalaisen kovaa ja melko suoraan. Mutta tyhmä kun olen, niin menin sitten heittämään stickyn oman auton konepellille siinä moottoritiellä, vaikka vaan poliiseja oli tarkoitus kiusata :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Golfissa pelailee reikiä 3 ja 6 (lyhyimmät). Esim. aloitus/lopetus reiäksi 3 ja toistaa sitä parikymmentä kertaa.

Pistetään nyt myös lentämiseenkin ohjeet. Lentokoneella nouse ilmaan ja laskeudu, pysähdy, odota jokunen sekunti ja lennä taas noin parikymmentä metriä, laskeudu, pysähdy jne.

Voisimpa kokeilla muuten tuota.Lentäminen luulisi tulevan täyteen ihan pelin temellyksessäkin jo :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lentäminen luulisi tulevan täyteen ihan pelin temellyksessäkin jo :D

Joo tosiaan, empä usko että kovin monen tarvitsee tuota erikseen harjoitella. Itse en muista kovinkaan montaa online sessiota pelanneeni, jossa en olisi jollain laitteella lentänyt. Ja ei nyt ei puhuta siis autoista/mottoripyöristä/mopoista/polkupyöristä, tai edes veneistä (tän porukan kun tietää, niin joku olis kumminkin lohkassu jotain fiksua noista) :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olisiko nyt halukkaita lähtemään mukaan jonkinlaiseen KFIN -turnaukseen joko tenniksessä tai sitten golfissa? Toisia vastaan kilpailtaisiin/pelattaisiin, mutta siis täysin leikkimielellä. Ei lähdettäisi hampaita kiristellen eikä pakkovoitto mielessä mukaan, vaan pääasia olisi yhteinen hauskanpito Santoksen auringon alla.

Itse ehdottaisin tennisturnausta ensisijaiseksi, ihan siitä syystä että se olisi turnauksena helpompi järjestää. Lähtisin ehkäpä toteuttamaan sitä playoff-puu -tyylisellä kaavalla. Jossa pelaajaparit arvotaan ja seuraavalle kierrokselle etenee aina vain voittajat, esim kahdella voitolla. (Semifinaali sekä finaali, tai pelkkä finaali vaatisi 3 voittoa). Tällä tapaa kaikki ei kuitenkaan pelaa kaikkia vastaan, kuten esim lohkotyyppisessä turnauksessa.

Kuulisin mieluusti teidän muiden ajatuksia tähän liittyen. Tai ylipäänsä saadaanko tarpeeksi porukkaa tällaisen järjestämiseksi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olisiko nyt halukkaita lähtemään mukaan jonkinlaiseen KFIN -turnaukseen joko tenniksessä tai sitten golfissa? Toisia vastaan kilpailtaisiin/pelattaisiin, mutta siis täysin leikkimielellä. Ei lähdettäisi hampaita kiristellen eikä pakkovoitto mielessä mukaan, vaan pääasia olisi yhteinen hauskanpito Santoksen auringon alla.

Itse ehdottaisin tennisturnausta ensisijaiseksi, ihan siitä syystä että se olisi turnauksena helpompi järjestää. Lähtisin ehkäpä toteuttamaan sitä playoff-puu -tyylisellä kaavalla. Jossa pelaajaparit arvotaan ja seuraavalle kierrokselle etenee aina vain voittajat, esim kahdella voitolla. (Semifinaali sekä finaali, tai pelkkä finaali vaatisi 3 voittoa). Tällä tapaa kaikki ei kuitenkaan pelaa kaikkia vastaan, kuten esim lohkotyyppisessä turnauksessa.

Kuulisin mieluusti teidän muiden ajatuksia tähän liittyen. Tai ylipäänsä saadaanko tarpeeksi porukkaa tällaisen järjestämiseksi?

Golfia voisin ite ainakin pelailla, saa joku sit helpon vastuksen heti alkuunsa.Tenniksen taso on vieläkin huonompi joten sen taidan passata omalta osaltani.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuolla servereillä kun pyörii, niin useasti kuulee puhuttavan siitä, että miten on mahdollista tappaa se tankilla ajeleva riehuja sniperilla ja mihin kohtaan sitä tankkia pitää oikein ampua.. Tämä video tuli aiheesta vastaan youtubessa. Siihen en ota kantaa, että kuinka helppoa tuo on sitten "tosi tilanteessa" videollakin kun tilanne on lavastettu :)
http://www.youtube.com/watch?v=OhXrZCHfgmk
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huhhuh, nyt on noin 3h improkisailua takana Imponte Phoenixeilla kanelin, Teurastajan ja Subteen kanssa. Melkosen hauskaa puuhaa kyllä ! Vielä kun hankkii kaikille ne kytät perään startissa niin huhhuh sitä romun määrää :D Hieman enempi vielä kun saatais ukkoja kisaan niin vois olla melkosta romurallia, sitä odotellessa siis :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huhhuh, nyt on noin 3h improkisailua takana Imponte Phoenixeilla kanelin, Teurastajan ja Subteen kanssa. Melkosen hauskaa puuhaa kyllä ! Vielä kun hankkii kaikille ne kytät perään startissa niin huhhuh sitä romun määrää :D Hieman enempi vielä kun saatais ukkoja kisaan niin vois olla melkosta romurallia, sitä odotellessa siis :)

Vois kyllä ottaa vähän erikoisempia kulkuvälineitä joskus, vaikka rekat trailerilla kaikille tai peräkärrylliset autot jos sattuu sopivasti löytymään.

Tuli ajettua pyörä vähän erikoisempaan paikkaan vielä tossa lopuksi. Lentokentällä olevan pyöreän rakennuksen katolle.
0_0.jpg


Tuolla servereillä kun pyörii, niin useasti kuulee puhuttavan siitä, että miten on mahdollista tappaa se tankilla ajeleva riehuja sniperilla ja mihin kohtaan sitä tankkia pitää oikein ampua.. Tämä video tuli aiheesta vastaan youtubessa. Siihen en ota kantaa, että kuinka helppoa tuo on sitten "tosi tilanteessa" videollakin kun tilanne on lavastettu
http://www.youtube.com/watch?v=OhXrZCHfgmk
Jos on tarpeeksi idiootti tankkikuski joka pysyy paikallaan, niin ei yhtään sen vaikeampaa kuin ampua tyyppi joka ei ole tankissa. Itse esimerkiksi tilaan joskus kopterin ja lennän johonkin kauemmas korkean talon katolle josta sitten ammun tankkikuskin, sitten vain hyppää katolta alas ja liitelee varjolla sen tankin luokse ja ottaa sen itselle.

Toinen hyvä keino on mennä talon katolle ja heitellä sticky bombeja tankin niskaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

:D Hieman enempi vielä kun saatais ukkoja kisaan niin vois olla melkosta romurallia, sitä odotellessa siis :)

Itse olen odotellut KFIN hyväksyntää jo parisen kuukautta joten olen pelaillut keskellä yötä Kanadalaisten kanssa tai muuten vaan yksin pyörinyt joka päivä. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos on tarpeeksi idiootti tankkikuski joka pysyy paikallaan, niin ei yhtään sen vaikeampaa kuin ampua tyyppi joka ei ole tankissa. Itse esimerkiksi tilaan joskus kopterin ja lennän johonkin kauemmas korkean talon katolle josta sitten ammun tankkikuskin, sitten vain hyppää katolta alas ja liitelee varjolla sen tankin luokse ja ottaa sen itselle.

Toinen hyvä keino on mennä talon katolle ja heitellä sticky bombeja tankin niskaan.

Juuri tuosta syystä sanoinkin, että tuon homman vaikeuteen en ota kantaa.. Ne tankit kun harvemmin vain seisovat paikallaan, vaan yleensä rynnivät tuhatta ja sataa päälle heti kun huomaavat toisen pelaajan lähellä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen odotellut KFIN hyväksyntää jo parisen kuukautta joten olen pelaillut keskellä yötä Kanadalaisten kanssa tai muuten vaan yksin pyörinyt joka päivä. :cool:

Laitahan PSN-tunnusta näkyviin sielä SocialClubissa, niin pääset mukaan. Nyt ei ainakaan nimittäin löydy lazyhornet -tunnuksella pelaajaa liittymispyyntöä laittaneista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitahan PSN-tunnusta näkyviin sielä SocialClubissa, niin pääset mukaan. Nyt ei ainakaan nimittäin löydy lazyhornet -tunnuksella pelaajaa liittymispyyntöä laittaneista.

No joo olen muuttanut sen pari viikkoa sitten, mutta nykyinen tunnus on LazyhornetMKWA

Laitoin Reguestin myös uudestaan.
 
Ylös Bottom