Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites toi bannaaminen toimii, ei voi hakea ollenkaan enää crewhun? Tällänenkin vaihtoehto kun siellä on, mutta en oo koskaan käyttänyt tota.

Näinhän tuo jotenkin menee, kenkää tulee sekä estot uudelleenliittymiselle kyseiseen crewhun. Pannaanko täytäntöön hänen kohdalla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näinhän tuo jotenkin menee, kenkää tulee sekä estot uudelleenliittymiselle kyseiseen crewhun. Pannaanko täytäntöön hänen kohdalla?

No mä en kauheesti tiedä tapahtumista, mut sen mitä oon kuullut ni mun puolesta. Jos tää on kerra ollu toistuvaa ja ilmeisesti asiasta sanottukin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarttijani oli ottanut sen takaisin, kun oli kuulemma luvannut käyttäytyä. Eli eiköhän nyt jos vielä tulee valituksia, niin lentää lopullisesti pihalle.

No jo, mennään näillä nyt sitten kun oli jo toiste remmiin hyväksytty. Ensi kertaa ei hänen kohdalla enää katsota sormien läpi, mikäli sellainen vielä sattuu tulemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä onnistu rooftop rumblessa jatkuva RP,tuhosin 5-6 autoa tankilla ja vihuja ei tullut enempää...Mutta miten nyt saa siitäkin tehtävästä 37,5K? Ei huono summa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minkä takia mut potkittiin mäkeen crewistä? Pitäis olla tunnukset näkyvissä ja omiakin olen ampunut harvakseltaan :).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minkä takia mut potkittiin mäkeen crewistä? Pitäis olla tunnukset näkyvissä ja omiakin olen ampunut harvakseltaan :).

Tällä hetkellä se ainakin näkyy yksityisenä, en tiedä sitten näkyikö miten kun crew:ssa olit. Muuta en osaa tähän sanoa tähän hätään, mut ohjeistukseni oli potkia pois kaikki kenellä ei psn tunnusta näy viikon sisällä.
Näemmä pitkä lista muitakin jotka saanut lähteä, takas tietysti pääsee kun hommat on kunnossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tällä hetkellä se ainakin näkyy yksityisenä, en tiedä sitten näkyikö miten kun crew:ssa olit. Muuta en osaa tähän sanoa tähän hätään, mut ohjeistukseni oli potkia pois kaikki kenellä ei psn tunnusta näy viikon sisällä.
Näemmä pitkä lista muitakin jotka saanut lähteä, takas tietysti pääsee kun hommat on kunnossa.


Selvisikin jo, tunnus oli jemmassa... En tosin ole koskenut asetuksiin kuukausiin ja todistetettavasti se on ollut näkyvissä. Homma nyt ok.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Luukerinossi saisi mun puolesta jäädä. Varmasti moni tietää että on mukana crewin jutuissa vaikkakaan ei ole social clubissa.

Muutenkin tämä vaatimus että pitää olla tietty tunnus näkyvissä vaikuttaa persepanojutulta.

Ei mulla muuta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä toi tunnuksen näkyminen on ihan hyvä juttu. Muuten crew:ssä on kohta se tilanne, että tuo tuhannen hengen raja on täynnä, ja kukaan ei tiedä, että minkä maalaisia pelaajia siellä on. Sekä mahdollisten häiriköiden pois potkiminen on lähes mahdotonta...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi taivaan talikynttilät. Jos ei ole luukerinossin kanssa pelannut, niin sitten on ollut pimennossa. Jos on tunnettu pelaaja, jonka crewilaiset tietää, ei ole mielestäni mitään syytä erottaa. Tänne voisi kirjoittaa monikin, jotka tietää luukerinossin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä itsekkin olen kyseisen henkilön kanssa useastikkin pelannut, mutta pointti nyt ei ollutkaan siinä, että yhdeltä henkilöltä tuo tunnus puuttuu.. Vaan että jos tuo tunnuksen näkymis pakko otetaan pois, niin tilanne yleisesti saattaa riistäytyä hyvinkin äkkiä käsistä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi taivaan talikynttilät. Jos ei ole luukerinossin kanssa pelannut, niin sitten on ollut pimennossa. Jos on tunnettu pelaaja, jonka crewilaiset tietää, ei ole mielestäni mitään syytä erottaa. Tänne voisi kirjoittaa monikin, jotka tietää luukerinossin.

Eipä ole tuon nimimerkkistä tullut vastaan vielä,ainakan siten että muistaisin,mut tosiaan...Ei mulla ole mitään käryä missä pitää näkyä ja mikä tunnus,mut ei olla vielä potkittu ulos :D
Ilmeisesti mulla sit näkyy tuo tunnus tuolla sossuklubissa :D
Luulen että olen myös kohtuu tunnettu tuolla,usein liityn häröilyihin mukana muiden perässä kun ei ole muutakaan ja ohimennen kattelen millä joku muu jengin jäsen ajelee...Meikäläisen löytää kyllä usein jostain kolosta väijymästä vihuja,yritän saada tuon "headshots" homman awardseista tehtyä,nyt jotain 190 luotipäätä ja 200 olis se gold,mutta taitaa olla sit 500 se täynnä :confused:

Niin joo,se hiton kisa joka pitäs voittaa kartanlukijana...On unohtunut vallan,vois sen ajella pois kun taas tuonne maailmaan eksyy...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itku parku vinku vonku. Mulle ainakaan on turha tulla itkemään kun joku crewn jäsen perseilee ja kenelläkään ole mitään hajua kuka on kyseessä. Yritä sitten tuolta 300 jäsenen joukosta tätä metsästää.
Ton crewn hallinnointi muutenkaan ole kovinkaan kätevää. EI pitäisi olla liian paljon pyydetty että käy lisäämässä psn tunnuksen social clubin profiiliin, tämä on ihan kaikkien parhaaksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hiekkalaatikkoa parhaimmillaan. "Sä et pue tota punasta pipoa, niin me ei leikitä sun kaa". Aikuiset ihmiset täällä miettii kuka tappaa pelissä omia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hiekkalaatikkoa parhaimmillaan. "Sä et pue tota punasta pipoa, niin me ei leikitä sun kaa". Aikuiset ihmiset täällä miettii kuka tappaa pelissä omia.

Pitäis sieltä löytyä muita ketä tappaa, kuin niitä oman crewn jäseniä.. Mut jokanen tyylillään.

Enkä nyt puhu niistä vahinko tapoista, niitä itellekin sattunut monesti. Vaan siitä tahallisesta toisten peli-ilon pilaamisesta.

Ja jos tosiaan toi psn tunnuksen näkyminen on liikaa pyydetty, niin ihan vapaasti saa etsiä toisen crewn missä pelata :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mä en ihan tarkalleen ymmärrä mikä on se vaikein kohta laittaa se psn-tunnus näkyville. Modet ovat kertoneet syyn menettelylle n+1 kertaa. Jos se tuntuu kauhealta holhoukselta tai natsismilta, kannattanee etsiä uusi crew tai perustaa oma. En osaa valitettavasti neuvoa parempaa ratkaisua :(.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä se PSN on laitettu sinne mutta vaihtoehtoina on "Me only" tai "Friends only"...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

C'mon. Siellä on 1000 hengen raja, eikä Luukerinossi ole tehnyt mitään väärää, mutta jos näin hiekkalaatikon suurkingi niin päättää, niin olkoon näin. Jos vaimon pikkuveikka ei saa olla tämän järjettömän säännön takia crewissa, niin taidan lähteä itsekin.

Sen ymmärtäisin jos siellä joku tuntematon hyppisi silmille, mutta kun tässä tapauksessa ole näin. Rantapallo, YazkaT, iJani77, Helleaalto, KingPatu, Riikkahannele näin ensihätään voisi vahvistaa tämän.

Harkitkaa asiaa. Mua henkilökohtaisesti vituttaa suunnattomasti tällainen natsismi tietyn agendan takia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom