Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten noista muuttuneista auto luokista, nykyään off-road kisoihin pääsee omalla Sanchezilla. Tämän on kyllä pakko olla joku virhe koska, ei muilla ole mitään saumaa turbotettua pyörää vastaan.

Ainahan niillä on päässyt. Esim grass routessa niitä näkyy aika usein. Vai meinaatko niitä kisoja joissa saa ajaa vain sanchezilla sillä niissähän ei voinut omaa pärrää käyttää ennen jonka takia itsekin siitä luovuin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainahan niillä on päässyt. Esim grass routessa niitä näkyy aika usein. Vai meinaatko niitä kisoja joissa saa ajaa vain sanchezilla sillä niissähän ei voinut omaa pärrää käyttää ennen jonka takia itsekin siitä luovuin.
En ainakaan muista että olisi omalla Sanchezilla päässyt ennen mihinkään kisaan, paitsi moottoripyöräkisoihin. Ainoastaan vakio Sanchezilla on voinut ajaa off-roadissa ja sekin on yleensä aika ylivoimainen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lisää kanneltavaa tästä samasta tyypistä, josta oli jo jokunen sivu taaksepäin keskustelua, kun oli tappanut crewiläisiä ja kirjoittanut ikävän viestin.
Pelasin tän tyypin kanssa Rooftop Rumblea niin kuin oon pelannut jo viimeset pari päivää sitä crewiläisten kanssa. Tehtävä loppu ja mentiin freemodeen. Se päätti sitten heti tappaa mut. Vahinko se ei missään nimessä ollut, koska oltiin free-aim modessa.
Ei tämä nyt vakavaa oo missään nimessä, mutta musta on ihmeellistä että sama tyyppi varotuksista huolimatta tekee tätä vaikka muut haluaa vaan auttaa ja olla kavereita. Niinku minäki olin antanut sille yli 5500 rp ja 19000$ per tehtävä, jota se ei ite saa alotettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lisää kanneltavaa tästä samasta tyypistä, jostaammun jo jokunen sivu taaksepäin keskustelua, kun oli tappanut crewiläisiä ja kirjoittanut ikävän viestin.
Pelasin tän tyypin kanssa Rooftop Rumblea niin kuin oon pelannut jo viimeset pari päivää sitä crewiläisten kanssa. Tehtävä loppu ja mentiin freemodeen. Se päätti sitten heti tappaa mut. Vahinko se ei missään nimessä ollut, koska oltiin free-aim modessa.
Ei tämä nyt vakavaa oo missään nimessä, mutta musta on ihmeellistä että sama tyyppi varotuksista huolimatta tekee tätä vaikka muut haluaa vaan auttaa ja olla kavereita. Niinku minäki olin antanut sille yli 5500 rp ja 19000$ per tehtävä, jota se ei ite saa alotettua.

Siitä on ilmoitus kuulemma tehty, mä en ainakaan häntä ota mihinkään ja ammun heti kundin jos kohalle osuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo sekin on typerää kun sitä "mutaa" ei saa naamalta pois jos alunperin teki sellaiseksi.

No mutta hei, mä haluaisin olla musta mies niin sä voit ottaa ton mun 50-vuotiaan kurttunaaman. :D Toivottavasti vielä joskus
tulis se muokkaus mahdolliseksi kun tais olla beach bummin julkasun jälkeen. Sillon ei uskaltanu muokata kun luulin, että poistaa
koko hahmon jos painan ok:ta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No mutta hei, mä haluaisin olla musta mies niin sä voit ottaa ton mun 50-vuotiaan kurttunaaman. :D Toivottavasti vielä joskus
tulis se muokkaus mahdolliseksi kun tais olla beach bummin julkasun jälkeen. Sillon ei uskaltanu muokata kun luulin, että poistaa
koko hahmon jos painan ok:ta.

Siis ei se afro-amerikkalainen ole :D Vaan kun tein siitä "kriminaalin" niin se naama on likainen...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lisää kanneltavaa tästä samasta tyypistä, josta oli jo jokunen sivu taaksepäin keskustelua, kun oli tappanut crewiläisiä ja kirjoittanut ikävän viestin.
Pelasin tän tyypin kanssa Rooftop Rumblea niin kuin oon pelannut jo viimeset pari päivää sitä crewiläisten kanssa. Tehtävä loppu ja mentiin freemodeen. Se päätti sitten heti tappaa mut. Vahinko se ei missään nimessä ollut, koska oltiin free-aim modessa.
Ei tämä nyt vakavaa oo missään nimessä, mutta musta on ihmeellistä että sama tyyppi varotuksista huolimatta tekee tätä vaikka muut haluaa vaan auttaa ja olla kavereita. Niinku minäki olin antanut sille yli 5500 rp ja 19000$ per tehtävä, jota se ei ite saa alotettua.

Jos on tosiaan sama kaveri josta aiemmin jo oli mainittu niin mielestäni moinen käytös häneltä saa kyllä nyt riittää. En ole itse kaveria nähnyt enkä PSN -tunnusta tiedä joten jos asiasta enemmän tietävät voisivat laittaa vielä hieman tarkempaa tietoa asiayhteydestä niin olisi hienoa. Ikäväähän tälläinen potkiminen on, mutta jos käytös ei useiden kehoituksien jälkeenkään parane niin sitten on pakko ruvetaan toimiin ylempää. Yhteispelit juurikin Crewläisten kesken on sitä parhautta, eikä sinne varmastikaan kukaan halua kaveria, oma crewläistä, pilaamaan muiden juttuja ampuen omia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos on tosiaan sama kaveri josta aiemmin jo oli mainittu niin mielestäni moinen käytös häneltä saa kyllä nyt riittää. En ole itse kaveria nähnyt enkä PSN -tunnusta tiedä joten jos asiasta enemmän tietävät voisivat laittaa vielä hieman tarkempaa tietoa asiayhteydestä niin olisi hienoa. Ikäväähän tälläinen potkiminen on, mutta jos käytös ei useiden kehoituksien jälkeenkään parane niin sitten on pakko ruvetaan toimiin ylempää. Yhteispelit juurikin Crewläisten kesken on sitä parhautta, eikä sinne varmastikaan kukaan halua kaveria, oma crewläistä, pilaamaan muiden juttuja ampuen omia.

Samaa mieltä.Nikki tänne tai sitten pois crewistä.
Ei kyllä mullakaan ole hajua kenestä kyse sinänsä kun en ole törmännyt kysiseen kaveriin ilmeisesti...Mutta näitä näkyy tulevan välillä pakostakin.Ymmärtäähän sen kun paljon jäseniä ja sit on niitä jotka eivät ole yhteishenkisiä millään tavalla...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos on tosiaan sama kaveri josta aiemmin jo oli mainittu niin mielestäni moinen käytös häneltä saa kyllä nyt riittää. En ole itse kaveria nähnyt enkä PSN -tunnusta tiedä joten jos asiasta enemmän tietävät voisivat laittaa vielä hieman tarkempaa tietoa asiayhteydestä niin olisi hienoa. Ikäväähän tälläinen potkiminen on, mutta jos käytös ei useiden kehoituksien jälkeenkään parane niin sitten on pakko ruvetaan toimiin ylempää. Yhteispelit juurikin Crewläisten kesken on sitä parhautta, eikä sinne varmastikaan kukaan halua kaveria, oma crewläistä, pilaamaan muiden juttuja ampuen omia.

Monoa vaan, jos haluaa perseillä niin kyllä sieltä pitäis löytyä muita kohteita kuin oman crew:n jäsenet. Koskaan tajunnut tollasta.

Tällänen juuri on syy, miks vaadin että psn tunnus näkyy tuolla social clubin profiilissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taidatte nyt tarkottaa sitä jeninam -nimist tyyppiä. iJani tai tarttijani tais jo potkasta sen ulos crewistä (en siis oo ihan varma)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No seuraava ongelma on se, et miten me saadaan naamaenkeli ja voihan_moro samalle servulle :D Aina toinen lentää ulos, kun toinen liittyy
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No seuraava ongelma on se, et miten me saadaan naamaenkeli ja voihan_moro samalle servulle :D Aina toinen lentää ulos, kun toinen liittyy

Ei varmaan mitenkään. Voihan_Moro taisi asiaa Rockstarilta kysyäkin mikä mättää mutta en muista tuliko sieltä ollenkaan vastausta. Luultavasti ei. Sopuisastihan poijat on ongelman kanssa vielä eläneet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taisin ehtiä ekana sen potkaisemaan ulos.Joten ei pitäisi enää olla ongelma.

Jaa tää olikin pistäny mulle viestä social clubissa, että miksi saanut monoa. Vastasin vaan että en oo ite potkinut ja etten tiedä miksi ja pyysin kysymään commissionereilta.

Käy vaikka pistää perustelut viestinä jos jaksat, jos et oo ehtinyt jo, akiuuuu social club tunnus. Ku en ite kauheesti asiasta tiedä mitään :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän toi peli edelleen olis hieman mukavampi pelata jos jossain sessioneissa ei poliiseja olis ollenkaan.

Soita Geraldille ja pyydä tehtävä! Sitten vain aloitat tehtävän, mutta et ala suorittamaan sitä. Tietenkin siellä alareunassa lukee jotain "Go to the drug deal" tmv. mutta eihän se nyt niin paljoa häiritse.

Poliiseja ei ole, saat hakata pesäpallomailalla ihmisiä niin paljon kuin haluat;) Tietenkään mitään golfia ei voi tehtävän aikana alkaa pelaamaan. Sitten kun käy kyllästyttämään, lopetat tehtävän ja palaat "normaaliin maailmaan" aktiviteettien pariin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Soita Geraldille ja pyydä tehtävä! Sitten vain aloitat tehtävän, mutta et ala suorittamaan sitä. Tietenkin siellä alareunassa lukee jotain "Go to the drug deal" tmv. mutta eihän se nyt niin paljoa häiritse.

Poliiseja ei ole, saat hakata pesäpallomailalla ihmisiä niin paljon kuin haluat;) Tietenkään mitään golfia ei voi tehtävän aikana alkaa pelaamaan. Sitten kun käy kyllästyttämään, lopetat tehtävän ja palaat "normaaliin maailmaan" aktiviteettien pariin.

Toimiiko tuo tosiaan noin? Mahtaako tuossa tehtävän aikana saada mistään RP,tappamisesta tai muusta,meinaan että on aika kova RP glitchi jos onnistuu...
Sama on muuten Rooftop Rumblessa,ei tule kyttiä perään ja kun noita äijiä spawnaa ampumaan sua koko ajan,mitenköhän käy jos otatkin tankin ja ammuskelet niitä pirusti ennen kun viet sen salkun perille? :D
Ei hemmetti tuo pitää testaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiiko tuo tosiaan noin? Mahtaako tuossa tehtävän aikana saada mistään RP,tappamisesta tai muusta,meinaan että on aika kova RP glitchi jos onnistuu...
Sama on muuten Rooftop Rumblessa,ei tule kyttiä perään ja kun noita äijiä spawnaa ampumaan sua koko ajan,mitenköhän käy jos otatkin tankin ja ammuskelet niitä pirusti ennen kun viet sen salkun perille? :D
Ei hemmetti tuo pitää testaa...

Toimii toimii, viimeeksi about kolme päivää sitten tukin moottoritien ja räjäyttelin autoja melkein 3h :D Sitten kun se kävi puuduttamaan, kävin armeijan tukikohdasta hakemassa hävittäjän. Meinas käydä naurattamaan kun helikopterilla tyynen viileesti laskeuduin hävittäjän viereen ja lensin pois. Armeijan miehiä ei kiinnostanut pätkän vertaa, eikä tähtiäkään tullut.

Tuosta RP saamisesta en tiedä, en tullut ajatelleeksi. Tarkoitus oli vain häröillä rauhassa, ei glitchata RP:tä:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimii toimii, viimeeksi about kolme päivää sitten tukin moottoritien ja räjäyttelin autoja melkein 3h :D Sitten kun se kävi puuduttamaan, kävin armeijan tukikohdasta hakemassa hävittäjän. Meinas käydä naurattamaan kun helikopterilla tyynen viileesti laskeuduin hävittäjän viereen ja lensin pois. Armeijan miehiä ei kiinnostanut pätkän vertaa, eikä tähtiäkään tullut.

Tuosta RP saamisesta en tiedä, en tullut ajatelleeksi. Tarkoitus oli vain häröillä rauhassa, ei glitchata RP:tä:D

Nyt on sen kulloista tekstiä että ihan pakko kokeilla :D
Kun tuo siis ei ole mikään glitchi periaatteessa,se on vaan tehtävän venytys ja niiden mustien off-road autojen tuhoamista,niistä kun saa 25rp yhestä ja niitä tulee n. 4-5 sekunnin välein vastaan.Buzzardilla ammun noita yleensä mut tankki vois kestää kauemmin,sieltä kuitenkin ammutaan takasin :rolleyes:

Ei tullut kyllä mieleenkään hakea hävittäjääkään tuolla keinolla,toki se katoa tehtävän jäljeen mut kuitenkin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näyttäisi kyseinen kaveri liittyneen tänään uudelleen Crewhin, kuka commareista on hänet hyväksynyt takaisin mukaan? :confused:
Social Club -tunnus: akiuuuu
PSN: jeninam
Näytä liitetiedosto 12352

Liian monta kokkia samassa sopassa :DD Toi social club kaipais nii paljon kaikkea, että toi hallinnointi ois helpompaa.

Mites toi bannaaminen toimii, ei voi hakea ollenkaan enää crewhun? Tällänenkin vaihtoehto kun siellä on, mutta en oo koskaan käyttänyt tota.
 
Ylös Bottom