Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ymmärsinkö oikein että tuota Roosevelttiä ei voi ostaa enää Helmikuun jälkeen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuolla olisi hyvä lista, mitä kaikkea uutta päivityksessä tuli.
http://gtaforums.com/topic/683409-ok-what-has-110-removed/



Yksi asia mikä tuli huomattua vähän kantapään kautta kun päätin kokeilla, niin tämä:
-New Friend attack priority option- Low and Standard (Low means you can't kill your friends via gushots).
todellakin toimii vain kavereihin, EI CREW JÄSENIIN. Sori Lazyhornet.


No tulipahan testattua :D

Mä en välillä päässyt omaan autooni kun se kuuluu Lazyhornetille? ja parturissa en voinnut käydä kun mulla oli kaksi päätä :D
Vähän bugitti eilisen päivityksen jälkeen joillakin servuilla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minä en saa enään tuosta Rooftop Rymblesta kuin reilut 15K,onko ne taas alentaneet niitä palkintorahoja? Ennen oli 25K,sitten tippui 17,5K ja nyt jo alle 16K?

Ilmeisesti servereissä on nyt jotain vikaa,en ole kylläkään pelannut pariin päivään..liekö siellä kaikki vielä kunnossa...Täytyy tänään koittaa pelata jos ehtii :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä vaan, että maksaa se auto ja paljon.. Varsinkin nyt kun ei oo porukalla rahaa miljoonia (paitsi jos myy tallista autoja).
Kyllä ostaisin jos tässä vois rahaa jotenkin nykyään tehdä, mutta kun ei niin ei. Olis pitäny tajuta vaan tehdä toinen hahmo
ja talli täyteen Addereita kun sitä rahaa oli, mut eipä tullu mieleen.. Noh sentään Asean sai hankittua kun teki vasta pari viikkoa
sitten hahmon..

Heh, terveisin nimimerkillä: talli täynnä addereita kakkoshahmolla ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hienoja hetkiä, pöllin äsken auton joltain vanhalta mummolta ja hetken päästä tuli viesti että "You fucked up with the wrong people"
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo ton takia oon "huono rikollinen" kun ei vaan enää nykyään jaksa niitä poliiseja perässä. Oikeestaan
ikinä viitti "lainata" autoja paitsi jos just on tilannu auton. Laiskuudesta kertoo myös se, että räjäytän aina
huvikseni omia autojani jos haluan vaihtaa jonkun toisen tilalle.. Onneks ei oo enää mitään supereita niin
mikäs siinä räjäytellessä. On meinaan turhan pitkä matka juosta kauemmas siitä personal vehiclestä jos ei
pölli autoa. :D Kyllähän toi peli edelleen olis hieman mukavampi pelata jos jossain sessioneissa ei poliiseja olis ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Puhelin ei toimi,kartta katoaa,sen korjaaminen ei enään onniistu.
Onlinessa ukot ei kuole edelleenkään,reportia tehdessä peli jäätyy,ukkoja vaihtuu servereillä miten sattuu,jopa bad-sport hattuja tuli vastaan normi servulla??? Siis mitä v**tua tapahtuu? siis MITÄ TAPAHTUU R? :D :D :D
Ehkä olis oikeesti syytä laittaa pelit jäihin joksikinaikaa...Tää menee ihan farsiksi koko homma :D

Kahta päätä ukoilla,lentäviä takseja...keksittekö lisää? Lista on loputon :D

Ei puutu enään mitään muuta kun lentävät lautaset :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tää menee ihan farsiksi koko homma :D
Aikamoisia farsseja on GTA Onlinen elinkaareen tähän mennessä tosiaan mahtunut, mutta kaipa siinä vain näin käy, kun yhdistetään myyntiennätyksiä tekevä peli ja tavoitteiltaan taivaisiin kurkottavat laajat online-ominaisuudet, joihin ei kuitenkaan olla voitu panostaa läheskään täydellä teholla. Tosin aikaa on kyllä jo nyt kulunut onlinen-puolen avaamisesta sen verran kauan, että voisi ehkä olla jo lupa olettaa, että Rockstarin kaltainen firma olisi saanut moninpelipuolenkin hieman parempaan kuntoon kuin missä se on. No, kyseessä ei sentään ole mikään niin sanottu vakavasti otettava online-muoto (kuten esimerkiksi Battlefieldissä), vaikka joistain suunnitteluratkaisuista päätellen Rockstar sellaista pyrkikin vähän tekemään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mahdu sukellusveneeseen kuin yksi vaikka kaksi paikkaa on :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mahdu sukellusveneeseen kuin yksi vaikka kaksi paikkaa on :/

Juu,siellä näkyy olevan 2 penkkiä vierekkäin mutta ei vaan mahdu kuin kuski...Ei taida mennä offlinessakaan kuin yksi...Tosin sitä on paha kokeilla jos ei soita kaverille ja "hang out".
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kenenköhän idea on ollut laittaa sentinel ja sentinel xs sports luokkaan. Ei tuolla ole mitään mahdollisuuksia vaikka feltzeria tai carbonnizzarea vastaan. Silti en kyllä tuosta omasta xs:sta luovu koska se oli ensimmäinen auto.
Itse olin juuri ennen patchia hankkinut Sentinelin kisa-autoksi, nyt meni sitten vaihtoon ja Zion tilalle. Ei muuten ollut ainoa auto jonka luokkaa oli muutettu, nyt Bollokan Prairiella, joka on edelleen kyllä compact luokassa pääsee Coupe kisoihin.

Onkohan muuten missään olemassa listaa millä custom autolla pääsee mihinkin kisaan? Kun esimerkiksi joillain SUV autoilla voi ajaa Offroad kisoja ym.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on varmaan hyvä tuuri tai sitten johtuu vaan siitä kun pelaan enimmäkssen yksin invite only peleissä sillä ainoat bugit mitä olen kokenut on:

- Lokakuun lopussa kun aloin pelaamaan niin tallista ulos tullessa tipuin maan läpi ja ilmestyin broidin tallin eteen. Sinänsä hassua sillä tuo oli public peli ja silti aina päädyin juuri sen tallin eteen.
- Tänään hahmo jäi siihen taistelu asentoon eli vaikka ei ollut enää tappelussa niin silti se ei alkanut kävelemään tavallisesti. Korjaantui kun kävi yksinpelin puolella.
- Parturissa näkyy toinen pää aina kun hahmo liikuttaa päätään. Tämä on varmaan juurikin se "tuplapää" bugi josta oli puhetta ylempänä. Itse olen tuon kokenut jo yli kuukausi sitten ja viimeksi eilen. Tosin kampaajalla olen muutenkin käynyt ehkä viisi kertaa.
- Omalla nais hahmolla ei voi vieläkään ostaa kypärää ellei ensin vedä sitä kaljuksi. Koko kypärä kategoriaa ei edes ilmesty valikoimiin ennen tuota.

En ole siis kokenut mitään hahmon, rahan, autojen, vakuutusten tai custom kilpien häviämistä tai muuta vastaavaa. Jopa se time out ilmoitus tulee ehkä pari kertaa 6-12 tunnin pelaamisen aikana.
Boxilla pelaan ja pikkasen päälle 223 tuntia pelattu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itseasiassa erittäin kivaa. Ei minua ole se random riehuminen kiinnostanut vice cityn jälkeen enkä kaipaa mitään peeloja pilaamaan omia auton myymisiä jne. Kilpaa tietenkin ajan randomeiden kanssa ja nyt on likemmäs 800 kisaa jo takana. Free roamiin ja tehtäviin en mitään idiootteja kaipaa pilaamaan omaa peli-iloa ja niitä tuossa pelissä tuntuu riittävän kun ihmisten itkua lukee eri foorumeilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta osaisiko, joku auttaa? Minulla koko GTA V peli ei käynnisty plekka tunnistaa pelin mutta mitään ei tapahdu. Olisiko syy pleikassa vai pelissä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täyttä paskaahan toi GTA Online, ei voi muuta sanoa. Miten joku jaksaa pelata rank 100 asti, monta tuntia tohonkin pitää elämästä tuhlata?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täyttä paskaahan toi GTA Online, ei voi muuta sanoa. Miten joku jaksaa pelata rank 100 asti, monta tuntia tohonkin pitää elämästä tuhlata?

Mielipiteensä kullakin, itselläni peli imaisi onlinen aukeamisesta heti pelin pyörteisiin. Alkuun ihmeteltiin koko meininkiä hetken mutta kun kavereita alkoi löytymään (KFIN-crew) niin meininki sen kuin parani. Paljon on koettu yhdessä ja paljon on vielä toivottavasti tulossa kunhan sitä luvattua uutta kunnon sisältöä peliin saadaan. Yksinpelipuolella tuli vietettyä 50+ tuntia juonen päätyttyä, mutta paljon sielläkin olisi vielä tekemistä (vasta ~83% läpi). Onlinen puolella pelikello näyttää noin 320h ja levelillä 116 mennään. Sen kyllä sanon että nyt ei ole enää niin kovaa hinkua päästä Santokseen mitä se noin 50 leveliä sitten ehkä oli. Lisäsisältöä tässä odotellaan, joka taas innostaa pelaamaan enemmän.

Crew only sessiot ovat sitä parhautta, sitä ei käy kieltäminen. Tutulla porukalla sekä mikkien kera hieman hölmömpikin tekeminen tuntuu paljon nautinnollisemmalta. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy, vai miten se menikään ;)
 
Ylös Bottom