Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kertokaa nyt ihmeessä joku jotain informaatiota, että miten tästä eteenpäin? Jatkuuko tämä liigailu enää vai ei? Kuka tätä vetää? Millä intressillä? Kannattaako enää päivystää pelien jatkumista, vai vienkö koko painoksen divariin?Nyt tarvitaan jotain ratkaisuja..
Kertokaa nyt ihmeessä joku jotain informaatiota, että miten tästä eteenpäin? Jatkuuko tämä liigailu enää vai ei? Kuka tätä vetää? Millä intressillä? Kannattaako enää päivystää pelien jatkumista, vai vienkö koko painoksen divariin?Nyt tarvitaan jotain ratkaisuja..
Eihän sykliä voida vaihtaa jos on pelaamattomia pelejä? Vai siinäkö yhteydessä pistää auto simulla vasta läpi? Tohtori Tietämätön.![]()
Nyt tosiaan jotain ratkaisuja! Jamppe jos on nyt kerran komissaari, niin voisi ruveta ilmoittelemaan tännekin, että onko asian eteen tehty mitään. Jos ei, niin takaisin komissaarin hommat vaikka Juhnalle, joka voisi ruveta paukuttamaan syklinvaihtoa miljoonalla eri vaihtoehdolla läpi. TAI sitten sovitaan, että tää oli nyt sitten tässä, ilmeisesti monet jo muutenkin luovuttaneet, kun ei täälläkään mitään keskustelua aiheesta enää käydä, eikä pelejä pelailla loppuun. (jos niitä nyt sitten enää edes pystyy pelaamaan, kun kerran liittyminenkään ei onnistu)
Olen taas komissaari, eikä siinä syklin vaihdossa ole muuta kuin yksi vaihtoehto.
Siinä treidien kohdalla se jäätyy. No jos joku kävisi jonkuu 7 kiekka <> 7 kiekka vaihdon tekemässä ettei Herttuan ja Mifonin treidi oli päällimmäinen, kun se nyt se tuorein on. Ei siihe taida olla muuta keinoa kuin yrittää tai lopettaa.
Olisit kertonut jo aiemmin, että se herjaa sitä treidiäHerttua laittoi mulle kaksi ehdotusta aikaa sitten, josta toisen hyväksyin. Oon tossa yrittänyt hylätä sitä toista, mutta sanoo vaan, että palvelin ei ole käytössä ja heittää pihalle. Nyt tossa äsken sitten hyväksyin senkin vaihdon ihan testimielessä, eikä heittänyt ulos ja poisti sen viestin. Yritäs nyt uudelleen, jos se auttaisi jotain.