Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tervehdys! ESO tuli ostettua jo julkaisupäivänä mutta ei tällein kesällä ole niin jaksanut pelailla ja kun on vähän peliseurastakin puutetta, yhden kaverin kanssa ollaan kaksin seikkailtu Ebonheart Pactin puolella mutta pikkuhiljaa alkaa kaipaamaan vähän isompiakin aktiviteetteja sun muuta, mitä nyt kiltatouhuihin liittyykään :)

Hahmona on tällä hetkellä lvl28 Imperial Templar, jota jonkinlaisena tankkina olen yrittänyt pelata. Itse olen kolmekymppinen pitkätukkaretku hämeestä ja tosiaan olisi hakusessa suomiporukka jonka kanssa pelailla dunkkuja ja vaikka pvp:täkin, joskaan en siitä niin innostunut ole. Joten, miten on, löytyykö? :D

ja PSN on HankEdmund

Niin, ja kaveri tuossa itseasiassa korvaan huutelee että kelpaisi myös peliseura, PSN: GonaMedic (lvl30 Nighblade taisi olla)

Toivottavasti nähdään pelissä!

Aika paljon on löytyy näköjään muiltakin factioneilta porukkaa. Meitä on Konsolifin killas 80pelaajaa ja kilta toimii daggerfallin puolella. Voidaan toki lisäillä muidenkin alliancen puolella pelaavia kiltaan.
Kyselkää lisää mikäli kiinnostaa psn puolella.
psn: alqimus

Aika paljon on löytyy näköjään muiltakin factioneilta porukkaa. Meitä on Konsolifin killas 80pelaajaa ja kilta toimii daggerfallin puolella. Voidaan toki lisäillä muidenkin alliancen puolella pelaavia kiltaan.
Kyselkää lisää mikäli kiinnostaa psn puolella.
psn: alqimus
Kannattaa pistää kaikki kiltat vaan. Ebonheartissa aika paljon kans KFIN pelaajia. Jos näet tän niin voi pistää Ebonheart mulle ja Enkmanni kilta kutsua.
PSN: MeriMax_87 ja Enkmanni

Olisko tänään kiinnostuneita lähteä vääntämään muutama VR-dunkku klo 17 aikoihin? Täällä olis VR6 DPS, joten tarvittais vielä tankki, healeri ja toinen DPS.

Kannattaa pistää kaikki kiltat vaan. Ebonheartissa aika paljon kans KFIN pelaajia. Jos näet tän niin voi pistää Ebonheart mulle ja Enkmanni kilta kutsua.
PSN: MeriMax_87 ja Enkmanni

koitan muistaa pistää laittaa vaikka mulle vielä psn viestiä. mun psn: alqimus niin varmasti lisään :)

Noniin. Nyt on pistetty Ebonheart jäsenille kilta pystyyn. Eli olis kiva saada vähintään se 50 porukka kasaan, jotta saatais oma traderi. Tarkotuksena mahdollistaa uusien ryhmien syntyminen ja PvP pelaajille aktiivinen grouppi. Toki vanhat ja muutkin jäsenet voivat liittyä. Tehkää mitä lystää.:D

Laittakaa viestiä PSN puolella MeriMax_87 tai Enkmanni käyttäjille.

Noniin. Nyt on pistetty Ebonheart jäsenille kilta pystyyn. Eli olis kiva saada vähintään se 50 porukka kasaan, jotta saatais oma traderi. Tarkotuksena mahdollistaa uusien ryhmien syntyminen ja PvP pelaajille aktiivinen grouppi. Toki vanhat ja muutkin jäsenet voivat liittyä. Tehkää mitä lystää.:D

Laittakaa viestiä PSN puolella MeriMax_87 tai Enkmanni käyttäjille.

Vois olla mielenkiintosta ottaa dueleita joskus eb pelaajien kanssa :D

Juuri ostin pelin ja nyt latailee pätsiä.
Eukon loma loppu joten saa taas pelailla huomisesta. Teen yötöitä joten pelailen enimmäkseen päivällä, jos seura kelpaa.
PSN: ManguMoi

Juuri ostin pelin ja nyt latailee pätsiä.
Eukon loma loppu joten saa taas pelailla huomisesta. Teen yötöitä joten pelailen enimmäkseen päivällä, jos seura kelpaa.
PSN: ManguMoi

Daggerfallilta löytyy kyseisen foorumin nimeä kantava suomikilta, jonka vahvuudessa on reilusti yli 100 suomalaista pelaajaa. Voin lisäillä sut siihen mikäli kiinnostaa.:)

Eb:llä vampyyrin puraisua ilmaiseksi tarjolla jos joku haluaa. Huom. vampyyriksi muuttuminen vaatii lvl38 tehtävän suorittamista viikon sisään puraisusta.

Jos tätä vielä porukka pelailee niin minäkin haluaisin liittyä kfin kiltaan. Pelailen daggerfallilla :)

Lisäätkös Alqimus minutkin kiltaan? Ingame tunnus on eri kuin PSN:ssä, koska se oli varattu. Taitaa olla Taikuri fi
PSN tunnus löytynee tästä vierestä.

Lisäätkös Alqimus minutkin kiltaan? Ingame tunnus on eri kuin PSN:ssä, koska se oli varattu. Taitaa olla Taikuri fi
PSN tunnus löytynee tästä vierestä.

Enkös mää lisännyt sut jo? Tarkistan kun pääsen töistä, mutta tällänen mielikuva. Jos en niin pistän kutsua heti kun pääsen pelin ääreen. :o

Kaverilistalla oot mutta en näe mitään ryhmää tms. pelissä? Vai enkö nyt älynny jotain?

Kaverilistalla oot mutta en näe mitään ryhmää tms. pelissä? Vai enkö nyt älynny jotain?

Nyt ainakin olet killassa ja nostin tasosi memberiksi jotta pääset kiltastoreen (tätä ei kyllä kukaan juuri käytä) ja kiltapankkiin käsiksi.

Ylös Bottom