Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    wiiu
Vastaus: Mario Kart 8

Sitten tuo DLC paketit... ne olisi mielestäni saanut jättää kokonaan pois. Ihan turhaan haluaa Nintendo raha atuosta. Ahneita ovat, mutta kieltämättä kyllä tuo ykköspaketti huokuttelee. Kakkonenkin houkuttelee, mutta en aio hankkia kuin vasta jouluna.

Ei tuota voi kyllä ahneutena pitää. 8e euroa kahdeksasta uudesta radasta ja muusta kamasta on halpa hinta. Lisäksi se toinen paketti tulee vasta toukokuussa 2015 jolloin peli on jo n.vuoden vanha joten ihan kiva, että vielä noin pitkän ajan jälkeen tulee lisää ratoja jotka saa palaamaan pelin äärelle. Jos ostaa season passiin niin silloinhan noiden hinnaksi tulee 6e/kpl joka on jo suorastaan ryöstöhalpa.

Odotin eniten Rainbow Roadilta, ja se oli aika pettymys minulle. Olisin odottanut jotain mahtavanmaa kuin MkWii tai Mk7 Rainbow Roadeilta. Kuitenkaan tuo avaruusasema ei minuun tehnyt vaikutusta.

Sitten tuo DLC paketit... ne olisi mielestäni saanut jättää kokonaan pois. Ihan turhaan haluaa Nintendo raha atuosta. Ahneita ovat, mutta kieltämättä kyllä tuo ykköspaketti huokuttelee. Kakkonenkin houkuttelee, mutta en aio hankkia kuin vasta jouluna.

Hyvänä puolenahan Mario Kart 8:ssa on kaksi Rainbow Roadia, kun mukana on myös uuteen uskoon tuunattu Mario Kart 64:n RR. Lisäksi uuden DLC:n myötä Mario Kart 8:aan tulee vielä kolmaskin Rainbow Road SNESiltä. :D

Nuo DLC-pakkaukset näyttäisivät oikeasti tarjoavan vastinetta rahalle, ja onhan niissä mukana myös ainakin yksi Wii-retrorata (Wario's Gold Mine). Kunhan uusien ratojen toteutus on yhtä laadukasta kuin pääpelissä, niin nämä näyttäisivät mukavasti pidentävän Mario Kart 8:n peli-ikää.

DLC 1 on ladattavissa. Tuntui että se latautui minulla itsestään. En ainakaan painanut mitään download nappia. Olin siis ostanut tämän ennakkoon.

DLC 1 on ladattavissa. Tuntui että se latautui minulla itsestään. En ainakaan painanut mitään download nappia. Olin siis ostanut tämän ennakkoon.

Hmm. Minäkin olin ostanut tämän ennakkoon. Pistin pikavalikosta pelin tulille, kun nintendolife hehkutti dlc:n olevan saatavilla. Lisäsisältöä yrittäessäni kone käski seuraavaa. Ensin piti sulkea peli ja avata se päävalikosta uudelleen. Vajaa kymmenen minuuttia ja n. 8-megainen netti oli päivittänyt pelin versioon 3.0. DLC piti vielä ladata erikseen ja tässä meni vajaat 20 minuuttia.

Hauskoja ratoja noin enimmäkseen. Nettipeli on toteutettu ihan hyvin, eli lisäsisällön ladanneet voivat lähtökohtaisesti osallistua radanarvontaan vanhan 3 arvottua + satunnaisvalinta -pohjalta ja uudet radat ovat tässä tasapäisesti kilpailemassa mukana. Vähemmän yllättäen porukkaa kiinnostaa pelata juuri nyt niitä uusia ratoja. DLC-radat saa myös pois päältä, jos niin tarvitsee kaverien tjms. takia tehdä.

Lisäsisältöä yrittäessäni kone käski seuraavaa. Ensin piti sulkea peli ja avata se päävalikosta uudelleen. Vajaa kymmenen minuuttia ja n. 8-megainen netti oli päivittänyt pelin versioon 3.0. DLC piti vielä ladata erikseen ja tässä meni vajaat 20 minuuttia.

Samantapaisesti meni täällä, mutta ei ihan samalla tavalla. Lisäsisältö oli ostettu jo ennakkoon. Käynnistin pelin Wii U:n päävalikosta, jolloin se tiedotti päivityksestä. Annoin pelin ladata ja asentaa päivityksen. Sitten peliin päästyä sisälle se kysyi, haluanko ladata lisäsisällön, ja siitä seurasi erillinen lataus/asennus-sessio. Vähän hidasta, mutta nyt näyttäisi kaikki olevan siististi paikallaan.

Meneepä yhdeksi päivittämiseksi tämä homma... Ennakkoon ostettu bundle, kävin äsken Mario Kartissa ja pelissä ei jälkeäkään päivityksestä, Shop sanoi että "odota julkaisua". Pelaan silti yhden Grand Prixin huvikseen ja palaan sen jälkeen Wii U -valikkoon, missä huomaan että download manager vilkuttaa: latauksessa Mario Kart. Odottelin tämän, menin peliin, joka sanoi päivittävänsä itseään ennen käynnistämistä. Peli käynnistyy ja vieläkään ei mitään merkkiä DLC -sisällöstä. Suljen pelin ja käynnistän uudelleen - ei mitään, versio on edelleen 2.0.

Sammutan koko Wii U:n ja nyt tulee System Update, jota ei aamulla vielä ollut saatavilla kun tarkistin. Odotellaan...

edit: sillähän se lopulta tokeni. Hyvältä vaikuttaa.

Sanottakoon nyt vielä selvennykseksi, että olin alkujaankin ostanut Mario Kartin eShopista. Mahdollisesti joku merkitys tässä kuviossa. Pääasia toki se, että homma toimii.

Nintendo julkaissut youtubessa pätkiä jossa näytetään uusien kenttien musiikien nauhoitus sessioista. Osoittaa että todellakin panostettu latauspakettiin. Itse en ole vielä pääsyt korkkaamaan kenttiä vaikka ennakkoon jo olen ostanut. :)

Eikös tässä ole se stand-by mode joka lataa päivitykset automaattisesti?

Itsellä ei ole se päällä ja tuona saman päivitä peli ja lataa DLC rumban jouduin myös vetämään ensin.

Edit:
The Wii U will enter a standby mode when Standby Functions are enabled in System Settings and the Wii U is powered off. How to

While in standby mode, the Wii U will:

* Continue to download items currently downloading in Download Management, including content purchased from the Nintendo eShop, system updates, software updates, and add-on content
* Regularly connect to the Internet to check for available SpotPass data or software and system updates
* Install completed downloads, including system updates if have installed system menu version 5.0.0 U (released on June 2nd, 2014)

The Wii U console will display an orange LED and power on any connected USB storage devices while performing these functions.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu, itselläni meni tuo lataushomma niin, että latasin DLC:n ennen pelin käynnistystä ja itse pelissä tuli ilmoitus uudesta päivityksestä.

Itse DLC paketti on hyvin tehty, sillä yhtään tylsää rataa paketissa ei ole. Ice Ice outpost, dragon drift ja Mute city olivat mielenkiintoisia ratoja ja ei pidä myöskään unohtaa SNES kartin rainbow rataa joka on hemmetin hyvä verrattuna pääpelin tylsään rainbow roadiin.

Täällä oli silloin standby moodi pois päältä kun tuo dlc ilmestyi. Se rupesi lataamaan dlc:tä kun kone oli ollut vähän aikaa päällä.

Onkohan F-Zero rata Nintendon vastaus niille, jotka ruinaavat uutta F-Zero peliä?
Kissa Peach on mainio. "Kitty wins!" "uh, purr!"
Silloin kun pelattiin kaverin kanssa MKWiitä kaksinpelinä netissä niin rata äänestyksessä äänestin aina kaikkea muuta paitsi Rainbow Roadia, koska se oli aika hankala kokemattomalle kuskille. Nyt tässä on kolme Rainbow Roadia! Onneksi tuon dlc:n mukana tullut Rainbow Road ei ole mikään erityisen vaikea.

Ihan hauskoja nuo uudet radat, mitä nyt kerran ehdin niitä ajamaan. Vanhoista retroradoista etenkin GC:n Yoshi's Island on mieleeni, sen verran paljon tuli aikanaan Double Dashia hakattua.

Mario Kart dlc 2 on aikaistettu ja se ilmestyy 23.4.2015.

Kaikille Mario Kart 8 pelaajille tulee päivityksenä 200cc vaikeustaso samaan aikaan kuin dlc 2:

Viimeksi muokattu:

DLC 2 julkaisuvideolla on esitelty, mitä paketti pitää sisällään:

Viimeksi muokattu:

CDQ6rGzW0AAxZoZ.jpg:large

3… 2… 1… GO! The second DLC pack for Mario Kart 8 is now available!
NoE Twitter

On ollu aika hiljaista tuolla nettikarkeloissa niin laitanpa tännekkin ilmoituksen uudesta (ihan omasta) cupista. Auki joka päivä:
Koodia turneelle: 3511-4582-7487

200cc ja frantic. Aikoja en uskalla sanoa (3 vuorotyö vähän sotkee), mutta illasta yleensä olen paikalla. Wii U:n viestittely on aika huono, kun ei ilmoituksia tule mutta Miiverseen voi ja kannattaa kirjoitella tämän lisäksi.

Mario Kart 8 on nyt viime aikoina ollut kovasti puheen alla, ja otinpa tämän nyt uudelleen pelattavaksi, kun peli alkaa lähestyä 3-vuotispäiväänsä julkaisusta. Onhan tämä yhä mainiota pelattavaa Wiikaken ja Wii-ratin kanssa. Nettimoodissa näkyy yhä paljon pelaajia, ilmainen nettipeli varmaankin auttaa asiaa. Monilla pelaajilla myös Mii-hahmot käytössä. Eräs parhaista tapauksista oli Mii, jolla ei ollut silmiä ollenkaan. Se oli ajajana melkoisen koominen tapaus. :D

Harmi, että Mario Kart 8:lle ei näytä tulevan jatkoa ainakaan ihan heti. Jos Nintendon resurssit eivät riitä täysiveriseen Mario Kart 9:ään, niin ainakin mieluusti Mario Kart 8:aan olisi ottanut vielä vaikka kolmannen DLC-paketin. Mario Kart 8:n kaksi DLC-pakettia olivat poikkeuksellisen laadukkaita, ja täydensivät kurssivalikoimaa erittäin sopivasti. Juuri näin DLC:t pitäisikin tehdä, kunnon valikoima uusia ajoratoja eikä pelkästään paria uutta ajajaa tai muuta turhaa sälää. Tässä on yksi sellainen asia mikä olisi voinut saada minut harkitsemaan Switch-porttausta, jos siinä olisi ollut uusia ratoja. On kuitenkin mukava tietää, että Wii U:lla ja siten minulla hallussani on edelleen paras versio Mario Kart 8:sta. :)

Mario Kart 8 on nyt viime aikoina ollut kovasti puheen alla, ja otinpa tämän nyt uudelleen pelattavaksi, kun peli alkaa lähestyä 3-vuotispäiväänsä julkaisusta. Onhan tämä yhä mainiota pelattavaa Wiikaken ja Wii-ratin kanssa. Nettimoodissa näkyy yhä paljon pelaajia, ilmainen nettipeli varmaankin auttaa asiaa. Monilla pelaajilla myös Mii-hahmot käytössä. Eräs parhaista tapauksista oli Mii, jolla ei ollut silmiä ollenkaan. Se oli ajajana melkoisen koominen tapaus. :D

Harmi, että Mario Kart 8:lle ei näytä tulevan jatkoa ainakaan ihan heti. Jos Nintendon resurssit eivät riitä täysiveriseen Mario Kart 9:ään, niin ainakin mieluusti Mario Kart 8:aan olisi ottanut vielä vaikka kolmannen DLC-paketin. Mario Kart 8:n kaksi DLC-pakettia olivat poikkeuksellisen laadukkaita, ja täydensivät kurssivalikoimaa erittäin sopivasti. Juuri näin DLC:t pitäisikin tehdä, kunnon valikoima uusia ajoratoja eikä pelkästään paria uutta ajajaa tai muuta turhaa sälää. Tässä on yksi sellainen asia mikä olisi voinut saada minut harkitsemaan Switch-porttausta, jos siinä olisi ollut uusia ratoja. On kuitenkin mukava tietää, että Wii U:lla ja siten minulla hallussani on edelleen paras versio Mario Kart 8:sta. :)

Pääasia toki, että sinä itse tykkäät mutta onneksi meidän muiden ei tarvitse elää tuossa sinun harhassasi. Paras versio Kartista on tuleva Switch versio. Tämän on todistanut jo lukuisat arviot, valovuosia parempi battle mode, kannettavan mahdollisuus ja fullhd tarkkuus. Ainiin ja tupla itemit. Wiiu versiota eivät Mii-kuskit pelasta. Lisäksi en koskaan päässyt Wiiu kartissa nettiin, koska aina tuli jokin uusi virheilmoitus.

Mutta kuten sanoin, pääasia, että sinä tykkäät enemmän tuosta heikommasta versiosta. ;)

Niin ja onhan tämä paras versio Mario Kart 8:sta, koska Switchillä on Mario Kart 8 Deluxe. Ei se ole Mario Kart 8.

Ylös Bottom