Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hohhoh, kolme kertaa pelannut onlinessa Heavyweightiä, joka kerta vastassa Velasquezilla pelaava "jonne". Kaikkihan arvaavat miten ottelussa käy. On kyllä varmaa etten enää Heavyweightiin koske![]()
Mites se Bruce Lee?
Hyvin ovat saaneet vapaaottelun tunnelman tähän peliin. Alkaa ottelut hieman sujua ja olen pyrkinyt harjoittelemaan challenge moden avulla. Tosin tällä hetkellä olen jumissa liikkeen kanssa, jossa pitää tehdä liike seinämän kautta. Olen useampaan otteeseen yrittänyt sitä, mutta se ei vaan luonnistu (vaikka tekisin ohjeiden mukaan). Pystypaini ja mattopaini vaativat ainakin vielä treeniä ja ne ovat yleensä olleet syitä häviöön, mutta eiköhän tuo tuosta kunhan saa enemmän otteluita taakse.
Onkohan tähän tulossa rosteripäivitystä/uusia painijoita myöhemmin esimerkiksi päivityksen muodossa?
Hyvin ovat saaneet vapaaottelun tunnelman tähän peliin. Alkaa ottelut hieman sujua ja olen pyrkinyt harjoittelemaan challenge moden avulla. Tosin tällä hetkellä olen jumissa liikkeen kanssa, jossa pitää tehdä liike seinämän kautta. Olen useampaan otteeseen yrittänyt sitä, mutta se ei vaan luonnistu (vaikka tekisin ohjeiden mukaan). Pystypaini ja mattopaini vaativat ainakin vielä treeniä ja ne ovat yleensä olleet syitä häviöön, mutta eiköhän tuo tuosta kunhan saa enemmän otteluita taakse.
Onkohan tähän tulossa rosteripäivitystä/uusia painijoita myöhemmin esimerkiksi päivityksen muodossa?
Ja miten pystyy puolustautumaan kun vastustaja yrittää nostaa ilmaan ja paiskaa mattoon???
Testasin eilen ja ei se hirvittävästi ole muuttunut. Stamina ei tosiaan lataudu enää kun painaa perusblokkia ja huomasin että ottelijan voi stunlockata jabittamalla naamaan sillä ottelija ei enää suostu nostamaan käsiä ylös kun stamina loppuu. Stunlockin voi välttää tekemällä nopean suunnanvaihdoksen, mutta ei aikasemmin käynyt tuolleen ikinä.EA Sports UFC on saanut päivityksen 1.02. En ole vielä ehtinyt testaamaan, onko pelimekaniikka muuttunut, mutta saimme ainakin uusia taistelijoita, kuten mm. T.J. Dillashawn. Onkos kukaan ehtinyt testamaan päivitystä?
Positiivisesti yllätyin tästä pelistä. Career mode oli kuitenkin todella tylsää, uudestaan voisin vetää muttei nuo harjoitteluosiot oikein innosta. Ite tein Welterweight MMA-tappelijan, yhtään tyrmäystä ei uralla tullut. pari TKO:ta, noin 20 submissionia ja loput tuomariäänin. Recordi oli 35-5.
Voi, mutta se vaikuttaa äijän kehitykseen.