Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Fusion

Alla nyt Share Factorylla väännetty video kuitenkin kyseisestä kentästä, jos ketään nyt sattuu kiinnostamaan. Inspiraatio kenttään Peter Jacksonin vuoden 2005 King Kong elokuvasta.

Hienoa työtä. Olit käyttänyt hyvin omaa koodia tuomaan yllätyksiä ruudulle. Ainakaan videon suorituksen perusteella pelaajaa ei kiusata tarpeettoman vaikeilla suorituksilla. Lopun King Kong-osuus hymyilytti. Hienoa viimeistelyä! Vahinko, jos rata jää nyt elämään vain tähän videoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trials Fusion

Jokos alkaa olemaan tarjolla jotain suht realistisia kenttiä? Trial mielessä siis. Eli ei tolkuttomia hyppyjä tms, vaan realistisen oloisia esteitä.
 
Vastaus: Trials Fusion

Hienoa työtä. Olit käyttänyt hyvin omaa koodia tuomaan yllätyksiä ruudulle. Ainakaan videon suorituksen perusteella pelaajaa ei kiusata tarpeettoman vaikeilla suorituksilla. Lopun King Kong-osuus hymyilytti. Hienoa viimeistelyä! Vahinko, jos rata jää nyt elämään vain tähän videoon.

Kiitokset. Tähän olen nyt pyrkinytkin Fusionissa, että juuri se yllätyksellisyys ja positiivisessa mielessä se, ettei pelaajana tiedä aina mitä odottaa.

Ajattelin jatkaa tämmöistä pientä elokuvavaikutteista linjaa, ja tällä hetkellä työstössä on tulevan Godzilla-elokuvan mukainen miljöö. Pieniä haasteita asettaa tuon Godzillan "animointi", sillä frameratet alkaa putoilemaan nopeasti kun noin ison objektin kanssa taiteilee, täytynee tehdä raaja kerrallaan sitten. :)
 
Vastaus: Trials Fusion

Kiitokset. Tähän olen nyt pyrkinytkin Fusionissa, että juuri se yllätyksellisyys ja positiivisessa mielessä se, ettei pelaajana tiedä aina mitä odottaa.
Ihan kivalta, joskin helpolta näytti. Teema toimi, idea välittyi, joskin selvästi enemmän panostettu siihen kuin itse rataan.

Sivuhuomiona: hyi hitto että inhoan tuota taittuvaa driving lineä. Ei sillä että sillä tässä nimenomaisessa kentässä olisi merkitystä, mutta ylipäätään. Redlynx näköjään on sentään oppinut että ei sitä ajolinjaa juuri kannata kääntää, muutamassa kentässä kuitenkin tekevät erittäin loivia käännöksiä ja SILTI se häiritsee ajamista. Jotenkin tuntuu että ajolinjan taittuessa ei ole varmuutta siitä että onko se rengas nyt pinnassa kiinni vai ei.

Toinen mistä en pidä on ajolinjaa muuttavat tapahtumat, vesisuihkut ja trampoliinit. Kaiketi ylipäätään kaipaisin enemmän noita realistisia/realistisempia ratoja, joita Omenanraatokin tuossa aiemmin peräänkuulutti.
 
Vastaus: Trials Fusion

Kelpais miullekin nuo realistisemmat kentät, varsinkin kun olen niin onneton noissa ihmeloikissa sun muissa. Ehkä tulevat DLC:t tuovat niitä, ja alkanee ilmestymään Track Centraliinkin varmaan kohta.
 
Vastaus: Trials Fusion

Itse pelasin tänään top rated of the week radat läpi ja poimein sieltä omat suosikit ja läjäsin videon. PS4 versio kyseessä. Yllättävän kivoja ratoja siellä oli jo nyt. Osa oli todella helppoja, mutta visuaalisesti komeita kuten heti alussa olevat shadow islands ja black dahlia. Jotkut taas oli haastavampia, mutta itse onneksi tykkään molemmista enkä pidä noita helppojakaan ratoja tylsinä. Niitä oli suorastaan nautinto pelata noiden vaikeampien välissä.
https://www.youtube.com/watch?v=eYZh3NiJ5W0

Ekassa kolmessa ajan itse ja lopuissa on aina listaykkösen suoritus koska minulla esim bmx freak 2 radan läpäisy kesti varmaan yli vartin. Tuo track central kyllä kaipaisi all time top rated kategoriaa sekä jotain merkintää radan kuvan päälle kun sen on ajanut. Jos nytkin pitäisi parin kuukauden tauon niin ei tuolta löydä mitenkään niitä parhaiksi äänestettyjä ratoja helposti.
 
Vastaus: Trials Fusion

Tää oli kyllä yksi nopeiten kyllästyttävä peli ikinä.
Onneksi ei tullut ostettua season passia heti.
 
Vastaus: Trials Fusion

Tämähän on aivan mahtava peli. Koukuttaa mukavasti. Nyt on tullu reilu 15h tuntia pelattua ja alkaa pikkuhiljaa oppia tätäkin pelaamaan. Toki nyt vielä ainakin tuntuu, että nuo viimeisiä extreme kenttiä en tule koskaan läpäisemään. Ekan pääsin, mutta alkaa ihan mukavasti haastetta tulemaan. Nyt tässä hankailen yhtä perkeleen kohtaan (150 virhettä), mutta en periksi anna :). Ehdottomasti hintaansa nähden parhaita pelejä joita on tullut omistettua. Haastavaa tästä tekee sen, että en ole trials sarjaa koskaan aijemmin pelannut.
 
Vastaus: Trials Fusion

Ihmetyttää miten porukka jaksaa sitä rata editoria vääntää. Ei niinkään vaiytaa se että siinä ei opeteta mitään, mutta se että kameran hallinta on vain niin törkeän huonoa.
Sain minä jonkun pätkän väännettyä väkisin. Wi nappaa yjtäön edes opetella enempää kun suurin aika menee sen kameran kanssa suhraamiseen.

Itse emopeli jäi niihin ensimmäisiin vaikeisiin kenttiin. Ei vain mikusta ole järkevää hangata samaa pikkupätkää satojankertoja että jos siitä vahingossa pääsisi eteenpäin.
 
Vastaus: Trials Fusion

Itse emopeli jäi niihin ensimmäisiin vaikeisiin kenttiin. Ei vain mikusta ole järkevää hangata samaa pikkupätkää satojankertoja että jos siitä vahingossa pääsisi eteenpäin.

Extreme- vai Hard-kenttiin? Eikä läpi pääseminen todellakaan ole vahinko.

Trialsin hienous on juurikin siinä, kuinka syvällinen pelimekaniikka siinä on. Oikea-aikaiset pienetkin liikkeet, nojaukset, hypyt sekä jarrun ja kaasun käyttö vaikuttavat onnistuneeseen suoritukseen. Trials myöskin palkitsee, sillä omaa kehittymistään on niin kovin helppo seurata Leaderboardien kautta. Uusin Trials on nyt pelattu Extreme-kenttiin asti ja on tämä vaan yhtä mahtava kuin edellisetkin osat. Nyt on kieltämättä seinä nousemassa ainakin hetkellisesti pystyyn.

Kaverien aikoja vastaan ajaminen on pelin ehdoton suola. Paaville en mahda mitään ja lähes aina myös Maagiset on saavuttamattomissa, mutta löytyy sieltä kaverilistalta myös tasaväkisiä Trials-kuskeja.
 
Vastaus: Trials Fusion

Pelaako tätä kukaan Xbox 360? Track Central on hieman pettymys kun monet on siirtyneet jo uudelle sukupolvelle. Jos kuitenkin pelaajia löytyy niin lisätkää Gayananas FIN kaverilistoille.
 
Vastaus: Trials Fusion

Itse pelasin tänään top rated of the week radat läpi ja poimein sieltä omat suosikit ja läjäsin videon. PS4 versio kyseessä. Yllättävän kivoja ratoja siellä oli jo nyt. Osa oli todella helppoja, mutta visuaalisesti komeita kuten heti alussa olevat shadow islands ja black dahlia. Jotkut taas oli haastavampia, mutta itse onneksi tykkään molemmista enkä pidä noita helppojakaan ratoja tylsinä. Niitä oli suorastaan nautinto pelata noiden vaikeampien välissä.
https://www.youtube.com/watch?v=eYZh3NiJ5W0

World Of Pixels oli kyllä hieno kun taustalle on laitettu monia legendaarisia hahmoja eri peleistä. Onkohan tuo rata saatavilla One:lle pelattavaksi?
 
Vastaus: Trials Fusion

Eka extremekin meni läpi, jopa alle 200 faililla(Yhteensä lähemmäs 2000 tosin). Välillä kyllä tuntuu menevän ihan tuurilla jotkut esteet läpi, huomaa kun menee parantamaan aikoja ja joku kohta joka on mennyt ekalla läpi, vaatii nyt 100 uusintaa. Fusion Factoryssäkin monta ketaa aiemmin mennyt täysillä sen vikan kohdan jossa se taso pomppaa ylös, nyt pyörä kolahtaa seinään joka kerta vaikka ihan samalla tavalla ajaa.
 
Vastaus: Trials Fusion

Inferno ois jäljellä extreme kentistä. Kokeilin tuossa, niin pääsin jopa yli puoleenväliin, mutta sitten iski rajat vastaan. Karmeeta ja raastavaa hermoille! Mutta huomaa miten on kehittyny kun on tullu nyt pelattua. Hard kentät tuntu alussa aivan karmeilta, mutta nyt tuli vedettyä ne kaikki kullalle. Kyllä tää peli palkitsee mukavasti, kun vaan jaksaa hankailla.
 
Vastaus: Trials Fusion

Onko siellä konsolipuolella miten paljon ratoja track centralissa? Eilen kun katselin, niin PC-puolella oli jotain seitsemisensataa.
 
Vastaus: Trials Fusion

Hemmetti sentään. Muutaman kymmenen tunnin luomistyö valui hiekkana kaivoon, kun ilmeisesti jossain vaiheessa lienee tapahtunut jonkin sortin korruptoituminen. Tämän seurauksena Track Centraliin ladattua tekelettä ei pysty lataamaan/pelaamaan. No ei mitään, uutta kenttää vaan tekemään, toivottavasti paremmalla tuurilla. Alla nyt Share Factorylla väännetty video kuitenkin kyseisestä kentästä, jos ketään nyt sattuu kiinnostamaan. Inspiraatio kenttään Peter Jacksonin vuoden 2005 King Kong elokuvasta.
[video=youtube;ZO48rw4ijkc]https://www.youtube.com/watch?v=ZO48rw4ijkc[/video]

No niin, vihdoin onnistui kentän lataaminen verkkoon. Sieltähän sen pitäisi nyt siis PS4:n puolelta löytyä:

PSN: KALzzone8
Tore Kong [K8]
Easy

Joo, eli tosiaan suht "helppo" kenttä, mutta ajattelin että useampi pelaaja pystyy näin läpäisemään kentän. Ja tuon kaarroksen lopusta tosiaan poistin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trials Fusion

Milloinhan varsinainen moninpeli olisi tähän tulossa? Jossain on puhuttu "kuukausia julkaisun jälkeen", mutta tarkempaa ajankohtaa kaipaisi.
 
Vastaus: Trials Fusion

Minut saa lisätä kavereihin. Olisi kiva tietää olenko niin surkea kuin luulen...puolisosta ei aina ole oikein vastusta :p
psn tunnus silja83
 
Vastaus: Trials Fusion

Milloinhan varsinainen moninpeli olisi tähän tulossa? Jossain on puhuttu "kuukausia julkaisun jälkeen", mutta tarkempaa ajankohtaa kaipaisi.
Ei ole mitään virallista eikä epävirallista aikaa vielä julkistettu. Mutta kannattaa lukea Redlynxin virallista foorumia, eiköhän sinne tule heti tieto kun jotain tulee.
http://forums.ubi.com/forumdisplay.php/556-RedLynx-Studio


Onkos joku PC:lle tehnyt vielä mitään kokeilun arvoisia kenttiä, tai pelaako kukaan täällä edes PC versiota?
 
Ylös Bottom