Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trials Fusion

Vastaus: Trials Fusion

Nyt oli ensimmäistä kertaa ongelmia Ubisoftin servereiden kanssa, kun tänään ei ole millään päässyt kirjautumaan sisään. Käytännössä tämä tekee pelin käyttökelvottamaksi, vaikka ajamaan tietenkin myös pystyy offline tilassa. Ikävä asia tämänpäivän peleissä, mutta onneksi niitä ei kovin usein tule. Tosin jokaisessa ulkomaan arvostelussa (jenkki, britit) on nimenomaan puhuttu ongelmista servereiden kanssa, joten kyllä se varmasti vaikuttaa pelikokemukseen ja näin myös arvosanaan.

Niin paljon olen tykännyt tästä pelistä, että todennäköisesti tulee DLC:t tai Season Pass vielä hankittua. Alunperin piti vain tyytyä normaali peliin, kun epäilin edes jaksavani pelata alkuperäistä peliä läpi. Niin se mieli muuttuu, kun Trials kärpänen puraisee :)
 
Vastaus: Trials Fusion

Itelle kahdesta ohjaimesta kuoriutunut vasemman tatin suojus pois. Testimielessä ostin KontrolFreekit ja tuntuu pysyvän hyvin tattien päällä vaikka alkuperäiset suojat lähteny osittain irti. Kannattaa tuommoisia kokeilla jos pelitunteja kertyy ja ohjaimet alkavat ennen aikojaan hajoamaan käsiin.

on ollut kontrolfreekit käytös mutta lähtee irti aina ku rupee tosissaan yrittään jotain rataa. ja siks käytin ilman freekkii ja sit alko menee paskaks se tatti ja lopulta jouduin siirtyy dpadii
 
Vastaus: Trials Fusion

Addiktoiva peli, kuten monet ovat jo todenneet. Oikea tatti on alkanut kulumaan, ehkä juuri tämän pelin johdosta, vaikkei pelitunteja montaa ole (alle 10). Missä vaiheessa voin käydä vaihtamassa ohjaimen? (ja siis ostopaikasta? Antavatko hyllystä ohjaimen mulle tilalle vai lähettävätkö Nordiskfilmille asti ja sieltä uuden mulle?) Kuluma ei vielä haittaa pelaamista, mutta se on silmin nähtävissä. Tatin päällysosan materiaali halkeilee/repeilee.

Itse peliin! Pelasin kaikki suht iisisti kultaiseksi, mentaliteetilla "seuraavaan vasta, kun tämä on kultainen suoritus". Noh, nyt olen tuossa Skill Showcase kentissä, joissa nousi yhtäkkiä vaikeustaso aivan julmetusti. Nämä kentät ovat aivan toisenlainen peli itsessään. Tarvisin vinkkejä kenttiin. Onko kyse vaan hullun tarkasta viilaamisesta, liikkeiden tekemisestä sekunnilleen oikein ja juuri oikealla vauhdilla etenemisestä? Bunny Hop tuntuma on ärsyttävän epäjohdonmukainen. On ollut vaikea arvioida joka hyppyyn vaadittavat rykäisyt. Onnistuessaan sitten palkitaan sillä, että vedät hypyn liian pitkäksi ja tuhoat mahdollisuutesi seuraavaan. Olen selkeästi uusi näiden pelien parissa ja monet mainitsemani asiat varmaan kuuluvat peliin, joten kaikki neuvot ovat tervetulleita.

Kyllä tästä 19,90€ maksoi, mutta en tiedä jaksanko tahkoa Season Passin verran lisäkenttiä. Ehkä laitan rahani johonkin muuhun.
 
Vastaus: Trials Fusion

Abraham: Ohjaimet vaihdetaan ostopaikassa, ja voit viedä heti, kun on ihan silminnähtävästi kulunut ja/tai ongelmia joidenkin näppäimen kanssa.
 
Vastaus: Trials Fusion

Kertokaa ihmeessä miten nuo hard tason kentät on edes mahdollista päästä läpi:confused: Niissä on ihan mahdotonta ajaa suunnilleen pystysuoraa seinää ylöspäin... Tehty kyllä aivan liian vaikeeks tää peli. Ei mitään mahdollisuuksia päästä siihen viimeseen sarjaan ura tilassa. Pistää kyllä niin veren kiehumaan kun jotkut yber-super-velhot vetää radat läpi muka kaatumatta kertaakaan:mad:
 
Vastaus: Trials Fusion

Kertokaa ihmeessä miten nuo hard tason kentät on edes mahdollista päästä läpi:confused: Niissä on ihan mahdotonta ajaa suunnilleen pystysuoraa seinää ylöspäin... Tehty kyllä aivan liian vaikeeks tää peli. Ei mitään mahdollisuuksia päästä siihen viimeseen sarjaan ura tilassa. Pistää kyllä niin veren kiehumaan kun jotkut yber-super-velhot vetää radat läpi muka kaatumatta kertaakaan:mad:

Kyllä ne hard-tason radat on mahdollista ajaa läpi vaikka ei hyppytekniikkoja hallitse. Tässä on eräs sellainen. Pelintekijällä on ollut ideana tällä vaikeustason harppauksella tarjota pelaajalle joku maali johon tähdätä harjoittelulla. Sieltä top-listojen kautta voi katsoa vinkkinä miten kaverit ja maailman huiput ovat radat läpäisseet.
 
Vastaus: Trials Fusion

Aiemmat trialsit oli hyvin hiottuja kokonaisuuksia, mutta tämä ei kyllä säväytä. Alku oli suoraan "kullille" ajamista, mutta sitten lopussa, extreme-kentissä, tuli seinä vastaan todella nopeasti. Tykkäsin aikaisemmista trialseista niiden edes jonkinasteisen realismin takia, mutta nyt tämä uusi ns. paras prätkä on ihan järkyttävä pomppulauta. Jos noi loput kentät meinaa vetästä hyvillä tuloksilla läpi, on opeteltava suorastaan naurettava takahaarukalla/linkulla tehtävä bunny hop, joka on realistisesti mahdoton, koska oikeesti mopoissakin on tapana olla iskarit. :) Okei, aikaisemmissakin sarjoissa hypittiin välillä näin, mutta pomppu oli selvästi miedompi ja enemmän kuskin painopisteen siirtämisen ansiota.

Taidanpa väkisin vetästä extremet läpi, mutta tällä kertaa kaikki kulta/platina mitalien vääntäminen jää väliin ja palaan edellisen trialsin pariin, kun haluan pelailla laadukasta trialsia.

Niin ja muuten ne FMX touhut on melko naurettaavaa rävellystä ainakin meikäläisen mielestä.
 
Vastaus: Trials Fusion

Peli on oikein hyvä ja koukuttava mutta extremet saa ainakin vielä minulta jäädä :D Lisäilin teitä tästä ketjusta että on vähän vertailtavaa miten ite osaa. Nimimerkki on Tikkanen92 saa lisätä :)
 
No, itse voin sanoa, että taas omalta osalta ne mielekkäimmät kentät ovat niitä vaikeimpia. Ymmärrän kyllä että jotkut tykkäävät suurista hypyistä ja täydestä vauhdista, mutta jotenkin meikälle iskee noi haastavat kentät.

Trials Evolutionissa kohtasin aikoinaan saman seinän kuin moni täälläkin foorumilla: seinä tuli vastaan. Siinä vaiheessa siirryin pelaamaan muoden luomuksia ja helpompia uratilan kenttiä. Jossain vaiheessa sitä sitten huomasi, että hei, nämähän menee helposti läpi. Trialshan on pitkälti tulevien esteiden tunnistamista ja niihin ennakointia niin pyörän ja ajajan asentoa muuttamalla kuin kaasua/jarrua säätelemällä. On hienoa oikeasti huomata nyt, että kuinka tarkasti loppupeleissä pyörää voi ohjata. Itselläkin tosin tulee vastaan jo näissä ns. "ninja"-kentissä, ne vaativatkin jo melkoista kikkailua. Mutta kyllä ne taidot reenamalla kehittyy, ja se vasta onkon palkitsevaa. :)
 
Vastaus: Trials Fusion

Höhö,

Kyllä on mahtava peli, helposti sen 20 euron arvoinen. Trialseista ei ole aikasempaa kokemusta, kuin mitä muutama viikko tullut puhelimella tahkottua Frontieria. Kannattaa ihmeessä ladata, ilmainenkin kun on.

Vasta neljännessä osiossa menossa, tyytynyt yrittämään peittomaan Nisun ja Juggernautin aikoja ;) Jossain mönkijätasossa saavutettiin jopa rankki johonkin #1600-1700 väliin, mikä kuulostaa ainakin melko kovalta.

Nisun Ruins-tasoa tahkotessa ei hermot riittäneet edes maaliin asti :D Hetken itsekkin ihmetteli Editoria, ja sen kanssa varmasti tulee vietettyä aikaa myöhemmin.

Parasta viihdettä samalta sohvalta kaverien kanssa pelatessa PS4:sella tähän mennessä.
 
Vastaus: Trials Fusion

Toivottavasti tulevissa DLC -paketeissa olisi Gigantrack tyylinen huomattavasti pidempi kenttä, jäi harmittamaan kun kaikki itse pelissä olleet kentät oli kovin lyhyitä :(
 
Vastaus: Trials Fusion

Miten kaksinpeliin saa lisää ratoja. Add tracki:sta löytyy vain 10 kenttää? Saako kaksinpelillä pelattua yhteisön tekemiä ratoja tms?
 
Vastaus: Trials Fusion

Koukuttava on kyllä peli, extremetasoilla saa hinkata tosissaan, eikä sekään tahdo riittää kenttien läpäisyyn. Välillä onki mukava palata helpompiin kenttiin. Eilen tuli ajettua dirt derpyä niin, että lopulta olin sijalla 169 ja aika oli himpun yli 45 sek. Tatti tosiaan ottaa osumaa tässä pelissä, vasen on jo läpi kulunu .
 
Vastaus: Trials Fusion

Tykkäsin aikaisemmista trialseista niiden edes jonkinasteisen realismin takia, mutta nyt tämä uusi ns. paras prätkä on ihan järkyttävä pomppulauta.

Tuo on muuten jännä juttu sillä itse en ole koskaan päässyt Trials peleissä tykkäämään tuosta Pit Viperista/Phoenix Evo:sta. Evolutionissa oli itselleni paljon helpompi päästä kultaan Hard tason radoissa sillä Scorpion prätkällä mitä tuolla Phoenix Evolla/Pit Viperilla. Fusionissa on omalla kohdallani ihan sama juttu siellä on esim. Hard tasolla sellainen Skill Game jossa kulta mitaliin pitää päästä 200 metrin päähän ilman, että eturengas hajoaa eli ajaa nokka pystyssä mahdollisimman paljon. Aluksi pisimmälle pääsin sillä polkupyörällä ja lopuksi suhteelllisen helposti tuli saatua kulta tuosta sillä ensimmäisellä prätkällä. Itse tyydyn kultaan radoissa aina.
 
Vastaus: Trials Fusion

Yllätykseksi lopputekstit lähti pyörimään hard-kenttien jälkeen. Noh pitää kait nuo extremetkin yrittää vielä survoa läpi...
 
Vastaus: Trials Fusion

Ubin serverit taas nurin, ei periaatteessa voi pelata kun ei näe aikoja mihin verrata.

Pitäis opetella hyppäämään pitkälle että sais nuo extremet läpi ja paremmat ajat muutamaan kenttään, mut ei se pyörä millään loikkaa tarpeeks pitkälle paitsi tuurilla joskus. Ja Pit Viper on yks helevetin ärsyttävä pomppulauta pyöräksi.
 
Vastaus: Trials Fusion

Pitäis opetella hyppäämään pitkälle että sais nuo extremet läpi ja paremmat ajat muutamaan kenttään, mut ei se pyörä millään loikkaa tarpeeks pitkälle paitsi tuurilla joskus. Ja Pit Viper on yks helevetin ärsyttävä pomppulauta pyöräksi.

Samaa tuskaillaan täälläkin. Toiseksi viimeisissä kentissä mennään. Tänään hankasin yli 2h putkeen ja ei vaan mitenkään tuo loikkiminen onnistu. Kun katto noita kenttien top1 ajajien uusintoja niin kyllä siinä tatti saa kyytiä. Siis aivan järkyttävää menoa!
 
Vastaus: Trials Fusion

Hemmetti sentään. Muutaman kymmenen tunnin luomistyö valui hiekkana kaivoon, kun ilmeisesti jossain vaiheessa lienee tapahtunut jonkin sortin korruptoituminen. Tämän seurauksena Track Centraliin ladattua tekelettä ei pysty lataamaan/pelaamaan. No ei mitään, uutta kenttää vaan tekemään, toivottavasti paremmalla tuurilla. Alla nyt Share Factorylla väännetty video kuitenkin kyseisestä kentästä, jos ketään nyt sattuu kiinnostamaan. Inspiraatio kenttään Peter Jacksonin vuoden 2005 King Kong elokuvasta.
[video=youtube;ZO48rw4ijkc]https://www.youtube.com/watch?v=ZO48rw4ijkc[/video]
 
Ylös Bottom