Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Help!
Konsoli Xbox One.
Miten pystyy pelaamaan perinteistä kausimoodia? Eli haluaisin pelata tekoälyä vastaan esim Valioliigakauden. Miten onnistuu? Online-välilehdellä on jokin kausimoodi, mutta ei toimi mulla, ei ole riittäviä oikeuksia tms. Tarviiko olla Gold maksettuna? Kiitos etukäteen, tiedän etten ole pro tässä asiassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Help!
Konsoli Xbox One.
Miten pystyy pelaamaan perinteistä kausimoodia? Eli haluaisin pelata tekoälyä vastaan esim Valioliigakauden. Miten onnistuu? Online-välilehdellä on jokin kausimoodi, mutta ei toimi mulla, ei ole riittäviä oikeuksia tms. Tarviiko olla Gold maksettuna? Kiitos etukäteen, tiedän etten ole pro tässä asiassa.


Veikkaisin et se on se Career Mode
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

[h=2]This Is More Than A Game. This Is Bullshit!![/h]
Voi jeesus mitä menoa Real-careerissa Barcaa vastaan. Aina kun menin johtoon tuli Barca aloituksesta maalille ja tasoitti heti. Peli oli jo 4-4, kun Barca sitten lisäajalla laittoi kulman lyhyenä ja Iniesta käveli parhaaseen laukaisusektoriin ja oho yllättäen Barca voitti 5-4. Kaduttaa, että tästä roskasta olen maksanut ihan vitusti + coinssit ja fifa pointsit UT:n puolella päälle. Täyttä paskaa koko pelisarja.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

[h=2]This Is More Than A Game. This Is Bullshit!![/h]
Voi jeesus mitä menoa Real-careerissa Barcaa vastaan. Aina kun menin johtoon tuli Barca aloituksesta maalille ja tasoitti heti. Peli oli jo 4-4, kun Barca sitten lisäajalla laittoi kulman lyhyenä ja Iniesta käveli parhaaseen laukaisusektoriin ja oho yllättäen Barca voitti 5-4. Kaduttaa, että tästä roskasta olen maksanut ihan vitusti + coinssit ja fifa pointsit UT:n puolella päälle. Täyttä paskaa koko pelisarja.

Vaihda PESSiin,takuulla parempi.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

Vaihda PESSiin,takuulla parempi.

Koitin pelata tuota uudestaan niin sama juttu kävi. Tai oikeastaan Barca teki vain yhden kusetusmaalin tasoituksissaan, mutta 3-3 tilanteessa jälleen kulmasta palloa maalille ja vaikka Messin ympärillä oli Ramosta, Chiellini ja joku muu itse ohjaamani pelaaja niin kirppu puski vapaasti johtomaalin. Lisäajalla taas.
 
Vastaus: FIFA 15 - This Is More Than A Game. This Is Football!

[video=youtube;bBo4OKlhxcg]https://www.youtube.com/watch?v=bBo4OKlhxcg&feature=share[/video]
 
Ylös Bottom