Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo vaikka tuolla stormtrancella tulee vedettyä noita 10 streakkeja välillä jossai ahtaammassa mapissa niin tossa titanin hammerissa ei oo mitää järkeä.. ampuu kauas ja nopeesti ja kovaa ja sitä ei saa hengiltä oikeastaan kun jollain novabombilla naamaan tyylillä. Pvptä jakso vielä ennen ttkta hakata mut tää pakkovoittaa-meininki on pilannu senkin. Pve onkin jo taputeltu kun ei oo järkeä kun hakata raidia. Mut ei siinä, oli se kaiken tuon rahan arvosta kun sai kuukauden pelata ennen kyllästymistä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyl tuo raidin läpäisyn lootti, eli Oryx, pitäs olla sillai levelöity, että siitä tippuva tavara olisi vähintään sillä light levelillä millä se hahmo on. Kiva saada puurtamisesta palkinnoksi lannevaate mikä on huonompi kuin kannossa oleva. Muutenkin tuo lootti on omallakohdalla ollu ihan paskaa. Yks ghosti on 310, muuten tippuu matalaa 300+ vaikka kahdella hahmolla läpi mennään viikottain...

Joo, kyllä pelin palkitseminen näkyy loppuvan kun saa 300 täyteen. Sen jälkeen vain raidista on mahdollisuus saada parempaa päälle, eikä aina sieltäkään Jos et halua tai pysty raidaamaan viikottain, on tämä sitten tässä :)

NF :t suoraan sieltä.. Hirvee taistelu ja viimein läpi... palkkioksi 5 strange coinia ??? en oikein ymmärrä. Pelin koodissa jotain vikaa tai tahallista vittuilua.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Oho. Heitin jo rahaa näytölle, ostin silveriä ja emoten. Onko tämä paha?
Jokainen kyllä itse varmasti päättää, haluaako ostaa vai ei. Se ei oo keltään pois jos toinen ostaa emoten.
Activision on kyllä nätisti hoitanut aiemmin tuon mikromaksuhomman mm.CoD:ssa, jossa mikrot on ainoastaan aseiden skineissä.

Sama homma täälläkin :D Rahaa tuli viskottua ruudulle. Eipä tuo 5e kenenkään taloutta kaada, ja jos ei halua maksaa niin ei sitten maksa, mutta jos jotkut ovat valmiita noista maksamaan niin turhaa siitä alkaa "valittamaan"
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Olisko kellään vinkkiä miten ton päivityksen sais ladattua? Pleikkari ilmoittaa että ei voi ladata
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko siellä IB:ssä jotain sellaista loottitablessa, että sitä kannattaisi edes aloittaa?
Jos PvP:tä tykkää pelata muutenkin niin kyllä. Pulse Rifle o samaa arkkityyppiä kuin FWC-pulse, joka on toiminut ainakin itselläni vallan mainiosti. Siihen on mahdollista saada täysi stability, jolloin vihollisten sulatuksesta tulee helppoa. Ainoa ongelma siinä on range drop off. Sidearm on kuulemani mukaan myös oikein pätevä, jos vain oppii sen pelityylin. Sidearm on tarkoitus repäistä esiin, kun joku guardian puskee päin haulikko ojossa. Kengissä taas on perkki, joka lisää spawnin jälkeen agilityä. Cruciblessa ja varsinkin trialssissa on tärkeää päästä nopeasti spawnista liikkeelle. En itse tiedä, antaako tuo uusi class item extra repua Iron Bannerissa, mutta hienoja ne ovat poislukien titaanin tylsän näköinen persrätti.

Joo, kyllä pelin palkitseminen näkyy loppuvan kun saa 300 täyteen. Sen jälkeen vain raidista on mahdollisuus saada parempaa päälle, eikä aina sieltäkään Jos et halua tai pysty raidaamaan viikottain, on tämä sitten tässä :)

NF :t suoraan sieltä.. Hirvee taistelu ja viimein läpi... palkkioksi 5 strange coinia ??? en oikein ymmärrä. Pelin koodissa jotain vikaa tai tahallista vittuilua.
Kyllä sieltä Nightfallista aina vähintään se kymmenen kolikkoa napsahtaa palkinnoksi. Jos nightfallista saisi 500 repua nykyisen päälle kahdensadan sijasta ja 30-50 markkia, kannustin suorittaa se olisi korkeampi. Itse olen myös sitä mieltä, että loottipöydästä voitaisiin poistaa kokonaan antiquated runet, three of coinsit ja alalevuiset legendaariset kamat. Mieluummin otan niitä kolikoita kuin tuollaisia palkintoja, jota sataa viikon mittaan muutenkin tai jota saa Xurilta seitsemällä kolikolla saman verran. Onneksi Luke Smith lupasi eilen Twitterissä, että nightfall rewardeja aiotaan katsoa uudelleen. Sitä odotellessa.

Mun mielestä se pelin palkitseminen vasta kunnolla alkaa, kun saa 300 täyteen. Exoticit alkaa tippumaan 310 arvoilla, jolloin voit joko säilyttää ne sellaisinaan tai tuplien tapahtuessa infuusata ne legekamoihisi. Harmillisesti exotic bootseja ei ole tällä hetkellä ilmeisesti lainkaan loottipöydässä. Kohtahan tuota yli 300 kamaa saa myös Trials of Osirista pelaamalla. Omasta mielestäni on ihan oikein, ettei tuota yli 300 kamaa saa kuin nuosta aivan endgameaktiviteeteista. Se luo porkkanan tehdä niitä paremman kaman toivossa.

Redditissä pyöri eilen video liittyen loputtomaan shadow shot glitchiin. Sitä sitten pääsi todistamaan Iron Bannerissa ja voin kertoa, ettei sitä vastaan ole kovin hauska pelata. Raporttia eteenpäin Bungielle, jos vastaan tulee. Glitchaaja vastasi, että toimii Bungiella betatestaajana ja koittaa saada ongelman kuriin. En oo ikinä kuullu yhtä epätoivosta selitystä. :D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mihin sitä yli 300 lightia tarvitseekaan jos ei raidaa? Eikä sielläkään tarvitse olla 300+, vasta hardissa tarvitaan enemmän.

Hyvä että muokkaavat tuota Nightfallin loottia, en tällä viikolla edes vaivaudu enempää yrittämään kun se alun warsat on niin täyttä paskaa. Pitäisi se glitch opetella niin voisi kokeilla uudestaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

On tuo sunbreaker ehkä hieman op muihin supereihin verrattuna.. Tuli eilen iron bannerissa vastaan tiimi, jossa oli joko kaikki, tai suurin osa sunbreaker titaaneja.. jep.. [emoji4] Alkuun oli ihan tasaväkistä vääntöä mutta kun jengi sai superit, joka puolelta kuului vaan "Klong!" ja eikun hirveetä kyytiä karkuun. Ei päästy omalta lipulta oikein mihinkään ja turpiin tuli. Meni aika huvittavaksi meininki kun vasaraa lenti niskaan joka suunnalta. Warlockilla novapommi oli ainut jolla nuo saa pidettyä aisoissa. Stormtrancella kun kutitteli, yleensä oli vasara otsassa ennenkuin sai tarpeeksi damagea tehtyä. Huntterin jousipyssy näytti myös toimivan.

Vähän tylsä tämä nykyinen ib kun armorit ja aseet eivät ainakaan itselle vaikuta kovin ihmeellisiltä ja progressio on entistä hitaampaa. Myös miksi ihmeessä ei ole uusia shadereita? Löytyy vain nuo kaksi ikivanhaa, jotka kaikilla jo on. Kyllähän tuota huvikseen pelailee mutta ei ole kyllä mitään pakoittavaa tarvetta vetää rank 5 tällä kertaa.

Kyllä tuo tuleva trials kiehtoo paljon enemmän. Hieman kyllä jännittää, saavatko korjattua tuon jousipyssy-glitchin ennen trialssia tai kuinka yleistä tuon hyväksikäyttö on jos fixiä ei tule. Op- sunbreakerit ja satunnaiset glitsaajapellet.. Jännä trials-viikonloppu edessä! [emoji39]
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos PvP:tä tykkää pelata muutenkin niin kyllä. Pulse Rifle o samaa arkkityyppiä kuin FWC-pulse, joka on toiminut ainakin itselläni vallan mainiosti. Siihen on mahdollista saada täysi stability, jolloin vihollisten sulatuksesta tulee helppoa. Ainoa ongelma siinä on range drop off. Sidearm on kuulemani mukaan myös oikein pätevä, jos vain oppii sen pelityylin. Sidearm on tarkoitus repäistä esiin, kun joku guardian puskee päin haulikko ojossa. Kengissä taas on perkki, joka lisää spawnin jälkeen agilityä. Cruciblessa ja varsinkin trialssissa on tärkeää päästä nopeasti spawnista liikkeelle. En itse tiedä, antaako tuo uusi class item extra repua Iron Bannerissa, mutta hienoja ne ovat poislukien titaanin tylsän näköinen persrätti.

Missaanko mä jotain vai onko tuo muka jotenkin parempi kuin Apple Of Discord?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu


Huhuja huhuja. Consumableja tulee ihan varmasti jossain vaiheessa mikromaksujen piiriin, eipä siinä, ei niillä voita käytännössä mitään. Joku consumable, jolla saat hahmon suoraan 25. tasolla, mjaa, subclassin upittua tappiin, meh, ei häiritse omaa pelaamistani eikä tee kenestäkään voimakkaampaa per se. Ainoat consumablet tuossa listassa mitkä ittiä kaivelee on:

Heuristic Light – Buy additional moldering shards during the King’s Fall Raid.
Indomitable Light – Buy more likelihood for armor and weapon drops during a normal mode King’s Fall raid.
Valorous Light – Buy more likelihood for armor and weapon drops during a hard mode King’s Fall raid.

Vaikka näillekin nyt se ja sama jos eivät ole automaattisesti 310 lightin kamoja. Mulle on se ja sama jos joku haluaa maksaa rahaa siitä, että todennäköisesti saa loottia raidista. Itse voin tehdä kolme hahmoa ja juosta niillä sitä raidia. Kuitenkaan ainakaan tähän asti huhuiltujen tietojen mukaan mitään materiaaleja tai aseita ei ole varsinaisesti tulossa rahan taakse. Aika näyttää, mutta toistaiseksi en itse jaksaisi oman pelaamisen kannalta olla kovin huolissani.

Missaanko mä jotain vai onko tuo muka jotenkin parempi kuin Apple Of Discord?

http://db.destinytracker.com/compare/4068577415,1329166757,3182882068,3904536202,1201310194,48423573

En tiedä onko vertailu varteenotettava, mutta onhan tuossa kovempi stability ja aim assist. Itse pelailen Grasp of Malokilla vaikka rollit voisivat olla paremmatkin (RED DOT-ORES/Truesight IS | Secret Round | Feather Mag | Guerilla Fighter).
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Sama homma täälläkin :D Rahaa tuli viskottua ruudulle. Eipä tuo 5e kenenkään taloutta kaada, ja jos ei halua maksaa niin ei sitten maksa, mutta jos jotkut ovat valmiita noista maksamaan niin turhaa siitä alkaa "valittamaan"
Se ei nyt ollut se pointti! Vaan jos moni ostaa nyt niitä kosmeettisia juttuja. Niin tulevaisuudessa ne lisääntyy ja lopulta alkavat vaikuttaa itse pelin. Tyyliin: haluutko pelata seuraavan levelin? Sen aukeaminen kestää 24h, tai jos maksat 2,99€ niin aukeaa se heti. Eli tuohon se menee jos tarpeeksi moni noita nyt ostaa! Paitsi jos niitä ei kukaan ostaisi, niin ne häviäisi nopeasti täysi hintaisista peleistä takaisin mobiili peleihin, jonne ne kuuluu.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Se ei nyt ollut se pointti! Vaan jos moni ostaa nyt niitä kosmeettisia juttuja. Niin tulevaisuudessa ne lisääntyy ja lopulta alkavat vaikuttaa itse pelin. Tyyliin: haluutko pelata seuraavan levelin? Sen aukeaminen kestää 24h, tai jos maksat 2,99€ niin aukeaa se heti. Eli tuohon se menee jos tarpeeksi moni noita nyt ostaa!
Seisotko oikeesti väitteen takana, jonka mukaan ostamalla kosmeettisia esineitä nyt kannustat Bungieta siirtymään täysihintaisessa pelissä free-to-play mobiilipelin mukaiseen rahastukseen. Hulvatonta. Ei se tuollaiseen malliin voi ikinä siirtyä. Ehkä saadaan jotain red bull koodien tyyppisiä xp-buffeja yms., muttei mitään aikalukkoja. 2013 IGN:n haastattelussa Bungien yhteisöjohtaja sanoi, ettei koskaan aiota ottaa käyttöön mitään pay-to-win mikromaksuja. Sen lisäksi jokaisessa haastattelussa Bungie painottaa kuuntelevansa yhteisöä.

Mitä noihin vuodettuihin dataminetietoihin tulee niin luultavasti nuo ovat jo suhteellisen vanhentuneita. Kuten edellisen sivun viestissä kerrottiin, Luke Smith twiittasi ettei raidiin saa silverillä ostettua mitään loottibuffeja.
Missaanko mä jotain vai onko tuo muka jotenkin parempi kuin Apple Of Discord?
Makuasioitahan nuo on ja vasta testaamalla se selviää, mutta omasta mielestäni Apple Of Discordin rekyyli vetää sitä liian ylös ja en itse tykkää neljän burstin aseista. Täydellä stabilityllä tuo IB pulse ampuu kuin laser, jos se on samanlainen kuin oma Villainy.

Mitä tulee tuohon Sunbreakeriin niin itse pelanneena ja sitä vastassa olleena voin sanoa, että se tuntuu hieman liian epätasapainoiselta. Armoria sillä on yhtä paljon kuin radiant skin warlockilla, mutta warlock on köykäisen hidas. Sillä on samanlainen ranged hyökkäys kuin golden gunilla, tosin gunslingerikin on hidas ja sen lisäarmori on nolla. Sen lisäksi sillä on perkeissä healaus kuin bladedancerilla, joka antaa kranaatti-, melee- ja supertapoista helat täyteen. Bladedancer tosin saa helat täyteen vain melee ja supertapoista. Silloinkin healaus menee oman recoveryn mukaan eikä niin kuin titaanilla, jolla helat vaan sujahtavat täyteen.

Lasketaan sunbreakerin armor ja healaus bladedancerin tasolle sekä lyhennetään superaikaa parilla sekunnilla. Näin käsillä on suht tasapainoinen class. Nyt ollaan meinaa tilanteessa, jossa pelit voitetaan vasaroiden ylivoimalla eikä pelin yleisellä hallinnalla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ainoat consumablet tuossa listassa mitkä ittiä kaivelee on:

Heuristic Light – Buy additional moldering shards during the King’s Fall Raid.
Indomitable Light – Buy more likelihood for armor and weapon drops during a normal mode King’s Fall raid.
Valorous Light – Buy more likelihood for armor and weapon drops during a hard mode King’s Fall raid.

Luke Smith twiittasi eilen: We aren't (nor are we planning) on selling consumables that buff King's Fall drop rates for Silver.

jos moni ostaa nyt niitä kosmeettisia juttuja. Niin tulevaisuudessa ne lisääntyy ja lopulta alkavat vaikuttaa itse pelin. Tyyliin: haluutko pelata seuraavan levelin? Sen aukeaminen kestää 24h, tai jos maksat 2,99€ niin aukeaa se heti. Eli tuohon se menee jos tarpeeksi moni noita nyt ostaa!

Tämä on taas sitä kuuluisaa pirujen seinälle maalaamista. Ja jos tuollaista koskaan edes tulisi, niin sitten pelaajistolla olisi jälleen vapaus olla ostamatta kyseisiä "tehtäviä" tms. Toiset ostaa, toiset ei, mutta pelit jatkuu. Mitä tulee tulevaisuudessa, niin sille me pelaajina voimme aika vähän. Ymmärrän tavallaan kuitenkin pointin mihin tähtäät, eli jos näihin ollaan valmiita käyttämään rahaa niin se rohkaisee pelin kehittäjiä kokeilemaan kepillä jäätä myös muussa sisällössä. En itse tähän usko sekuntiakaan Destinyn tapauksessa!
Tämä on 100% pelkkää spekulointia, mutta jos jotain tuollaista tulisikin, niin itse ainakin kykenen suhteuttamaan mahdollisen maksullisen sisällön hinnan esimerkiksi itse peliin käyttämääni aikaan ja mitä peli on toistaiseksi tarjonnut mihinkin hintaan. Olen valmis tukemaan peliä johon valtaosan vapaa-ajastani käytän, JOS koen saavani rahoilleni ja ajalleni arvoisensa vastineen. Emme esim. tiedä varmuudella ovatko tulevat lisäosat maksullisia vai rahoitetaanko niitä näillä mikromaksuilla. Kaikki nämä vaikuttavat sitten tulevaisuudessa omaan päätöksen tekoon, jos kuvailemasi tilanne tulee vastaan.

Nyt vaan tyydyn pelailemaan peliä josta pidän todella paljon, murehtimatta turhaan tulevaa. (joku päivä se vielä asteroidikin maahan iskeytyy, mutta enpä jaksa alkaa bunkkeria valmiiksi kaivamaan).

Peace!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Luke Smith twiittasi eilen: We aren't (nor are we planning) on selling consumables that buff King's Fall drop rates for Silver.


Joo, tietoinen olen tästäkin, lähinnä vaan kommentoin tuota uutista spekuloiden että MITÄ JOS nuo tulisi myyntiin. Toisaalta mulle on aivan sama jos joku on valmis maksamaan euroja siitä, että on parempi tsäänssi johonkin raididroppiin. Saattaisin itsekin jopa maksaa siinä vaiheessa kun ei vaan tunnu tulevan 30 juoksun jälkeen sitä viimeistä palasta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Joo, tietoinen olen tästäkin, lähinnä vaan kommentoin tuota uutista spekuloiden että MITÄ JOS nuo tulisi myyntiin. Toisaalta mulle on aivan sama jos joku on valmis maksamaan euroja siitä, että on parempi tsäänssi johonkin raididroppiin. Saattaisin itsekin jopa maksaa siinä vaiheessa kun ei vaan tunnu tulevan 30 juoksun jälkeen sitä viimeistä palasta.

Vähän huonosti lainailin.. Tajusin että olet tietoinen, koetin vaan tuolla lainauksella vastata itsekkin edelliselle kirjoittajalle, jolle sinä kyseisessä viestissäsi vastasit. :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Luke Smith twiittasi eilen: We aren't (nor are we planning) on selling consumables that buff King's Fall drop rates for Silver.



Tämä on taas sitä kuuluisaa pirujen seinälle maalaamista. Ja jos tuollaista koskaan edes tulisi, niin sitten pelaajistolla olisi jälleen vapaus olla ostamatta kyseisiä "tehtäviä" tms. Toiset ostaa, toiset ei, mutta pelit jatkuu. Mitä tulee tulevaisuudessa, niin sille me pelaajina voimme aika vähän. Ymmärrän tavallaan kuitenkin pointin mihin tähtäät, eli jos näihin ollaan valmiita käyttämään rahaa niin se rohkaisee pelin kehittäjiä kokeilemaan kepillä jäätä myös muussa sisällössä. En itse tähän usko sekuntiakaan Destinyn tapauksessa!
Tämä on 100% pelkkää spekulointia, mutta jos jotain tuollaista tulisikin, niin itse ainakin kykenen suhteuttamaan mahdollisen maksullisen sisällön hinnan esimerkiksi itse peliin käyttämääni aikaan ja mitä peli on toistaiseksi tarjonnut mihinkin hintaan. Olen valmis tukemaan peliä johon valtaosan vapaa-ajastani käytän, JOS koen saavani rahoilleni ja ajalleni arvoisensa vastineen. Emme esim. tiedä varmuudella ovatko tulevat lisäosat maksullisia vai rahoitetaanko niitä näillä mikromaksuilla. Kaikki nämä vaikuttavat sitten tulevaisuudessa omaan päätöksen tekoon, jos kuvailemasi tilanne tulee vastaan.

Nyt vaan tyydyn pelailemaan peliä josta pidän todella paljon, murehtimatta turhaan tulevaa. (joku päivä se vielä asteroidikin maahan iskeytyy, mutta enpä jaksa alkaa bunkkeria valmiiksi kaivamaan).

Peace!
Itse olen tuosta täysin eri mieltä. Nimenomaan pelaajien kukkaro on juuri se joka vaikuttaa kaikkeen eniten mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Ja vaarana on kun pelien hinnat lähtee käsistä (peli 60€, season pass, 50€, siihen muutama microtransaction mukaan) ja ollaan jo sellaisia hinnoissa että moni voi sanoa että "antaa olla, tuolla samalla rahalla voi harrastaa paljon muutakin" ja lopettaa pelamisen kokonaan. Ja sitä on enää pieni askel uuten pelialan konkurssiin!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse olen tuosta täysin eri mieltä. Nimenomaan pelaajien kukkaro on juuri se joka vaikuttaa kaikkeen eniten mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Ja vaarana on kun pelien hinnat lähtee käsistä (peli 60€, season pass, 50€, siihen muutama microtransaction mukaan) ja ollaan jo sellaisia hinnoissa että moni voi sanoa että "antaa olla, tuolla samalla rahalla voi harrastaa paljon muutakin" ja lopettaa pelamisen kokonaan. Ja sitä on enää pieni askel uuten pelialan konkurssiin!

Jos peli antaa tekemistä esimerkiksi vuoden ajaksi, niin itse olen siihen silloin valmis satsaamaan sen 100€ tai vaikka enemmänkin. Kaikki tämä edelleen riippuu siitä miten oman aikani ja pelin sisällön arvotan.
En ole Destinyn oston jälkeen tainnut kuin yhden "täysi hintaisen" pelin ostaa ja senkin pelailu jäi hävettävän vähiin, koska palasin hyvin pian Destinyn pariin. Jos kokee että itselle peli ei ole näiden summien arvoinen, niin voi tosiaan siirtyä muihin harrastuksiin, tai toisen pelin pariin. Aika simppeliä.

Heitän ihan hatusta esim Uncharted sarjan, joka on itselle yksi suosikeista kautta aikain. Verrattuna Destinyyn, tarjoaa yksi sarjan peli vain murto-osan pelattavaa, mutta on silti MIELESTÄNI hintansa väärti.

Täälläkin on jo aiemmin todettu että Activision on hoitanut micromaksut ennenkin ihan tyylillä (esim. CODien ase skinit yms.) joten en ihan täysin ymmärrä miksi ihmiset vetävät aika karujakin johtopäätöksiä asioista mille ei ole mitään faktapohjaa.
Jos ahdistaa niin pirun paljon, niin sitten vaan muihin harrastuksiin. Tämä ei toivottavasti kenellekkään ole mikään elämän ja kuoleman asia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Itse olen tuosta täysin eri mieltä. Nimenomaan pelaajien kukkaro on juuri se joka vaikuttaa kaikkeen eniten mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Ja vaarana on kun pelien hinnat lähtee käsistä (peli 60€, season pass, 50€, siihen muutama microtransaction mukaan) ja ollaan jo sellaisia hinnoissa että moni voi sanoa että "antaa olla, tuolla samalla rahalla voi harrastaa paljon muutakin" ja lopettaa pelamisen kokonaan. Ja sitä on enää pieni askel uuten pelialan konkurssiin!
Menin ihan mielenkiinnosta tsekkaamaan sun statsit. Sijotus saattaa tosiaan tuntua kovalta, jos peliaikaa on parisataa tuntia ja end gamea on lähinnä raapastu. Oletko vielä päässyt edes Oryxia moikkaamaan?

Jos nyt mietitään, että jos pelin osti day one kuudellakympillä, kuukaus myöhemmin season passin 34,90 ja ttk:n neljälläkympillä sekä päälle vuoden plussat ja laitetaan vielä vitonen yhdestä kuukaudesta. Summaksi tulee 189,80 €. Yhden pelipäivän hinnaksi tulee silloin noin 49 senttiä. Kuukausihinnaksi tulee siis noin 15 euroa. Sanoisinko, että suhteellisen halpa harrastus.

Totuushan on, että tuolla samalla rahalla voi harrastaa paljon muutakin. Jos peli ei sytytä ja sijoitus tuntuu kovalta, pelaajat lähtevät pois. Ei se peliala siitä konkurssiin mene vaan ne pelaajat siirtyvät muihin peleihin. Tosin jos Bungie jatkaa samanlaisen sisällön tuottamista kuin nyt The Taken Kingissä nähtiin niin en näe mitään estettä sille, etteikö tämä harrastus jatkuisi tulevaisuudessakin yhä useamman pelaajan voimin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Miksi ei voi ladata? Ei ole tarpeeksi tilaa vai mitä?
Mulla kans Pleikkari ilmoitteli, että ei ole tarpeeksi tilaa ja sitä oli kuitenkin joku 40 gigaa vapaana. Poistin sitten kokeilun vuoksi jotain (olisko ollut Battlefrontin betan) ja alkoi lataamaan. Tää on kyllä aika mielenkiintoinen ongelma. Aina aika ajoin iskee päälle.
 
Ylös Bottom