Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko noi pelaajien lainaamiset vain kerran käytettävissä? Eli jos lainaan Jamesin ja pelaan sillä pelit loppuun, niin en voi sitä uudelleen ostaa lainalle?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse aloitin ensimmäisen futin koskaan ikinä missään, koska noita futispelejä ei ole aikoihin tullut ostettua pl. fifa14 jossa en saanut tuota futia mitenkään toimimaan.

Erittäin hauska pelimuoto kyllä, on vaan tuon joukkueen rakentaminen aika haastavaa näin alkuun. Onneksi tuota palloa tulee jonkun verran seurattua, niin löytyy tuttuja ukkoja sieltä täältä. Mutta itse asiaan. Onko todellakin niin, että tuossa Futin matchmakingissa ei voi valita manuaali kontrolleja hakutekijäksi, vai enkö vaan osaa? Helvetin turhauttavaa pelata noita hawaii-pallo pelaajia vastaan, vaikka se toki puolustettavissa onkin. Ei ole oikeata jalkapalloa tuo nähnytkään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

YLLÄPITO:

Onko FUT coinsien vaihto HUT coinseihin, tai lähinnä kyseisen tapahtuman vaihtopyynti-ilmoitusten postaaminen sallittua? Periaatteessahan se on kolikkokauppaa mutta vähän erimoista sellaista. Where's the thin red line, dudes? :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei se overall suoraan kerro sitä miten hyvä se pelaaja on itse pelitilanteessa.

Ei tietenkään täysin suoraan, mutta voi ihan hyvin todeta, että nopea overall 80 laituri on mitä todennäköisimmin parempi pelaaja kuin nopea overall 75 laituri. Noin kärjistettynä ainakin.

Itse päätin jo FUTia aloitellessani, että optimiformaatio on 4-2-3-1 ja tarvitsen siihen hyvin puolustavan keskikentän(Iturraspe tällä hetkellä) ja viereen monipuolisen "box to box"-keskikenttämiehen, joka pystyy tekemään peliäkin alempaa(Benat tällä hetkellä). Ylempi keskikenttäosasto tulisi koostumaan kahdesta nopeasta laitapelaajasta(Muniain ja Dzudzak tällä hetkellä) ja monipuolisesta, luovasta ja potkutaitoisesta hyökkäävästä pelaajasta(Sneijder ja Ronaldinho). Kärkeen halusin potkutekniikkaisen ja fyysisen pelaajan ns. targetiksi, joka pystyy suojaamaan palloa ja tukemaan toista aaltoa(Llorente, Dempsey, aikaisemmin Berbatov).

Vähän kerrassaan aina parempaa samantyylistä pelaajaa joka pelipaikalle käytännössä pilkkahintaan! Futismaailman hyvällä tuntemuksella onnistun rakentamaan noin 20 000 kolikolle 5 tähden joukkueen, jossa joka pelipaikalla on omaan pelityyliini sopiva pelaaja noin 80 overallilla avauksessa. On todellista hyötyä, että tuntee muitakin pelaajia kuin pelkät maailman tähdet ja valioliigapelaajat!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fabre, sulla kusee kemia tollasella joukkueella.

Kokeileppa tehdä vastaavia hybridejä max kemialla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fabre, sulla kusee kemia tollasella joukkueella.

Kokeileppa tehdä vastaavia hybridejä max kemialla.

Juu tämän olen huomannut. Vaikka tällä hetkellä avauksesta löytyy keskikentältä ja hyökkäyksestä paljon Bilbaon pelaajia, niin siitä huolimatta kemia on jotain 60 luokkaa. Tarkoitukseni ei ollutkaan rakentaa mitään 100-kemiaista joukkuetta, vaan yksinkertaisesti sellainen joukkue, jossa joka pelipaikalla on sellainen pelaaja, joka on itselleni tuttu ja josta "pidän". Menen siis FUTissa kiinnostavat pelaajat edellä, toki sijoittaen ne mahdollisimman oikeille pelipaikoilleen, ja annan sen lopullisen kemian olla sitten sen 60-70, tai mihin se nyt sitten asettuukin.

Jonkun mielestä varmasti ei niin tehokas tapa, tai väärä tapa, mutta itse halusin nimenomaan "osoittaa omaa erinomaisuuttani jalkapallomaailmassa" sillä, että saan pikkurahalla aikaiseksi erittäin tasokkaan joukkueen, joka sopii omaan pelityyliin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tietenkään täysin suoraan, mutta voi ihan hyvin todeta, että nopea overall 80 laituri on mitä todennäköisimmin parempi pelaaja kuin nopea overall 75 laituri. Noin kärjistettynä ainakin.

Itse päätin jo FUTia aloitellessani, että optimiformaatio on 4-2-3-1 ja tarvitsen siihen hyvin puolustavan keskikentän(Iturraspe tällä hetkellä) ja viereen monipuolisen "box to box"-keskikenttämiehen, joka pystyy tekemään peliäkin alempaa(Benat tällä hetkellä). Ylempi keskikenttäosasto tulisi koostumaan kahdesta nopeasta laitapelaajasta(Muniain ja Dzudzak tällä hetkellä) ja monipuolisesta, luovasta ja potkutaitoisesta hyökkäävästä pelaajasta(Sneijder ja Ronaldinho). Kärkeen halusin potkutekniikkaisen ja fyysisen pelaajan ns. targetiksi, joka pystyy suojaamaan palloa ja tukemaan toista aaltoa(Llorente, Dempsey, aikaisemmin Berbatov).

Vähän kerrassaan aina parempaa samantyylistä pelaajaa joka pelipaikalle käytännössä pilkkahintaan! Futismaailman hyvällä tuntemuksella onnistun rakentamaan noin 20 000 kolikolle 5 tähden joukkueen, jossa joka pelipaikalla on omaan pelityyliini sopiva pelaaja noin 80 overallilla avauksessa. On todellista hyötyä, että tuntee muitakin pelaajia kuin pelkät maailman tähdet ja valioliigapelaajat!

Jonkun mielestä varmasti ei niin tehokas tapa, tai väärä tapa, mutta itse halusin nimenomaan "osoittaa omaa erinomaisuuttani jalkapallomaailmassa" sillä, että saan pikkurahalla aikaiseksi erittäin tasokkaan joukkueen, joka sopii omaan pelityyliin.

Bitch, please?

En pysy enää pelihousuissani, siis tuo boldattu jotenkin saa mun karvat pystyyn! :)
Jotenkin tuosta tulee semmoinen olo että jätkä kuvittelee olevansa maailman ainut ihminen maan päällä joka seuraa muitakin liigoja kuin Valioliigaa. :eek:

Se, että keksit nyt yhdistellä turkkilaisia ja bilboalaisia keskenään ei varsinaisesti ole mitään rakettitiedettä. Tätä peliä enemmän kuin yhden vuoden pelanneet kaverit aivan varmasti osaavat hyödyntää jo pelkästään edellisvuoden TOTY kortteja apuna käyttämällä halpoja ja suht asiallisia tiimejä. Esim. moni viime vuoden TOTY silvereistä on nyt halpoja kultakortteja jotka tietyillä osa-alueilla omaavat elukan elkeet.

Myös sekin, että ihmetellään miten jengi tunkee rahojaan pakkoihin koittaen rakentaa kovan tiimin niin se ei aina välttämättä ole näin. Itsellä kävi ihan alkuvaiheessa melkoinen pulla mikä mahdollisti siirtymisen kalliimpiin "markettituotteisiin" joita vatkaamalla ees taas jatkuvalla syötöllä mahdollisti noin 1-5k tuntiansion. Olen käyttänyt pakkoihin tasan tarkkaan 14,95 + 9,95€, ja tuo nyt ei töissäkäyvän ihmisen kukkarossa ole raha eikä mikään. Saako sillä edes koria kaljaa nykypäivänä? :)

Loppujen lopuksi se on jokaisen oma-asia miten homman tykkää pyöritellä.

/rant

T: ~15 vuotta erittäin aktiivisesti jalkapallomaailmaa seurannut sivustaseuraaja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko noi pelaajien lainaamiset vain kerran käytettävissä? Eli jos lainaan Jamesin ja pelaan sillä pelit loppuun, niin en voi sitä uudelleen ostaa lainalle?
Kyllä. Vaan kerran pystyy lainaamaan pelaajan cataloguesta valitettavasti.

Fabre pelaat siis offlinessa? siellä ei taida olla kemialla niin paljoa väliä. Toisin kun netissä pelatessa, jossa oikeastaan +90 chem on aika pakollinen jos haluat jengin pelaavan hyvin. Liiga vaikuttaa aika paljon noihin pelaajien hintoihin myös. Esim. juuri jonkun Sneijderin saa halvalla sen takia koska se pelaa turkin liigassa, joten sen on vaikea saada liitettyä muihin hyviin joukkoeisiin hyvällä chemillä.
Itse ottaisin esim Serie A joukkoeeseen paljon mieluummin puolustajaksi Juan Jesusksen Vidicin tilalle, koska sillä vaan on paljon parempi pace. Esim joku Vidic ohitetaan hyvin helposti kaikkien Ibarbojen ja Uchejen toimesta, ainakin netissä pelatessa. Toisaalta offlinessa kaikkilla vastustajilla ei varmasti ole +85 pace pelaajia joka puolella kentää, joten varmasti voi pärjätä vähän hitaammallakin joukkoeella :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja omalla pikkuruisella tietämykselläni kasasin tuosta nopeasti viiden liigan hybridin, hintaa mojovat ~10k tulee tuolle porukalle. Muutama lisäkolikko voi mennä paikanvaihdoksiin.

http://www.futhead.com/15/squads/3592518/

On siellä muutama bilboalainenkin ja jottei vaan jäis turkinliiga pois niin veskari on sieltä. ;)

Tuohon kun iskee Espanjalaisen BBVA koutsin niin uskon et kemiat nousee sataan.

Topparit on mukavia panssarivaunuja mitkä ei hirveesti nouse, laitapakit sit onkin varmaan aika pommeja. Keskikenttä on tasapainossa M/H ja M/M workratejen ansiosta ja tuo Herrera nyt on muutenkin semmonen perushöylä. Laiturit juoksee ja Rodrigo ihan varmasti laittaa paikoista sisään, jos osaa tarjoilla muutakin ku kesopalloja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja omalla pikkuruisella tietämykselläni kasasin tuosta nopeasti viiden liigan hybridin, hintaa mojovat ~10k tulee tuolle porukalle. Muutama lisäkolikko voi mennä paikanvaihdoksiin.

http://www.futhead.com/15/squads/3592518/

On siellä muutama bilboalainenkin ja jottei vaan jäis turkinliiga pois niin veskari on sieltä. ;)

Tuohon kun iskee Espanjalaisen BBVA koutsin niin uskon et kemiat nousee sataan.

Topparit on mukavia panssarivaunuja mitkä ei hirveesti nouse, laitapakit sit onkin varmaan aika pommeja. Keskikenttä on tasapainossa M/H ja M/M workratejen ansiosta ja tuo Herrera nyt on muutenkin semmonen perushöylä. Laiturit juoksee ja Rodrigo ihan varmasti laittaa paikoista sisään, jos osaa tarjoilla muutakin ku kesopalloja.

Varela on vaan 6chem. Vaihda Varela sotonin Jay Rodriqueziin? Silloin kaikilla täydet kemiat :))
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Varela on vaan 6chem. Vaihda Varela sotonin Jay Rodriqueziin? Silloin kaikilla täydet kemiat :))

No totta, Rodriguez olikin ihan killeri viime versiossa! :)

Ja tosiaan tein tuon varttitunnissa niin onhan tuossa tuunattavaa jos jaksaa plärätä vaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hahhah onkos kukaan muu huomannu että Futheadiin on tullu erillinen ''Beast rating'' kohta noille pelaajille :D

Esim. Ibarbolla 93 ja Benteke 91
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rakastan FUT:ia ja siihen kuluu älyttömä määrä tunteja vuoden aikana. Mutta samalla älytön raivo siitä etten koskaan saa huippupelaajia paketeista..

Oma joukkue:

--------------Lukaku-------------
Schurrle------Mata--------Wilian
-----Ramires--------Matic----------
Azpilicueta----Sahko-----Skrtel----Zabaleta
--------------Begovic---------------

Näistä olen ainoastaan Ramiresin saanut paketista, mutta muut olen "tradesta" ostanut.
Olen FUT:ia pelannut FIFA 13:sta asti, enkä muista koskaan saaneeni ketään maailman top 10 pelaajaa paketista.

Onko jollain parempia kokemuksia?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parisenkymmentä peliä futia onlinessä takana ja alkaa pikkuhiljaa muodostumaan käsitys tämän vuoden painoksesta. Positiivisenä puolena keskitykset/puskut ja kukkupallot ei ole enää niin ylivoimaisia. Puskuja on ehkä jopa vähän liikaa heikennetty. Voi olla toki alkukankeutta, mutta itse en ole tainnut tehdä vielä yhtään maalia keskityksistä vaikka suht hyvä pääpelaaja kärjestä löytyykin. Tuntuu myös, että vanhaan kunnon pes-tyyliin suuntaa muuttamalla harhauttelu onnistuu aiempaa huomattavasti paremmin ja tuohon kun yhdistää vielä suojauksen niin välillä hidastukset näyttävät hyvin paljon oikealta potkupallolta.

Erittäin huonona puolena pace tuntuu olevan edellistäkin painosta tärkeämpi ominaisuus. Eilettäin tuli 2-0 turpaan ihan käsittämättömän huonolta pelaajalta, joka ei oikeastaan muuta tehnyt kun pelas parilla syötöllä pallon Obafemi Martinsille ja lähti rynnimään suoraan maalia kohti. Onnistuin kahdesti pupeltamaan puolustuksessa ja kaveri pisti molemmilla kerroilla juoksuvauhdista millintarkat vedot ylänurkkiin. Ite en sitten saanut 17 vedosta viittä ylärimaa lukuunottamatta lähellekään verkkoa. Vastustajan chemistry oli luokkaa 60 ja vähän alkoi taas tuntumaan, että onko tuolla ominaisuudella oikeasti muuta merkitystä kuin paremmat perusominaisuudet pelaajille. Alasarjoissa kun pelaa niin noita sankareita tulee vielä turhan usein vastaan, mutta eiköhän tuo meno rauhotu pikku hiljaa kun kipuaa kohti ykkösdivaria. Turpaan on kyllä tullut muutenkin välillä aika urakalla, mutta eipä se juuri haittaa, jos vastustaja on selvästi parempi.

Viime vuonna tuli aloitettua fut vasta joulun aikaan, kun ps4-versio julkaistiin niin silloin sai aika äkkiä supertähdet ruotuun. Nyt joutuu alkuun painimaan vähän kökömmillä pelaajilla, mutta toisaalta joukkueen rakentelu pikkuhiljaa paremmaksi on melkein pelaamistakin hauskempaa. Ainakin niinä päivinä, kun liian monelta vastustajalta löytyy Ibarbot ja kumppanit kärjestä. Pakkoja en aatellu tällä kertaa ostella, joten rahat on alkuun tiukassa.

Tämmösellä squadilla mennään tällä hetkellä: http://www.futhead.com/15/squads/3597540/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rakastan FUT:ia ja siihen kuluu älyttömä määrä tunteja vuoden aikana. Mutta samalla älytön raivo siitä etten koskaan saa huippupelaajia paketeista..

Oma joukkue:

--------------Lukaku-------------
Schurrle------Mata--------Wilian
-----Ramires--------Matic----------
Azpilicueta----Sahko-----Skrtel----Zabaleta
--------------Begovic---------------

Näistä olen ainoastaan Ramiresin saanut paketista, mutta muut olen "tradesta" ostanut.
Olen FUT:ia pelannut FIFA 13:sta asti, enkä muista koskaan saaneeni ketään maailman top 10 pelaajaa paketista.

Onko jollain parempia kokemuksia?

Sama täällä. Itsellä vain tuo raivo tulee yleensä siinä kohtaan kun häviää. Välillä tuntuu huolestuttavankin kilpailuhenkiseltä pelaaminen. Jos useampi häviö tulee peräkkäin, niin suosittelen pitämään pientä taukoa. Itsellä tämä johtaa ainakin nopeasti tilt-moodiin, jossa alkaa vain turhaan ryntäilemään. Kodin irtaimisto vielä säästynyt lommoilta ja ohjaimet vielä onneksi ehjiä. Toivottavasti ei niin pitkälle mene, että alkaa taloudellista haittaa tulla. :D

Samaa formaatiota olen omalle BPL tiimille koittanut ajaa sisään, mutta vaikeaa on. Mitenkäs muuten tuo Ramires, onko parempi kuin fifa14:sä? Siinä workratejen takia tuntui usein olevan aivan muualla kuin pitäisi. Siinä sentään pystyi vielä paikkaamaan vähän väärin sijoittumista, kun puolustaminen oli helpompaa. Workratet näyttää olevan hällä vielä high/high. Matic on mielestäni todella hyvä tuossa pohjalla. Peluutan Yaya Tourea itse sen rinnalla. Ylempänä olen sitten Fabregasta koittanut pyörittää. Olen miettinyt, että Touren vois nostaa tuohon CAMin paikalle ja peluuttaa juurikin Ramiresta tuossa alempana. Toure tuntuu olevan aika ylilvoimainen tässäkin fifassa. Atsu on myös yksi varteenotettava vaihtoehto tuohon CAMin paikalle nopeutensa ja hyvän dribblingin ansiosta. Onkos kukaan päässyt Aaron Ramsayta testailemaan? Arvot näyttää olevan miehellä aika kohdillaan. Melkein tuohon ylemmäksi keskikentäksi tässä formaatiossa. CDM paikalla voi workratet aiheuttaa ongelmia. Lisäksi DEF ja PHY on hieman alhaiset verrattuna muihin mainittuihin. Eri formaatioissa varmasti CM paikalla parhaimmillaan. Toppariosastolla Cahill ja Mangala on toistaiseksi osoittautuneet todella hyviksi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Veikkaampa että Ramires on tässä FIFA:ssa ylivoimasempi ku viime fifassa (itse ainakin tykkäsin, ylivoimanen ku mikä), koska pacella on vieläkin suurempi merkitys kun viime vuonna.
Eikös ton Ramseyn saanu lainaksi? Siis tuolta cataloguen puolelta pitäis saada, riippuu tosin sun levelistä. Joten sieltä vaan lainaamaan ja testaamaan. Rambo on kyl tosiaan vähän pieni tonne keskikentän puolustavaan rooliin, niin ehkä sinne ei tosiaan sovi. Mitä itse olen sillä pari matsia pelaillut, niin ihan hyvä keskikentän konehan se on. Jos Tourella on Med/High niin en varmaan pistäis sitä CAM:iksi, mutta Med/Med workrateilla se varmasti toimisi CAM:inäkin hyvin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama täällä. Itsellä vain tuo raivo tulee yleensä siinä kohtaan kun häviää. Välillä tuntuu huolestuttavankin kilpailuhenkiseltä pelaaminen. Jos useampi häviö tulee peräkkäin, niin suosittelen pitämään pientä taukoa. Itsellä tämä johtaa ainakin nopeasti tilt-moodiin, jossa alkaa vain turhaan ryntäilemään. Kodin irtaimisto vielä säästynyt lommoilta ja ohjaimet vielä onneksi ehjiä. Toivottavasti ei niin pitkälle mene, että alkaa taloudellista haittaa tulla. :D

Samaa formaatiota olen omalle BPL tiimille koittanut ajaa sisään, mutta vaikeaa on. Mitenkäs muuten tuo Ramires, onko parempi kuin fifa14:sä? Siinä workratejen takia tuntui usein olevan aivan muualla kuin pitäisi. Siinä sentään pystyi vielä paikkaamaan vähän väärin sijoittumista, kun puolustaminen oli helpompaa. Workratet näyttää olevan hällä vielä high/high. Matic on mielestäni todella hyvä tuossa pohjalla. Peluutan Yaya Tourea itse sen rinnalla. Ylempänä olen sitten Fabregasta koittanut pyörittää. Olen miettinyt, että Touren vois nostaa tuohon CAMin paikalle ja peluuttaa juurikin Ramiresta tuossa alempana. Toure tuntuu olevan aika ylilvoimainen tässäkin fifassa. Atsu on myös yksi varteenotettava vaihtoehto tuohon CAMin paikalle nopeutensa ja hyvän dribblingin ansiosta. Onkos kukaan päässyt Aaron Ramsayta testailemaan? Arvot näyttää olevan miehellä aika kohdillaan. Melkein tuohon ylemmäksi keskikentäksi tässä formaatiossa. CDM paikalla voi workratet aiheuttaa ongelmia. Lisäksi DEF ja PHY on hieman alhaiset verrattuna muihin mainittuihin. Eri formaatioissa varmasti CM paikalla parhaimmillaan. Toppariosastolla Cahill ja Mangala on toistaiseksi osoittautuneet todella hyviksi.

Oma raivo ei niinkään kohdistu huonoihin tuloksiin (olen sen verran hyvä pelaaja - vaikka itse sen sanonkin) :) Mutta raivoan sitä että monet foorumeilla postailee kuvia tähdistä joita saavat paketeista, eikä koskaan osu omalle kohdalle..

Ramires on tässä FIFA:ssa aivan loistava CDM roolissa. Nopeutensa takia on helppo antaa tukea hitaammille puolustajille ja myös nostaa peliä nopeasti ylöspäin. Itsellä (divari 1:ssä) ei ole vielä tullut kohdalle, että Ramires sijoittuisi huonosti, mutta onhan se toki toisessa formaatiossa mahdollista..
Itsellä on Ramseystä muutaman matsin kokemus ja oli suht hyvä CM roolissa, mutta ei mitenkään niin loistava, että sen olisi halunnut pitää joukkueessa. Tuntuu siltä, että tässä FIFA:ssa nopeus/voima on se valtti!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hmm... viime vuoden fifassa puskumaalit ja sitä kautta tietyt pelaajat oli rautaa. No nyt sitte korjattu toi liian helppo puskumaali, mitäs tilalle 15 versioo voi ***** kauheita kiitureita kentällä siis jolla nopeus arvo on sie 90 tai yli ja tämä ottaa nimenomaan onlinessä FUT päähän pahemmin kuin viimevuoden puskut. Siis ja tuntuu että muilla arvoilla pelaajissa ei ole väliä kuin tuo nopeus tai se on ainakin todella dominoivassa osassa, joka on hyvin kaukana realismista, kun kysessä on 11 pelaajan joukkuepelistä nimeltä jalkapallo ei 100m juoksu jne.

Pessiä odotellessa ainakin demon perusteella huomattavasti parempaa luvassa. Onneksi ei toi fifa15 sentään tohon jää pölytyy poika sitä tykkää pelaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Bitch, please?

En pysy enää pelihousuissani, siis tuo boldattu jotenkin saa mun karvat pystyyn! :)
Jotenkin tuosta tulee semmoinen olo että jätkä kuvittelee olevansa maailman ainut ihminen maan päällä joka seuraa muitakin liigoja kuin Valioliigaa. :eek:

Älähän nyt ota ihan noin tosissasi! Sen verran voin kuitenkin sanoa, että parikymmentä vuotta on tullut oltua melkoinen fanaatikko futiksen seuraamisessa ja joskus vuosituhannen vaihteessa, kun oli vielä enemmän tuota vapaata aikaa, niin silloisten FIFA-pelien optimiavauskokoonpanot suurempien liigojen joukkueista tuli osattua melkein ulkoa :D Nykyisellään ei ihan noin paljoa enää ehdi perehtymään :D

Pointti oli vaan vastata näille Di Marioita pakoista repiville ja Messin myynnillä miljoonavoittoja tekeville, että ihan pikkurahalla saa kasattua varsin hyvänkin joukkueen, kun vähän on perehtynyt eteläisemmänkin Euroopan liigoihin ja siellä pelaaviin pelaajiin. Ei ollut todellakaan tarkoitus antaa sellaista kuvaa, että olisin jotenkin ainut, joka tietää noita asioita. Kylmästi vaan halusin todeta, että vähän enemmän perehtymällä voi säästää isosti!

Siinä ei toki ole mitään väärää, jos haluaa 50+ euroa maksavaan peliin vielä käyttää "mikromaksuina" useamman kympin lisää! Itse en ole käyttänyt, enkä aio käyttää, vaan pyrin luomaan mahdollisimman pienellä rahalla itselleni toimivan 5 tähden tiimin. Se oli tällä kertaa minun tavoitteeni FUTin puolella ja se on kohta saavutettu. Ainoat "huijaukset", joita olen tätä tavoitetta kohti edetessäni käyttänyt, ovat cataloogin puolelta ostamani FUT coin-boostit(10 ottelua +200 coinia jokaisesta ja 10 +1000 coinia jokaisesta), mutta nuokin olen ihan pelaamalla saavuttanut, kun leveli on noussut ja pelin sisäistä valuuttaa on pelaamalla kertynyt.

Fabre pelaat siis offlinessa? siellä ei taida olla kemialla niin paljoa väliä. Toisin kun netissä pelatessa, jossa oikeastaan +90 chem on aika pakollinen jos haluat jengin pelaavan hyvin. Liiga vaikuttaa aika paljon noihin pelaajien hintoihin myös. Esim. juuri jonkun Sneijderin saa halvalla sen takia koska se pelaa turkin liigassa, joten sen on vaikea saada liitettyä muihin hyviin joukkoeisiin hyvällä chemillä.

Olettaisin, että offlinen puolella ei niin paljon vaikuta tuo. Pelaan mieluummin offlinessa, koska koen tekoälyn pelaavan "oikeampaa jalkapalloa" kuin monet netin kautta vastaan osuvat randomit. Lisäksi lagittelevat ja nykivät nettipelit eivät kiinnosta tällaisessa pelissä, missä syöttöjen on lähdettävä oikeaan aikaan ja oikeaan suuntaan. Tietysti yksi tärkeä asia on myös nuo peliavut, jotka itselläni ovat "semi" tasoa kaikissa, missä semi mahdollista on ja muissa off. Ei kiinnosta assisted-avuilla pelaavien kanssa pelata.
 
Ylös Bottom