Fabre#4
Well-Known Member
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
4-2-3-1 on ollut omalla kohdalla erittäin toimiva. Hyviä hyökkäyspelaajia 4 kentällä samaan aikaan ja laituritkin leikkaavat enemmän sisään. Samalla laitapakit nousevat ja keskikentän alempi kaksikko paikkaa. Hyökkäykset aika monipuolisia omasta mielestäni. Ei mene nopeat ja ketterät laituritkaan hukkaan! Itse suosin alemmalla keskikentällä hyvin puolustavaa CDM-pelaajaa ja hyvän syöttötaidon omaavaa CM-pelaajaa vieressä, jolloin pelin tekeminen alempaakin on helpompaa.
Formaatiot ovat itselle täysi mysteeri vielä. Kaiken laisia olen pyöritellyt ja vahvimmalta tuntuu melkeinpä perus 442. Tässä formaatiossa kuitenkin näyttää että keskikentän laiturit menevät hieman hukkaan hyökkäyssuuntaan. Tässä voisi toimia hieman hitaammatkin laiturit, joilla on hyvät syöttöominaisuudet. Fyysisyys ja puolustaminen ei myöskään olisi pahitteeksi. 433 tuntuu että liian monesti saa juosta kilpaa omaan puolustus suuntaan. Onko kukaan testaillut vielä viiden-, tai kolmen alakertaa? Kertokaa ihmeessä miten on toiminut.
4-2-3-1 on ollut omalla kohdalla erittäin toimiva. Hyviä hyökkäyspelaajia 4 kentällä samaan aikaan ja laituritkin leikkaavat enemmän sisään. Samalla laitapakit nousevat ja keskikentän alempi kaksikko paikkaa. Hyökkäykset aika monipuolisia omasta mielestäni. Ei mene nopeat ja ketterät laituritkaan hukkaan! Itse suosin alemmalla keskikentällä hyvin puolustavaa CDM-pelaajaa ja hyvän syöttötaidon omaavaa CM-pelaajaa vieressä, jolloin pelin tekeminen alempaakin on helpompaa.