Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Musta-Fifi sulla varmaan heikoin lenkki tossa on, turhan hidas kille(Miranda vois olla ihan kiva siihen). Modric ja Iniesta vois olla kivoja lisäyksiä poppooseen. Suarezin myymällä melkein saisit Balen JA Neymarin. Messiin ja Ronaldoon tietty ehkä vielä hetki matkaa
Miranda on vaihdossa ;)
Iniesta ja Modric tarvii tsekata. Tosin aattelin hommata Neymar vasemmalle, niin menis uusiks vähä pelitapa. Nyt kun on toi 4-1-2-1-2(2)

Suarez en kyl myy ikinä. Sen takia vaihdoin pelkästään BBVA:an. :) varmaan testaan LW ST RW CAM jotain pelimuotoa. Jos Neymar hommaan, niin suosituksia?

Miranda on vaihdossa ;)
Iniesta ja Modric tarvii tsekata. Tosin aattelin hommata Neymar vasemmalle, niin menis uusiks vähä pelitapa. Nyt kun on toi 4-1-2-1-2(2)

Suarez en kyl myy ikinä. Sen takia vaihdoin pelkästään BBVA:an. :) varmaan testaan LW ST RW CAM jotain pelimuotoa. Jos Neymar hommaan, niin suosituksia?

Testaa Neymari ST:nä vaikka tossa Suarezin vieressä. Toki chemistryä se saa vain 6-7 verran, mutta sillä ei ole oikeastaan merkitystä. Paljon parempi kärjessä, kun laidalla.

Ohhoh :P Ei muuta kun ostelemaan Longeja, nyt kun hinta vielä melko alhainen :D

E: Pari minuuttia sitten ostin 11 Longia, nyt alin bid jo 700, kun ostelin 600:lla :P

Itellä lepää 30 Mulleria transfer listillä :D Ei ne kyllä mihkään nouse jos noita erikoispakkoja tulee kokoaika..

Shakalalalala!

Mullerin hankkiminen turvattu! Sain vaihdettua mun Fut 14 tiimin 65 kiloon fut 15 kolikoita, ja päätin tapani mukaan avata pakkoja noilla! Jokaviikkoinen pakkaonni ei petä, sieltä nousi joku Aguero joka myy aika nasevaan hintaan! :D

Shakalalalala!

Mullerin hankkiminen turvattu! Sain vaihdettua mun Fut 14 tiimin 65 kiloon fut 15 kolikoita, ja päätin tapani mukaan avata pakkoja noilla! Jokaviikkoinen pakkaonni ei petä, sieltä nousi joku Aguero joka myy aika nasevaan hintaan!

Ite kyllä pitäisin kymmenen kertaa mieluummin Agüeron kuin hankkisin Müllerin :D

Itellä lepää 30 Mulleria transfer listillä :D Ei ne kyllä mihkään nouse jos noita erikoispakkoja tulee kokoaika..

Näyttäis olevan muutaman tonnin koholla kun vertaa aikaan ennen hattutemppua...

Tosin se VOI olla että romahtaa nyt hyvin nopsaan, kun kaikki alkaa myymään niitä.

Emenike romahti ihan muutamassa tunnissa kun IF tuli pakkoihin

Ite kyllä pitäisin kymmenen kertaa mieluummin Agüeron kuin hankkisin Müllerin :D
Monikin ottaisi Sergion ennemmin, mut mul eioo BPL tiimiä niin tuo on turhake mulle. Keskikentälle on ehdottomasti saatava toi IF Muller, uskon et tulee olemaan iha perfetto tuonne Robbenin alapuolelle! :) Oli meinaan sika hyvä neljässätoista keskikentällä. Se laukaus pojat, se on se laukaus.

Mihinkähän tuo IF Mullerin hinta asettuu? Tekis mieli kopasta aika äkkiä tuo mut se on viikon päästä varmaan jotain 250k pintaan? Vaiko?

Mihinkähän tuo IF Mullerin hinta asettuu? Tekis mieli kopasta aika äkkiä tuo mut se on viikon päästä varmaan jotain 250k pintaan? Vaiko?

No älä nyt herranjumala vielä sitä osta :D Eiköhän se kannata vasta ens viikon puolella ostaa.

No älä nyt herranjumala vielä sitä osta :D Eiköhän se kannata vasta ens viikon puolella ostaa.

Ei mulla oo kalkkua siihen vielä.

Joo siis en mä nyt ihan heti sitä vielä, sen verran tajuun itekkin et noi hinnat on jäätävät tässä loppuviikon, mut tosiasiassa oon sen verran rento jätkä että jos haluun jotain niin yleensä hommaan sen sitten sieltä mistä sen helpoiten ja nopeiten saa.

Nyt kuitenkin joutuu apina vähäx aikaa jäähylle, en kyllä ala myymään mitään pois kun kerta tuo Sergio napsahti just sopivasti. Olin asennoitunu siihen että myyn Neuerin pois ja ostan sillä saaduilla coinseilla sen mut nyt joutunee vähän aikaa vielä varttomaan ku tilanne parani. :)

Kai tässä pitää taas kaivella se treidaus into jostain ja kehitellä jotain pariksi päiväksi, jottei vaan käy se perinteinen ja pakkahimot alkaa painamaan päälle. :D

Shakalalalala!

Mullerin hankkiminen turvattu! Sain vaihdettua mun Fut 14 tiimin 65 kiloon fut 15 kolikoita, ja päätin tapani mukaan avata pakkoja noilla! Jokaviikkoinen pakkaonni ei petä, sieltä nousi joku Aguero joka myy aika nasevaan hintaan! :D

onko tossa jokin keino millo saa muutettua tosiaan noita vanhojen fifan tiimejä kolikoiksi ?

Ohhoh :P Ei muuta kun ostelemaan Longeja, nyt kun hinta vielä melko alhainen :D

E: Pari minuuttia sitten ostin 11 Longia, nyt alin bid jo 700, kun ostelin 600:lla :P

Nonii , hieno homma. Jos 700 saat myytyä, niin 5 prosentin veron jälkeen saat riihikuivaa 665 coinssia. Siis 65 coinssia profittia per kortti, kerrottuna yhdellätoista se tekee huimat 715 coinssia! Onnittelut! :)

PS: mieluummin pelaan yhden pelin ja saan siitä 690 coinssia (koska EA:n tarjoama 200 coinssin boost)

PPS: Tulipas käytettyä paljon sanaa "coinssi", joka ei ole edes suomea...

onko tossa jokin keino millo saa muutettua tosiaan noita vanhojen fifan tiimejä kolikoiksi ?
Eioo keinoa, pitää olla joku halukas JA luotettava joka haluaa ne vanhat kolikot. Aikamoista säätöä oli itellä, melkei viikon kesti tuo prosessi mut sama se, tulipahan tehtyä. Ja vaihtokurssi on ihan olematon, mun tiimi oli ainakin 10M arvoinen ja sain niistä 65k... :P

Mut toisaalta, mul on nyt coinsit Aguerosta et ihan ok "ajanjakso" jos niin haluaa ajatella.

Nonii , hieno homma. Jos 700 saat myytyä, niin 5 prosentin veron jälkeen saat riihikuivaa 665 coinssia. Siis 65 coinssia profittia per kortti, kerrottuna yhdellätoista se tekee huimat 715 coinssia! Onnittelut! :)

PS: mieluummin pelaan yhden pelin ja saan siitä 690 coinssia (koska EA:n tarjoama 200 coinssin boost)

Ei kannata aliarvioida nyt. Täs pelis on se hyvä puoli että marketti pyörii melkein täyttä häkää 24/7 ja jo pienillä marketti muuveilla rikastuu aika äkki jos muistaa sieltä webappista tai kännystä painaa "relist" aina tunnin välein.

Jostain se on aloitettava. :)

Laitoin 68 kpl Longeja myyntiin 800 coinssia/kpl ja jo reilusti yli puolet korteista on myyty, noin 8,5k tienattu jo noilla, joka on mun mittakaavassa ihan mukava summa, sillä kaikki varani laitoin riskillä kiinni pakkoihin huonolla menestyksellä.

PS: mieluummin kerään noin rahaa kuin pelaamalla ilmaispakoista kerätyllä non-rare kulta/hopea tiimillä.

Laitoin 68 kpl Longeja myyntiin 800 coinssia/kpl ja jo reilusti yli puolet korteista on myyty, noin 8,5k tienattu jo noilla, joka on mun mittakaavassa ihan mukava summa, sillä kaikki varani laitoin riskillä kiinni pakkoihin huonolla menestyksellä.

PS: mieluummin kerään noin rahaa kuin pelaamalla ilmaispakoista kerätyllä non-rare kulta/hopea tiimillä.

Niin, no se onkin jo kiva summa. Ensiksi vain puhuit yhdestätoista kortista :) Mutta fakta on se, että muutaman satasen takia en persettäni viitsi nostaa :D

Ylös Bottom