Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Evolve - Hirviöö mä metsästän, tahdon saada suuren!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilpikonna 09
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Evolve - Hirviöö mä metsästän, tahdon saada suuren!

helvetti kun olen jäänyt tohon goliahtin Mid-Air Rock Throw juttuun jumiin. onko ehdotuksia miten ton saisi tehtyä?

hohhoh...kahteen päivään en ole monsteriksi päässyt. kaikki uudet huntteritkin se on valinnut läpitte mutta ei ei sitä ***** gholjattia.

Onko muut pelin ennakkotilanneet saaneet luvatun Behemoth lisärin ilmatteeksi? Itseni lisäksi kaksi muuta kaveria omistamme digiversion, mutta behemoth ja uudet hunterit ovat yhä lukittuna ja peli vaatii niiden ostamista. Dear Eki. Missä vika ja mitä voimme tehdä? Otammeko yhteyden Karpoon?

rupee tää maistumaan muutenkin paskalle... se helvetin lintukin tuntuu näkevän aina kaiken. olis vähän reilumpaa jos pääsisi edes sitä jotenkin karkuun.

ja toi peli-aika miksi se tuntuu loppuvan niin helvetin nopeasti...myisin pois koko paskan jos olisi levyversio.

testasin tätä pitkästä aikaa ja on kyllä kuollu koko peli :D. peliä odotin 15minuuttia ja siltikin jäi aina joku pois. tosin yks hyvä asia on todettava että globaali ränkissä nousin kun raketti ja ihan siitä syystä että pelaajat oli level5 tason pelaajia.

harmi, mä odotin tätä mutta monsterin voimia päivitettiin niin että aloittelevilla hunttereilla olisi helpompaa päästä sisään peliin ja nyt se koustautu kun jos vähänkin pelaaja tietää millä pelaa niin monsterilla ei ole mitään saumaa.

Mites, pelaako KUKAAN tätä enää?

Olis melkee ilmanen tuolla Black Friday alessa

Nähtävästi F2P -malli ei tuonut toivottua tulosta.

Evolve will no longer be supported by its developer, effective immediately. However, the game’s servers will remain online “for the foreseeable future.”

he news comes via an emotional blog post by Turtle Rock Studios co-founder Chris Ashton. In the post, titled “Our Final Message To Our Evolve Community,” he made it clear that Turtle Rock does not own Evolve, and it was not the developer’s choice to end work on the game at this point.

...

Ashton says Turtle Rock was hoping to continue work on in the game in the form of Evolve: Stage 2, the revised name for the free-to-play version. The developer planned to bring Stage 2 to consoles in the near future, but “it looks like that’s just not meant to be.”

- Polygon: Turtle Rock Studios to end support for Evolve (update)

Ylös Bottom