Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One -pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: Xbox One -pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Millonkohan ton Fallout 4 pelin sais uutena 30€ pintaan ku hinta ei vaan tunnu tippuvan toisin kun monissa muissa viime vuoden hittipeleissä?
 
Vastaus: Xbox One -pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Gears of War 4 latauskoodi 35,95€

Tuolta ostanut liveaikaa ja hyvin on toiminut, mutta ennakkotilauksista ei ole kokemusta.
Kiinnostaisi kyllä tuohon hintaan. Noissa latauskoodeissa ei siis ole aluekoodeja? Tiedän kyllä, että voisin varmaan jenkkitilillä ladata, mutta haluan pitää kaikki ostokset yhden tilin alla.
 
Vastaus: Xbox One -pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Kiinnostaisi kyllä tuohon hintaan. Noissa latauskoodeissa ei siis ole aluekoodeja? Tiedän kyllä, että voisin varmaan jenkkitilillä ladata, mutta haluan pitää kaikki ostokset yhden tilin alla.

Ei ole aluekoodeja näissä latauskoodeissa, kun olen itse välillä ostellut jenkki amazonista koodeja ja olen pystynyt omalla suomitunnuksella ne käyttämään.
 
Vastaus: Xbox One -pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistäs nykyään kannattaa ostaa live-aikaa? Tähän asti on ollut automaattiuusinnalla, mutta siinäkin voisi pian säästää puolet...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One -pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kiitos, cdkeysistä tilasin ja MS tarjosi yhtä lisäkuukautta kun laittoi automaattiuusinnan taas päälle [emoji1]
 
Ylös Bottom