Vastaus: Helldivers - Levitetään galaktista demokratiaa yhdessä!
Itse olen mennyt 3-5 lvl peleihin, vaikka ne ovat hieman alle sen tason jossa haluaisin pelata. Yleensä näissä peleissä on tasoa nostettua, kun on vain saatu toimiva ryhmä kasaan.
Oman pelin aloittaminenkin on aika helppoa, kunhan vain avaa pelin asetuksella kaikille ja muistaa heittää sen SOS-beaconin mahaan.
Tämä on outo peli. Peliä pelattessa oppii koko ajan lisää, vaikka itsellä on jo takana reilu 10+ tuntia peliä.
Normaalisti pelien mekaniikka on jo tässä vaiheessa hyvinkin perillä, mutta Helldiverssissä koko ajan paljastuu lisää ominaisuuksia kun pelin vaikeustasot nousevat.
Näitä ovat esimerkiksi:
Oletteko keksineet näihin tilanteisiin vastakeinoa?
Tuntuu että peleihin on välillä aika haastava päästä. Johtuu todennäköisesti siitä, että viikonloppuna oli paljon pelaajia linjoilla ja useat yrittivät samaan aikaan samoihin peleihin. Joutui aika pitkäänkin hieromaan, että pääsi sopivaan peliin sisään. Ruuhkasta kielii myös se, että jonkun lähtiessä pelistä korvaaja tuli hyvin nopeasti tilalle.
Mutta hivenen ontuvalta tuo matchmaking tuntuu nyt, kun pelaajia on enemmän linjoilla. 90% tarjotuista peleistä on jo valmiiksi täynnä ja lopuista suurin osa jotain tasojen 1-3 läpsyttelyitä. Mahtaako se sitten vaikuttaa, kun tuota kehumista en ole muistanut käyttää enkä kyllä ole niitä saanutkaan kuin kerran muistaakseni.
Itse olen mennyt 3-5 lvl peleihin, vaikka ne ovat hieman alle sen tason jossa haluaisin pelata. Yleensä näissä peleissä on tasoa nostettua, kun on vain saatu toimiva ryhmä kasaan.
Oman pelin aloittaminenkin on aika helppoa, kunhan vain avaa pelin asetuksella kaikille ja muistaa heittää sen SOS-beaconin mahaan.
Tämä on outo peli. Peliä pelattessa oppii koko ajan lisää, vaikka itsellä on jo takana reilu 10+ tuntia peliä.
Normaalisti pelien mekaniikka on jo tässä vaiheessa hyvinkin perillä, mutta Helldiverssissä koko ajan paljastuu lisää ominaisuuksia kun pelin vaikeustasot nousevat.
Näitä ovat esimerkiksi:
Tyhjän lippaan vaihtaminen vie pitempään aikaa kuin ammuksia sisältävän lippaan vaihtaminen. Ammusten läpäisykykyyn vaikuttaa kulma, jossa ammukset osuvat viholliseen. Liekinheittimen tartuttaman tulen saa sammumaan heittäytymällä maahan.
Oletteko keksineet näihin tilanteisiin vastakeinoa?
Mitä pitäisi tehdä, kun alienin isku sekoittaa ohjauksen suunnat? Tai kun ötökkä saa iskettyä myrkyt naamalle?