Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mad Max

Vastaus: Mad Max

Joku 8h tätä nyt takana. Nättiä ja brutaalia. Hyvää lämmittelyä Fallouttia odotellessa.
Jotenki letkeä meno ajellessa. Vähän niinku Driver aikanaan :D

Onko tämä huippupeli? Tuskin. 8/10 mutta fiiliksestä ja houreisesta menosta plussaa.

Tuo photomode on aikas kiva lelu.
 
Vastaus: Mad Max

Hyvin on peli maistunut, meni illalla turhankin pitkään kun ei malttanut lopettaa. Ihan kivasti esim. lootin keräilyssä on paikoissa vaihtelua, joutuu edes hieman kurkkimaan ympärilleen että löytää kaikki. Varsin helpolta vaikuttaa näin alussa mutta itseäni ei haittaa, fiilis on hyvä ja pääsee rauhassa katselemaan paikkoja. Tappelut yllätti "munakkuudellaan", rystyset paukkuu vihulaisiin vakuuttavasti.

Hassu juttu sattui Maxille kerran kun olin etenemässä sisätiloihin ja myrsky nousi, juuri kun oli menossa oviaukosta sisätilaan niin myrsky heittää kohtuu kokoisen metallilevyn päin max raukkaa.. max heitti luonnollisesti voltin :)

Onko porukalla mitään hajua miten saa helposti selvitettyä
onko joku auto jo kerätty talliin? Voihan sitä valikosta yrittää arpoa onko samannäköistä autoa haettu tms mutta selviääkö muuten?
 
Vastaus: Mad Max

Eilen ei vielä ehtinyt laittaa Maxia tulille, mutta tänään voisi aloittaa aavikolla rellestyksen. Omat odotukset ovat itse asiassa aika korkealla juuri tuon avoimen maailman osalta. Tykkäsin esimerkiksi jo parissa edellisessä Far Cryssä enemmän juuri tukikohtien vapauttamisesta ja muusta vapaasta mellastamisesta, kuin varsinaisesta tarinasta.

Mutta näin tarkkana, järjestyksen achievement-huorana huomasin kauhukseni, että Mad Maxin saavutuksista eivät kaikki ole tasakymppejä tai -vitosia vaan sieltä saa kahta, kolmea ja kahdeksaa pistettä per saavutus. :eek::eek::eek::rolleyes::D No nyt on pakko hankkia 1000/1000 -pojot.
 
Vastaus: Mad Max

Onko porukalla mitään hajua miten saa helposti selvitettyä
onko joku auto jo kerätty talliin? Voihan sitä valikosta yrittää arpoa onko samannäköistä autoa haettu tms mutta selviääkö muuten?

Eipä ole tietoa. Kieltämättä kun ovat melko samannäköisiä, niin saisi peli kertoa että tämä löytyy jo tallista, ennen kuin sen sinne ajaa.
 
Vastaus: Mad Max

moi kun nyt on vielä vähän hakusessa tämä peli ja ehkä myös englanti niin haluaisin vastauksen 2 asiaan eli:

mikä on tämä ahioment(nimi meni kutakuinkin tuohon suuntaan) juttu siellä tallissa, tuntuisi kun olisi 2 eri mahdollisuutta rakentaa auto?

toinen on vähän tyhmäkysymys eli: miksi en saa tarkkuuskivääriä siihen ennakkotilaus autoon(ehkä syy on mennyt juurikin tuon huonon englanninkielen takia sivuu.)

peli yllätti kyllä positiiviseesti koska olen vähän mad max-maailman fani ja alkoholin minut ympäri puhuttuaan suostuin tämän ostamaan. mieleeni seuraavan aamuna hiipi pieni paniikki että jos tämä nyt on samallainen tekele kun lisenssipelit yleensä :/(kokemusta on ensin aliens colonial marinesta ja sitten Ramposta). luojan kiitos tämä oli kyllä erittäin kelpo tekele. itseäni pisti silmään grafiikka joka oli todella hyvä sekä tekemistä riittää.

itsellä on tullut seuraavanlaisia bugeja:pistän rähinän näitä tienritareita vastaan ja kesken tappelun PUFF nää häviää kun ei ikinä siinä olisi ollutkaan(myös ruumiit katoaa) toinen on että joskus fps laskee pleikkari ykkösen tasolle.
 
Vastaus: Mad Max

Ihmettelin sitä ennakkotilaus tai PS4 extra autoa että miksi ei näy niin koodihan oli syötetty mutta jotenkin oli lipsahtanut 2 koodin syöttämisen jälkeen se varsinainen lataus :mad: Eli vakio autoa olen rakennellut mättämällä siihen sikana scräppiä. En vielä kerennyt tarkastaa että onko niin että jokaiseen autoon pitää ostaa erikseen osat vai onko kaikki ostetut osat käytettävissä kaikille autoille?
 
Vastaus: Mad Max

Peliä takana noin 8 tuntia ja tuntuu että pelistä avautuu vielläkin uusia juttua, tässä on näköjään myös noita tukikohtien rakentelua osilla. Tekemistä tuntuu piisaavan, että kyllä tähän tunteja tulee uppoamaan. Yhdessä kohtaa en tiedä onko bugi vai teinkö itse jotain väärin, kyseessä kuumailmapallo paikka. Meni. koriin niin peli ilmoittaa että generaattorista bensa loppu no hain kanisteri mutta mistään peli ei suostu kaatamaan bensaa generaattoriin. Täytyy kokeilla joku kerta uusiksi. Tuohon vuorokauden aikaan ei pysty ilmeisesti itse vaikuttaan, no kyllä tuo yökin aika hyvältä tässä näyttää. Osa tappelukohtauksista vaikuttaa kyllä ihan haastavalta ja olen monesti joutunut uusiksi ottamaan, Max ei hirveästi damagea kestä vaikka olen vähän jo sitäkin päivittänyt.
 
Vastaus: Mad Max

Yhdessä kohtaa en tiedä onko bugi vai teinkö itse jotain väärin, kyseessä kuumailmapallo paikka. Meni. koriin niin peli ilmoittaa että generaattorista bensa loppu no hain kanisteri mutta mistään peli ei suostu kaatamaan bensaa generaattoriin. Täytyy kokeilla joku kerta uusiksi.

Samaa pähkäilin itsekin mutta kyllä se täyttökohta löytyi kun nysväsi aikansa.

Jos joku ei ole huomannut niin ps4 päänäytössä kun menee pelin kohdalle niin sieltä löytyy yksi ilmainen ladatattava auto (olikohan joku energiajuoma sponssaus)
 
Vastaus: Mad Max

mikä on tämä ahioment(nimi meni kutakuinkin tuohon suuntaan) juttu siellä tallissa, tuntuisi kun olisi 2 eri mahdollisuutta rakentaa auto?

toinen on vähän tyhmäkysymys eli: miksi en saa tarkkuuskivääriä siihen ennakkotilaus autoon(ehkä syy on mennyt juurikin tuon huonon englanninkielen takia sivuu.)

Archangel = arkkienkeli. Hieman samaa olen ihmetellyt itsekin. Sain ensimmäisen arkkienkelin rakennettua eli The Jackin, mutta jotenkin en mielestäni saa valittua sitä. Autotallissa auton vieressä seisoessa ruutuun tulee näkyviin valinta, jossa voi valita eri auton. Siitä voi valita jopa rakennetun arkkienkelin. Mutta kun valitsen sen, mielestäni ajoneuvo on hieman erinäköinen. Yhdessä kisassa pääsin kuitenkin valitsemaan The Jackin. Mutta jotenkin ei ole ihan täysin avautunut tuo normiauton päivitys ja arkkienkeleiden rakennus.

Itse asiassa yhtään autoa ei tullut ennakkotilauksen mukana. Auto (=runko) on Magnum Opus ja siihen voi valita uuden korin. The Ripper oli ennakkotilauksen mukana tullut kori ja ainakin sen saan itse valittua valikosta. Ekan kerran kun sen valitsin, oli minullakin ongelmia tarkkuuskiväärin kanssa. Sitä ei näkynyt enkä voinut ampua, vaikka olin snipermoodissa. Eilen se kuitenkin toimi ihan hyvin ja mielestäni minulla oli autossa joko The Ripper runko tai sitten arkkienkeli The Jack.

Ihmettelin sitä ennakkotilaus tai PS4 extra autoa että miksi ei näy niin koodihan oli syötetty mutta jotenkin oli lipsahtanut 2 koodin syöttämisen jälkeen se varsinainen lataus :mad: Eli vakio autoa olen rakennellut mättämällä siihen sikana scräppiä. En vielä kerennyt tarkastaa että onko niin että jokaiseen autoon pitää ostaa erikseen osat vai onko kaikki ostetut osat käytettävissä kaikille autoille?

Juu tätä itsekin olen miettinyt, enkä minäkään ole päivittänyt kuin yhtä koria.

Yhdessä kohtaa en tiedä onko bugi vai teinkö itse jotain väärin, kyseessä kuumailmapallo paikka. Meni. koriin niin peli ilmoittaa että generaattorista bensa loppu no hain kanisteri mutta mistään peli ei suostu kaatamaan bensaa generaattoriin. Täytyy kokeilla joku kerta uusiksi.

Kuumailmapallon lähellä on letkuja ja kun niitä seurailee, löytyy sekä käynnistykahva että bensasuppilo (eri paikoista). Suppilon kohdalla refuel ja sen jälkeen virrat päälle niin pitäis onnistua.

Huh huh, on tämä kyllä loistavan addiktiivinen peli. Eilenkin oli niin eeppistä meininkiä ettei mitään rajaa. Tiedän, että jossain vaiheessa peli alkaa luultavimmin toistamaan itseään, koska joka alueella tehdään samantyyppisiä tehtäviä. Mutta ei haittaa yhtään. Jotenkin tuntuu, että tässä tuo mättäminen ja tuhoaminen on vaan niin mielekästä, ettei siihen kyllästy. Me like :)
 
Vastaus: Mad Max

Samaa pähkäilin itsekin mutta kyllä se täyttökohta löytyi kun nysväsi aikansa.

Jos joku ei ole huomannut niin ps4 päänäytössä kun menee pelin kohdalle niin sieltä löytyy yksi ilmainen ladatattava auto (olikohan joku energiajuoma sponssaus)

Juu sekä kaksi ilmaista hood ornamenttia. Ainakin Storessa 4free.
 
Vastaus: Mad Max

Archangel = arkkienkeli. Hieman samaa olen ihmetellyt itsekin. Sain ensimmäisen arkkienkelin rakennettua eli The Jackin, mutta jotenkin en mielestäni saa valittua sitä. Autotallissa auton vieressä seisoessa ruutuun tulee näkyviin valinta, jossa voi valita eri auton. Siitä voi valita jopa rakennetun arkkienkelin. Mutta kun valitsen sen, mielestäni ajoneuvo on hieman erinäköinen. Yhdessä kisassa pääsin kuitenkin valitsemaan The Jackin. Mutta jotenkin ei ole ihan täysin avautunut tuo normiauton päivitys ja arkkienkeleiden rakennus.

Itse asiassa yhtään autoa ei tullut ennakkotilauksen mukana. Auto (=runko) on Magnum Opus ja siihen voi valita uuden korin. The Ripper oli ennakkotilauksen mukana tullut kori ja ainakin sen saan itse valittua valikosta. Ekan kerran kun sen valitsin, oli minullakin ongelmia tarkkuuskiväärin kanssa. Sitä ei näkynyt enkä voinut ampua, vaikka olin snipermoodissa. Eilen se kuitenkin toimi ihan hyvin ja mielestäni minulla oli autossa joko The Ripper runko tai sitten arkkienkeli The Jack.



Juu tätä itsekin olen miettinyt, enkä minäkään ole päivittänyt kuin yhtä koria

joo siis sori tarkotin juuri tuota koria, eli voipi olla joku bugi?, koska kummiskin menee sinne taakse ja kuvittelee kovin sitä pitävän kädessä. liekkö mulla joku vähän vajaampi max?. tämän korin vaihdon olen tehnyt monta kertaa ja käynnistänyt pelin mutta aina vaan max hallusinoi siellä takana.

mitä mä teen semmosella arkkienkelillä? sitä vaadittiin ainakin yhessä tehtävässä, mutta kun tykkään tosta ripperistä niin haluaisin sen myös pitää.
 
Vastaus: Mad Max

joo siis sori tarkotin juuri tuota koria, eli voipi olla joku bugi?, koska kummiskin menee sinne taakse ja kuvittelee kovin sitä pitävän kädessä. liekkö mulla joku vähän vajaampi max?. tämän korin vaihdon olen tehnyt monta kertaa ja käynnistänyt pelin mutta aina vaan max hallusinoi siellä takana.

mitä mä teen semmosella arkkienkelillä? sitä vaadittiin ainakin yhessä tehtävässä, mutta kun tykkään tosta ripperistä niin haluaisin sen myös pitää.

Luulen että toi tarkkuuskivääri juttu on vaan bugi. Kun valitset sniperia, paina d-padista alas vain pari sekuntia. Jos painaa liian pitkään, Max palaa takaisin kuskin paikalle. Kokeile myös sitä, että menet ulos autosta ja mene auton taakse. Valitse sitten snipermoodi.

Juu yhdessä tehtävässä pitää The Jack arkkienkeli rakentaa ja jotenkin musta tuntuu, että ne ovat vain valmiita set-uppeja eri autoille tai jotain.

Tuolla lisää arkkienkeleistä:

http://steamcommunity.com/app/234140/discussions/0/527273983049129326/
 
Vastaus: Mad Max

Pitikö tuo ripperi olla täysin upgredattu kun sen on ladannu vai onko se vaan pelkkä kori? Jäin eilen vähän pähkäilemään
 
Vastaus: Mad Max

Pitikö tuo ripperi olla täysin upgredattu kun sen on ladannu vai onko se vaan pelkkä kori? Jäin eilen vähän pähkäilemään

Pelkkä kori. Lisäksi mulla oli muistaakseni joku warrior-pack koodi pelin mukana. Oliskos ollut 12 hood-ornamenttiä, mutta kaikki ne ovat kyllä vielä lukittu. Mietin vaan että aukeavat kai jossain vaiheessa pelin edetessä tai jotain...
 
Vastaus: Mad Max

Pelkkä kori. Lisäksi mulla oli muistaakseni joku warrior-pack koodi pelin mukana. Oliskos ollut 12 hood-ornamenttiä, mutta kaikki ne ovat kyllä vielä lukittu. Mietin vaan että aukeavat kai jossain vaiheessa pelin edetessä tai jotain...

Oukei, mul tuli kans tuo hood-ornament lappunen.
 
Vastaus: Mad Max

Luulen että toi tarkkuuskivääri juttu on vaan bugi. Kun valitset sniperia, paina d-padista alas vain pari sekuntia. Jos painaa liian pitkään, Max palaa takaisin kuskin paikalle. Kokeile myös sitä, että menet ulos autosta ja mene auton taakse. Valitse sitten snipermoodi.

Juu yhdessä tehtävässä pitää The Jack arkkienkeli rakentaa ja jotenkin musta tuntuu, että ne ovat vain valmiita set-uppeja eri autoille tai jotain.

Tuolla lisää arkkienkeleistä:

http://steamcommunity.com/app/234140/discussions/0/527273983049129326/

hei kiitos neuvosta! ja karsivällisyydestä :D .

yritän nyt sitten saada ton toimimaan. tuliko toi warrior-koodi digitaalisiin latauksiin?
 
Vastaus: Mad Max

Mulla kanssa ongelmia, että ei pysty tankkaamaan yhtä generaattoria vaikka kuinka juoksen sen ympärillä :-(
 
Vastaus: Mad Max

Mulla kanssa ongelmia, että ei pysty tankkaamaan yhtä generaattoria vaikka kuinka juoksen sen ympärillä :-(

Kyse siis tästä kuumailmapallosta? Mee siihen korin viereen jossa näkyy keltasta sitten refuel;)

Bandicoot: hood-ornamentit pitää löytää :) Ite löytänyt 2 mikkä oli tuos DLC lappusessa.
 
Vastaus: Mad Max

Eipä mitään :) Warrior-koodi kyssäriin en osaa vastata, kun itselläni fyysinen versio.

joo löysin ne hood-ornamentit, sekotin ne ensin konepeltiin mutta ne olikin jotain koristeita :D .

toi kiikaritähtäimen puuttuminen riipperistä on perseestä. toiseks youtubessa on vain videoita missä ILMOITETAAN että semmonen bugi on :D . noh onneksi päivitin harppuunan melkein kokonaan niin siillä saa kiikarikiväärin suhkot hyvin korvattua, ei nyt kokokaan mutta osittain riipperistä en luovu!!.

vähän laskee tuo innostus tilata pelejä ennakkoon kun rupee pelit olee tämmösiä(tässäkin ollut suunnattomasti bugeja jotka ärsyttää mm:convoy-saatueen katoaminen,välillä kestää jopa pari minuuttia että myrskyn äänet kestää myrskyä pitempään) . jos betan saa ennen peliä niin silloin voi pelin miettimistä ennakkoon.
 
Ylös Bottom