Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mad Max

Vastaus: Mad Max

Kyl tota herkkyyden säätöä kaipaisi ohjaimellekin. Ihmettelin tota samaa PC:llä. Hiiren herkkyyttä pystyy säätämään, mutta ohjaimen säädöistä kyseinen asetus puuttuu. Ei tuohon nyt pelaaminen lopu, mutta ihmeellinen homma joka tapauksessa.
 
Vastaus: Mad Max

Mun mielestä se auto kääntyi ihme viivellä, ennen kuin siihen sai asennettua parempaa jousitusta yms. Tai sitten vaan totuin siihen, mutta kyllä siinä viivettä on/oli.

Tuli huomattua kanssa ihan sama asia, että auto ohjautuu paremmin, kun on päivitellyt jousia ym..
 
Vastaus: Mad Max

No sehän on tarkotuskin että auton ohjattavuus yms paranee kun autoa päivittelee.. :D
Päteekö sama hahmon ohjaukseen? Vähän vaan ihmetyttää kun hiiri -ja näppis -kombolle voi tehdä säädöt herkkyyden suhteen , mutta ohjaimelle ei. Tämä siis Pc:llä.

Mua ei siis sinänsä häiritse auton ohjattavuus. Tiedän että siihen tehdyt muutokset vaikuttavat sen käyttäytymiseen.
 
Vastaus: Mad Max

Päteekö sama hahmon ohjaukseen? Vähän vaan ihmetyttää kun hiiri -ja näppis -kombolle voi tehdä säädöt herkkyyden suhteen , mutta ohjaimelle ei. Tämä siis Pc:llä.

Mua ei siis sinänsä häiritse auton ohjattavuus. Tiedän että siihen tehdyt muutokset vaikuttavat sen käyttäytymiseen.


Ei kyllä toi ukon ohjaus pysyy samana ainakin boxilla. Itse totuin nopeesti ohjaukseen, ei valittamista.. Oon kyllä erittäin tyytyäinen peliin, muutama pieni bugi vaan tullu vastaa muuten rullaa oikein hyvin. Vähän on semmosta omapäistä seikkailua enemmänkin ollu tähän asti pelaaminen ja ei niin tavotteellista.. Nyt vasta rupesin etsiin kunnolla tavaraa tonne linnotukseen että siitä saa luxuxen :cool: Näemmä noita autoja saa keräillä ihan huolella ja yks ihan pätevä menopeli löyty millä voi tiputella miinoja.. Mites toi miinojen raivaus menee en oo vielä kokeillu? Kerran ajoin vaan miinakentän ohi kun hain koiran nii se rupes jotai meuhkaan, mut en sen enempää kokeillu miten homma toimii..
 
Vastaus: Mad Max

Ei kyllä toi ukon ohjaus pysyy samana ainakin boxilla. Itse totuin nopeesti ohjaukseen, ei valittamista.. Oon kyllä erittäin tyytyäinen peliin, muutama pieni bugi vaan tullu vastaa muuten rullaa oikein hyvin. Vähän on semmosta omapäistä seikkailua enemmänkin ollu tähän asti pelaaminen ja ei niin tavotteellista.. Nyt vasta rupesin etsiin kunnolla tavaraa tonne linnotukseen että siitä saa luxuxen :cool: Näemmä noita autoja saa keräillä ihan huolella ja yks ihan pätevä menopeli löyty millä voi tiputella miinoja.. Mites toi miinojen raivaus menee en oo vielä kokeillu? Kerran ajoin vaan miinakentän ohi kun hain koiran nii se rupes jotai meuhkaan, mut en sen enempää kokeillu miten homma toimii..

Siinä kun se koira alkaa räyhää nii kato mihii suuntaa se koira möllöttää ja räyhää ja ajaa sen mukaisesti, sit ku se alkaa räyhää hulluna olet miinan löytäny. Sit vaa autosta ulos ja miina purkuhommiin.

Peli kyl vaa maistuu edelleen, ei tässä ehi kyllästymään. Pakko päivittää kärryä koko ajan paremmaks ja pakko päivittää tukikohtia ja kerätä romua että on varaa päivitellä ukkelia ja autoa. Pelin maailma on kyllä todella yksityiskohtainen ja jotkut mestat ovat todella huolella suunitelty, kaiken maailman lentokone ja laivoromuista rakennettuja tukikohta ym.

Todella hauskaa tutkia semmosii mestoja, aavikko ei myöskään ole sitä saman väristä ruskeeta hiekkaa kilometritolkulla, on hiekka-aavikkoa ja tänää ilmeisesti olin jossain joka oli aikoinaan meri, nyt sielä oli vaan valkoista meri suolaa? ja jotain kuivuneita koralleja. Sen lisäksi on jotain mineraali aavikkoa, kivivuoria jne. Että ei todellakaan ole tylsä maailma.

Eilen oli MGSV päivä, tänään Mad Max päivä! Pitää varmaa tehää joku aikataulu että milloin pelaa mitäkin peliä, mutta kummankin kun aloittaa ei sitä voi lopettaa kesken. Itse totuin kyllä hieman kömpelöhkö alun jälkee ohjaukseen, auto tietenkin tuntuu paremmalta kun siihen lykkää palikkaa, eikä se ukkokaa nyt täysin avuton ole.
 
Vastaus: Mad Max

Nämä on juuri ne jotka mua kiinnostais, mutta kun katsoin eilen taas pelivideoita, niin jotenkin näyttää niin tylsältä maailmalta ja itsensä toistamiselta et innostus lopahti taas ihan pohjille. Täytyis oikein päästä jossain koittamaan ennen ostoa.
Itsekin aluksi luulin että pelimaailma voi olla aika tylsä, mutta aika hyvin tuolla on erillaisia paikkoja ja itsellä noin puolet viellä mapista tutkimatta. Aina kun menee uuteen paikkaan niin tuntuu että on vaikea arvioida kummoinen se on ja minkä kokoinen, välillä mennään maan alle ja taas välillä aika korkealla. Koukuttava peli kyllä.
 
Vastaus: Mad Max

https://www.youtube.com/watch?v=8lcslKNCHG0 En tiedä onko bugi, mut nyt tänään kun aattelin ton archangelin saada avattua niin mulla ei kans ollu auki toi osa mikä näkyy videollakin vaikka kaikki mahdollinen tehtynä noilta alku alueilta.. Aukes kun noi kaikki auton osat näppäili meneen. Onneks on youtube, olis tohonki saanu päätään vaivata ties kuinka kauan...
 
Vastaus: Mad Max

Bugittaako muilla tietyt äänitehosteet? Vesipullon täyttöääni/juomisääni ei enää toimi ollenkaan, auton äänet häviävät välillä ja tulevat takaisin taas, kun nousee autosta pois ja hyppää uudelleen kyytiin. Myöskin keskusteluissa puhe on välillä epäsyncissä.
Toivottavasti seuraava päivitys korjaa ongelman.
 
Vastaus: Mad Max

Bugittaako muilla tietyt äänitehosteet? Vesipullon täyttöääni/juomisääni ei enää toimi ollenkaan, auton äänet häviävät välillä ja tulevat takaisin taas, kun nousee autosta pois ja hyppää uudelleen kyytiin. Myöskin keskusteluissa puhe on välillä epäsyncissä.
Toivottavasti seuraava päivitys korjaa ongelman.

Pieniä ääniongelmia on ps4 versiossa itselläni ollut, auton äänien häviäminen kerran, myrskyn äänet jatkuivat kun meni autoon takaisin (hetki myrskyn loppumisen jälkeen)
 
Vastaus: Mad Max

Onkos muilla jäänyt tarinaan liittyvät tehtävät vähemmälle huomiolle?

Oon pelannu n. 20 tuntia ja en ole montaa tarinatehtävää tehnyt (pitäisi varmaan alkaa hoitamaan niitäkin pois), kun on tullut kerättyä collectableja ja tehtyä kaikke muuta :D
 
Vastaus: Mad Max

Onkos muilla jäänyt tarinaan liittyvät tehtävät vähemmälle huomiolle?

Oon pelannu n. 20 tuntia ja en ole montaa tarinatehtävää tehnyt (pitäisi varmaan alkaa hoitamaan niitäkin pois), kun on tullut kerättyä collectableja ja tehtyä kaikke muuta :D
Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. :D Tulee aina jotain muuta kiinnostavampaa eteen, niin ei saa tarinaa eteenpäin. Leirejä olen käynyt valtaamassa sekä muutenkin tutkinut maita ja mantuja. Ohjelmaan on kuulunut myös romun keräily sekä auton, tukikohdan ja kamppeiden päivittäminen. Hyvin tämän parissa saa ajan kulumaan. Mulla taitaa olla noin kymmenen tuntia mittarissa.

Capture moodi on myös hauska lisä omine instagram tehosteineen. Tässä yksi karu otos Maxin seikkailuista.

ffe315d3fa7619e83ae1999904830935.jpg


E: Sen verran hyvin tämä on ilmaissut mukaansa, että saa MGS odottaa hyllyssä vuoroaan. Täytynee tämä ahmia kokonaisuudessaan sitä ennen.
 
Vastaus: Mad Max

Arvosteluissa on ollut paljon kritiikkiä taistelusysteemistä "kun on vaan yksi nappi" ja sitä että oma lyönti ei katkea jos painaa "torju" nappia. Kyllä vähän pitää ihmetellä tätä kritiikkiä. Ensinnäkin kun lyöntiä ei saa keskeytettyä yleensä niin sehän vaan lisää taistelun vaativuutta olemalla hiukan "luonnollisempi". ja sitten kun vaikeustaso vähän kasvaa niin voi juutas kun joutuu jo keskiverto/huono? pelaaja miettimään miten 12 vihun (huom. 3-5 eri tyylistä vielä) jengistä selviää :eek: Oma Max on lähes max mutta taistelutaidoissa on hiomista pahimmissa karkeloissa, apuna tullut käytettyä bensakanistereita, haulikkoa, seinää, tulta, erikoislyöntejä jne ja silti joutuu pinnistelemään. Että varsin monipuoliseksi on kuitenkin taistelut saatu.

Ja ah kun on kiva riisua noita camppejä etsimällä hyviä sniputus paikkoja joista saa "sota itkijät" tiputettua maanpinnalle :)

Ihme peli, tunteja kulunut ihan julmetusti...
 
Vastaus: Mad Max

Mulle on käynyt ihan samalla tavalla. :D Tulee aina jotain muuta kiinnostavampaa eteen, niin ei saa tarinaa eteenpäin. Leirejä olen käynyt valtaamassa sekä muutenkin tutkinut maita ja mantuja. Ohjelmaan on kuulunut myös romun keräily sekä auton, tukikohdan ja kamppeiden päivittäminen. Hyvin tämän parissa saa ajan kulumaan. Mulla taitaa olla noin kymmenen tuntia mittarissa.

Capture moodi on myös hauska lisä omine instagram tehosteineen.

Sama vika. Juoni ei etene yhtään kun painaa menemään pitkin maita ja mantuja uusia paikkoja tutkiskellen. Todella viihdyttävä peli kyseessä.

Tuon kameran kanssa on tullut itsekin kikkailtua. Se mikä on hienoa, niin tuosta maailmasta löytyy väriä eikä se ole tasapaksua hiekanväriä joka puolella.

madmaxzuq32.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mad Max

Pari kuvaa, mitä tuli napattua..

sat_sep_5_18-25-29_utk7pjh.png


sat_sep_5_18-25-04_utgkq39.png


PS. miten saan tuon näyttökuvan isommaksi?

Kuvat saa isommaksi, kun laitat vaikka abload.de sivulle ja kun lisäät ne tänne, niin otat tuon "Retrieve remote file and reference locally" kohdan pois..
 
Vastaus: Mad Max

Mad Maxin on myös siksi niin viihdyttävä koska tuosta pelaamisesta on hiottu sen verran toimivaa, että pelaaja tuntee "homma olevan hallussa".
Ainakin itsestäni on mukava pelata kun tiukemmissakin tilanteissa pakketti pysyy kasassa eikä tule mitään "väärä nappi" tai "väärä ase" sähläystä mukaan.
Auto- ja nyrkkitappeluissa on sopivasti eri variaatioita, mutta ei kuitenkaan liikaa kaikkea joka hidastaisi taistelua taikka sekottaisi pelaajaa kun pitää jonkun napin takaa valita toiminto/ase yms. monimutkaisempia monen napin kikkailuita.
Tappelut on puhdasta turpaanvetoa eikä toimintojen muistelemista.

Erityismaininta pitää myös antaa siitä, että peli on PC:llä toiminut ensimmäisestä päivästä lähtien moitteetta ja täydellä 60fps:llä grafiikkojen ollessa max - asetuksilla.
Mielellään tuosta sen 18e maksoi.
 
Vastaus: Mad Max

Harrastaako kukaan muu sellaista, että kun kimppuun paahtaa monta autoa kerralla, hyppäätte ulos ja väistelette kuperkeikoilla hetken päälleajajia? Sitten kun warboyt turhautuvat ja hyppäävät ulos omista autoistaan, ne on helppo piestä hengiltä nyrkkitappelussa ja huristella täysin naarumuttomalla autolla omaan tukikohtaan/tuhota scrapiksi vihollisten kulkupelit. :D
 
Vastaus: Mad Max

Harrastaako kukaan muu sellaista, että kun kimppuun paahtaa monta autoa kerralla, hyppäätte ulos ja väistelette kuperkeikoilla hetken päälleajajia? Sitten kun warboyt turhautuvat ja hyppäävät ulos omista autoistaan, ne on helppo piestä hengiltä nyrkkitappelussa ja huristella täysin naarumuttomalla autolla omaan tukikohtaan/tuhota scrapiksi vihollisten kulkupelit. :D

Juu samaa tulee tehtyä välillä. Paitsi convoy-tehtävissä, jossa autot suojelevat kärkiautoa eivätkä kuskit tule ulos tappelemaan. Yleensä menen ulos autosta siitä syystä, että kaveri ehtii korjata kiesin.
 
Vastaus: Mad Max

On kyllä upea peli. Tekemistä riittää pilvin pimein. :D Oon pelannu semmosen 35h. Eikä oo vielä ainakaa tylsyys iskeny. Tarinaa yrittäny pelaa vasta semmosen 6h koko peli ajasta. Räjähdykset on kyllä näyttävintä mitä oon peleissä koskaan nähny. Sekin on jo saavutus sinänsä. :D Saattueita on kyllä hauskaa nyt tuhota kun on saanut autoa kehitettyä. :D


Olikos joku tilannut tämän Gigantista ennakkoon? Saitko pelin ajallaan julkaisu päivänä?
PES 16 pitäs vielä 9 päivää odottaa jos tulee ajallaan niin kuin toivon.
 
Vastaus: Mad Max

Onkos muilla jäänyt tarinaan liittyvät tehtävät vähemmälle huomiolle?

Oon pelannu n. 20 tuntia ja en ole montaa tarinatehtävää tehnyt (pitäisi varmaan alkaa hoitamaan niitäkin pois), kun on tullut kerättyä collectableja ja tehtyä kaikke muuta :D

Mulla on ihan sama tilanne. Lähes kaikkea muuta on tullut tehtyä paitsi juonitehtäviä. Pitää ihan pidätellä itseään, ettei vapauta kaikkia leirejä ja laske alueiden vaaratasoa liian alas, jottei joidenkin haasteiden tekeminen menisi mahdottomaksi.
 
Ylös Bottom