Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mad Max

Vastaus: Mad Max

Mullaki välillä FPS tippuu ja alkaa diashow, se kestää kuitenkin sen muutaman sekunnin ja sit taas rullaa, ei onneksi jatkuvaa nykimistä ole tullut vastaan. Eilen tuli ärsyttävä bugi vastaan, oli tulossa iso myrsky ja mä juoksin johonki onnettomaan telttaan suojaan. No siinä sit istuin ja rojua lensi, sit hetken päästä ilmeisesti siitä rojusta koostui ihmeellinen lasiseinä että en päässyt enää sieltä teltasta pois vaikka kuinka yritin pyöriä, piti käynnistää peli uusiks.

Tähään peliin kyllä olisi sopinut kun nyrkki silmään joku et vois rakentaa omaa tukikohtaa ja sitä sit päivittää, tosin ehkä olisi mennyt liian Falloutiksi, mut voisin kuvitella että pitäis kerätä sitä rojua ja materiaaleja joista sitten alkais rakentaa sitä tukikohtaa tai omaa pientä bunkkeria ja sinne sit rakentais kaikkia vesivarastoja ja ruokavarastoja. Mut joo, ehkä liian RPG meininkiä alkais olee, tämä kun on sitä puhdasta toimintaa ja on tässä sentää se että voit näitä valmiita tukikohtia päivittää joka on jo jotain, sen lisäksi autoa ja hahmoa.

Eilen meni taas muutama tunti, uudelle alueelle tuli mentyä ja on kyllä ehkä parhaimman näköinen peli mitä olen PS4:lla pelannut, tunnelma/äänimaailman ovat tekijät onnistuneet kyllä luomaan melko täydellisesti, hiekka lentelee pitkin aavikkoa ja kaikki näyttää todella aidolta.

Tuntee kyl välillä itsensä niin pieneksi niin isolla aavikolla.
Näytä liitetiedosto 14822
 
Vastaus: Mad Max

Muutaman kerran itselläkin käynyt noin tässä viimeaikoina. Kestää tosiaan sen pari kolme sekunttia ja sit rullaa taas. Kyseessä myös ps4 versio. Ei nyt mitenkään häiritse mun pelaamista.

Sama homma on käynyt mulla Xbox One -versiossakin. Ruudunpäivitys on dipannut pari kertaa, kun on tullut ensimmäistä kertaa jollekin tiheästi kansoitetulle, uudelle alueelle.
 
Vastaus: Mad Max

Muutama kuva bensankatkuisen ja pölyisen matkan varrelta. Ja matka on vasta alussa.

madmax_20150908222610wkkha.jpg


madmax_201509091442041pk89.jpg


madmax_20150909151936dos9z.jpg


madmax_20150909153617axuqq.jpg


madmax_20150909212740cxqbx.jpg


madmax_20150909215305qdo39.jpg


madmax_20150909220632m9uws.jpg


madmax_20150909222419e8ud0.jpg


madmax_20150909223810unswu.jpg


madmax_2015090922593931sek.jpg
 
Vastaus: Mad Max

Tuorein pikkubugi, kameramoodista hävisi kameran liikutteluosio, sitä vaan ei ole enää :) ja samalla :( kun olisin halunnut ottaa parit kuvat juuri nyt..
Edit: uuups...se olikin mennyt videomoodiin :-D
 
Vastaus: Mad Max

Pitääkö se interceptor hankkia kilpaa ajaessa vaiko pelata tarina läpi? Nimittäin tahdon sen auton

Jep. Unlokkautuu kun olet pelannut storyn läpi. Saat myös aidon Mad Max nahkarotsin ja haulikon. Ohessa kuva jonka otin eilen kun meni story läpi: https://www.flickr.com/photos/berduu/20674740034/

Itsellä meni 42 tuntia alkupisteestä storyn loppuun. Toki välissä tuli puuhailtua ja fiilisteltyä vaikka mitä. Vielä on huimasti kaikkea keräiltävää ja tuhottavaa. Huikea ja komea peli.

Ja toki photo moden ja capture moden kanssa on leikitty ja tulee vielä leikittyä pitkään. Tuo täälläkin keskusteltu video mode on kyllä melko ainutlaatuinen konsepti - yksin saa kuvattua ihan kivoja fiilisvideoita, mutta toimintapätkiin tarvitsee jo kaverin.

Tässä pätkää jossa minä kuvaan ja kaveri ohjailee Maxia:

[video=youtube;nMPMva0IZHw]https://www.youtube.com/watch?v=nMPMva0IZHw[/video]
 
Vastaus: Mad Max

Itse photo/video-guru Berdu tonteilla. Hattu pois päästä :) Todella hienoa matskua saa näemmä tehtyä tuolla videomoodilla. Upea video!
 
Vastaus: Mad Max

Joo täytyy kyllä nostaa hattua pelintekijöille kun lisäsivät tällaiset mukavat extrat! Eivät vain ennen julkaisua niitä hirveästi mainostaneet, ei ainakaan omiin silmiin nähnyt mitään aktiivista promoilua sen suhteen. Harmi kyllä Avalanchen seuraavasta pelistä (Just Cause 3) photo mode ilmeisesti puuttuu.
 
Vastaus: Mad Max

Onko kiinnittänyt huomiota paljonko scrappiä mahtaa tuotaa se yksi projekti, joka kerää sitä, kun et pelaa itse peliä, mutta olet kuitenkin onlinessä. Mahtaakohan toimia valmiustilassa?

Ei löydy taiteellista silmää, mutta maisemakuvia on mukava ottaa.

Näytä liitetiedosto 14824
 
Vastaus: Mad Max

Onko kiinnittänyt huomiota paljonko scrappiä mahtaa tuotaa se yksi projekti, joka kerää sitä, kun et pelaa itse peliä, mutta olet kuitenkin onlinessä. Mahtaakohan toimia valmiustilassa?

Itse olen ainakin saanut kahtena päivänä peräkkäin 147 scrappiä, kun latasin pelin ekaa kertaa seuraavana päivänä. Tämä scrappi-määrä tuplaantui, kun rakensin saman projektin myös Gutgashin tukikohtaan.
 
Vastaus: Mad Max

Bugittaako muilla noi tukikohtien statsit? Eilen valloitin pari tukikohtaa ja keräsin kaikki scrapit ja insigniat, mutta silti näkyy, että kaikkia olisin kerännyt 0 kappaletta (ilmoitus tuli kyllä, että location 100% completed)

Pelailen Xbox Onella ja toi bugittaminen alkoi, kun tuli tuo n. 400 megan päivitys jonkin aikaa sitten.
 
Vastaus: Mad Max

Hyvinhan täällä on tuntunu porukalle maistuvan, itse ostin tuon Metal gearin mieluummin heti kun sitä huomattavasti pitempään olen odottanut. Mutta tämä peli on siitä lähtien kiinnostanut kun ensimmäisen kerran kuulin. Menee varmaan omalla kohdalla keväälle ennenkuin ostan mutta jossain vaiheessa varmasti. Tuosta videon teko ohjelmasta ei kyllä tosiaankaan omiin korviin ollut mitään kantautunut etukäteen. Noin hyvää jälkeä jos saa aikaan sillä ja ei edes mainosteta olemassa olosta niin tuntuu vähän oudolle. Nykyään noita pelivideoita kuitenkin aika paljon ladataan nettiin.
 
Vastaus: Mad Max

Pikkasen alkaa rasittaa tuon älytön ruudunpäivityspätkiminen...ei sekunteja vaan yli puolet ajasta kun ajoin yhtä pääteht. isoa kisaa..kiva ohjata kun fps on välillä 5 niin ohjausvaste jotain älytöntä.

Eikä tässä kaikki...
enter underbelly tuon kisan jälkeen kun max oli huonossa kunnossa ja sitten pitäs kellaripaikassa edetä jonnekin.. eka yritys niin max ei päässyt mitään rappusia ylös. Uudelleen käynnistys auttoi vain porras ongelmaan.
Tämä siis ps4:llä...
 
Vastaus: Mad Max

ns. viimeisen osion/tehtävän kohdalla iski peliin outo bugi, hiekkamyrsky alkoi on/off tyylillä ja jatkui tarinan loppuun asti... luulin että peliin kuuluva mutta kun peliä jatkoi lopun jälkeen niin tietyllä alueella myrsky tuli taas on/off tyyliin. Peli piti käynnistää uudestaan että tuo korjaantui.

Miinan metsästyksessä pari bugia, koira haukkui jotain leiriä, enkä sieltä kyllä miinoja löytänyt. Toisella kertaa haukkui ilmeisesti jo tyhjennettyä miinakenttää. Ja taas pelin käynnistys että korjaantui.
 
What a lovely day!
Täytyy sanoo heti kärkeen et kyllä peli ylitti omat odotukset kertaheitolla. Vaikka loppujen lopuksi aika perus openworld -konseptilla mennään, ei tässä oikein mitään kyllästymisen merkkejäkään vielä ilmassa ole. Itselle henkilökohtaisesti tämä peli on iskenyt paljon kovemmin kuin vaikkapa Witcher 3. Maailma on vain erittäin mielenkiintoinen vaikka äkkiseltään se näyttää ja tuntuu kovin kolkalta autiolta.
Oman auton ja Maxin kehittäminen on koukuttavaa, ja kyllä se kaikenmaailman scrapin keräilyki vaan jaksaa pitää mielenkiintoa yllä. Pelkkä autolla kruisailu komeissa maisemissa pärisevien moottoriäänien saattelemana on vain huikeeta. FPS-kuvakulmaan siirryttäessä välillä mukavaa fiilistelyä myös.
Capture moden helppous ja näppäryys tuli kyllä ihan puun takaa itselleni, tulee varmasti kikkailtua hienojen kuvien toivossa. Todella näyttävää jälkeä on täälläkin nähty!
Äsken mentiin täyttärallia takaa-ajossa myrskyn keskellä salamoita väistellen ja sotapoikia brutaalisti piesten. Grafiikat on todella huikeat, räjähdykset ja säätilojen muutokset tuo kyllä pienen wow efektin itselleni lähes aina.
Muut tämän pelin ostopäätöksen kanssa painiskelevat, kehotan ainakin itse antamaan mahdollisuuden vaikka metacritic äkkiseltään ei hypeä aikaan saisikaan (user score lähempänä totuutta). Pientä miinusta pakko antaa ajottaisesta fps tökkimisestä mutta ehkä se paranee tulevaisuudessa.
Pakko mainita vielä Mad Max: Fury Road elokuva - ilman sen kokemista tuskin tätä peliä koskaan olisin hommannut.
Tässä on omaan makuuni juuri sellainen open-world peli jota olen pitkään odotellut. Ehkä lisänä voisi olla jonkinlainen onlinemähinä systeemi mutta ihan singleplayerina tästä riittää hupia vähintään joksikin aikaa [emoji41]
 
Vastaus: Mad Max

Voi veljet kun on upeita kuvia ja hauskoja videoita tehty tästä pelistä. Hitto kun ei ole aikaa pelailla, niin varmaan menee joskus tulevaisuudessa jonkun Gotyn hankintaan tms. tämäkin. Pistäkään lissää videota, näitä on kiva katsella.:cool:
 
Vastaus: Mad Max

Juuh, on tuo kuvaaminen vaan hauskaa puuhaa kaiken muun tekemisen ohessa. Sitä rupeaa oikein katselemaan maisemia vähän sillä silmällä, että mahtaisiko tässä olla kuvan paikka. Tällä hetkellä on noin 25 tuntia mittarissa, ja pääjuoni on jäänyt edelleen kaikenlaisen muun koheltamisen varjoon.

Tässä muutama räpsy:

2015-09-10_00002c1upn.jpg


2015-09-11_00007x2upx.jpg


2015-09-11_00010jyy8q.jpg

Paljon on muutakin materiaalia tallessa. :)
 
Vastaus: Mad Max

Edit. Ei helv, kuvat katos ja jotain.. Olkoot.. :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mad Max

Kuten jo edellisessä viestissä mainitsin niin tarina läpi ja tulihan sitä suurin osa sivujutuista pelattua ennen tuota. Muutama camppi ja jotain tauhkaa jäi tarinan jälkeiselle pelille. Campit tuli tehtyä sitten ja ainoastaan n. 10 miinakenttää ja sitten ne sivujutut (violetit pylpyrät) jäi tekemättä. En ole nyt varma jaksaako noita edes enää tehdä kun mitään ei oikein hyödy (trophyt ei silleen kiinnosta vaikka tunnin pelaamisella saisi varmaan nipun aikaan)

Viihdyttävä ja varsin kaunis peli, homma toimii ajelussa ja tappelussa hyvin. Tämä on vähän sellainen hiomaton timantti, rosoa, bugia löytyy ja vanha konsolisukupolvi muistuttaa itsestään joissain asioissa kuten jotkut 3d hahmo mallit. Siltikin en muista milloin olisin näin tehokkaasti jaksanut pelata pelin läpi asti kun tunteja kyllä kertyi. Arvosanaksi 8/10

Täytyy sanoa että tarinan loppu ei ollut hyvä, ihan turhaan porukkaa kuoli ja Max oli korostetun välinpitämätön (mitä ei elokuvissa ihan näin ole) Ja eipä Max pelinkään tekemisissä tuollainen ole, kuitenkin auttaa porukkaa vaikka olevinaan on pelkkä oma lehmä ojassa..
 
Vastaus: Mad Max

Alkaa nää bugit ottamaan päähän. Äsken pimeni minimappi, pelkät ikonit näkyi. Tuo on tapahtunut aiemminkin. Käynnistin pelin uudestaan ja taas toimi minimap, kunnes kosketuspinnan nappi ei enää toimi, joten en saa karttaa esille. Peli käynnistetty uudestaan, toista ohjainta koitettu, koko pleikka käynnistetty uudestaan eikä mitään vaikutusta. Se siitä loppujen trophien keräämisestä sitten, pitäkää tunkkinne.

Koitan vielä asentaa koko pelin uudestaan.

Edit. Nyt se sitten ihan yhtäkkiä heräs henkiin 5 min myöhemmin. Ihme touhua.
 
Ylös Bottom