Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Vastaus: Nintendo Switch

Tuota en ymmärrä, koska tiedän, että postille voi ilmoittaa jakelupäivän, jolloin konsolin olisi voinut lähettää vaikka viime viikolla

Viimeinen kappale Discshopin harmaita koneita lähti tänne :eek: Ei sit voinut enää vastustaa kun näki zeldan arvostelut ja konsoli muutenkin kumottaa niin paljon. Ensi viikolla sit saa koneen testiin.

Posti arvioi että saisin konsolini jo huomenna 16:00 mennessä, toivottavasti pitää paikkaansa! :)

Posti arvioi että saisin konsolini jo huomenna 16:00 mennessä, toivottavasti pitää paikkaansa! :)

Noi nyt näyttää mitä sattuu. Mulla kolmesta paketista nyt yks näyttää tiistaita ja kaks maanantaita. 99,9% tälläiset tulee mulle kuitenkin seuraavaksi päiväksi, eli huomiseksi.

Yleensö tuo arvio on käyttäytynyt vieläpä niin, että lähimmässä lajittelukeskuksessa ollessaan (20km päässä) arvio muuttuu 1-2 päivää pidemmälle. [emoji23]

Noi nyt näyttää mitä sattuu. Mulla kolmesta paketista nyt yks näyttää tiistaita ja kaks maanantaita. 99,9% tälläiset tulee mulle kuitenkin seuraavaksi päiväksi, eli huomiseksi.

Yleensö tuo arvio on käyttäytynyt vieläpä niin, että lähimmässä lajittelukeskuksessa ollessaan (20km päässä) arvio muuttuu 1-2 päivää pidemmälle. [emoji23]

Koitan elättää toivoa itsessäni.. :) On se melkein 99,9% varmaa ettei tule huomenna, mutta kun saisi tulla!!

Itse peruin Discshopin tilauksen tänään ja kävin paikallisessa marketissa varaamassa omani. Olivat saaneet isot kasat Switchejä ja Zeldoja. Huomenna sitten töiden jälkeen sieltä hakemaan. Ai että!

Gigantin nettikaupasta tilattu collect@store:lla zelda limited edition ja itse kivijalkakaupasta varattu switch. ei muuta kuin huomenna aamulla hakemaan, ei tarvitse verkkokauppojen postipelleilyjä jännitellä...

Eurogamer uutisoi että day one patchi ei korjaa kapuloiden yhteys ongelmia. Täytyy toivoa ettei se itselle koidu ongelmaksi.

Noniin! Oma Switch + Zelda haettu heti seiskalta Kannelmäen Prismasta. Siellä niitä oli hyllyssä.

Noniin! Oma Switch + Zelda haettu heti seiskalta Kannelmäen Prismasta. Siellä niitä oli hyllyssä.

Paljonko oli hintaa? Tässä joutuu vaihtoehtoja alkaa miettimään, kun verkkokauppa ei ole vielä laittanut mitään viestiä ennakkotilauksen noutamisesta ja saldotkin näyttää ikävältä. :/

Paljonko oli hintaa? Tässä joutuu vaihtoehtoja alkaa miettimään, kun verkkokauppa ei ole vielä laittanut mitään viestiä ennakkotilauksen noutamisesta ja saldotkin näyttää ikävältä. :/

Kyllä ne ois eilen pitäny jo ilmotella. Itsellä on verkkiksestä tulevat kaks pakettia jo tuossa lähimmässä lajittelukeskuksessa, joten ei tarvi giganttiin mennä. 99,99% varmuudella klo 16 saa noutaa koneensa postista. Ei ois jaksanutkaan 50km päähän giganttiin mennä.

369 EUR oli hinta. Siellä oli molempia värejä ja jopa kahta eri fyysistä peliä, Zeldaa ja 1-2 Switchiä.

Ja mainittakoot vielä että siellä alkoi tuplabonus eli tulee sieltä jokunen euro vielä takasin sitten.

Kyllä ne ois eilen pitäny jo ilmotella. Itsellä on verkkiksestä tulevat kaks pakettia jo tuossa lähimmässä lajittelukeskuksessa, joten ei tarvi giganttiin mennä. 99,99% varmuudella klo 16 saa noutaa koneensa postista. Ei ois jaksanutkaan 50km päähän giganttiin mennä.

Joo, yleensä sieltä tulee yön aikana ilmoitus, että tulehan huomenna hakemaan (olen siis valinnut noudon suoraan liikkeestä). Perhana pakkoko tuo on lähtä 10 aikaan eka Giganttiin ja sieltä Prismaan jos ei Gigantista irtoa. Tänään on jokatapauksessa Zelda päivä! :D

Powerissa myös 349, et kannattaa se katsastaa myös, jos gigantista ei löydy.

Itselle tänään tulossa postin mukana:
- Neon konsoli
- toinen värikäs pari joyconeja (joten saa koko punaisen, tai koko sinisen konsolin kun haluaa)
- toiselle parille latausgrippi
- Pro-Ohjain
- 1-2 Switch
- Bomberman
- Zelda
Kotona odottaa jo parit ylimääräiset laturit eri huoneeseen ja 200gb muistikortti.

Kaikki muut jäi jälkitoimitukseen (kantolaukut, pelikotelot ja Zelda kirja jäi jopa huhtikuulle tän päiväisen Amazonin ilmoituksen mukaan).

Mut luulis tuollakin setillä jotenkin selviävän alkuun, toivonmukaan. Eshopista lisää pelejä sitten. Snipperclips on ainakin aivan pakollinen.

Ylös Bottom