Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nintendo switch on näköjään hakkeroitukin jo![]()
Sitten aiheesta.
Miten tuota hehkutettua HD Rumblea voi testata? Demoilin 1-2 Switch-demoa ja siinä Rumblet oli lähinnä omituista ininää(en osaa tätä paremmin kuvata).
Eli jostain Xbone-ohjaimen tärinöistä ei voi edes puhua samana päivänä. Tuli mieleen, että onko ne ohjaimet sittenkin vialliset...
Itse olen ollut mukana useamman konsolin julkaisussa, eikä tässä sen enempää "huonoja" uutisia ole ollut kuin muillakaan. Aina netin foorumeille tulee kaikissa laitteissa ne jotka saa huonot yksilöt, joita on aina jokaisen tuotteen kohdalla. Oli se sitten konsoli, tv, puhelin, tai vaikka auto. Yleensä löydät jokaisesta paljonkin huonoja kokemuksia, samalla kun ne joilla toimii käyttää tyytyväisenä hiljaa.Hmm, milloinkohan tulee positiivisia Switch uutisia? Mitä olen julkaisua seurannut ja laitteessa julki tulleita vikoja, niin ei kovin suurta motivaatiota ostamiseen ole. Katellaan sitten kesällä tai ensivuoden puolella, että onko tilanne muuttunut.
Hmm, milloinkohan tulee positiivisia Switch uutisia? Mitä olen julkaisua seurannut ja laitteessa julki tulleita vikoja, niin ei kovin suurta motivaatiota ostamiseen ole. Katellaan sitten kesällä tai ensivuoden puolella, että onko tilanne muuttunut.
Näinpä. Ja riippuu mitä kanavaa seuraa. Tutkin hupina Instagramia sopivilla hashtageilla ja en löytänyt kommenteistakaan kuin muutaman soraäänen, loput ylistystä ja innostusta. Nämä pelaamiseen keskittyneet foorumit ovat aina kriittisimpiä. Kasuaali ostaa koneen ja nauttii tai vaihtaa takuuseen uuden koneen jos se ei toimi oikein. Ja nauttii sitten.Se ei pelaa joka pelkää. Julkaisuissa korostuvat mahdolliset ongelmat, kun ääntä pitävät pääasiassa ongelmia kohdanneet. Netti toimii näin äänenvahvistajana. Todelliset mittasuhteet hämärtyvät ja lopulta "ei ole kuin ongelmia". Itsellä koskaan ollut mitään ongelmia ja julkaisumalleja löytyy monta.
Täällä ostopäätös myös liipaisimella, eikä tilannetta paranna nämä esillä olevat lapsukset. Viisainta olisi kenties odottaa sinne kesään ja toivoa edes osan rauta- ja softaongelmista korjatun.
Digital Foundry nimitti Switchin Fast RMX:n "ehkä kauneimmaksi käsikonsolipeliksi ikinä". Eli jos haluaa tehdä vaikutuksen kavereihin, Fast RMX:n silkinpehmeä 720p@60 fps kannattaa laittaa pyörimään Switchin ruudulle. Dockissa se on sit ihan 1080p@60 fps, joskin dynaamisen resoluution takia hektisimmissä kohdissa pudottaa tarkkuutta taatakseen tasaisen ruudunpäivityksen.Hmm, milloinkohan tulee positiivisia Switch uutisia?
As perhaps the most beautiful portable game ever released, Fast RMX combines fluid performance, impressive visuals and addictive gameplay into a fully featured package.
Switch näyttää peliajan, kun on kulunut viikko laitteen käyttöönotosta. Pitää tökkää vasemmassa ylänurkassa olevaa kuvaketta.
Kritisointi ja pään aukominen on edelleen kaksi eri asiaa. 130+ peliä tulossa tämän vuoden aikana, joista tosiaan tälläiselle krantulle (ps4:lle tänävuonna kelpuutan 5-10 peliä) kelpaa 35 peliä. Mutta mitään pelattavahan ei ole ja nekin mitkä on, on vain uudelleen lämmittelyjä.
130+ peliä tulossa tämän vuoden aikana.
Uskoo ken tahtoo. Minä uskon ettei näistä nähdä puoliakaan tämän vuoden aikana. Mieti mitä tahtia pelejä pitäisi julkaista että päästäisiin tuohon lukuun. Nyt eletään kuitenkin jo maaliskuun puoliväliä.