Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Tuntuu menevän aika nopeest tää turnaus ainakin tuol ps3:n puolella... Harmi, vaikka on toki itelläkin 4 pelii jälel. On tällänen erilainen fifa kokemus kyl tuonu paljon lisä innostusta fifan pelaamiseen (toki myös se että 300k(ennen tots 600k) sai rakennettuu tänään jo kelpo BuLi tiimin :) ) Ennen turnaust kun ei jaksanu millään pelaa fifaa.

Ois jo ehdotus ens turneen joukkueista: jokainen saa valita vuorollaan jonkun maan, ja tekee sit sen maalaisista vaikka max. 30k tiimin.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Läski-Pena(Largepentti)- Tuulis, 0 - 0. Pelailin manupasseilla, ja hauskaa oli. tiukkaa vääntöä, eikä pallo vaan menny Millään maaliin
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Ois jo ehdotus ens turneen joukkueista: jokainen saa valita vuorollaan jonkun maan, ja tekee sit sen maalaisista vaikka max. 30k tiimin.

Hyvä idea, itellä rakennettuna:

- Brasilia
- Argentiina
- Ranska
- Englanti


..seuraavaksi varmaankin Espanja. Yllätyin että Englanti melko keskiverto maa. Mutta joo mukava turnaus menossa... ja tämähän on vasta ensimmäinen, kehitettävää riittää.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Itse olen draftauksen kannalla, esim et max overall on 86 ja siitä lähetään sit tiputtaan. Arvotaan draftivuoro järjestys vaikka jollain generaattorilla ja sit ehkä yleinen keskustelu tai pahimmassa tapauksessa, jokainen laittaa tänne tai omaan ketjuunsa pelaajan jonka on draftannut. Tjs.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Drafti ja maajoukkue turneet saa ehdottomasti kannatusta.
Sitten sellainen all guns blazing jossa jokainen tuo parasta mitä klubistaan löytyy.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3 vakioveikkaustuloksia:

Taabo-Boris 1-1 Musa - Cahill
Boris-Taabo 1-1 Rooney - Onuoha

Samankaltaiset pelit, pallonhallinta mulle, vedot ja tilanteet ylivoimaisesti Taabolle, Taabolle avausmaali, mulle rynnistyksellä tasoitus. Oli pakko pitää palloa, koska kaikki Taabon hyökkäykset oli pelottavia. :) Lag vähän haittasi peliä, mutta tuskin mitään siihen ratkesi.

Van Persie oli vähällä tehdä hienon saksarimaalin, mutta Taabon veskari venyi parhaimpaansa.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Drafti ja maajoukkue turneet saa ehdottomasti kannatusta.
Sitten sellainen all guns blazing jossa jokainen tuo parasta mitä klubistaan löytyy.

Mitä, mun 25k joukkue on paria pelaajaa vaille parasta mitä klubista löytyy jo nyt!?! :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vedettiin tuuliksen kanssa toinen matsi. Tiukka 2-1 voitto tuulikselle. Jatkan siivittämälläni tiellä, eka peli tasan ja toinen takkiin.

Oon kanssa maajoukkueiden kannalla.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

PS3 tuloksia:

Gameking-Boris 2-4 Pirlo, Cavani - Falcao(PEN), Cahill(2), Oxlade-Chamberlain
Boris-Gameking 3-3 Van Persie(2), Falcao - Cavani(2), Vidal(PEN)

Kyllä on todella jännittäviä pelejä! Mulla on eka puolikas ollut kautta linjan heikkoa tässä turnauksessa, nytkin Gameking teki aloitusmaalit molemmissa. Toinen peli varsinkin oli karmaiseva, Cavani teki 0-2 jonka jälkeen Mangala otti punaisen (pysäyttäessään Cavania). Pientä uudelleenjärjestelyä, hyökkäys on paras puolustus ja sain kuin sainkin taululle jopa johtolukemat 3-2. Vähän välillä tuntui, että EA tuli avuksi, kun pallo pomppi, mitähän vastapuolella kävi mielessä? Harmillisesti mutta pelitilanteiden valossa ihan oikeutetusti Gameking tasoitti pelin rankkarilla. Molemmilla oli vielä paikat voittomaaliin, mutta ei uponnut. Ainakaan ei voi vastustaja väittää, että olisin alkanut himmailemaan johtoasemassa alivoimalla, jatkoin hyökkäämällä loppuun asti!
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Niin tämä Mangala pitää nyt punaisen lapun jälkeen jättää yhden pelin ajaksi pois kokoonpanosta? Laitan jonkun random tyypin tilalle penkille, jota en käytä. Tää onkin muuten aika lovi mun puolustukseen. :(
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Niin tämä Mangala pitää nyt punaisen lapun jälkeen jättää yhden pelin ajaksi pois kokoonpanosta? Laitan jonkun random tyypin tilalle penkille, jota en käytä. Tää onkin muuten aika lovi mun puolustukseen. :(

Ihan oman maun mukaan saat vetää, noita punasia ja loukkaantumisia ei oo sääntöihin kirjattu, päätät ite peluutatko sen siltä pois ennen seuraavaa liigamatsia
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Vedettiin tuuliksen kanssa toinen matsi. Tiukka 2-1 voitto tuulikselle. Jatkan siivittämälläni tiellä, eka peli tasan ja toinen takkiin.

Oon kanssa maajoukkueiden kannalla.

Oli kyllä hyvät väännöt Largen kanssa.

Pelasin toisenkin matsin manuaalipasseilla, kun en niitä muistanu poiskaan vaihtaa. Hyökkäyspää toimii niilläkin suunnilleen samalla tapaa, mut puolustuspään purut on hiukan hankalampia
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Mahtaisko tänään Huppe tai Lake päästä tänään pelaamaan pelit pois alta? Sit oliskin jo mun pelit taputeltu :) Tuli siinä ekana ilta pelattua 8peliä :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Mahtaisko tänään Huppe tai Lake päästä tänään pelaamaan pelit pois alta? Sit oliskin jo mun pelit taputeltu :) Tuli siinä ekana ilta pelattua 8peliä :)

Illemmalla joo, kun tulen Pahalammen pelistä.

Muutos aiempaan: Pelailen tänään vasta illalla. En tiennyt että Tampereella on Discgolf Citytour ja lähden tuota ihmettelemään keskustaan ennen peliä. Kotona joskus kuuden aikaan tänään.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Burski, Are, zep91 ja DPK illasta peliä ? Päivällä vaikka fifa onki päällä niin en oo pelillä se vaan pyörii tossa taustalla :)
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Onkos YNWA tai Boris tänään paikalla ja mihin aikaan?
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Burski, Are, zep91 ja DPK illasta peliä ? Päivällä vaikka fifa onki päällä niin en oo pelillä se vaan pyörii tossa taustalla :)

Itse en valitettavasti tänään taida päästä pelailemaan, mutta huomenna iltapäivästä eteenpäin varmaankin on aikaa.
 
Vastaus: KonsuliFin FUT 15 InterPlanetary League, 11.06-25.06

Enlargementti ja zep91 illalla teillä mahollisuutta pelata? Saxonin kanssa sovittiinkin jo:).
 
Ylös Bottom