Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

SnT

Member
Hei. Konsolifinin puolella Ultimate ketju kerää viestiä ja Xbox One on alkaa nykyään olemaan aika monessa taloudessa. Täältä ei kuitenkaan ole joukkuetta meille ja ajattelin ehdottaa, että tehdään siihen muutos. Voidaan lähteä alkuun kokeilemaan miltä tuntuu pelata porukalla pro clubseja. Itsellä on kokemusta siitä jo FIFA 11 asti ja en uskalla edes sanoa ääneen montako peliä sitäkin on tullut vuosien varrella pelattua.

Ehdotan myös, että hommaan ei tarvitse sitoutua ikenet ja sormet veressä vaan tarkoitus olisi lähteä pitämään hauskaa, hiomaan yhteiskuvioita ja puhua niin virtuaalipallosta kuin oikeastakin futiksesta. Tarkoituksena kerätä uusia tuttavuuksia liven parista ja viettää laatuaikaa. :) Näkisin myös plussana sen, että mikäli ei halua yhteen joukkueeseen sitoutua vaan pelata oikean elämän kavereiden kanssa niin omasta mielestäni on myös ihan ok ja suositeltavaa, jos haluaa välillä muuallakin käydä pelailemassa. Ei tätä kuitenkaan kukaan jaksa tai halua 24/7 pelata ja moni on varmasti perheellinen tai vuorotöissä, joten aina ei välttämättä saada pelejä sovittua kaikille sopiviksi ajoiksi.

Ihan sama onko kokemusta aiemmin tästä pelimuodosta tai ei. Olit hyvä taikka huono niin mukaan vaan, mitään tasovaatimuksia ei näin alkuun varmasti ole edes järkeä laittaa.

Mikäli yhtään kiinnostaa tämä touhu ja uuden pelimuodon valloittaminen niin ei muuta, kuin tänne viestiä tai yhteyttä minuun privana. Gamertag liven puolella on Santuzzio.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

MESSIssä. En kyl sit osaa yhtään, mut otetaan enlargementti mukaan, ni sit meitä kehnoja on kaks. :D
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Mä oon tuulis jo urani huipulla. Pro clubsia varmaa 100 peliä pelannu :D mut kyl boxijengiki kiinnostaa. Varsinkin kun en ps4:lle fifa 16 osta. Ehkä sit alesta joskus jouluna.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Onko muuten boxilla samanlaista partychattiä tms. Kun on pleikalla ?
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One


Siihen vissiin toimii ne rimpulat mitkä boksin mukana tuli? mitkä pitää vasaralla hakata ohjaimeen kiinni... kele niitäkin.

Sunnuntai-illalla vois kokeilla mitä tosta tulee.

Mä voin olla CM, kuten junnujoukkueessani, siihen on hyvä pistää se kaveri joka on ihan kujalla ja juoksee kuitenkin koko ajan pallon perässä
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Siihen vissiin toimii ne rimpulat mitkä boksin mukana tuli? mitkä pitää vasaralla hakata ohjaimeen kiinni... kele niitäkin.

Sunnuntai-illalla vois kokeilla mitä tosta tulee.

Mä voin olla CM, kuten junnujoukkueessani, siihen on hyvä pistää se kaveri joka on ihan kujalla ja juoksee kuitenkin koko ajan pallon perässä

Juu, sen rimpulan pitäisi toimia, ellet ole sille liikaa vasaraa antanut :D Sunnuntai ilta sopii ainakin meikäläiselle erinomaisesti, huomennakin illasta onnistuu, mikäli näyttää siltä että tänne uusia ilmaantuu. Alkuun voi olla hieman hankalaa, jos et ole yhtään pelannut, koska pelaamalla se pelaajakin kehittyy. CM on hyvä paikkaa aloittaa, koska sieltä aika nopeesti napsuu noita accomplishmenteja mitä on todella paljon.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Juu, sen rimpulan pitäisi toimia, ellet ole sille liikaa vasaraa antanut :D Sunnuntai ilta sopii ainakin meikäläiselle erinomaisesti, huomennakin illasta onnistuu, mikäli näyttää siltä että tänne uusia ilmaantuu. Alkuun voi olla hieman hankalaa, jos et ole yhtään pelannut, koska pelaamalla se pelaajakin kehittyy. CM on hyvä paikkaa aloittaa, koska sieltä aika nopeesti napsuu noita accomplishmenteja mitä on todella paljon.

Alustavasti la kävis mulle mainiosti. Pannaanko tähän viestiä ajankohdasta vai mennäänkö privalla ?
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Alustavasti la kävis mulle mainiosti. Pannaanko tähän viestiä ajankohdasta vai mennäänkö privalla ?

Voidaan vaikka täällä sopia, mut itselle ainakin klo 18 eteenpäin käy aika kuin aika. Melkein on hyvä, jos saadaan vaikka 4 pelaajaa mukaan. 2 tai 3 pelaajalla se ei ihan kovinkaan nautinnollista vielä ole. :)
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Meikäkin voisi olla mukana! Tulikuuma viimeistelijä jumalan armosta!
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Mä pääsen 18 duunista. Vedät parit turneepelit ja voin sit testailla.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Jahas. Täällä voisi taso onlinessa jopa olla ok omalta osaltani, toisin kuin normi onlinpeleissä, joten tämä kiinnostaa, kun kiinnostanut jo vuoden ajan kokeilla.

Mukana ollaan, mutta peliäkään en tätä vielä ole onlinessa pelannut. Mielipaikkana LM/LW tai RM/RW, mutta nuo nyt eivät ehdottomia ole toki.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Jahas. Täällä voisi taso onlinessa jopa olla ok omalta osaltani, toisin kuin normi onlinpeleissä, joten tämä kiinnostaa, kun kiinnostanut jo vuoden ajan kokeilla.

Mukana ollaan, mutta peliäkään en tätä vielä ole onlinessa pelannut. Mielipaikkana LM/LW tai RM/RW, mutta nuo nyt eivät ehdottomia ole toki.

Hyvä homma, lisäilen Lake sut listoille tuossa iltasella, kun olen linjoilla. Ollaan aikanaan muuten muutama peli pelattu Sudden Deathissa samoihin aikoihin. Siitä on kyllä jo aikaa jonkun verran :)
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Pystyn olla koneella just ton pari tuntia 18-20, eli pistä Santtu vaikka kutsua kun olet linjoilla.
 
Vastaus: [KFN] CF KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Joukkue on nyt perustettu ja etuliitteeksi tuli CF, eikä FC. Ollaan siis Club de Futbol eli CF KFIN ;) Ei EA tätäkään helpoksi tehnyt. FC KFIN nimeä ei tietenkään hyväksytty, koska peli luuli, että yritän saada sanan f*ck laitettua siihen... Muutaman yrityksen ja pyörittelyn jälkeen luovutin suosiolla.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Oli kyllä loistavia pelejä tänään. Allekirjoittanut sai jopa maalin ja huudot sen mukaiset :) Maaleja myös plokkailtiin omilta puolin ja toisin ;)
Huomenna kaikki vaan mukaan peleihin !
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Mä laitoin äsken liittymispyyntöä tiimiin kun sain ton mun origin tilin linkitettyä vanhalle accolle niin sai kaikki boostit heti käyttöön kun lvl on 70 tällä hetkellä.
PS4:lla täs versiossa Pro Clubia takana noin 600 peliä, ja suurimmaksi osaksi pelit pelannut FC Kfinissä.

Mun gamertag on MadoTheKing. :D

Edit: Mieluisin pelipaikka on CAM mutta muutkin menee paitsi CB ja MV.
 
Vastaus: [KFN] FC KFIN - FIFA 15 - Xbox One

Oli kyllä loistavia pelejä tänään. Allekirjoittanut sai jopa maalin ja huudot sen mukaiset :) Maaleja myös plokkailtiin omilta puolin ja toisin ;)
Huomenna kaikki vaan mukaan peleihin !

Oli kyllä hauskaa pitkästä aikaa, huudoista en tiedä, mutta muutamat hyvät huutonaurut ainakin tuli :D Joo, kaikki kynnelle kykenevät peleille vaan! Itse ajattelin tuossa klo 17 olla linjoilla ja kiirettä ei ole mihinkään, joten siinä voi koko illan tykittää menemään. :)

Mä laitoin äsken liittymispyyntöä tiimiin kun sain ton mun origin tilin linkitettyä vanhalle accolle niin sai kaikki boostit heti käyttöön kun lvl on 70 tällä hetkellä.
PS4:lla täs versiossa Pro Clubia takana noin 600 peliä, ja suurimmaksi osaksi pelit pelannut FC Kfinissä.

Mun gamertag on MadoTheKing. :D

Edit: Mieluisin pelipaikka on CAM mutta muutkin menee paitsi CB ja MV.

Tervetuloa mukaan! Käyn hyväksymässä liittymispyynnön. Aloiteltiin tänään 4141 taktiikalla, kun se on ollut kuuma puheenaihe viime viikot UT puolen ketjussa ja sitä olen yksin pelatessa käyttänyt. Tietenkin mitä enemmän porukkaa tulee mukaan niin voidaan eri variaatioita ja pelipaikkoja kokeilla.

Itse voin ja olen valmis pelaamaan paikalla kuin paikalla paitsi maalivahtina :D Enpä kuitenkaan usko, että tässä hetkeen vielä tulee sellaista tilannetta, että joku joutuisi pakkia pelaamaan, ellei sinne sitten halua :)
 
Ylös Bottom