Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Voin tulla tuuramaan ainakin tähän ekaan kisaan, jos se vaan sopii.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Pitää ostaa storesta tuo autopaketti.
Tule sinä sitten f1-masan tilalle bentleylle. Teidän tiimiltä puuttuu väritys, sekä nimi, sopikaa keskenänne se ennen keskiviikkoa.

Voin tulla tuuramaan ainakin tähän ekaan kisaan, jos se vaan sopii.
Tule vain, eli Aston Martin ja värityksen näet aloitusviestistä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Eli nyt ois jollain mahdollisuus päästä tuuraamaan Aston Martinille! Onko halukkaita?

Seuraavaan Span kisaankin on yksi paikka auki, kun joku oli poissa (kepaGt? Vai only4win?)
Minä olen etelässä span aikaan. Siihen tuuraamaan voisi ottaa jonkun yhtä tasokkaan peränpitäjän.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Tänää tuli reilu kolme tuntia testailtua ja ei mennyt kertaakaan alle 1.47

En tiedä johtuuko sitten autosta (BMW M3 GT) tai säädöistä, mutta tuntuu ettei alle 1.46 ole edes teoriassa mahdollista tuolla päästä. Ratakin on hyvin tuttu joten enää säädöt voisi korjata vauhtia. Mitä lähtisitte ite muuttamaan? No oli kyllä tiedossa että auto melkein huonoin GT3 luokasta, mutta voiko se jäädä Ruffille peräti 2 sekuntia niin en suostu uskomaan. Bentleylle kyllä se 2-3 sekuntia tulee takkiin.

Pitäisikö toiselle kaudelle hommaa tasoittaa niin että vähemmän pisteitä keränneet kuskit saisi valita tallin ensin?

Pelaan muuten sitten käyttäjällä SiLLiMuNaVoi enkä Formulaliigalla kuten rookie sarjassa.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Tänää tuli reilu kolme tuntia testailtua ja ei mennyt kertaakaan alle 1.47

En tiedä johtuuko sitten autosta (BMW M3 GT) tai säädöistä, mutta tuntuu ettei alle 1.46 ole edes teoriassa mahdollista tuolla päästä. Ratakin on hyvin tuttu joten enää säädöt voisi korjata vauhtia. Mitä lähtisitte ite muuttamaan? No oli kyllä tiedossa että auto melkein huonoin GT3 luokasta, mutta voiko se jäädä Ruffille peräti 2 sekuntia niin en suostu uskomaan. Bentleylle kyllä se 2-3 sekuntia tulee takkiin.

Pitäisikö toiselle kaudelle hommaa tasoittaa niin että vähemmän pisteitä keränneet kuskit saisi valita tallin ensin?

Pelaan muuten sitten käyttäjällä SiLLiMuNaVoi enkä Formulaliigalla kuten rookie sarjassa.
Säädöillä tippuu sekunteja. Itselläni Audi ja 1.48 aikaa sain kellottaa vakioasetuksilla. Pitää tänään hioa asetuksia. Jos ajan saisi 1.46 pintaan niin teoriassa voisi pärjätä virheettömällä suorituksella. Välitän että Audi on varmasti yksi hitaimmista ja oudoimmista autoista ajaa.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Säädöillä tippuu sekunteja. Itselläni Audi ja 1.48 aikaa sain kellottaa vakioasetuksilla. Pitää tänään hioa asetuksia. Jos ajan saisi 1.46 pintaan niin teoriassa voisi pärjätä virheettömällä suorituksella. Välitän että Audi on varmasti yksi hitaimmista ja oudoimmista autoista ajaa.

Itse kun ajelin eri autoilla nyt jälkeenpäinkin, niin kaikilla sain suht samoja aikoja kun otin tutun radan, mutta en mitään aikoja hieronut enkä säätänyt. Joten en oikein usko, että noilla niin uskomattoman isoja eroja oikeasti on.
Mulla alkuun ajat oli 1.48-1.49, sit ajelin yksin ja ne tippui sinne noin 1.47 paikkeille, nyt normi ajat on matalia 1.46:ia ja pariin otteeseen meni 0 siivillä 1.45 aikoja, mutta renkaat myös kuluivat aika hurjasti.

Veikkaisin et kisassa mun ajat pyörii 1.46.xxx kohdalla.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Just testasin tota bemua puolen tunnin testi/säätö sessio..1.45.8. Jossain kohtaa helpompi ajaa mitä ruffi ja jossain taas vaikeampi. Välityksien säätö on bemussa parempi,ruffissa ei pysty säätää ees kokonais välitystä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Ruffin isoin ongelma on tosiaan noi välitykset. Niitä on käytännössä mahdoton säätää ollenkaan. Se on se mikä on.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Just testasin tota bemua puolen tunnin testi/säätö sessio..1.45.8. Jossain kohtaa helpompi ajaa mitä ruffi ja jossain taas vaikeampi. Välityksien säätö on bemussa parempi,ruffissa ei pysty säätää ees kokonais välitystä.

Teit kiihtyvämmän pienentämällä alempien vaihteiden välitystä? Oletuksena aina 6th vaihteen välitys oli passeli mitä koitin. Millaiset siivet? Hienoa kuitenkin että alle 1.46 pääsee
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Teit kiihtyvämmän pienentämällä alempien vaihteiden välitystä? Oletuksena aina 6th vaihteen välitys oli passeli mitä koitin. Millaiset siivet? Hienoa kuitenkin että alle 1.46 pääsee

Siivet oletuksella,final drive pykälää harvemmax(3.62),jousitus takaa min,radiator min,bensaa 16kiekan verran.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Kisojen perusajaksi nyt alkoi muodostumaan 1.45.3-.1.45.9, mutta kokoajan hiphei meni kovempaa hieman. Tosin virheitä tuli hänelle paljon enemmän kuin mulle ja minäkään en puhtaasti ajanut. Sitten tuli storkki ihan puskista ja meinas vedellä 1.44 alkavaa aikaa jo, mutta me muut taidettiin pilata se aika hyvin.

Kyllä nyt suurinosa kuskeista tuntuis ajavan 1-2sek sisään kierroksia. Ohitukset on todella kortilla. Ei hipheikään kisassa ihan tuolla agressiivisuudella voi kuitenkaan ajaa, nyt meni aika hurjasti aina ohi. :D

Siinä voi tulla alkuun pitkäksi aikaa 5-6 auton letkaa, koska ohi mennään vain toisen virheestä. Virheettömyys ratkaisee kisassa sijat 4-10, näin veikkaan ennakkoon. Siellä täysin virheetön 1.47 ajava on korkeammalla kuin minä, vaikka ajaisin 1.45 aikoja, kun perään tulee 2min aika pyörimisen takia. :D

Renkaiden kuluminen tulee varmaan olemaan iso tekijä. Osalla kun 10kierroksen kisassa meni osa renkaista melkein nolliin ja itsellä 3/4 jäljellä, ja kun vedin aivan raivona niitä 1.45 aikoja niin jäi silti yli puolet jäljelle.

Vielä tarttis miettiä myös, että miten paljon polttoainemäärällä on vaikutusta kierrosaikoihin. Jos vetäis ilman välitankkausta vs. tankkaa pakollisella pysähdyksellä. Se tankkaus kun vie aikaa aivan hulluna vs. pelkkä renkaiden vaihto.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Joo,ei tommosella ajolla mitä eilen ajoin,voi kisassa ajaa...yritin etsiä mahdollisia ohituspaikkoja,mut eipä niitä oikein löydy ilman toisen virheitä. Ois kyl tullu monta kolaria mun ohitusten seurauksena jos omppu ei ois herrasmiesmäisesti antanut tilaa. Storkin vauhti ei ollu mulle yllätys ku olin aikasemmin katsonut hänen nyrre ajonsa gt3 mesellä. Täytyy tänään testailla tota tankkaus jutskaa.:)
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Onko nuo säätilat mitkä on eka viestissä ne mitä kisassa käytetään? Aattelin testata huomista varten vähän yöajoa,mut se taitaa olla turhaa? Kisakalenterin mukaan spa ja nyrren gp ois yökisoja.

Ps.huomisen kisa on merkattu olevan 9.9
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Onko nuo säätilat mitkä on eka viestissä ne mitä kisassa käytetään? Aattelin testata huomista varten vähän yöajoa,mut se taitaa olla turhaa? Kisakalenterin mukaan spa ja nyrren gp ois yökisoja.

Ps.huomisen kisa on merkattu olevan 9.9

Ne on ne.

Ja tosiaan ajetaan ekalla syklillä harjoitukset+1kierroksen starttiharjoituskisa.
Toisella aikasyklillä sitten aa+warmup+30kierroksen kisa.

Spa ja nyrre tosiaan yökisoja, niistäkin spa on illasta yöhön ja nyrre yöstä aamuun kisoja, eli tulee vähän erilaisia valaistusolosuhteita kauteen.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Ne on ne.

Ja tosiaan ajetaan ekalla syklillä harjoitukset+1kierroksen starttiharjoituskisa.
Toisella aikasyklillä sitten aa+warmup+30kierroksen kisa.

Spa ja nyrre tosiaan yökisoja, niistäkin spa on illasta yöhön ja nyrre yöstä aamuun kisoja, eli tulee vähän erilaisia valaistusolosuhteita kauteen.
Asia selvä. Katsoin gt3 luokan autoja ja ruff ja mese olivat ainoat mis ei pysty säätään finaldrivea. Bmw m3 gt oli ainoa jossa pystyy vaihteiden välityksiä säätää vielä paremmin kuin muissa. Se on ehkä suuri etu osaavalle säätäjälle ja spassa sillä voi olla todella merkittävä etu.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mullakin tule ohjelmistoon muutos tältä päivältä ja pääsen kyllä illalla testaamaan, jopa suht aikaisin.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Tuun mukaan,jos vain oon kotona.

Ajelin time trialia ja vähän muutin ajotyyliä,alkoi ajat olemaan koko ajan jatkuvasti 1.45.3 alle. Kahvitaukon jälkeen alkoi 1.45 alituksia tulemaan useampikin..1.44.239 on tämän hetken paras aika. Mut tossa TT:ssä ei oo ku 5l menovettä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Nyt Hiphei se ratti pois ja olutta tilalle , eihän tästä tuu mittään ku mies vetelee ku shumi aikoinaan.... No koitetaan opetella ja tulla perässä. Jotenkin ei vaan saa rattia kohilleen ja auto käyttäytyy miten sattuu. Huomenna sen sitten näkee, miten käy.
 
Ylös Bottom