Voin ottaa ensimmäisen vapautuvan varakuskipaikan, pois lukien Audi.
Avaan vähän tähän setuppia, jos se auttaa jatkossa kuskeja. Se mitä autoon laitan ihan ensiksi aina tietyt asetukset. "Min" tarkoittaa asetuksen vasenta laitaa, eli minimiarvoa ja "max" tarkoittaa oikeata reunaa eli maksimiarvoa.
Front downforce: min
Rear downforce: max
Casterit: min
Camberit: pois (siis mahdolisimman lähelle 0-arvoa -> oikea laita)
Toe-In: 0
Ride heightit: min
Spring ratet: min
Sway barit: max
Bump stopit: min
LSA: 25%
LSD: min
LSP: min
Viscous: min
Radiator: 30%, qualissa saattaa pystyä ajamaan 0%:lla
Wastegate: max
Restrictor: max
Kaikkia säätöjä ei voi kaikilla GT3-autoilla säätää, mutta jos voi niin tee noin.
Jos noilla säädöillä toimii auto hyvin, ei ali- tai yliohjaa niin en koskisi mihinkään. Jos kuitenkin tuntuu, että auto yliohjaa nopeissa mutkissa kaasun kanssa, niin laske Rear Sway Baria. Jos yliohjaa ilman kaasua niin suurenna LSP:tä ja jos yliohjaa jarrutuksissa niin suurenna LSP:tä.
Rengaspaineet on täysin rata ja kelikohtaiset. Kylmällä kelillä pienet ja kuumalla kelillä suuret. Jos nopeita mutkia niin suuret ja jos hitaita mutkia niin pienet. Jos ylikuumenee niin suurenna, ja jos ei meinaa päästä lämpöihin niin pienennä. Kisassa paineet tulee olla hieman pienemmät kuin aika-ajoissa, koska renkaat kylmenee aina stintin edetessä. Paras tilanne on sellainen, että aavistuksen renkaat ylikuumenee stintin alussa. N. 105-110 astetta ja stintin lopussa n. 95.
Aika-ajoissa melkein kannattaa kellosta katsoa mitkä rengaspaineet toimii. Rengaspaineiden ero etu- ja takapään kanssa vaikuttaa tasapainoon, eli jos niitä lähtee eriarvoistamaan, niin sitten korjaa Rear Sway Barilla. Itse tykkään, että olisi kaikilla renkailla samat paineet.