SiLLiMuNaVoi
Member
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)
Kaksi sarjaa rinnakkain voisi toimia niinkin, että joka toinen viikko ajetaan toista sarjaa ja joka toinen toista. Toisi mukavaa vaihtelua. Ite kannattaisin myös Clio Cupia, siinä tasoerot on pienet ja ajaettavuus etenkin kilpailutilanteissa hyvin miellyttävää.
Voin vaikka alustavasti hostaa kolmannen kauden jos vaikka hoitaisit Clio sarjaa tai toisinpäin.
Mielestäni tässä on hyvä pohja kyllä jatkaa useampia kausia. Minua kyllä kiinnostaisi GT4 puolen sarja, että Clio cup sarja erittäin paljon, mutta konsolifinin käyttäjämäärällä ei oikein ole tilaa esim tälle sarjalle ja samalla vaikkapa Clio sarjalle.
Mut mikäli haluat esim kolmannen kauden vetää niin se käy mulle oikein hyvin myös. Ei mulla oo mikään pakottava tarve olla pyörittämässä sarjaa, ei vain halukkaita kauheasti ole.
Kaksi sarjaa rinnakkain voisi toimia niinkin, että joka toinen viikko ajetaan toista sarjaa ja joka toinen toista. Toisi mukavaa vaihtelua. Ite kannattaisin myös Clio Cupia, siinä tasoerot on pienet ja ajaettavuus etenkin kilpailutilanteissa hyvin miellyttävää.
Voin vaikka alustavasti hostaa kolmannen kauden jos vaikka hoitaisit Clio sarjaa tai toisinpäin.