Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mielestäni tässä on hyvä pohja kyllä jatkaa useampia kausia. Minua kyllä kiinnostaisi GT4 puolen sarja, että Clio cup sarja erittäin paljon, mutta konsolifinin käyttäjämäärällä ei oikein ole tilaa esim tälle sarjalle ja samalla vaikkapa Clio sarjalle.

Mut mikäli haluat esim kolmannen kauden vetää niin se käy mulle oikein hyvin myös. Ei mulla oo mikään pakottava tarve olla pyörittämässä sarjaa, ei vain halukkaita kauheasti ole.

Kaksi sarjaa rinnakkain voisi toimia niinkin, että joka toinen viikko ajetaan toista sarjaa ja joka toinen toista. Toisi mukavaa vaihtelua. Ite kannattaisin myös Clio Cupia, siinä tasoerot on pienet ja ajaettavuus etenkin kilpailutilanteissa hyvin miellyttävää.

Voin vaikka alustavasti hostaa kolmannen kauden jos vaikka hoitaisit Clio sarjaa tai toisinpäin.

Tuollainen vuoroviikottelu vois olla kokeilemisen arvoinen. Tois nimenomaan vaihtelua ni jaksais ajella.

Kyl se on helppo arpoa, ei se oo ongelma, katsoo eri auton tosiaan.

Kaikille sama auto,mersu tai ginetta..onha se tylsän näköistä,mut eipä vois kukaa väittää ajavansa huonommalla autolla kuin toinen.:)

Ei mua ainakaan ole haitannut eri autot, päinvastoin. Idea just on et toinen auto on erilainen kuin toinen.

Ja kyllähän Simo sen on todistanut, että jos osaa ajaa niin ei se auto mitää merkkaa.

Ei mua ainakaan ole haitannut eri autot, päinvastoin. Idea just on et toinen auto on erilainen kuin toinen.

Ja kyllähän Simo sen on todistanut, että jos osaa ajaa niin ei se auto mitää merkkaa.

Ei se muakaan haittaa,kuhan ei tule ruffia uuestaan.:)

Ei se muakaan haittaa,kuhan ei tule ruffia uuestaan.:)

Joo mutta ei se Ruffi mun makuun huono ole. Siksi sen valitsinkin, kun oli omaan käpälään bemun kanssa paras. On vaan sen takia niin tylsä ajettava. Tasapaksu kaikilla osa-alueilla.

Tuleeko joku vetämään tänää testiä? Katselen tosiaan ensin tepsin pelin, mut sen jälkeen joskus?

Joo mutta ei se Ruffi mun makuun huono ole. Siksi sen valitsinkin, kun oli omaan käpälään bemun kanssa paras. On vaan sen takia niin tylsä ajettava. Tasapaksu kaikilla osa-alueilla.

Tuleeko joku vetämään tänää testiä? Katselen tosiaan ensin tepsin pelin, mut sen jälkeen joskus?

Voisin tulla.

MINÄ ME JOKERIT!

Jahas tää tietää sotaa radalla!

Voisi kai sitä tulla, jos ei kukaan puhalluta.

Voisin kanssa varmaan muutaman kierroksen käydä kokeilemassa, jos ei ihmeempää ohjelmaa ilmaannu.

Kyllä sä alle 1.39 vedät melkein silmät kiinni simon setuppia soveltaen. Toki ruf taitaa olla melki pelin huonoin gt3 auto.

1.37,8 vasta ajanu ite eilen kun hetken testasin. Alle 1.37 jos pääsis niin alkais oleen hyvä vauhti. Simo oli lg cupissa ajanu aiemmin bentleylla 1.36,2 aika-ajossa, että siitä vähän vertailua muille.

Millos teet päätöksen rengaskulumasta? Minusta x3 olisi hyvä niin nähtäisiin taas porukkaa ajavan vähintään mediumeilla.
Omppu voi tulla minun tilalle ajamaan audia. Voin ajaa ruffia.

Ja minä ja jokerit voitaisiin tulla illemmalla. Juuri kotiuduttu lämmöstä!

Omppu voi tulla minun tilalle ajamaan audia. Voin ajaa ruffia.

Ei kai sitä kesken kauden aleta ajaa. Menee vähän idea tallipisteistä. Arvon ensikaudelle sit autot ja katsotaan ettei tule samoja autoja.

No joo. Simon asetukset. Kamalat ajaa, mutta 2sek lähti ajasta. 1.38.064 oli nopein mitä tossa kisaa ajettiin.

Auto puskee ihan hulluna suoraan noilla säädöillä ja tuntuu et jäällä ajais. Perää ei edelleenkään saa irti tiestä. Johtuneeko takamoottorisesta autosta?

Oli taas kyl kivaa suomiporukalla noi treenitkin kun sai vähän kiilailla ja leikkiä. :D

Missä ne Simon asetukset on?

Ylös Bottom