Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mulla pari kaveria kaivo koko pelin naftaliinista päivityksen jälkeen tuon takia et pysty endurancen pelaa. Toisella kaikki muut hylättiin ja toinen jäi jumiin varikolle. Itse ajoin taas Imolassa lyhyttä kisaa, mut käväisin varikolla korjaa autoa ja jumiin jäi. :/
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mulla pari kaveria kaivo koko pelin naftaliinista päivityksen jälkeen tuon takia et pysty endurancen pelaa. Toisella kaikki muut hylättiin ja toinen jäi jumiin varikolle. Itse ajoin taas Imolassa lyhyttä kisaa, mut käväisin varikolla korjaa autoa ja jumiin jäi. :/
Ajoitko onlinessa ja bottien kans? Botit on aiheuttanut jonkin verran kaikenlaista häslinkiä onlinessa ja offlinessa julkkarista asti.

Kuiteski on parempaan suuntaan menny ja eiköhän taas kohta pukkaa uutta päivitystä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Ajoitko onlinessa ja bottien kans? Botit on aiheuttanut jonkin verran kaikenlaista häslinkiä onlinessa ja offlinessa julkkarista asti.

Kuiteski on parempaan suuntaan menny ja eiköhän taas kohta pukkaa uutta päivitystä.

Offlinessa siis samat ongelmat ne onlinen puolellakin on tunnetusti ollut. Ja kun vaikka toimisi 95% niin kyllä se ottaa päähän liikaa jos se sattuu kohdalle.

Eli joko kaikki varikkokäyntiin liittyvät bugit täytyy saada pois, tai sitten ajetaan ilman niitä..
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Offlinessa siis samat ongelmat ne onlinen puolellakin on tunnetusti ollut. Ja kun vaikka toimisi 95% niin kyllä se ottaa päähän liikaa jos se sattuu kohdalle.

Eli joko kaikki varikkokäyntiin liittyvät bugit täytyy saada pois, tai sitten ajetaan ilman niitä..

Jos tolle linjalle lähetään,se on sit sama ku ei ajeta ollenkaan. Bugeja on radallakin..näkymättömiä seiniä ym.Toki se on harmillista jos joutuu bugin uhriksi,mut ei kannata ottaa liian vakavasti huonoa tuuria bugin takia.:)
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Noi varikkobugit on toistaiseksi ollut niin todennäköisiä ettei siinä vain ole mitään järkeä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Noi varikkobugit on toistaiseksi ollut niin todennäköisiä ettei siinä vain ole mitään järkeä.
Ei se kyllä ihan näinkään ole. Jäikö sarjassa kukaan muu varikolle poislukien nyrre sinä ja minä?
 
Renkaiden vaihdon kanssa oli joka kisassa jollain ongelmia, vääriä renkaita tuli, ei vaihtanut,ä jne ja siihen päälle jumiin jääminen.

Joka kisassa kävi jotain, jonka vuoksi jonkun kisa meni piloille..pelin takia siis.

Formula rookiessa kun ei pysähdyksiä ollut, ei vastaavia ollut ollenkaan? Poislukien yksi näkymätön seinä kohtaus.

Edit: tosin peli ehtii saamaan 2-3 päivitystäkin ennen kuin minä voin sarjaa pitää tai osallistua, joten sikäli aivan se ja sama sitä nyt murehtia..
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Renkaiden vaihdon kanssa oli joka kisassa jollain ongelmia, vääriä renkaita tuli, ei vaihtanut,ä jne ja siihen päälle jumiin jääminen.

Joka kisassa kävi jotain, jonka vuoksi jonkun kisa meni piloille..pelin takia siis.

Formula rookiessa kun ei pysähdyksiä ollut, ei vastaavia ollut ollenkaan? Poislukien yksi näkymätön seinä kohtaus.

Eikä vain yksi kisa mennyt piloille. Meniköhän itsellä 3 kisaa piloille renkaiden takia, joko oli väärät renkaat tai ei vaihdettu ollenkaan.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Itsellä taisi yhdessä kisassa jäädä renkaat vaihtamatta, mutta sekin meni lopulta omaan piikkiin, kun oli kiireessä jäänyt se swap tires tms kohta valitsematta valikosta.

Mutta eihän siinä, jos varikkokäynnit edelleen porukalla bugittaa kun sarja on taas ajankohtainen, niin järkevämpihän se on ajaa vaikka sitten kokonaan ilman stoppeja.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Mites omenan häntä? Pystyykö joulukuussa jo istumaan kaukaloon vai jatketaanko sarjaa ens vuoden puolella?
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Menee ensvuoden puolelle. Kestäis kyllä jo, mutta jos meinaa ettei leikkausta joudu uusimaan niin ei saa ennen tammikuun loppua istua ku 40min kerrallaan.

Olen tässä vähän miettinyt, että autoluokkana GT4 on todella paljon hauskempi ajaa ja nyt kun vielä sai Toyotan sinne ni ois autojakin kivasti erilaisia.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Menee ensvuoden puolelle. Kestäis kyllä jo, mutta jos meinaa ettei leikkausta joudu uusimaan niin ei saa ennen tammikuun loppua istua ku 40min kerrallaan.

Olen tässä vähän miettinyt, että autoluokkana GT4 on todella paljon hauskempi ajaa ja nyt kun vielä sai Toyotan sinne ni ois autojakin kivasti erilaisia.

Okei eli ehtii vie toisen kauden vetää konsolifin cuppia joulu-tammi. GT4:sta ei ole pahemmin tullut ees testattua. Onko ne paljonkin hitaampia? Sopii varmaan pienemmillekki radoille.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

On ne hitaampia, mutta on perä myös alta herkemmin eikä renkaita lämmitetä.
 
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Kävin äsken Gt4:ää yhden kisan ai:ta vastaan testaamassa ja ehdottomasti tuohon vaihtamiselle kyllä peukkua. Todella paljon kivempi tosiaan ajaa ja voisi kuvitella, että tiukempia vääntöjäkin saisi aikaan, kun sen verran hitaampi.
 
Ylös Bottom