Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

vgran

New Member
Vanhan modeemin hajottua ostin käytetyn Telewell TW-EV904 mallisen modeemin. Modeemi toimii hyvin ja myöskin wlan. Ongelmana on Xbox360:n nettiasetus joka jostain syystä ei saa käteltyä modeemin kanssa. Salaustapa on WPA2.
Mikä voisi olla ongelmana?
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Vanhan modeemin hajottua ostin käytetyn Telewell TW-EV904 mallisen modeemin. Modeemi toimii hyvin ja myöskin wlan. Ongelmana on Xbox360:n nettiasetus joka jostain syystä ei saa käteltyä modeemin kanssa. Salaustapa on WPA2.
Mikä voisi olla ongelmana?
Salasana/koodiavain? Salasana(koodiavain) löytyy modeemin takana olevasta tarralapusta...Isot ja pienet kirjaimet pitää syöttää samal taval ku ne on ilmotettu tarrassa.
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Koodiavain on montaa kertaa varmistettu. Olen itse sen luonut.
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Ittellä sama vika vanhassa 360:ssä ei jaksanu pelleillä wlanin kanssa johto persiiseen niin toimii
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Koodiavain on montaa kertaa varmistettu. Olen itse sen luonut.

Jos on sen verran vanha purkki, niin itsellä on ollut yksi tapaus, jossa se "avain" ei ollut se itse "selkokielinen passphrase" vaan sen pohjalta luotu 10-merkkinen avain, mikä sisälsi numeroita ja a-f -kirjaimia (esim. Key1 = f1e95d35ac).
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Googlaamalla selviää, että tuo WPA2 on monelle aiheuttanut ongelmia. Jos mahdollista, niin kokeile WPA:ta.

Mutta ainoa kunnon ratkaisu tuohon ongelmaan on kytkeä boksi kaapelilla. Langaton yhteys kannattaa unohtaa jos vain suinkin mahdollista, koska... langaton. :rolleyes:
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Langaton yhteys kannattaa unohtaa jos vain suinkin mahdollista, koska... langaton. :rolleyes:
Eipäs mennä tähän. Annetaan jokaisen nauttia elämästään kuten he _itse_ haluavat. Itsekin suosin tietyissä laitteissa mieluummin langatonta yhteyttä.
 
Vastaus: Miten saada wlan nettiyhteys toimimaan? Xbox360

Eipäs mennä tähän. Annetaan jokaisen nauttia elämästään kuten he _itse_ haluavat.


:D
En tuota ajatellut ihan tuolla tavalla, mutta joo, kukin tehköön omat ratkaisunsa. Faktat vaan puhu(i)vat tuon puolesta (langallinen > langaton).
Ja olihan siellä tuo "...jos vain suinkin mahdollista...". :p

Itsekin suosin tietyissä laitteissa mieluummin langatonta yhteyttä.

Pelilaitteissa?


 
Ylös Bottom