Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei helvetti... mikä nyt avuksi? Naputin eilen markettia niin kovaa useampaan otteeseen, että EA heitti mut marketista pihalle ja tuli teksti: "There was a problem communicating with the FIFA Ultimate Team servers. Try again later." Noh aiemmin se meni pois sillä, että kävin vain ultimate teamista pihalla tai jotain, mutta nyt ei pääse enää millään. Kaikki pikku konstit ollaan kokeiltu, mutta markettiin ei enää pääse. Luuleeko ne mua nyt saatana joksikin auto buyeriks?? Viime vuonna oli sentään se, että piti tunnistautua ihmiseksi, mutta tänä vuonna ei näköjään ole niin antaako ne nyt bannia vaan kylmästi jos rämppäät tuolla marketissa pelaajia :D
Pitääkö mun mennä nyt johonkin chattiin ja mistä sinne pääsee?

Rämpytyksestä vissiin heitetään marketista "jäähylle" joksikin aikaa... Ea:n foorumilla ajat on vaihdellu 10min - 1h.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Spencer se kyllä elää omaa unelmaansa tällä hetkellä. :)




Ei helvetti... mikä nyt avuksi? Naputin eilen markettia niin kovaa useampaan otteeseen, että EA heitti mut marketista pihalle ja tuli teksti: "There was a problem communicating with the FIFA Ultimate Team servers. Try again later." Noh aiemmin se meni pois sillä, että kävin vain ultimate teamista pihalla tai jotain, mutta nyt ei pääse enää millään. Kaikki pikku konstit ollaan kokeiltu, mutta markettiin ei enää pääse. Luuleeko ne mua nyt saatana joksikin auto buyeriks?? Viime vuonna oli sentään se, että piti tunnistautua ihmiseksi, mutta tänä vuonna ei näköjään ole niin antaako ne nyt bannia vaan kylmästi jos rämppäät tuolla marketissa pelaajia
Pitääkö mun mennä nyt johonkin chattiin ja mistä sinne pääsee?

Rämpytyksestä vissiin heitetään marketista "jäähylle" joksikin aikaa... Ea:n foorumilla ajat on vaihdellu 10min - 1h.

Noh mä oon ollut jo yli 12h.. Prkl

Haha, noniin, siinä meni sekin sitten. Ja kaikki se aika mitä reenasin viime versiossa! :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Spencer se kyllä elää omaa unelmaansa tällä hetkellä. :)










Haha, noniin, siinä meni sekin sitten. Ja kaikki se aika mitä reenasin viime versiossa! :D


Hyvä pätkä :)


Tosiaan pikkasen harmittaa kun tuo opeteltu rämpytys valon nopeudella menee hukkaan... voiskohan sen soveltaa johonkin muuhun..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Web Appiin kyllä pääsee, että pystyn pelata sitä kautta, pitää vaan ostaa pelaajat tuolta ja pelata sitten pleikkarilla. Mutta onhan tuo nyt tyhmää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä pätkä :)


Tosiaan pikkasen harmittaa kun tuo opeteltu rämpytys valon nopeudella menee hukkaan... voiskohan sen soveltaa johonkin muuhun..
Niin, ja tosiaan, jos sitä bannia ei ekasta ulosheitosta vielä tule niin kyllähän sitä kannattaa soveltaa.

Itse opettelin jo viidessätoista sillain rämpyttään ettei heitä pihalle. Tyyliin 3 kilosta nollaan, pois marketista, squadiin, ja takas rämpyttään. Kyllä mä ainakin kokeilen löytää diilejä tolla systeemillä. Liian hyvä heitettäväksi hukkaan. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

@darni onko se matippi ollu hintansa väärti ? Pitäis haudata toi subotic jonnekkin ja syvälle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tullut tänäänkään fifaa Gigantilta :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siitä moodikerhon pojille kahteltavaa, mun EKAT maalit julkkarin jälkeen

[video=youtube;iG332vUuJ2w]https://www.youtube.com/watch?v=iG332vUuJ2w[/video]

On tää kyllä niin erilainen ku 15, mulla 3 vetoo, 3 maalia. Vastustaja pääs vetään 2 kertaa, 1 maali. Syöttöprosentit molemmilla yli 80. Täs on tosiaan pakko hakee kokoajan sitä lyhyttä helppoo syöttöä, tai pallo menee vihulle. Ja toi Berezutski 50 pacella ei joutunu yhtää häpeemää puolustuslinjassa

(ja ¤#/#n video menikin sit omalla nimellä sinne, kele, olkoo)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siitä moodikerhon pojille kahteltavaa, mun EKAT maalit julkkarin jälkeen

[video=youtube;iG332vUuJ2w]https://www.youtube.com/watch?v=iG332vUuJ2w[/video]

On tää kyllä niin erilainen ku 15, mulla 3 vetoo, 3 maalia. Vastustaja pääs vetään 2 kertaa, 1 maali. Syöttöprosentit molemmilla yli 80. Täs on tosiaan pakko hakee kokoajan sitä lyhyttä helppoo syöttöä, tai pallo menee vihulle. Ja toi Berezutski 50 pacella ei joutunu yhtää häpeemää puolustuslinjassa

(ja ¤#/#n video menikin sit omalla nimellä sinne, kele, olkoo)

Kiinnostaisko porukkaa jos otettais boxin puolella tässä tänään joku miniturnee? :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei hitto meinaa itekkään uskoa tähän omaan tuuriini :D
Neymar 32 750 coinsia sniputuksella, 320k profittia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei hitto meinaa itekkään uskoa tähän omaan tuuriini :D
Neymar 32 750 coinsia sniputuksella, 320k profittia.

Pikkasen hyvin! Toihan johtuu tasan siitä että noi hinnat lähtee minimistä ku alat syöttää... pieni näppihärö tai menu lagi niin sinne meni :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuinkahan kauan menee että jengi totuttautuu tuohon systeemiin. Nää tosiaan johtuu ihan siitä että tulee virhepainalluksia tjms. Tai sit on joko 6v tai ihan vaan puhtaasti tardi.

Jäätävä profit, ja coinsit on arvossaan tänä vuonna.

ihan sairasta kyllä. onnee vaan täältäki

Web app on varmaan paras alusta romujen myyntiin ni välttyy vahingoilta
 
Ylös Bottom