Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

viimeset 3 matsia kahesta ekasta vihu pihalle melko alussa, nyt itte ja vissiin servut nurin? ei se paska muutu kullaksi vaikka laittaa "16" perään.
edit: piti käydä koiran kanssa raittiissa ilmassa hengähtää.. vähän meni liioittelun puolelle mutta masentaahan se kun tätä on veinaillu ja mikään ei sit toimi :) ei sinänsä pitäs tulla yllätyksenä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko saada Sneijder kehiin(sain napattua sen 2K hinnalla), toimiskohan ryslannin porukasta johdettu tollanen:

pitch-120246.jpg


Onko kukaan kokeillu RVP:tä vielä?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, täällä on siivouspartio käyny yön aikana! :)

Osaako joku kertoa miksi jotkut pronssipelaajat (loftus-cheek,Garmston etc) on noin julmetun kalliita,vaikkei overallit päätä huimaa?

Niinkuin Saxon jo vastasi niin suurseurojen pronssit ja silverit pitää hintaa vielä jonkun aikaa. Sit tietyt kortit joilla jokin overall nousee selvästi esiin on yleensä reippaasti kalliimpia. Just tuo pace määrittää varmaan aika paljon, vaikkei sillä pitäisi sitä virkaa olla mutta ei fifa kansa pääse vanhoista tavoista niin vain eroon.

Tosiaan on aika paljon pelaajia, jotka pelaa vain silver tai pronssitiimeillä, niin nuo sitten maksaa vähän enemmän niistä standout pelaajista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aivan helvetin hyvä peli ollu toistaseks. Enpä olis uskonu että oon tekeleestä tätä mieltä:o


Treidi rintamalla hiljaista mutta eiköhän se viikonlopulla lähde käyntiin.

Pelasin ensimmäisen draftin professionalilla ja voittohan sieltä tuli. Isoimmat nimet joukkueessa oli Rolle, Benzema, Bonucci, Pogba ja Isco. Rolle oli aivan helvetin iso pettymys ei erottunu millään tavalla Benzemasta... ei millään tavalla. Ylättävin oli Pogba siis se oli tähän peliin täydellinen pelaaja. Palkintona 35k + 7,5k Rugani oli arvokkain nosto. Trolli on tänä vuonna vielä vittumaisempi ku näköjään vaihteneet senkin lm paikalle... http://www.futhead.com/16/players/777/thorgan-hazard/ Oli jo lähellä ettei riemu huuto kajahtanu.


Pelistä tykänny näillä säädöillä todella paljon. 1. Pallo on irrallinen elementti eikä kulje kiskoilla... pallo jopa kimpoilee ihan tyhjiin tilohin.(eikä aina vastustajan hyökkääjän jalkaan) 2. Syötöt. Pitää miettiä tekemisiään eikä pelkkä napin rämpytys johda mihinkään. Omaan peliin sopi todella hyvin, tällä tavalla pelasin jo viidessätoista. Siinä vaan katkot oli jotenkin logiikan vastaisia..

Ainoa narina on maalinteko... vedot on jotenkin onnettoman oloisia. Toisaalta sillä Sturrikan weak footilla ei tällä hetkellä vedetä niitä pommeja yläpesään 45:stä metristä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, täällä on siivouspartio käyny yön aikana! :)



Niinkuin Saxon jo vastasi niin suurseurojen pronssit ja silverit pitää hintaa vielä jonkun aikaa. Sit tietyt kortit joilla jokin overall nousee selvästi esiin on yleensä reippaasti kalliimpia. Just tuo pace määrittää varmaan aika paljon, vaikkei sillä pitäisi sitä virkaa olla mutta ei fifa kansa pääse vanhoista tavoista niin vain eroon.

Tosiaan on aika paljon pelaajia, jotka pelaa vain silver tai pronssitiimeillä, niin nuo sitten maksaa vähän enemmän niistä standout pelaajista.

Mitäs ****** nyt on tapahtunu? mun piti kattella sitä postaamaani squadia, muttei näy missää? Onks tääl ollu taas kissatappelut aamuyöllä tai jotai?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aivan helvetin hyvä peli ollu toistaseks. Enpä olis uskonu että oon tekeleestä tätä mieltä:o


Treidi rintamalla hiljaista mutta eiköhän se viikonlopulla lähde käyntiin.

Pelasin ensimmäisen draftin professionalilla ja voittohan sieltä tuli. Isoimmat nimet joukkueessa oli Rolle, Benzema, Bonucci, Pogba ja Isco. Rolle oli aivan helvetin iso pettymys ei erottunu millään tavalla Benzemasta... ei millään tavalla. Ylättävin oli Pogba siis se oli tähän peliin täydellinen pelaaja. Palkintona 35k + 7,5k Rugani oli arvokkain nosto. Trolli on tänä vuonna vielä vittumaisempi ku näköjään vaihteneet senkin lm paikalle... http://www.futhead.com/16/players/777/thorgan-hazard/ Oli jo lähellä ettei riemu huuto kajahtanu.


Pelistä tykänny näillä säädöillä todella paljon. 1. Pallo on irrallinen elementti eikä kulje kiskoilla... pallo jopa kimpoilee ihan tyhjiin tilohin.(eikä aina vastustajan hyökkääjän jalkaan) 2. Syötöt. Pitää miettiä tekemisiään eikä pelkkä napin rämpytys johda mihinkään. Omaan peliin sopi todella hyvin, tällä tavalla pelasin jo viidessätoista. Siinä vaan katkot oli jotenkin logiikan vastaisia..

Ainoa narina on maalinteko... vedot on jotenkin onnettoman oloisia. Toisaalta sillä Sturrikan weak footilla ei tällä hetkellä vedetä niitä pommeja yläpesään 45:stä metristä.

Kyl se siitä vauhdittuu kun saat sivullisen mustia kuponkeja listattua kerralla.

Tää non-rare treidaus on kyllä ihan naurettavan tehokasta nyt tällä hetkellä, taas menny Nachot 1100-1400 BIN:eillä, ja joku vielä 1100 BID:inä. Mukava ostella uudet taas alle 500 kolikolla :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyl se siitä vauhdittuu kun saat sivullisen mustia kuponkeja listattua kerralla.

Tää non-rare treidaus on kyllä ihan naurettavan tehokasta nyt tällä hetkellä, taas menny Nachot 1100-1400 BIN:eillä, ja joku vielä 1100 BID:inä. Mukava ostella uudet taas alle 500 kolikolla :D

11 x Verhaegh jauhaa jo 24/7 ;)


Minä ajattelin samaa ku avasin aamulla... oisko Barca pojat päästelly höyryjä..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs ****** nyt on tapahtunu? mun piti kattella sitä postaamaani squadia, muttei näy missää? Onks tääl ollu taas kissatappelut aamuyöllä tai jotai?
Tänne on ilmeisimmin sit nykyään kielletty postata kuvia jotka liittyvät aiheeseen?

Älkää nyt hyvät ihmiset enää kirjoitelko sitten mitään tänne, ettei tuu banaania.

Ja sit nukkumaan ;) riittää reilu 33 tuntia fifaa yhdellä 2 tunnin tauolla ny iltaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parasta treidausta ainakin eilen oli nää 2-3k arvoiset kortit joita jotkut heittää minimeillä myyntiin. Siitä vaa snaippailemaan. Jatkuvasti tuli uutta korttia 700 bin:llä myyntiin...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänne on ilmeisimmin sit nykyään kielletty postata kuvia jotka liittyvät aiheeseen?

Älkää nyt hyvät ihmiset enää kirjoitelko sitten mitään tänne, ettei tuu banaania.

Ja sit nukkumaan ;) riittää reilu 33 tuntia fifaa yhdellä 2 tunnin tauolla ny iltaan...


Mitäs tuhmia kuvia sä nyt oot postaillu? Hope Solo ilman liikoja rihmoja?

.------------------------

Ja sit uusiks jo näköjään deletoitu kysymykseni, ONKO KUKAAN KOKEILLU RVP:TÄ?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs ****** nyt on tapahtunu? mun piti kattella sitä postaamaani squadia, muttei näy missää? Onks tääl ollu taas kissatappelut aamuyöllä tai jotai?

Tänne on ilmeisimmin sit nykyään kielletty postata kuvia jotka liittyvät aiheeseen?

Älkää nyt hyvät ihmiset enää kirjoitelko sitten mitään tänne, ettei tuu banaania.

Ja sit nukkumaan ;) riittää reilu 33 tuntia fifaa yhdellä 2 tunnin tauolla ny iltaan...

Mitäs tuhmia kuvia sä nyt oot postaillu? Hope Solo ilman liikoja rihmoja?

.------------------------

Ja sit uusiks jo näköjään deletoitu kysymykseni, ONKO KUKAAN KOKEILLU RVP:TÄ?

Näköjään televisiokeskustelun sivuosumana postauksesi oli siirtynyt Ultimaattisen pelitelkun hankinta -ketjuun. Siirsin sen viestisi sieltä tänne takaisin. Eli ei: kyse ei ollut moderointipolitiikan kiristymisestä, vaan jonkun yöllisen moderoijan hutista :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs tuhmia kuvia sä nyt oot postaillu? Hope Solo ilman liikoja rihmoja?

.------------------------

Ja sit uusiks jo näköjään deletoitu kysymykseni, ONKO KUKAAN KOKEILLU RVP:TÄ?
En ole kokeillut mut voi olla tykkikamaa tänä vuonna!

Viikonloppu pilalla. Ei mitenkään kerkiä mun paketti perille tänään. Onneks on yövuorot ni ei tarvi hajoilla niin paljon. Jospa se elämä maanantaina helpottaisi... Huoh. :(

Näköjään televisiokeskustelun sivuosumana postauksesi oli siirtynyt Ultimaattisen pelitelkun hankinta -ketjuun. Siirsin sen viestisi sieltä tänne takaisin. Eli ei: kyse ei ollut moderointipolitiikan kiristymistä, vaan jonkun yöllisen moderoijan hutista

Kiitoksia toimitukselle vastauksesta. Kiva tietää että miks kaikkien lempiketju typistyy nukkumatin toimesta. :)

Moneygun ja large, kun vastailitte eilen noihin mun ps3/tietsikan näyttö kysymyksiin niin viitittekö tsekata tän ja vastata jos tiedätte. Enää en uskalla OT läppää heittää tänne jottei vaan tule bananabananabananabanana teracottaaaa...

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=108392&p=1675120#post1675120
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ole kokeillut mut voi olla tykkikamaa tänä vuonna!

Viikonloppu pilalla. Ei mitenkään kerkiä mun paketti perille tänään. Onneks on yövuorot ni ei tarvi hajoilla niin paljon. Jospa se elämä maanantaina helpottaisi... Huoh. :(

Toveri hyvä:

1. Aja Poriin
2. Marssi Giganttiin
3. Osta PS4 bundle fifalla
4. Pelaa viikonloppu
5. Aja Poriin
6. Palauta Giganttiin
7. P R O F I T

Eikös noin porukka toimi isojen urheilujuhlienkin aikaan? Haetaan gigsusta isoin töllö ja palautetaan parin viikon päästä takas
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näköjään televisiokeskustelun sivuosumana postauksesi oli siirtynyt Ultimaattisen pelitelkun hankinta -ketjuun. Siirsin sen viestisi sieltä tänne takaisin. Eli ei: kyse ei ollut moderointipolitiikan kiristymisestä, vaan jonkun yöllisen moderoijan hutista :)

Ok, kiitos. Olin hiukan hämmentyny kun en löytäny siirrettyä matskua tosta pes vs. fifa tappelusta, eikä darnikaan ollu saanu banskua( ne yleisimmät moderoinnin syyt meillä)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ok, kiitos. Olin hiukan hämmentyny kun en löytäny siirrettyä matskua tosta pes vs. fifa tappelusta, eikä darnikaan ollu saanu banskua( ne yleisimmät moderoinnin syyt meillä)

Ny meni kahvit pitkin pöytiä :D



Siitä se lähti eka Verhaegh pistetty eteenpäin :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ny meni kahvit pitkin pöytiä :D



Siitä se lähti eka Verhaegh pistetty eteenpäin :)

Jep, itselläkin pääsi pienehkö hörähdys. :D :p

Melko paljon on kyllä porukalla ongelmia tuon disconnect ongelman kanssa... :confused:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos jollain enemmän kolikoita kannattaa testata kalliimpien (>50k) pelaajien sniputtelua. Harvalla varaa vielä tähän lähteä niin vähemmän myös kilpailua. ~250k tuli ehkä tunnin rämppäilyllä päivässä profittia.

Itse gameplay kyllä aikaisempiin versioihin verrattuna erittäin hyvää, plussaa varsinkin siitä ettei pace ooe enää kaiken a ja o vaan voitot tulevat rauhallisella pelinrakennuksella.
Parit matsit jo takana, statsit 6-0-1.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep, itselläkin pääsi pienehkö hörähdys. :D :p

Melko paljon on kyllä porukalla ongelmia tuon disconnect ongelman kanssa... :confused:


Uskomatonta mutta minä oon vielä välttynyt täysin tuolta... Saattaa kyllä johtue että on tollanen yhden lähdön vanha modemi ja nat 1 fifaa pelatessa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos jollain enemmän kolikoita kannattaa testata kalliimpien (>50k) pelaajien sniputtelua. Harvalla varaa vielä tähän lähteä niin vähemmän myös kilpailua. ~250k tuli ehkä tunnin rämppäilyllä päivässä profittia.

Itse gameplay kyllä aikaisempiin versioihin verrattuna erittäin hyvää, plussaa varsinkin siitä ettei pace ooe enää kaiken a ja o vaan voitot tulevat rauhallisella pelinrakennuksella.
Parit matsit jo takana, statsit 6-0-1.

Joo tota kattelin eilen ja sinne tipahtaa melko hyvällä tahdilla ali hintaan tavaraa. Harmitti kun if zouma meni ohi 20k binillä sillä ittellä oli vaan 17k tolla hetkellä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei helvetti... mikä nyt avuksi? Naputin eilen markettia niin kovaa useampaan otteeseen, että EA heitti mut marketista pihalle ja tuli teksti: "There was a problem communicating with the FIFA Ultimate Team servers. Try again later." Noh aiemmin se meni pois sillä, että kävin vain ultimate teamista pihalla tai jotain, mutta nyt ei pääse enää millään. Kaikki pikku konstit ollaan kokeiltu, mutta markettiin ei enää pääse. Luuleeko ne mua nyt saatana joksikin auto buyeriks?? Viime vuonna oli sentään se, että piti tunnistautua ihmiseksi, mutta tänä vuonna ei näköjään ole niin antaako ne nyt bannia vaan kylmästi jos rämppäät tuolla marketissa pelaajia :D
Pitääkö mun mennä nyt johonkin chattiin ja mistä sinne pääsee?
 
Ylös Bottom