Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aijoo postauksia tarkotitte, aattelin että siinä satakunnan vedessä on taas jotain vikaa..
Käytän tapatalkkia niin en nää niitä..
Näyttää jotkut kortit ropisevan hyvin alas.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervetuloa munkin puolesta! Nyt oot kowa jätkä, jos et aikaisemmin ollu. :D

Slimanista ei tuu ikinä discard, vähä siltä näyttäs.

Vähän uskoa peliin.. kyllä siitä tulee. Aamulla oli jo hyvin 15k hinnalla tarjolla. Nyt noussu sinne 18k paikkeille mikä on ihan normia...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Testasin Liga Nos jengiä ja aivan kauhea ero oli BuLi jengiin, nou thanks. Andre oli vallan mainio kyl, muut vähä nii ja näi. On muuten pirun kiva pelata uudella masiinalla ku saa noi instructionit. Schurrle ja Mkhitaryan tekee hienoja nousuja laitaa pitkin. Pari skillmovia ku on jo takaraivossa niin aika nätisti kalastellu pilkkuja niillä ku laidasta nousee sisään. Joko aukee laukauspaikka tai sit saa pilkun. :)

4411 toimii ku unelma.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Schurrle on kyllä yks paskimpia laitureita mitö tässä pelissä on tullu käytettyä :l
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kasidivariin olen itse päässyt tällä ryhmällä (kymppidivari titteli ja ysidivarissa piste vajaa titteliin:
http://www.futhead.com/16/squads/2453944/
- Kagawa on ihan peto
- Hasebe/Hosogai ei välitä asetuksesta "stay behind when attacking"
- Nagatomo... Well 22 matsia takana ja kaveri saanut vaan 2 maalia
- Honda on ihan kohtuu hyvä laittamaan long FK.

Nyt käytän toista squadii jotta japanilaiset pääsee lepäilee:
http://www.futhead.com/16/squads/2454229/

PS. Messiä ei taida saada vähän aikaan IF eikä tule olemaan Fifa 17:ssa jos hän joutuu vankilaan veropetokseta. 0.o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kasidivariin olen itse päässyt tällä ryhmällä (kymppidivari titteli ja ysidivarissa piste vajaa titteliin:
http://www.futhead.com/16/squads/2453944/
- Kagawa on ihan peto
- Hasebe/Hosogai ei välitä asetuksesta "stay behind when attacking"
- Nagatomo... Well 22 matsia takana ja kaveri saanut vaan 2 maalia
- Honda on ihan kohtuu hyvä laittamaan long FK.

Nyt käytän toista squadii jotta japanilaiset pääsee lepäilee:
http://www.futhead.com/16/squads/2454229/

PS. Messiä ei taida saada vähän aikaan IF eikä tule olemaan Fifa 17:ssa jos hän joutuu vankilaan veropetokseta. 0.o

eiköhän ne ton handlaa sillai ettei kaverin tartte istua. Isä ottaa syyt niskoilleen jne..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kumpi olis kokemusten perusteella parempi LF/LW Mephis vai Sterling?

PS: Meierin if than beast, siinä on toppareilla vääntämistä sitä vastaan
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kumpi olis kokemusten perusteella parempi LF/LW Mephis vai Sterling?

PS: Meierin if than beast, siinä on toppareilla vääntämistä sitä vastaan
Ite oon molemmat testannut. Lens / Bolasie on parempi kun noista kumpikaan, mutta jos noista pitäis valita niin Memphis.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

jos joku tässä pelissä v*tuttaa niin tuo sumu.. kenenkähän idea, toivottavasti on saanu jo kenkää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko jotain taikanappia mistä pelaaja lopettais pelaamisen/pallon perässä itsestään juoksemisen? Suatanan ärsyttävää kun juoksee automaattisesti jonnekkin sivu/päätyrajalle ja sitten menee hipaisemaan ennen viivaa palloon jolloin vastustajalle erikoistilanne, vaikka muutoin olisi tulossa itselle. Ei mitään vaikutusta vaikka koitan kääntää tatin täysin vastakkaiseen suuntaan minne on juoksemassa.

Täytyykin Memphis ostaa joukkueeseen jos kerta hinta niin radikaalisti jo tippunut...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko jotain taikanappia mistä pelaaja lopettais pelaamisen/pallon perässä itsestään juoksemisen? Suatanan ärsyttävää kun juoksee automaattisesti jonnekkin sivu/päätyrajalle ja sitten menee hipaisemaan ennen viivaa palloon jolloin vastustajalle erikoistilanne, vaikka muutoin olisi tulossa itselle.

Mulla taas ärsyttää se kun ois aikaa vaikka kuin saada se pallo haltuun, nii pelaaja onnistuu jotenki ihmeellisesti pupeltamaan sen pallon rajan yli. Tämmöset pikkuasiat ne jaksaa ärsyttää vuodesta toiseen, etenki ku on pari päivää ottanu turpaan melkeen joka matsissa :D
 
Ylös Bottom