Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pitäsköhän sitä pistää tuo Auba lihoiksi. Päivällä kun katoin ni alin fresh BIN oli 420k. Taitaa tuon kortin katto olla tuossa 400k ja IMO toi kortti on erittäin herkkä kaikenmaailman minicräsheille jne... :confused:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Te ja teidän neitsyyden menettämiset.
Nojoo. :)

Vähän turhamaista ehkä, mut ite oon isoimmat voittoni tehny just freeseillä korteilla.

Tämmöstä tiimiä mä vähän olen kuolannut. Pitää tsekata mimmoset cräshit tossa Black Fridayn nurkilla tulee. Aion olla kolikkokasan kanssa valmiina, mut jos eivät tipu niin voi olla että säästelen sit vielä TOTY nurkille coinsit.

Se squadi, täs:

mKbV7kp.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Imo toinen bender cdm ja ehdottomasti beast naldo cb:ks
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

huhhuh, menee vissiin "harjotellessa" toi eka 5div kausi.
Hävinny 3 matsia putkeen aivan hämmentävän huonoille pelaajille.. pelkkää munaravia, läpisyöttöä ja kukkupalloa. Kutosessa noi ei saanu yhtään palloa läpi, nyt kaikki.
muistelisin että samalai kävi ku nousin kutoseen. Tuli kunnon kairausta ja suoraa takas seiskaan. Siitä sitten pari kautta ja takas niin yhtäkkiä kutosessakin oli kohtuu helppoa. Kai mä sit vaan kehityin... :)
tuli taas kauden pilkku, vihu pukkaa pitkän pallon mun pakille ja törmää toiseen pakkiin niin pallo pisteelle, uskomatonta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Imo toinen bender cdm ja ehdottomasti beast naldo cb:ks
Noted, mut Lars on mulla tehny jo 3 maalia, kun Sven oli lähinnä vaan... No, jäi Geisin ja Kramerin varjoon. Kai nää on vähän henkimaailman juttuja. Ja toi Naldo oli kauhia klohno viime versiossa. Voishan sen silti testata.

Mut jestas sentään! Mun 861k ostamani Reus möi äsken 989k hintaan! Komiat profitit. Nyt vois vaikka tulla niitä promopakkoja! :D

DP5yAKi.jpg


Ja tulihan niitä promoja! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Noted, mut Lars on mulla tehny jo 3 maalia, kun Sven oli lähinnä vaan... No, jäi Geisin ja Kramerin varjoon. Kai nää on vähän henkimaailman juttuja. Ja toi Naldo oli kauhia klohno viime versiossa. Voishan sen silti testata.

Mut jestas sentään! Mun 861k ostamani Reus möi äsken 989k hintaan! Komiat profitit. Nyt vois vaikka tulla niitä promopakkoja! :D

DP5yAKi.jpg


Ja tulihan niitä promoja! :)

Ei pöllömpi kauppa!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tehkääs joku mulle fitness squadi litmasen ympärille. Max 30k +jali
Ja oikein sweaty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei helvetti, peli jääty kun oli offline fut drafti kesken. Toka peli merkattiin tietenkin häviöksi. Ei muutakun itkemään tukeen, saakeli
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mut jestas sentään! Mun 861k ostamani Reus möi äsken 989k hintaan! Komiat profitit. Nyt vois vaikka tulla niitä promopakkoja! :D
Kuis nyt noin, eikö toi pitänyt mennä omaan käyttöön? :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kuis nyt noin, eikö toi pitänyt mennä omaan käyttöön? :rolleyes:
Ei herran jestas! Kyllähän näitä pyöritellään ihan siirtolistalla vaan. SIF pelkoa ei tosin ihan heti ole ku loukkas ittesä taas. Kyl mä tota koitan vielä metsästää ja jos halvalla saan ni pistän ehkä ihan käyttöönkin. Pitää kattella vielä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)


Just katoin eilen samaa mut toi Mehiko... No portugalin liigoihin kiva kortti, se Jefferson olikin jo niin tylsä.

Mie ostin nyt itselleni käyttöön ton IF Reusin. 900k koppasin talteen, ihan vaan huomatakseni että jotkut sankarit harjoitti bid war touhua yhdessä kortissa ja muutaman minuutin päästä toljotin näyttöä jossa näkyi kymmenkunta peliä koeajettu Reus myytynä 760k hintaan. On kyllä sekava marketti muuta ei voi sanoa.

Mun Marco menee kärkeen LF positiolla ja 7 kemioilla. Samalla otan kaikki muut informit pois tiimistä koska tuntui taas että kun tuon IF Xhakan laittoi squadiin niin heti alkoi mennä hankalammaksi touhu kun siellä oli jo tuo IF Raffael. Eli nyt penkitetään Raffael ja Xhakan tilalle peruskortti jota säästelin siltä varalta että tämä ongelma ilmaantuu. Folioooooo, in my heaaaad!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)


No ainahan sitä randomia on tilanteissa puolin toisin niinku irl mutta

1.maalissa mokke hörppää juu, mutta todella surkeaa puolustamista
2.maalissa miksi yrität topparilla ottaa haltuun ja kääntää keskelle pomppupalloa oman boxin sisällä??


Sitten syytetään EA:ta :rolleyes: :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No ainahan sitä randomia on tilanteissa puolin toisin niinku irl mutta

1.maalissa mokke hörppää juu, mutta todella surkeaa puolustamista
2.maalissa miksi yrität topparilla ottaa haltuun ja kääntää keskelle pomppupalloa oman boxin sisällä??


Sitten syytetään EA:ta :rolleyes: :)
Tohon kakkoseen sen verran että kannattaa muistaa että botit käy välppäämässä noita välillä aika tehokkaasti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No ainahan sitä randomia on tilanteissa puolin toisin niinku irl mutta

1.maalissa mokke hörppää juu, mutta todella surkeaa puolustamista
2.maalissa miksi yrität topparilla ottaa haltuun ja kääntää keskelle pomppupalloa oman boxin sisällä??


Sitten syytetään EA:ta :rolleyes: :)

1. jep, todella huonosti puolustettu, mutta toi veskan toiminta oli taas jotain niin naurettavaa. Pallo tulee päin niin se heittää tommosen pulkan tohon.
2. tässä tosiaan botti vippas ton pallon tohon keskelle, muuta en kerenny tehdä kun yrittää tossa maalin edessä purkaa kunnes mokke pistää miehen kumoon

ja tosiaan randomia on aina niinkuin irl, mutta tuntuu että nämä taas kertyy. Jos vertaa vaikka viikko sitten niin lähinnä vastaavaa sattui toisessa päässä :)
 
Ylös Bottom