Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia III

Vastaus: Mafia III

Ite oon kyllä tykänny. Varmaan jotka haukkuu niin ei oo pelannu edellisiä. Pikamatkustus jne...
 
Vastaus: Mafia III

Pitkältä kyllä vaikuttaa pelin tarina, joka sinänsä on hyvä juttu. Ei jaksa vain kovin isoissa erissä pelata kun melkein joka tehtävä toistaa samaa. Isoimmat plussat on autoilla ajaminen ja tunnelma. Ainesta tässä olisi ollut paljon, mutta se jäi käyttämättä.
 
Vastaus: Mafia III

Ite oon kyllä tykänny.

Joo sama täällä. Läpi pelattu kerran, mutta ei se pakkopullalta tuntunut missään vaiheessa itselleni. Ja itse en ole pelannut edellisiä Mafioita. Tuossa kun aloittelin WD2:sta niin siinä kyllä tuli tunne, että tätä ei mahdollisesti jaksa pelata läpi saa nyt nähdä koska jaksaa jatkaa, alku ei ainakaan ollut lupaava.
 
Vastaus: Mafia III

Joo sama täällä. Läpi pelattu kerran, mutta ei se pakkopullalta tuntunut missään vaiheessa itselleni. Ja itse en ole pelannut edellisiä Mafioita. Tuossa kun aloittelin WD2:sta niin siinä kyllä tuli tunne, että tätä ei mahdollisesti jaksa pelata läpi saa nyt nähdä koska jaksaa jatkaa, alku ei ainakaan ollut lupaava.

Sama täällä. Mafian nykäsin kertaalleen läpi parissa viikossa (olen pelannut myös edelliset) ja tulipa samalla kerättyä myös 90% pelin trophyista. WD2 puolestaan taas...Pelikuvaa katsottuani tajusin kiertää WD2:n kyllä kaukaa. Ennakkotilaus ja täyden hinnan maksaminen ykkösestä oli kohdallani koko 2010-luvun pahimpia pelimokia, koska peli oli aivan sumpisurkea. En astu samaan miinaan enää toista kertaa.
 
Vastaus: Mafia III

Sama täällä. Mafian nykäsin kertaalleen läpi parissa viikossa (olen pelannut myös edelliset) ja tulipa samalla kerättyä myös 90% pelin trophyista. WD2 puolestaan taas...Pelikuvaa katsottuani tajusin kiertää WD2:n kyllä kaukaa. Ennakkotilaus ja täyden hinnan maksaminen ykkösestä oli kohdallani koko 2010-luvun pahimpia pelimokia, koska peli oli aivan sumpisurkea. En astu samaan miinaan enää toista kertaa.

Sehän noissa onkin, että mafia 2 on PS3:n paras peli (ongelmistaan huolimatta), ja mafia 3 on uskomattoman turruttavaa toistoa.

Wd yks oli "ihan ok", mutta liian vakava ja ajomalli kauhea. WD2 sit taas koko vuoden yllättäjä. Itse olin jättämässä kauppaan koko pelin, mutta on ollut pitkästä aikaa peli jonka pelaamista ei malttaisi lopettaa ja haluaa päästä uusiksi pelaamaan mahdollisimman pian.

Itselläkin pelivideoista oli samat fiilikset, ei napannut. Eka 30-60min oli vähän fiilis, et tää on Wd1 jatkumo, mutta sit iski ja lujaa.
 
Vastaus: Mafia III

Oon nyt tätäkin jotenki pelannu et vois oman lusikan tähän soppaan heittää. :D

Onhan tää toimintaa mut todella yks toikkosta. Ainoa asia mikä mut saa tätä pelaamaan on tuo ajomallinnus kun se on "simulaatio" asetuksena.

Mut siis koko peli on vaan jotenki yksinkertainen "mene paikkaan y tapa x määrä vihollisia......"

Olen pelissä vasta aika alussa ja silti tekee mieli lopettaa pelaaminen... tuskin se tuosta alusta yhtäkkiä yhtään "taktisemmaksi" muuttuu harmi. Ajatella että meinasin tämmöisen ennakkotilata..... Ois tästä saanu paremmankin pelin ennen kaikkea monipuolisemman kun ois ajatus liikkunu tekijä tiimillä.

Sanon vielä etten ole koskaan pelannut mitään peliä pelkästään tarinan (jota joskus sanotaan muka loistavaksi) takia.
Se itse pelaaminen on mulle se juttu eikä se tarina.

Vähän sama kun peli olisi hyvä jos siinä vaan on hyvät valikot ihan sama miten idea köyhää se sisältö on...
 
Vastaus: Mafia III

Joskus joku peli voi olla pelaamisen arvoinen ihan pelkästään tarinan vuoksi, mutta Mafia 3 ei sellainen pelk ollut. Varsinkin IGN ylihypetti tän pelin tarinaa pahasti. Ei mitään omaperäistä tai mullistavaa, pelkkä lineaarinen kostoretki. Jee.
 
Kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan loistava peli hiippailun ystävälle. Tässä on hyvä ripaus mukana AC:a ja Hitmania. Viimeiset kaupunginosat menossa ja tykännyt kyllä koko ajan vain enemmän. Kaikki säästäen mennään ja seuraavalla kerralla kaikki listitään :)
 
Vastaus: Mafia III

Näköjään 2/3 pelannut, mutta nyt loppui mielenkiinto kokonaan. Aivan totaalisen itseään toistavaa settiä, ei jaksa ei pysty.
 
Vastaus: Mafia III

Peli saanut aika ison päivityksen ja näytti sisältävän auton muokkausta, jotain autokisojakin mukana. Nopeasti kerkesin testata niin tuntui että peli pyöri aikas nätisti, liekö siihenkin tullut päivitystä. Täytyy koittaa testata lisää paremmalla aikaa ja jos olis intoo tätäkin alkaa taas pelaan.
 
Vastaus: Mafia III

Peli saanut aika ison päivityksen ja näytti sisältävän auton muokkausta, jotain autokisojakin mukana. Nopeasti kerkesin testata niin tuntui että peli pyöri aikas nätisti, liekö siihenkin tullut päivitystä. Täytyy koittaa testata lisää paremmalla aikaa ja jos olis intoo tätäkin alkaa taas pelaan.

Päivitystä tullut aika paljonkin, etenkin pro:lle:
 
Vastaus: Mafia III

Onko tietoa milloin olisi tulossa lisäosia tähän peliin season passi version ostaneille?
 
Vastaus: Mafia III

Tulihan se läpi pukattua, oli varsin pitkän tuntuinen peli :) Parempi tämä oli mitä alussa arvostelut antoivat ymmärtää. Teknisesti hieno (ps4 pro) ja pelattavuus ihan kohdallaan. Myös tunnelma ja syvyys tarinankuljetuksessa kohdillaan. Melkeimpä parhaat kasvoanimaatiot mitä olen nähnyt peleissä. Toistoa toki oli ja sillä sitä pituutta varmaan tulikin. Puutumista ehkäisi hyvin pelin pelaaminen aina silloin tällöin pikkusen eteenpäin. Autojen ajettavuus mahtavan tuntuinen simu moodissa :) 7.5/10 kokonaisuudessaan.
 
Vastaus: Mafia III

Otin itseäni viikonloppuna niskasta kiinni ja grindasin tämän lähes loppuun. Muutamia sivutehtäviä vielä teen ennen kuin käynnistän viimeisen päätarinatehtävän.

Peli on kyllä hemmetin ruma vähänkin lähempää katsottuna, mutta onneksi julkaisun aikoihin vahvana leijunut sumu tuntuu hieman hälvenneen. Mafia 3 on ainakin minun tapauksessani myös teknisesti hyvin epävakaa ja on kaatunut noin tusinan verran kertoja.

Isomman tehtävävariaation lisäksi hiekkalaatikko olisi kaivannut jonkinlaista pikamatkustustoimintoa. Välillä nimittäin tuntui, että pelaajaa oikein kiusattiin laittamalla tehtäväkohde kaupungin päinvastaiselle laidalle ja sitten edellytetään vielä palaamaan sieltä.

Mutta on tässä hyvääkin. Heti kun poistuttiin puuduttavasta mene kohteeseen / tapa kaikki / varasta jotain / kuulustele tyyppiä -kaavasta, pelistä tuli mielenkiintoinen.

Grindaus on kuitenkin niin isossa roolissa, että en aio ottaa kaikkien saavutusten nappaamiseen vaadittavaa toista läpipeluukertaa.
 
Vastaus: Mafia III

Eikö tässä ole Mafia II:n tapaan läpipeluun jälkeistä chapter selectiä?

En tiedä, mutta noihin saavutuksiin vaaditaan käytännössä jokaisen kaupunginosan valtausta tietyllä tyylillä ja niitä ei ole jaettu lukuihin, joten chapter selectistä ei olisi apua.
 
Vastaus: Mafia III

En tiedä, mutta noihin saavutuksiin vaaditaan käytännössä jokaisen kaupunginosan valtausta tietyllä tyylillä ja niitä ei ole jaettu lukuihin, joten chapter selectistä ei olisi apua.

Kyllä kai ne valtaustyylit on etukäteen tiedossa, eli pitää vaan pelata sen mukaisesti?
 
Vastaus: Mafia III

Kyllä kai ne valtaustyylit on etukäteen tiedossa, eli pitää vaan pelata sen mukaisesti?

Oletko pelannut Mafia 3:sta? Pelissä ei ole chaptereitä, jotka pitäisi suorittaa tietyssä järjestyksessä. Vain alku ja loppu menee kiskoilla, kaikki muu on pelaajan päätettävissä, missä järjestyksessä luutnantit ja capot hoitaa.

Noilla valtaustyyleillä viittasin tietysti siihen, että tappaako vai värvääkö jengiä.
 
Ylös Bottom