Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE 2K16 - Raise some hell

Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Löytyykös tähän joku kaiken unlockaus dlc tai joku nappi asetuksista? Ennen noita ainakin oli ja itseäni ei huvita availla painijoita ja areenoita vaikean kautta.

Kyllä acceleratorilla voi aikaista kaikki lockatut jutut ja sillä pääsee myös editoimaan (oikeiden) painijoiden statseja. Accelerator kustantaa sen 2 tai 3 euroa kaiken järjen mukaan, jossain ollu vaan dollarihinta ja en oo tota acceleratoria sen koommin kattonu. Mut toivottavasti peli tulee huomenna niin pääsee pelaamaan ja itse tulen ostamaan tuon acceleratorin heti kuten joka vuosi, koska haluan heti päästä pelaamaan jokaisella painijalla, jolla huvittaa. Kuitenkin ennenkaikkea sen takia, että pääsee editoimaan noita statseja, koska jokavuosi niissä aina riittää jonkin verran hiomista.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Ostin tän PSN Storesta ja yöstä lähtien ois pitäny pystyy pelaamaan, mutta kun yritän käynnistää peliä niin saan seuraavanlaisen viestin:

"Sisältöä ei voida käyttää." Voit käyttää sisältöä ostamalla sen Playstation Store kaupasta."

Missä on ongelma?
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Eikö tästä ole embargo vieläkään loppunut? Metacriticissä on vasta kolme arvostelua.

E: No nyt on alkanut arvosteluja ilmaantua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Mahtaakohan ainut keino olla uudelleen asennus :( Kuulostaa tosi oudolta bugilta kyllä.

EDIT

Jaahas viesti mihin vastasin olikin hävinnyt :D
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Ne jotka haluaa liittyä mun alleihin esim tag teamissa yms, niin lisätkää psn!:D

ps4: mir02k1
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Tuli ostettua. Latasin CC:stä päivitettyjä kuteita painijoille, miten saan ne alt attireiksi kun nyt ovat erikseen custom superstareja? Älkääkä vaa sanoko ettei onnistu.

E: Jaah, vissiin kun käy editoimassa ja laittaa sieltä custom attireksi niin menee "oikealle" superstarille custom attireksi?
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Onko muilla samaa ongelmaa, että todella vaikee löytää nettimatseja? Netti on hyvä ettei siitä pitäs kyllä johtua.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Tässä tuntuu olevan tosi paljon pikkubugeja. Mm. jos käytössä itse tehtyjä attireita, painijat ovat näkymättömiä matsien jälkeen. Toinen minkä tänään huomasin kun tein Takeover Brooklyn areenan. Laitoin ppv:n sijainniksi Brooklynin, mutta show oli jossain Texasissa. Muutin myös normi NXT-lähetykset Orlandoon, mutta ei peli näytä piittaavan.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Tässä tuntuu olevan tosi paljon pikkubugeja. Mm. jos käytössä itse tehtyjä attireita, painijat ovat näkymättömiä matsien jälkeen. Toinen minkä tänään huomasin kun tein Takeover Brooklyn areenan. Laitoin ppv:n sijainniksi Brooklynin, mutta show oli jossain Texasissa. Muutin myös normi NXT-lähetykset Orlandoon, mutta ei peli näytä piittaavan.

Juu itekkin tullut huomattua, että melkoisesti on tullut pikkubugeja vastaan. Ilmeisesti jotain korjausta ollaan tekemässä, mutta toivottavasti tulis nopeasti, että pääsis ton Universe-moden aloittamaan kunnolla.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Juu itekkin tullut huomattua, että melkoisesti on tullut pikkubugeja vastaan. Ilmeisesti jotain korjausta ollaan tekemässä, mutta toivottavasti tulis nopeasti, että pääsis ton Universe-moden aloittamaan kunnolla.

Jep, tosi typerää kun ei saa tehtyä itse mestaruusmatseja. Ainoa mahdollisuus on rivalryjen kautta ja ne ovat pelkkiä singles matseja. Toivottavasti päivitys tulee pian, että saa Rollinsin puolustamaan Shieldin veljiä vastaan.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Jep, tosi typerää kun ei saa tehtyä itse mestaruusmatseja. Ainoa mahdollisuus on rivalryjen kautta ja ne ovat pelkkiä singles matseja. Toivottavasti päivitys tulee pian, että saa Rollinsin puolustamaan Shieldin veljiä vastaan.
Samanlaista matsia olen ite suunnitellut :) Sitten tottakai BOD:n paluu täytyy tehdä :)
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Päivitys tupsahti eilen ulos ja nyt saa tehtyä mestaruusmatseja Universessa, eikä hahmot ole näkymättömiä matsien jälkeen. Logotkaan eivät tunnu enää sekoilevan ladatuissa attireissa. Paikkakuntabugia ei ole korjattu, vaan edelleen ohjelmat sijaitsevat satunnaisissa kaupungeissa. Myöskin Tyler Breezen sisääntulo on rikkoutunut päivityksen jälkeen niin, että kaikki NXT-areenan ruudut ovat pimeinä sisääntulon aikana.

Pääasia, että ärsyttävimmät bugit saatiin nyt korjattua. Päivitystä edeltäneistä bugeista huolimatta olen kyllä viihtynyt tosi hyvin jo useita tunteja tämän pelin parissa. En ole vielä muuhun koskenutkaan kuin Universeen ja iso osa ajasta on kulunut matsien lisäksi mm. PPV-areenojen rakentamiseen ja painijoiden asujen päivittämiseen.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Mites teillä on MyCareer mennyt? Onko juonikuviot pelkkää run-iniä vai tapahtuuko niissä muutakin? Itse tällä hetkellä (Royal Rumble seuraavana) juonikuviot ollut tähän asti melkeinpä pelkkää run-iniä, haastatteluja ja pari cutsceneä missä oma hahmo uhoaa tms.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

No nyt tuli outo bugi.. Lämmittelin feudia Stingin kanssa pitkin Wrestlemania kuukautta kunnes... Tulee Wrestlemania ja 3. otteluna oma painijani vs sting ja 4. otteluna oma painijani & Seth Rollins vs New Day. Muuten kiva, mutta en päässyt ottelemaan Stingiä vastaan vaan sen yli piti hypätä ja otella tuo tag ottelu. Olisin mielummin otellut sen feudin kliimaksin Stingiä vastaan, mutta nyt peli simuloi sen. Ei näin.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Onko tässä pelissä mitään helpompaa tapaa löytää nettimatseja randomeita vastaan kuin tuo, että perus valitsee matsityypin ja ukon ja sitten sinne "harjoitteluun" venaamaan, esim. 6 äijää kun haluat mennä vetämään 6-man Battle Royalin ihan randomien kanssa? Itse en ole vielä kertaakaan päässyt tohon Battle Royaliin, kun en vain jaksa venata puolta tuntia, että kaikki randomit tulee sinne.. Pystyykö tossa siis liittyy jo jonkun valmiiks tekemään lobbyyn, jossa on vaikkapa jo 5 pelaajaa valmiiksi, sen sijaan, että itse tekee sen lobbyn ihan alusta periaatteessa?

Itse pelistä, en oo pitkään aikaan WWE pelannu, viimeks tais olla SD vs RAW 2011, mutta tuli nyt ostettua ihan huvin vuoksi, ja pakko myöntää, että onhan nämä aina kyllä loistavaa ajanviihdettä

No siis tuo online pelin haku on valitettavasti aivan hirveä. Se oli 14 versioon asti hyvä, mutta muuttivat sitten sen 15:sta ja nyt 16 omaa hyvin samankaltaisen haun kuin edeltäjänsä. Eli kun ei tässä ole enään lobbyja ollenkaan (poislukien privasessiot) vaan aina odotellaan, että peli taustalla hakee sitä peliä. Itse totesin jo viime vuonna, että 1 vs. 1, triple threat ja ehkä vielä perus 2 vs 2 tag kannattaa hakea. Noihin 6 miehen skaboihin saa oottaa ja oottaa ja oottaa.... Mut se on kun pitää rikkoa toimiva systeemi, kuten oli noi lobbyt 14 ja sitä aiemmin. Tosin mitä muutaman onlinepelin oon pelannu niin ei oo laginu ja toiminu ihan hyvin kyllä.

Mutta tuota hakusysteemiä lukuunottamatta oon ollu tyytyväinen peliin. Tarjoaa paikoin jopa konetta vastaan hienoja matseja. Uudet systeemit toimii ihan hyvin. Ainoat ongelmat on oikeastaan ollut tuossa oma tehdyssä areenassa. Ekalla kerralla peli tilttas kun tein areenaa. Ja nyt paikoin kuvanpäivitys yskii tuossa oma tehdyssä areenassa, jos on useampi ukko ja menee kehän ulkopuolelle. En oo pelin normaaliareenoissa huomannut onneksi mitään ongelmia ja voi olla että nuo ongelmat johtuu ihan siitäkin, että tungin sinne areenalla kamaa aika paljon.

Paljon edeltäjäänsä parempi ja fiilis ja tunnelma matseissa on paljon viime vuotta parempi. Tekoäly on parempi tosiaan (toki parannettavaa löytyy edelleen) ja yllättää paikoin, kuten Wrestlemaniassa, kun pelasin Ortonilla Rollinssia vastaan. Rollins teki kulmauksesta aerial liikkeen, josta tein RKO:n. Ja yllätyksekseni 1 2 ja kickout. No seuraavaksi käänsin Rollinssin lopetusliike Curb stompin RKO:ksi. Rollins pelastautui rope breakilla. Mutta en ollu oikeasti uskoa todeksi, kun kaun aikaa punaisella ollut Rollins irrottautui päivän kolmannen RKO:n jälkeen. Lopulta hävisin ottelun. En kyllä muista koskaan, että kone ois selvinny 3:sta finisheristä (+ kaikki muut liikkeet). Mutta kone kyllä irrottautuu tässä pelissä usein ekasta finisheristä, muutaman kerran tokastakin. Tosin se ei tunnu niin epäreilulta, koska itsekin on tänä vuonna helpompi tehdä kickout, vaikka olis ottanu damagee suht kunnolla. Ja iso plussa on, että tuo luovutussysteemi on parempi kuin ennen, nyt matsit päättyy entistä enemmän selätyksiin kuten kuuluukin.

Austinin showcase maistui itselle kyllä varsin hyvin. Ja Austinilla pelaaminenkin oli paljon hauskempaa kun keskarit on taas back. Tänä vuonna ei oo edellisvuosista tuttua keskarin sumennus efektiä.

Mycareerista vaikea vielä sanoa paljoakaan kun olen niin alussa, että just pääsemässä tuosta alun scriptatusta tutorialista vasta kunnolla pelaamaan.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Ite pelasin tätä PS3:sella aikoinaan niin eipä sujunu kovin hyvin. CPU voitti mut loppujenlopuks aika helposti kokoajan.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Kyllä acceleratorilla voi aikaista kaikki lockatut jutut ja sillä pääsee myös editoimaan (oikeiden) painijoiden statseja.
Miten tuo siis toimii käytännössä? Ostin tänään tuon acceleraatin ja en ole huomannu että olisi auennut yhtään areena.​
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Miten tuo siis toimii käytännössä? Ostin tänään tuon acceleraatin ja en ole huomannu että olisi auennut yhtään areena.​

Siellä on se unlockables osio valikoissa niin meet sinne ja sitten siinä piti painaa jotain nappia niin se aukaisee kaikki lukitut jutut käytettäväksi.
 
Ylös Bottom