Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE 2K16 - Raise some hell

Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

About 13 vuotta sitte tuli kateltua vapaapainia kunnes lakkasivat näyttämästä sitä "ilmaiskanavilla" ja nyt WWE Networkin myötä "rakkaus lajiin" on taas löytyny uusiks. Pelejä oon ostanu ale-laareista jo muutamia täs vuosien varrella ja pelaamattahan ne on jääny. Ylivoimasesti ärsyttävin asia noissa peleissä on toi counter-liikkeitten teko joka on kiinni millisekunteista, onnistuuko vai ei. Mitä täs nyt on previkoita lukenu niin homma on pysyny samanlaisena +pystyt tekemään niitä vähemmän. Ymmärrän kyllä että lajin luonteeseen kuuluukin saada osumaa molemmin puolin eikä nyt itellä oo ajatusta miten homman tekis paremmin mutta.....Kyllä tuo iteltä vie sen peli-ilon...=(! Ennakoissakin todettu että ihmispelaajia vastaan homma ei nii haittaa, pelaaminen on hauskaa jne. Mutta konetta vastaan pelatessa pataan tulee jatkuvasti ja liian usein ruudulla näkyy "too early ja too late" tekstit epäonnistuneesta puolustuksesta...=(! Fiilikset oli katossa mutta noi ennakot pudottiki sitte taas maanpinnalle..

Nuo pystyy säätämään slaidereista kuinka kauan on aikaa tehdä vastaliike.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Nuo pystyy säätämään slaidereista kuinka kauan on aikaa tehdä vastaliike.

Oikee tosi?! Onko näin ollu jo aikasemmiski peleis vaiko nyt täs tulevas? Miksi tosta asiasta tietyt testaajatki valittaa jos asiaan pystyy asetuksella vaikuttamaan? Jos näin on niin uskallan napsaasta tänään sit jo ehkä pre-orderin marketplacen pualelta...=)!!!
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Oikee tosi?! Onko näin ollu jo aikasemmiski peleis vaiko nyt täs tulevas? Miksi tosta asiasta tietyt testaajatki valittaa jos asiaan pystyy asetuksella vaikuttamaan? Jos näin on niin uskallan napsaasta tänään sit jo ehkä pre-orderin marketplacen pualelta...=)!!!

15:ssa ainakin pystyy säätämään. Itselleni ei tuo ikkuna oo ikinä ollu liian pieni, joten en oo asiaa sinänsä ajatellu. Lisäksi, jos tekoälyn liiallinen countteeraminen ärsyttää niin sitäkin voi säätää mielensä mukaan isommalla tai vähemmälle. Ja itseasiassa ton vastaliikkeiden määrän saa kuuleman mukaan halutessaan poiskin yksinpelipuolelle. Moninpelissä se on kaiken järjen mukaan päällä, koska oletuksena tuo on päällä. Vaikea toki sanoa toimiiko, tuo mutta itseäni tuo kiinnostaa, koska tuo taktikointia mukaan. Muutenkin nykyään tykkään matseissa pelata välillä eeppisiä matseja ja tahallaan sopivassa kohtaa viedä matsia eteenpäin niinkin että otan jonkun iskun tahallaan vastaan. Joskus matsia pitkittäessä toki sitten tekoäly countteeraa meikäläisen finisherin ja iskee omansa ja 1, 2, 3. :D Mutta feudien kannalta joskus on kiva hävitäkkin ja rakentaa siitä feudia pidemmälle. Esimerkiksi just eilen pelasin ja Kanen ja Rollinssin välillä on feudi päällä. Hävisin 2 kertaa titteliottelun Kanella, kun hallitsin ja Rollins ryöväsi voiton, kuten oikeassakin elämässä. Toisessa matsissa oli erittäin hyvä fiilis kun pistin Rollinsin nurkkauksen päälle ja ajattelin pistää (pöytämatsi) Rollinssin chokeslamilla pöydän läpi. Rollins ehti just ja just toipua (kun asettelin pöytää sopivasti, selkä rollinsiin päin) ja teki takaapäin missile dropkickin ja sen voimasta Kane meni pöydän läpi. Vaikka hävisin niin oli hyvä fiilis tuollatavalla en kertaakaan menny pöydän läpi ennen. Toi tekoäly toki on semmonen, että jos satavarmasti haluaa voittaa niin onnistuuhan se yleensä, mutta en pelaa sillai (verrattain nhl siinäkin kyllä pystyy yleensä voittamaan tekoälyn jos kaikkia keinoja kaihtamatta käyttää bugimaaleja jne.)

Tuli muuten mieleen, että jos jos täällä on joku pleikka 4 puolella ostamassa pelin ja haluaa pelailla tag team otteluita tekoälyä vastaan niin voi pistää ystäväpyyntöä tulemaan (ei tyhjiä pyyntöjä eli konsolifin tai vastaavaa siihen mukaan). Noi toisen kanssa pelatut tag team ottelut on kyllä välillä loistavaa viihdettä. Mikään ei ole hauskempaa, kuin esim. irish whipillä laittaa vastustaja tag team kaverin luo, joka tekee siitä lopetusliikkeen tai HBK:lla sweet chin music (kulmasta, kun vastustaja jää hetkeksi pystyyn hoippumaan) ja toinen vetää tähän vihuun Sheamuksella brogue kickin (myös esim. DX ja Triple H ja pedigree toimii myös mutta vihua täytyy iskeä llyönnillä tai potkulla ensin ennekuin voi tehdä pedigreen). Myös yksi parhaista on että toinen ottaa nyky Rockin ja toinen retron ja sitten kumpikin tekee "kansan kyynärpään" samaan aikaan (ajoitus pitää olla hyvä, muuten ei aina toimi). :D
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Oikee tosi?! Onko näin ollu jo aikasemmiski peleis vaiko nyt täs tulevas? Miksi tosta asiasta tietyt testaajatki valittaa jos asiaan pystyy asetuksella vaikuttamaan? Jos näin on niin uskallan napsaasta tänään sit jo ehkä pre-orderin marketplacen pualelta...=)!!!

Taitaa olla jo pari vuotta ollut mahdollista säätää.
Ja tais siellä olla slidereita ihan kaikkeen.
Wwe 2k on kyllä aina ollut mainio sarja muokkaus ja säätö puolella, muut pelit voisivat ottaa mallia.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Ja hype vaan jatkaa kasvamistaan :D Tässä esittelyssä Universe-Moden uutuuksia.

[video=youtube;ScCr4ZilMzo]https://www.youtube.com/watch?v=ScCr4ZilMzo[/video]

Täytyy varmaan tuossa My-Career modessa tuoda tällä kertaa omakin naama peliin kun sekin osio ilmeisesti parantunut aivan pirusti :)
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Enää ei malttanut vaan lähti jenkki-storesta nyt lataukseen. Tiistaita odotellessa :)
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Enää ei malttanut vaan lähti jenkki-storesta nyt lataukseen. Tiistaita odotellessa :)
Jos jaksat niin kerro mietteitä kun olet aikasi hakannut. Etenkin kiinnostaa Universe ja My Career moodien itseääntoistavuus, koska molemmat ovat oikeastaan ainoita asioita mitkä tässä pelissä kiinnostaa. Joskus vanhempaa peliä pelatessa Universe alkoi maistua puulta samojen välivideoiden ja typerien rivalry-matsien takia. Edellisen pelin careerista taas olen kuullut paljon haukkuja.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Jos jaksat niin kerro mietteitä kun olet aikasi hakannut. Etenkin kiinnostaa Universe ja My Career moodien itseääntoistavuus, koska molemmat ovat oikeastaan ainoita asioita mitkä tässä pelissä kiinnostaa. Joskus vanhempaa peliä pelatessa Universe alkoi maistua puulta samojen välivideoiden ja typerien rivalry-matsien takia. Edellisen pelin careerista taas olen kuullut paljon haukkuja.

Universe modeen en itse viime painoksessa kyllästynyt. Siinä oli kuitenkin n.600 erinlaista rivalry storylinea mistä sai valita. Nyt sitä on ilmeisesti paranneltu. Siis ei ne mitään ihmeellisiä välivideoita ole, mutta sellaista perus :D

Tuosta career hommasta olen 100% samaa mieltä. Se alkoi viimevuonna todella nopeasti toistamaan itseään. Ei saanut valita minkä mestaruuden perään menee. Vaikeustasoa ei voinut muuttaa, joten se kävi todella helpoksi. Mitä olen noita tubettajien videoita nyt katsellut niin se on tosiaan kokenut täydellisen muutoksen. Itse saat päättää minkä mesturuuksien perään menet jne.. Tuossa ekassa postissa on tuo my-career video niin siitä tuli jo itselleni järjetön hype. Yhden kerran pelasin läpi tuon viimevuonna. Silloin se päättyi siihen, että kun on voittaa WWE mestaruuden niin se on siinä. Nythän siinä pitäisi olla valinnoilla merkitystä. Eli voit esim: työskennellä authorityn kanssa tai et ja käytännössä siitä tulee erinlainen ura. Eli uudelleen peluu arvoa pitäisi olla.

Mutta laittelen tosiaan keskiviikkona tänne omia mietteitä. Koko tiistai tulee kuitenkin tuota uramoodia hakattua.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Tätä olen kaivannut näihin peleihin taas :) Tuli oikeen kylmänväreet kun katseli tuon sisääntulon. Sitä aikaa kun itse alkoi katsomaan tätä viihdettä :)

[video=youtube;zOssR0nb4TE]https://www.youtube.com/watch?v=zOssR0nb4TE[/video]
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Eikö pysty suomen visa electronilla ostamaan jenkki storesta kyseistä peliä?:mad::(
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Eikö pysty suomen visa electronilla ostamaan jenkki storesta kyseistä peliä?:mad::(

Täytyy ostaa amazonista noita dollari kortteja. Sinne vaan feikki jenkkiosoite niin homma toimii.

Mutta itse peliin. Tänään tuli sitten pelattua n. 3-4h My-Career moodia ja ei voi sanoa, että homma toimii todella hyvin. Alkuun on hieman vaikeampaa kun on uudet revearsal-systeemit ja submission jutut, mutta niihin pääsi sinuiksi. Taas tuli tuhlattua varmaan turhankin paljon aikaa oman staran tekemiseen :)

Ensimmäinen Rivalry tuli myös päätökseen ja päättyi voitokkaasti mukavien vaiheiden jälkeen. Ottelut ovat todella paljon aidompia ja ne kestävät kauemmin. Oli yksi sellainenkin matsi, että kummatkin taisi päästä lyömään 3lopetusliikettä, mutta kumpikaan ei saanut selätettyä. Hävisin sitten tuonkin submissionilla :D

Mutta kaikille tämän viihteen faneille todellakin suosittelen tätä peliä. Kirjoittelen illalla hieman enemmän ja tarkemmin kun on päässyt edes NXT:stä pois :D
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Pystyykö my careerissa suuntautua myös tag teamin puolelle vai onko pelkkää singles toimintaa?

E: Jossain YouTube-videolla tuossa viime viikolla osui silmään kommentti, jossa joku valitti ettei universeen pysty itse tekemään mestaruusmatseja. Toivottavasti ei pidä paikkaansa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Pystyykö my careerissa suuntautua myös tag teamin puolelle vai onko pelkkää singles toimintaa?

E: Jossain YouTube-videolla tuossa viime viikolla osui silmään kommentti, jossa joku valitti ettei universeen pysty itse tekemään mestaruusmatseja. Toivottavasti ei pidä paikkaansa?

Pystyy suuntautumaan tag-teamin puolelle. Voit mennä auttamaan muita painijoita niiden ottelussa niin ystävyyssuhde lähenee niin sitten muodostatte tag-teamin. Lisäksi välihaastatteluissa välillä kysytään, että oletko joukkue vai single titteleiden perässä.

Juu tällä hetkellä tosiaan on universessä tuo ettei pysty tekemään itse noita titteli-otteluita erimerkiksi Rawiin vaan ne on aina ppv:ssä. Suurin osa tosiaan epäilee, että kyse on ainoastaan bugista tms mikä korjataan kun päivitys tulee. En usko, että 2K olisi tietoisesti mennyt ottamaan tuollaista ominaisuutta pois. Varsinkin kun tuli Custom-Titlet yms niin niitä ei pysty nyt Universessä käyttämään.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Täytyy ostaa amazonista noita dollari kortteja. Sinne vaan feikki jenkkiosoite niin homma toimii.

Mutta itse peliin. Tänään tuli sitten pelattua n. 3-4h My-Career moodia ja ei voi sanoa, että homma toimii todella hyvin. Alkuun on hieman vaikeampaa kun on uudet revearsal-systeemit ja submission jutut, mutta niihin pääsi sinuiksi. Taas tuli tuhlattua varmaan turhankin paljon aikaa oman staran tekemiseen :)

Ensimmäinen Rivalry tuli myös päätökseen ja päättyi voitokkaasti mukavien vaiheiden jälkeen. Ottelut ovat todella paljon aidompia ja ne kestävät kauemmin. Oli yksi sellainenkin matsi, että kummatkin taisi päästä lyömään 3lopetusliikettä, mutta kumpikaan ei saanut selätettyä. Hävisin sitten tuonkin submissionilla :D

Mutta kaikille tämän viihteen faneille todellakin suosittelen tätä peliä. Kirjoittelen illalla hieman enemmän ja tarkemmin kun on päässyt edes NXT:stä pois :D


Onko varmasti toimiva tuo dollarikortti-tsydeemi? En halua maksaa turhaan tuota summaa :rolleyes:

E: Joo en saa ladattua koodia sieltä... Jenkkiosoitteet ja kaikki
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Juu tällä hetkellä tosiaan on universessä tuo ettei pysty tekemään itse noita titteli-otteluita erimerkiksi Rawiin vaan ne on aina ppv:ssä. Suurin osa tosiaan epäilee, että kyse on ainoastaan bugista tms mikä korjataan kun päivitys tulee. En usko, että 2K olisi tietoisesti mennyt ottamaan tuollaista ominaisuutta pois. Varsinkin kun tuli Custom-Titlet yms niin niitä ei pysty nyt Universessä käyttämään.

Joo käväisin redditin puolella lukemassa mielipiteitä niin sieltä selvisi että kyseessä on kuin onkin bugi ja sitä ollaan korjaamassa. Toivottavasti ei mene niin kauaa kuin THQ:lla aikoinaan päivitysten julkaisussa.

Lähde: http://forums.2k.com/showthread.php?3508001-WWE-Universe-Mode-Title-Matchup-Fix
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Osaako joku kertoa miks en pysty ostamaan amazonista dollarikortteja. Valittaa, että korttitietoja pitäis muuttaa.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Tässä nyt sitten hieman omia mietteitä pelistä.


Showcase
-Alkuun tämä oli tosi mukavaa, mutta kävi puuduttavaksi melko äkkiä. Vielä pitäisi muutama peli pelata ja sitten olisi kaikki tuon puolesta unlockattu. Mutta iskee aivan varmasti Steve Austin faneille.

Universe
-Tähän en ole edes vielä koskenut. Odottelen sitä titteli-matsi päivitystä niin sitten syvennytään tähän.

My Career

Nyt olen päässyt uralla siihen pisteeseen, että olen smackdownissa. Voitin NXT-Mestaruuden ja sen jälkeen alkoikin vapaus valita minkä tittelin perään lähtee. Päätin, että luovun NXT tittelistä ja lähden jahtaamaan US-Titteliä. Authority (HHH&Stephanie) näyttelevät uralla melko suurta roolia. Antavat tosiaan tehtäviä, joista jotkut on järkeviä ja jotkut...nooh...älyttömiä. Esimerkiksi sellaisia tehtäviä, että pitää voittaa DQ:lla, mutta tuohon ei oikein itse voi vaikuttaa, että lyökö vastustaja sua tuolilla vai ei :) Eräs smackdown ottelu jäi hyvin mieleen. Ottelu oli Batistaa vastaan. Hallitsin ottelu, mutta siinä vaiheessa kun olin tekemässä lopetusliikettä niin Batista esti sen, meni kehän ulkopuolelle ja otti tuolin milllä sitten löi mua ja voitin sen dq:lla. Välillä tuntui, että en etene uralle mihinkään kun oli vain otteluja mitkä eivät merkkaa mitään, mutta tajusin sitten, että aina kun rivalry loppuu niin kannattaa mennä vaan seuraavan "uhrin" kimppuun :)

Yhteevetona voin sanoa, että loistavaa viihdettä niille, jotka tästä viihteestä pitävät ja voin suositella tätä peliä kaikille niille :)
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell [Hype]

Löytyykös tähän joku kaiken unlockaus dlc tai joku nappi asetuksista? Ennen noita ainakin oli ja itseäni ei huvita availla painijoita ja areenoita vaikean kautta.
 
Ylös Bottom