Vastaus: Paragon
Noista kortti hommista oikeen vie ymmärrä mitään, mutta dps kun pelannut niin käyttänyt matseissa oikeestaan pelkkiä kortteja jotka nostaa depsiä. Näköjään active puolellekin voi heittää noita passive kortteja jotka nostaa nyt vaikka dps. Hyviä tutoriaaleja onneksi löytyy netistä joka hahmolle, mut alkuun nyt tulee testailtua kaikkia hahmoja sit rupee se lemppari varmaan löytyyn, niin ja hen.koht lv on 6 taitaa 7 lv aukee 3 hahmoo lisää. Taitaa noita hahmoja tulla vie lisääkin ennen lopulista julkasua.
Kieltämättä verkosta noita oppaita piisaa, ja sieltä kelpaa oppia ammentaa. Kuitenkin, jos joku tässä nyt miettii, mitä karhun kauhukaista tuo korttihommeli oikein pitää sisällään, tässä lyhyt infopaketti.
Varsinaisen hahmon ohella pelissä pitää valita aina korttipakka. Näitä tarjotaan alussa valmiiksi kasattuina, mutta valikoista paketteja voi väsätä uusia. Korttivalikoimaa kartutetaan pelaamalla ja suorittamalla haasteita pelin sisällä.
Kortteja voi aktivoida ottelun aikana tukikohdassa. Matsin alussa käytössä on kolme pistettä. Korttipisteitä kertyy lisää matsin aikana keräämällä vihollisista irtoavia palloja. Pelissä on siis käytännössä kaksi erillistä kokemuspistejärjestelmää: perinteiset kokemuspisteet kehittävät hahmoa avaamalla tälle uusia kykyjä, korttikokemuspisteet antavat lisää resursseja korttien aktivoimiseen.
Tässä kohtaa lienee hyvä mainita, että pelin viidakkoihin on piilotettu eräänlaisia kaivoja, joista voi tonkia lisää korttikokemusta. Ensimmäiset keruulaitteet käydä asentamassa kaivoihin muistaakseni kolmen minuutin pelin jälkeen. Näistä huolehtimalla voi auttaa koko tiimiään, sillä kaivoista kerätty kokemus levittäytyy automaattisesti muille joukkueen pelaajille. Jos taisteleminen ei suju, voi ahkeralla viidakossa nuohoamisella auttaa siis edelleen merkittävästi joukkuettaan.
Kortteja on olemassa käytännössä kolmea sorttia: Orb Prime -kortteja, varusteita, ja päivityksiä. Näistä kaksi jälkimmäistä ovat alkuun niitä olennaisia.
Varusteita on edelleen kahdenlaisia: passiivisia ja aktiivisia, eli ne joko antavat automaattisen parannuksen hahmon kykyihin tai vaativat erillistä aktivointia. Mana- ja energiaputelit ovat klassisia aktiivisa varusteita, mutta joukossa on muitakin.
Passiivisilla varustekorteilla on päivityspaikkoja, joihin voi laittaa päivityskortteja. Kun kaikki kolme paikkaa on täytetty, antaa varuste jonkinlaisen bonuksen. Siksi varusteita kannattaakin päivittää yksi kerrallaan.
Varusteita voi päivittää varusteen tarjoamien bonusten osalta, eli jos joku kortti tarjoaa lisää energiavahinkoa, voit vahvistaa energiavahinkoa ja niin edelleen.
Orb Prime -kortit aktivoituvat automaattisesti tietyssä tilanteessa ja antavat parhaimmillaan pelaajalle selkeän etulyöntiaseman. Viidakosta voi löytää pikkuvihollisten ohella isomman örrimöykkiäisen, joka kestää ja kestää osumaa. Jättiläismonsun tappamalla saa kuitenkin hassunhauskan leijuvan palleron, jonka pitäisi viedä vihollistukikohdan lähettyville kartassa näytettävään pisteeseen. Jos tässä onnistuu, aktivoituu Orb Prime -kortti. Vaarana leikissä on tietenkin se, että vastustajat saavat palluran kantajan tappamalla pallon haltuunsa.
Korttipakkaa kasatessa ja kortteja matsin aikana aktivoidessa kannattaa miettiä hahmon vahvuuksia, omaa pelityyliään ja omaa rooliaan tiimissä. Käytännössä aina aloitukseen kannattaa kuitenkin ottaa mana- ja energiaputelit, sillä näistä on varsinkin matsin alkuvaiheessa suuri hyöty, kun mana- tai energiavarastot eivät ole vielä kasvaneet hahmonkehityksen ansiosta. Ottelun loppupuolella ne voi sitten viskata mäkeen, jos haluaa käyttää kaikki 6 korttipaikkaa hahmon parantamiseen.